poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1639 .



Proza unei Vieți
personale [ ]
Lansare de carte

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Amic ]

2012-03-24  |     | 



La Biblioteca orășenească “Tamara Isac” din Criuleni, Republica Moldova, a avut loc lansarea noului volum ”Proza unei Vieți”, semnat de jurnalistul George Pațanov, actualmente specialist principal în secția Administrația publică din acest raion. E a doua carte de povestiri a autorului, apărută recent la Casa editorial-poligrafică “Bons Offices”, Chișinău, 132 pag., ISBN 978-9975-80-548-3. Prima carte de proză scurtă “Trece ziua” a editat-o în anul 1993.

Manifestarea a fost deschisă de către directoarea bibliotecii Maria Rapcea, moderatoarea acestui eveniment cultural.

Pe marginea volumului recent apărut și-au expus opiniile Ghenadie Gore, consilierul Președintelui raionului, Valentina Bobeico, șefa Direcției Cultură, Tudor Tipa, primarul s. Coșernița, Tudor Bobeico, șef secție Administrație publică a Consiliului raional, eleva Angela Generenco, bibliotecara Lidia Frumosu, metodista Veronica Șapovarov, jurnalista Elena Motricală, ziarul “EstCurier” ș. a.

Vorbitorii au accentuat faptul că acest volum se citește lejer, dintr-o răsuflare, e accesibil pentru toate vârstele. Autorul șlefuiește fiecare frază cu migală, ca un sculptor, ca un pietrar și aceste povestiri ușor se asimilează de către cititor.

Volumul include nousprezece povestiri, cu titluri sugestive, precum cele menționate mai jos: “Voiam atât de mult s-o văd pe mama…”, “Sora îmi spunea “Adio!”, “Să nu ucizi…”, “Dascălul de limbă”, “Pintilie, zgârie-brânză”, “Bunul Dumnezeu să-l ierte”, “De ce n-am fost parlamentar…”, “Merele domnești” ș. a.

În prefața cărții “Puterea destinului…”, jurnalistul N. Roșca afirmă că această carte pare a fi o mică livadă cu vișini, care a dat rod, iar fiecare povestire e aidoma unei vișini coapte, gustoase, pe care o simte cititorul în timpul lecturii.

Subsemnatul l-a felicitat cu ocazia lansării volumului și i-a dedicat catrenul:

CUVÂNTUL

Amicului Gh. Pațanov, autor al cărților “Trece ziua “ și ”Proza unei Vieți”

George, să ne scrii mereu,
Că viața se duce-n hău.
Trece ziua, trec și eu –
Rămâne Cuvântul... tău.

La manifestare fiica Mihaela a filmat evenimentul, iar soția Maria a servit publicul cu diverse plăcinte delicioase, de-ți lingeai degetele după un pahar de vin bun.

Colegii și prietenii i-au dorit autorului “La mai mult și la mai mare!”, drept recunștință înmânându-i buchete de flori.

La finele manifestării sărbătoritul a mulțumit gazda și audiența pentru serata organizată, pentru cuvintele spuse la adresa domniei sale și a dăruit fiecărui participant la eveniment căte o carte cu autograf.




.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!