poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1266 .



\"Dreapta Cugetare\", ORTODOXIA
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Crezantema ]

2011-05-27  |     | 



"Dreapta Cugetare", ORTODOXIA – Izvorul de Frumusețe, ce înalță sufletul nostru de ROMÂN, spre Virtutea Desăvârșirii Sufletesti

"Deci frații mei iubiți și mult doriți, bucuria și cununa mea, așa să stați întru Domnul, iubiții mei. Bucurați-vă pururea întru Domnul. Și iarăși zic : Bucurați-vă". (Filip. 4 ; 1,4).

Iată, imi permit să vă numesc și eu ca Sfântul Pavel, "frații mei iubiți"

- Vin prin aceasta creatie artistica, să vă înștiințez că ne-a venit o mare Bucurie de la Cel Preaînalt Iisus Hristos. Lucrarea Intreitului Adevăr Dumnezeu, a coborât pe Pământul nostru Românesc, să ridice pe Poporul Său Ales, la treapta desăvârșirii, prin MESAJUL : "Îndrăzniți, apropiați-vă, cei ce ați sărutat picioarele Mântuitorului, pe pământ !..." Iisus, Desfătarea, Temelia și Stâlpul Adevărului absolut, cere Poporului ORTODOX Român, să devină model de civilizație și credință pentru toate popoarele lumii. Ba mai mult, face și un LEGÃMÂNT cu poporul Său, dezvăluie, pe un Munte înalt, Cetatea « Noul Ierusalim », și ca-ntr-o segvență de film, ne arată un Plan de Viitor asupra acestu-i pământ, grăind : “Voi face Pământ Nou și Lume Nouă”, arătând necuprinse, neatinse, neînchipuite frumuseți și bunătăți care nu pot fi redate aici, în câteva fraze scurte. Lumea existentă, pe acel Pământ, va arăta mereu tânără, și cu o înfățișare de o rară frumusețe !
Dumnezeu ne mai dezvăluie Miracole mult prea mari față de puterile noastre sufletești și capacitatea noastră de gândire : "Ca hrană le-ar fi deajuns atât” arătând spre un năsturaș de la tulpina unei flori. Totodată deschide o Ușă pe Cer, deasupra Pământului României noastre. In jurul ei, razele străluceau ca ale soarelui ce se afla la o mică distanță depărtare. Era mirific de frumoasă!!... La început, era desenat pe ea culorile curcubeului. S-au stins la câteva minute, apoi ca să apară o Cruce, iar mai apoi ca să se transforme Ușa, într-o icoană, alb-negru pictat pe Ea, Blândul Păstor cu oile Sale, văzută de mai mulți martori, in decurs de un sfert de ceas, pe la orele 11 dimineața, data zilei 09-11-2005.


Esența acestui MESAJ, Iisus Hristos -- Izvorul Vieții, arată explicit Poporului Românesc, că s-a jertfit, acum 2000 de ani, pe Altarul Suferinței, să dizolve bariere mentale, propovăduind până la marginile pământului : « Un SINGUR Trup, un SINGUR Botez, o SINGURÃ Credință, o SINGURÃ Biserică, un SINGUR Dumnezeu, Tatăl Ceresc încreștinând atunci, omenirea toată, dar că, astăzi, este tot neîncreștinată ! Trupul « Biserica » este din nou fărâmițat în mii de bucățele.
Scopul pe care ni-l propune Iisus Domnul nostru, este « măntuirea ». ! Însă, unii zic despre această Mare Lucrare a Duhului Sfânt, că este : « Amăgire, Telenovelă, S F.”

Eu zic : “Nu este o afirmație științifică, ci este ADEVÃR venit din Glasul Celui ce ne-a creat și are un Plan Divin cu noi POPORUL ROMÂN. Un Adevăr venit din ADEVÃRUL DIVIN” și vă rog să medităm împreună. De aceea vă cer părerile domniilor voastre?!!... Ignoranții ce nu primesc ADEVÃRUL sunt cei ce nu cunosc « Glasul Stăpânului nostru » și sunt liberi să meargă pe calea ce și-a ales-o pe propia-i răspundere dar, să-și întrebe conștiința : “Dacă e adevărat?!... Își vor suporta singuri consecințele?... Iar noi, cei cu sufletul iubitor de Dumnezeu, care dorim să intrăm în armonie cu Divinitatea, va trebui să luăm decizii, chiar și numai dacă, prin acest spațiu virtual, "să îmulțim acest TALANT", făcând ce e mai bine pentru Poporul nostru, precum și pentru întreaga omenire, conștientizând toate popoarele lumii : națiile, toate limbile și toate neamurile pământului, că această Divină Lucrare, din iubirea prea mare și îndurarea Sa, Domnul Iisus cere să redevenim la una Credință, unul trup Biserică în Hristos Domnul.

Așa să ne ajute Dumnezeu!



"Bunătățile mântuirii să curgă peste cei ce vor să îmulțească acest TALANT, în tot poporul din țară și de pretutindeni !"

Cartea este intitulată :

« IEȘIÞI DIN EA, POPORUL MEU ! »



“Și am auzit un glas din cer,
zicând: Ieșiți din ea, poporul Meu,
...ca să nu vă faceți părtași la
păcatele sortite ei și să nu fiți loviți
de pedepsele sortite ei ”.
(Apoc. 18; 4, 5)

Tipărit cu binecuvântarea
PREA SFINTITULUI PARINTE
+GALACTION EPISCOPUL
ALEXANDRIEI SI TELEORMANULUI.






.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!