poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3368 .



Pagina perfect decrepită și plină de orori din jurnalul lui Arcibald
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrian_nairda ]

2011-02-22  |     | 



*

Simultaneietățile Lor mai dau și “kicks” – m-am gândit! – chit că Lor nu li se-ntâmplă nimic anapoda (deși Arcibald sforăia după ce-a mai apucat să-mi zică – lăsându-mă grămadă! – cum că-i mai bine să-mi bat joc de mine), pentru că d-aia-i vaca binecuvântată. Îmi sugerase ceva despre impostură – însă i-am dat pace; de teamă că m-aș fi putut bucura până peste de măsură.




**

Cine și-a bătut (și-și tot bate!) joc de noi n-a spus. Cine? Pe naiba! – am apucat să-i răspund cum că numai imaginația ni-i bolnavă (fie și numai pentru că ne-apucă dorul de casă și/ori dorul de eroi; ca să nu mai aduc vorba despre dorul de întoarcere a istoriei lucrurilor pe dos) pentru că de mâine am să fac pe mine – numai și numai pe mine; chiar am să mă “creierez” pe mine?; cum ar fi să mă scap pe mine ca atunci când m-am scăpat (pișat!) pe mine?; cum e?; trag apa?; îmi spăl hainele (hainele e cu accentul pe “i”)?; mă spăl și de păcate?; am curajul?; îl am?


***

Decât să mă duc la bancă... e mai bine să mi-o iau în mână și să mi-o frec: rămână fiecare – până la urmă – cu construcția sa piramidală de care depinde – pentru că eu numa-n vise-i pot condamna pe egipteni pentru că n-au făcut piramidele pe un suport geometric triunghiular (mai apucase să-mi zică el; adăugând că-n fond i-a durut undeva!).


****

N-am pus! A (da!). N-am spus: dar de ce? Păi, mă privește pe mine – am și justificarea... care-i ca pe mână; mai rămâne să-mi descopăr niște morți – desigur!


*****

Când s-a trezit m-a-ntrebat: te-ai tâmpit? I-am răspuns că numai întâmplarea-i de vină. Acasă n-am de nici-unelea. Nici griji n-am: corect?! Tocmai la astea mă gândeam eu. Est-timp asociațiile pentru drepturile omului începuseră cele mai sângeroase lupte. Cele pentru mediu făceau pe ele de frică. Celelalte organizații luptătoare se luptau între ele pentru întâietatea în fața drepturilor. Și tot așa... Parcă erau nesterilizate. Ne pierise cheful să invităm niște femei care să ne dea acceptul lor. Anticipasem... cu presupunerea.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!