poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1585 .



ID
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [iQ666 ]

2005-06-30  |     | 



parintii imi spun ca am primit o carte postala. nu e de la nici un prieten care leneveste cine stie pe ce plaja, nici de la unul deplasat in scop turistic aiurea. e de la biroul pentru evidenta populatiei. mi-a expirat buletinul. acu' vreo doua luni. il deschid si remarc ca e adevarat. toamna trecuta chiar voiam sa mi-l schimb, ca-mi crescusera ceva pletele de la 14 ani, dar mi s-a spus sa astept sa expire. si am asteptat destul. chiar doua luni in plus.

daca nu ma prezint cu certificatul de nastere, extras de carte funciara, buletinul vechi, chitanta de 55000 lei, timbru fiscal de 2000 lei si o carte postala timbrata in valoare de 7000 lei, voi fi amendat.

cetatean model cum ma vreau [am si votat cand am avut ocazia!], ma prezint la trezorerie sa platesc taxa, bucuros ca nu am de mers in 3 locuri cu 3 taxe diferite, cum mi s-a intamplat pentru pasaport. acolo sunt 3 ghisee, dar doar la unul era o doamna care incasa. daca ar fi fost vorba sa se dea bani intelegeam, dar aici statul incasa. in fine, poate ca o fi lumea in vacanta, asta e, devin al cincizecilea element al cozii. plus-minus 1-2.

platesc, incasez chitanta, in fata era cineva care voia sa plateasca o taxa identica pentru fiul sau, dar fiindca nu-i stia CNP-ul, banii nu i-au fost acceptati. oare ce se intampla in cazul calugarilor ortodocsi de rit vechi care considera CNP-ul [si codurile de bare de pe diverse produse] semn al apocalipsei, stiti voi, faza cu numerele, 666 pentru dracu si altele pentru restul. plec de aici, la posta nu sunt probleme, sunt de-a dreptul vexat cum de erau doua ghisee deschise, la ambele cate-o baba clienta, iar cand eu oscilam intre "cozi" a aparut cineva la al treilea ghiseu poftindu-ma sa-mi exprim dorintele. pentru ca respectiva nu-mi inspira nimic, m-am rezumat la timbrul fiscal si cartea postala.

ajung la evidenta populatiei. pentru ca apartamentul e pe numele parintilor e nevoie sa stea tata cu mine la coada [3 ore] si sa semneze ca e de acord sa ma gazduiasca, in calitate de fiu. desi nu mi-am schimbat adresa de pe actul vechi, desi tata avea buletinul sau cu aceeasi adresa si nu vad sensul actului de carte funciara, pentru care a stat si el la coada la tribunal vreo doua ore ieri.

desi se spune ca orasul meu geme de fumei frumoase, din cele care-au avut treaba prin zona in cele 3 ore petrecute de mine pe-acolo, doar doua mi se pareau cat de cat atractive. dupa foarte interesantele discutii cu tata, ne-am apucat de ziare. preventiv ne luaseram presa locala si ziarele sportive si tot nu ne-au ajuns. altii se dotasera si ei. cu cotidienele locale, cu centrale, cu porcarii lacrimogene, ba chiar erau doi adevarati, unul cu o revista agricola, altul cu "muschi", revista de culturism. desi individul arata de parca ar fi
inghitit o minge de baschet, nu ca un obisnuit al salii de forta.

in sfarsit ajung in sala, cu inca vreo 15 concitadini. bineinteles ca nimeni nu si-a inchis celularul si au sunat vreo 10 cat am stat pe-acolo, la un moment dat vorbeau trei concomitent. doi au intrat cu tigari aprinse, li s-a atras atentia si le-au aruncat. unul n-a stins-o, dar gestul conteaza. in timp ce asteptam sa ma strige pentru poza, au intrat 3 politisti, fiecare cu 1-2 anexe care nu mai binevoiau sa stea la coada. unul dintre aparatorii legii avea si el tigara aprinsa, dar cine sa-i spuna ceva?

in fine, m-au pozat intr-un sfarsit si pe mine, tata a semnat si a plecat, iar eu am rugat-o pe doamna de la ghiseu sa ma programeze cat mai repede pentru ridicare pentru ca am nevoie de un act ca sa-mi scot diploma de la facultate. a zis bine, dar tot peste o saptamana abia pot sa-mi scot cardul. nu-mi ramane decat sa ma bucur ca nu m-au amendat, pentru ca intre primirea cartii postale si venirea mea la ei au trecut totusi vreo 3 saptamani.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!