poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2391 .



cum se iubește un bărbat
personale [ ]
Partea a doua (?!)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [li ]

2005-06-17  |     | 



Ești cel mai bun. Dintre cei mai buni. Nu contează pe ce loc ieși în topuri, tu tot ești cel mai bun. Aș putea să vreau să fii mai bun decât atât, dar știu că o vrei tu îndeajuns. Ești cel mai bun și când lenevești. Meriți să lenevești. Þi-am luat Prosport. Știu că urăști să mergi la medic. Știu că urăști să îți propun să merg cu tine la medic. O lăsăm așa. În fond, ești cel mai bun și ar fi culmea să te apuci de dietă. Ești fermecător cu burtică. Bem o bere?! Nu, n-am plâns aseară, ce îți venii?! făceam mâncare cu ceapă pentru că tu spui că dacă nu are ceapă, nu mai e mâncare. Nu stăm mult la supermarket. Știu exact la ce raft să țintesc. Aiureli ! Cum să vreau rochia asta?! Nu numai că e prea scumpă, dar e fadă și uite, materialul e de prost gust. Tu îmi iei mereu cărți, doar știi că îmi place să îmi iei cărți, nu îți mai face probleme! Ești prea obosit pentru discuții despre ce am făcut eu la servici, e timpul pentru masaj! Nu, nu merg nicăieri, sunt îmbrăcată așa pentru că te așteptam pe tine, te-ai plictisi rău să mă vezi mereu cu tricourile mele largi și decolorate! Știu că mă iubești, nu e nevoie să o spui. Nu mă deranjează că nu o spui și nu mă deranjează când taci, tăcem împreună, tăcerile noastre fac dragoste și nasc limbaje pe care le decodăm doar noi. Ești cel mai bun, dacă nu erai tu, gresia arăta altfel în baie, știu cum se fac prestările de servicii în ziua de azi. Da, poți să iei cămașa bleu, deși e veche de când lumea, ție așa îți place, prietenele mele zică ce or vrea, oricum găsesc mereu câte ceva de bârfit. Nu e nevoie să mă suni de șapte ori pe zi, sună-mă când simți și când ai timp. La ora 2 noaptea să comandăm pizza?! Comandăm pizza! De unde știi citatul ăsta?! Știi atâtea citate ! Cel din Decartes îl folosește cel mic ca motto la orice compunere, merge la orice temă, așa a zis! Cât ești tu la pescuit, eu fac curat ca să nu mai fie nevoie să asculți comentariile sportive cu sunet de aspirator și cu "Ridică picioarele!". Parcă mai contează de prinzi ceva ori ba, doar e pasiunea ta, nu?! Vezi că nu e nevoie să încălzești singur mâncarea, vin eu mai devreme. Ah, să nu uit: a sunat colega ta azi, spunea că trebuie să mergeți împreună într-o delegație la Constanța, e o drăguță, știu că te ajută mult! Să o inviți la noi, vrea să-mi știe rețeta. Cum care?!
Vrea să știe cum fac de ești cel mai bun.
Eu i-am zis că așa ești tu, cel mai bun dintre cei mai buni, dar, ca să nu o dezamăgesc, îi voi da rețeta de dulceață de gutui !

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!