poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3360 .



five o\'clock
eseu [ ]
-text in limba romana-

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [iQ666 ]

2006-01-24  |     | 



nu stiu cati dintre voi cunosc piesa "tacere si resemnare" a celor de la implant pentru refuz. e destul de dura si realista si ar putea figura in coloana sonora a stirilor de la la ora 5, daca ar exista asa ceva. englezii au five o'clock tea, germanii beau cafea tot cam pe la ora aia, iar noi? noi avem stiri! si nu orice stiri, ci uneori chiar cele mai vizionate. presupun ca oricine din spatiul CDP stie despre ce e vorba in emisiunea cu pricina. omoruri, violuri, talharii, scandaluri, accidente, catastrofe,... si cred ca mai sunt, dar eu le-am scapat din enumerare.

nu reusesc sa inteleg fascinatia romanilor pentru asa ceva. e adevarat ca violenta creaza rating peste tot. filmele cele mai vizionate sunt in general cele cu mult sange impanate cu explozii, impuscaturi si batai [de parca nu stiati]. dar alea sunt facute totusi artistic, profesionist, nu ca reportajele de pe la spanzuratii nostri. butonand telecomanda am mai traversat printre stirile de la cinci. intr-o zi m-am decis sa ma uit la o emisiune intreaga. postul la care m-am uitat are mai putina importanta, l-am ales pe cel de la care au pornit stirile intai. trebuie sa recunosc ca m-am amuzat teribil urmarind emisiunea, dar m-a si socat halul in care se traieste prin tara si in care se complac o buna parte dintre concetatenii mei.

am aflat multe: ca se fura inclusiv de la cantina saracilor, ca o femeie si-a omorat mama pentru ca nu i-a dat bani de tigari, iar niste copii au facut cam la fel cu un boschetar, ca exista oameni care nu au nici macar electricitate in secolul XXI, ca se bea de se stinge iar apoi oamenii adorm cu tigarile aprinse in bordeie de paie... ce mi-a placut a fost prezentatoarea, fata stilata, plus frumoasa, si mai ales corespondenta de la iasi, care mi-ar inspira si mie anumite porniri foarte neortodoxe daca m-ar intervieva.

unele dintre povestile de aici au fost dezvoltate in stirile de la 19:00, unde totusi mai apare si nastase, nu doar gunoaiele de prin strafundurile satelor alcoolizate. prefer sa nu emit alte concluzii. cine n-a vazut inca celebrele stiri si-l intereseaza, stie unde si cand le gaseste. ma gandesc totusi cu mila [si sila] la cei care sunt dependenti de aceste emisiuni. mai bine ar prefera telenovelele. sau sa se uite la meciuri, ca tot se da aproape toata etapa la tv!

de fapt la televiziune sunt putine chestii la care se merita sa ma uit: meciurile din campionatul nostru sunt slabe, ajunge sa vad rezumatele, filmele sunt care-cum, oricum pe cele bune le-am cam vazut prin alte locuri, emisiunile de vorbarie sunt vorbareli stupide, stirile sunt grozave, muzicile date nu prea au nimic sub ele... noroc ca exista discovery channel si omoloagele sale, nici ele perfecte, dar totusi mai interesante. si mai sunt cateva emisiuni cu subiecte asemanatoare ultimelor pomenite de pe posturile publice, mai ales, dar la niste ore...

Romania... secolul XXI... e nevoie de mai mult decat tacere si resemnare...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!