Comentariile membrilor:

 =  Traieste-ti clipa
Irina Popa
[08.Dec.04 23:54]
Ar trebui, ca sa fim fericite, sa nu ne mai gandim la celelate femei. Timpul trece oricum. Toate lucrurile spuse sunt valabile numai in prezent. Dupa aceea, ele se dizolva in eter. Nu degeaba se spune: Traieste-ti clipa.

 =  Irina Popa
Cristea Loredana
[09.Dec.04 00:30]
Irina , daca toate amanuntele s`ar dizolva in eter , istoria ( " magistra vitae " ) ar disparea , faptele inaintasilor nostrii , ale martirilor literaturii si nu numai n`ar mai fi nici macar amintiri . Fara toate aceste amanunte , de care depinde perfectiunea , nu vom atinge niciodata idealul autoimpus . Imi traiesc clipa , insa cred cu tarie in influenta trecutului asupra evenimentelor urmatoare . Tu nu vei deveni trecut candva ? Sunt sigura ca nu vei dori sa te pierzi in eter...

 =  M-ai inteles gresit
Irina Popa
[02.Oct.05 19:06]
Eu nu m-am referit nici la faptele inaintasilor nostri, nici la marturiile literaturii, ci doar la promisiunile facute de indragostiti. Despre asta e vorba in poezia ta.

 =  Reciteste
Cristea Loredana
[09.Dec.04 10:13]
Fara intentia de a parea egoista sau foarte putin deschisa spre parerile altora , cred a dintre noi doua eu stiu mai bine despre ce e vorba in poezia mea . Stii , se simte cand faci un comantariu doar asa , sa fie facut si cand il faci pantru ca ai ceva de spus . Pentru tine Irina , " e usor a scrie critici cand nu ai nimic a spune"( imi permit sa il schimb putin pe Eminescu ). Si , sa inchei , unele dintre noi ne dorim sa fim doar amanta canibala , dependenta de EL , iar altele ... pur si simplu vrem altceva . Citeste cu atentie si ai vedea k ideea de baza este aceea ca femeia a gasit un mod de a ironiza acest " orice" pe care barbatii ni-l ofera . Ce zici de asta?

 =  rescrie
Cristiana Miu
[09.Dec.04 10:38]
Cand cititorul nu-ti intelege mesajul, rareori e vine cititorului. Atat de rar, incat poti considera ca niciodata. Si atunci: reciteste nu-si are sensul. Mai bine: mai citesc eu si apoi rescriu.
Ideea nu e foarte greu de prins, cel putin intentia ei. Pentru ca e redata rudimentar si nu ajunge pana la cititor. Nu simt ironia textului tau. Cel mult lehamite, plictiseala care se transmit si in actul scrierii. Adica pare o poezie despre lehamite scrisa din plictiseala, nelucrata, pusa pur si simplu pe hartie ca un exercitiu si atat.
Multe repetitii care nu subliniaza ideea, dar incarca inutil versul, multe pronume care obosesc, formulari care suna prost si care sunt prohibite in poezie: cu celelalte sau orice/...ce (chiar daca se termina versul, ligamentul e acolo si e suparator la citire.
Ideea exista si ar putea fi transformata in poezie. De asta zic: citeste tu si apoi rescrie.

 =  Mersi cristina
Cristea Loredana
[09.Dec.04 10:45]
Presupun ca tu esti instanta dreptatii daca stabilesti cu atata fermitate a cui " e vine " , ca sa te citez pe tine . Mersi pentru sfat , insa nu ma voi lovi de criticile tale ( ale dvs ) sau ale d-rei Irina Popa . Deja critica ta e deviata de la intentia lui ( presupun ) de sfat . Spui ca e redata rudimentar . Inseamna ca tu esti un geniu deghizat intr-o domnisoara nerealizata inca . Pentru asta , felicitarile mele . Daca nu simti tu ironia textului , si el iti transmite o stare de lehamite , o sa-ti vand un pont : spre deosebire de alte poezii ale mele , aceasta se adreseaza femeilor inteligente . Deci nu ma astept sa o inteleaga toata lumea . E parerea ta si-ti multumesc ca ai exprimat-o .

 =  va rog
Cristiana Miu
[09.Dec.04 10:55]
Domnisoara Loredana Cristea, controlati-va comportamentul si daca nu sunteti in stare sa acceptati o critica obiectiva, bine intentionata si argumentata, inchideti lista de comentarii.
Femeia inteligenta e aici si nu raspunde la provocarile dumneavoastra de femeie careia ii mai trebuie mult diplomatie si o groaza de carti citite. Rectia dumneavoastra nu are nimic de-a face cu literatura sau cu relatia cititor-scriitor. Asa ca va descalifica.
Imi cer scuze ca am indraznit sa va spun parerea mea. Continuati ceea ce faceti. E foarte bine ca va sunteti auto-suficienta.

 =  Din nou Mersi...
Cristea Loredana
[09.Dec.04 11:04]
Unde e femeia inteligenta , langa tine ? :)) E bine ca ai prilejul sa ai langa tine oameni intelgienti , poate o e contagioasa "boala" asta . Asa ca din privinta asta , nu iti doresc "insanatosire grabnica" . ( scuza ca intreb , cand ai spus " rectia dvs" te-ai referit la .... rect ? sau ai uitat un "a" ? ) Cat despre cartile pe care trebuie sa le citesc , mai am o groaza , dar la cei 16 ani imi fac curaj sa imi propun idealuri ceva mai inalte. Si sunt convinsa ca o sa reusesc , cu ajutorul vostru , celor care nu ma vreti :) . Mersi!

 =  toate femeile
Monica Mihaela Pop
[09.Dec.04 11:05]

Uite, mie mi se pare că celelalte femei despre care vorbești ar putea cele care trăiesc în tine, Loredana copilă sau cea alintată, cea care iubește sau cea care-și plânge iubirea pierdută, femeia dorită ori cea care dă viață. Cred că așa ar trebuie să fie orice femeie. E minunat să poți fi, pentru cel iubit, femeia și în același timp amanta lui, prietenă și parteneră. Știu asta!

 =  Monyk
Cristea Loredana
[09.Dec.04 11:12]
Monica , iti multumesc mult ca tzi-ai dat cu parerea , ba mai mult , ai redat o noua infatisare interpretarii . Ai dreptate , si primesti de la mine o modesta dar sincera urare " Felicitari" !

 =  .
Monica Mihaela Pop
[09.Dec.04 11:17]
Loredana, e doar o simplă părere despre cum ar trebui să fie o femeie.

Cele bune!

 =  OK
Monica Voinea
[09.Dec.04 13:56]
desi "mi-a plăcut" e considerat ușor naiv, ușor superficial atunci cand incerci să com. o poezie, afirm în primul rând asta: mi-a plăcut. Dar am să dezvolt, pornind de la șirul de com. de mai sus. Îmi pare rău când văd așa ceva: se trece peste simbolul poeziei, peste valoarea ei (căci fiecare are o valoare, mai mare sau nu, dar o are, cel puțin dacă pornim de la premisa că poezia e creație a sufletului și abia apoi a geniului... și chiar și asta e îndoielnic...) și se ajunge la astfel de atacuri.
Eu una am prins perfect mesajul poeziei, nu mi se pare deloc plictisitor, nici chiar banal (în cazul asta e discutabil cate poezii ce sunt postate zilnic sunt ori nu babale), l-am simțit și asta contează cel mai mult... iar la 16 ani, cred ca Laredana se descurca destul de bine. Că fiecare are felul sau de a scrie... e adevarat. Dar nu mai puțin adevarat e că trebuie să recunoaștem: nu tot ce nu ne place ori nu ne reprezintă ori ne plictisește...nu tot e inutil!
Cu bine, Lore, eu aș zice să mergi mai departe... și e adevărat: criticile trebuie să le primești senină, dar să înveți din ele, că sunt ori nu favorabile. Sunt convinsă că nici Cristiana nu a avut o pornire "de rău"...
numai bine... și tot înainte, nu...? :)

 =  nmk nu e intuil
Cristea Loredana
[09.Dec.04 14:04]
Monyk , inca o data , ai dreptate . Cristina nu a fost rau intentionata , insa probabil nu a dat importanta vesmântului cu care a imbracat parerea sa . Nu sunt indiferenta fata de nici o parere , ba mai mult , ma ambitioneaza sa reusesc . De la oameni ca tine insa , Monyk , am ce invata cu siguranta , si nu o sa renunt niciodata . Cat despre aceste "atacuri" sunt o adevarata "hrana spirituala " pentru mine . Imi plac disputele , mai ales ca in viitor voi urma Dreptul . Iata deci ca , asa cum ai spus tu , NIMIC NU ESTE INUTIL . Pupici

 =  trist
Cristiana Miu
[09.Dec.04 14:13]
Domnisoara, la 16 ani aveti un comportament care nu va face cinste. O sa aflati intr-o zi cat de mult va juigniti propria persoana facand aprecieri despre inteligenta unei persoane de care va desparte un munte da carti citite, de poezii scrise si de vieti salvate. Dar voi fi mai buna si mai nobila ca dumneavoastra, urandu-va atat: fie sa cititi cat mai mult si sa gasiti undeva si buna crestere care ar trebui sa o aveti. Pacat, faceti parte dintr-o generatie pe care o admir profund. Se pare ca are uscaturile ei. E trist.

 =  nu ma impresionati
Cristea Loredana
[09.Dec.04 14:30]
Domnisoara Cristiana . Vad ca sunteti foarte plina de dvs si ca , in opinia dvs , sunteti invincibila . Inteligenta , puternica , educata , citita , nobila , buna :)) ... sunteti om sau vreo perfectiunea intruchipata ? Tot respectul pentru cartile citite , dar raman la parerea ca aceasta masca pe care o adoptati nu se muleaza adevaratului chip . Pana la urma , toti avem dreptul la o parere , fie ea corecta sau nu . Nu ma impresionati domnisoara Cristiana , urcandu-va pe un piedestal. Mai trist e ca , veti ramane singura pe treapta imaginara , faurita de dvs , intr-o lume pustie unde dvs sunteti o regina .

 =  pe margine
Claudiu Banu
[09.Dec.04 14:45]
Loredana, irosesti inutil energie aici incercand sa ne convingi ca albul e negru. Textul de mai sus nici in opinia mea, un ignorant de altfel, nu e poezie. Pana o sa devina macar o poezie slaba, mai trebuie lucrat. Eu sugerez sa il lucrezi astfel: il printezi, apoi il tai cu foarfeca cuvant cu cuvant, mai iei un articol de ziar , faci acelasi lucru, si apoi amesteci bine cele doua mixturi. Ai ramane surprinsa de textul care va rezulta. O sa fie mai apropiat de poezie decat acesta.

 =  criticilor mei :)
Cristea Loredana
[09.Dec.04 14:51]
Multumesc d-le Claudiu . Cu siguranta ca ti-e frica de posibilitatea ca o femeie sa aiba curajul sa ironizeze acest "orice" pe care Adam i l-a promis Evei de multe milioane de ani incoace ... :)) . Cat despre metoda ingenioasa cu bucatzile din ziar ... esti asa de convingator ca incep sa cred ca vorbesti din proprie experienta . Bravo ! Nu m`as fi gandit la asa ceva domnule .... candva poate o sa`ti spun bancu` cu neuronu` barbatului :P ( e doar un banc , da` super amuzant :)) )

 =  et in arcadia ego
andrei nicolescu
[09.Dec.04 15:01]
de asa ceva mai aveam nevoie pe site-ul asta. bun venit loredana si la cat mai multe polemici inutile si poezii proaste! o sa observi tendinta asta si te vei conforma.
fiasco total..

 =  salut
Cristea Loredana
[09.Dec.04 15:02]
Multumesc si dvs d-le andrei ... :) Tresalt de bucurie cand vad ce respinsa sunt de "bisericutza" asta a oamenilor inteligenti :) . bafta

 =  apropos
andrei nicolescu
[09.Dec.04 15:04]
ah, apropos, eu as lua in considerare sfaturile lui claudiu banu si cristianei miu, pentru ca ei sunt doi oameni care stiu despre ce vorbesc, iar nesimtirea ta tipica varstei ii indeparteaza de poezia ta (care este foarte slaba, momentan)
servus

 =  colt de mahala pe poezie.ro
Cristea Loredana
[09.Dec.04 15:08]
Andrei . Tu realizezi ca tu si intelectualii despre care aveam alta impresie ati cazut in extrema tampeniei profunde? Eu propun sa nu recurgem la jigniri , pentru ca , la urma urmei , nimeni de aici nu ma poate atinge cu un cuvant rautacios , nu are dreptul sa ma judece pe mine sau versurile mele . Pacat ca v-ati pierdut in atata inteligenta incat ati uitat sa dati seama si celorlalte elemente care va califica drept "oameni" . Iti urez succes d-le Andrei in cautarea bunului simt .

 =  Loredana
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
Loredana, am sa te rog sa respecti regulile acestui site si sa eviti scrierea cu tz, sh, k si alte cele.
atata timp cat lasi deschisa lista comentariilor trebuie sa fii pregatita sa primesti critici, indiferent ca sunt sau nu favorabile.
criticile au fost facute strict pe text de aceea am sa te rog (iar) sa eviti sa tragi concluzii despre caracterul sau statutul comentatorilor.

in speranta ca m-ai inteles exact asa cum trebuie nu-mi ramane decat sa-ti urez bun venit pe site!

 =  mda
Claudiu Banu
[09.Dec.04 15:13]
Fara "domnule" te rog. Cu siguranta mi-e si mie frica de ceva, nu de ceea banuiesti tu, ci, de faptul ca va mai trebui sa citesc astfel de comentarii si "capodopere", in continuare, pe acest acest site. Mai bine imi spuneai bancul, daca tot e asa de bun, fiindca acesta pe care l-am citit mai sus e cam slabut.

on-topic:
"...am sa-ți dau tot ce" - pune diacriticele pe acolo pe unde lipsesc.

 =  ok
Cristea Loredana
[09.Dec.04 15:14]
am inteles ... n-o sa mai scriu cu tz , sh si altele . insa nu cred ca din versurile mele se poate vedea clar ca sunt nesimtita . Deci , domnul andrei mi-a atribuit aceasta caracteristica fara sa fie indreptatit sa o faca . A primit si dansul o instiintare?

 =  hehe
Cristea Loredana
[09.Dec.04 15:16]
pai , pacat ca te temi in asa masura de NONtalentul meu . Nu te musca . Eu te sfatuiesc , draga Claudiu , sa nu mai citesti textele mele . Nu ar fi mai bine pentru tine ? :)

 =  editorilor
andrei nicolescu
[09.Dec.04 15:30]
asta e ultima interventie offtopic sub aceasta poezie.
editori, va rog folositi-va autoritatea si incercati sa alungati acest text in pagina de autor.
primul om care intra pe site se duce la subiecte fierbinti si citeste aceasta ineptie de poezie, scrisa de o nesimtita ordinara, care nu stie sa faca diferenta intre comentarii.
nu transformati site-ul intr-un mai mare fiasco decat este la momentul actual!
andrei nicolescu
(cu riscul de a primi acel avertisment)

 =  Urat din partea ta
Cristea Loredana
[09.Dec.04 15:33]
Daca ai fi avut dreptate andrei , m-as fi simtit tare rau . Dar cum sunt stiu ca nu ma cunosti si ma jignesti numai sa-mi demonstrezi ca esti barbat ... afla ca nu m-ai convins . Nu te voi da in judecata pentru jignirile aduse , nici macar nu ma voi supara . Iti faci rau singur facand asta .

 =  Parere
Albu Vladimir
[09.Dec.04 15:45]
Autoarea si-a pierdut increderea in barbati? La varsta asta probabil ca nu a ajuns sa cunoasca prea multi... si ca sa nu fiu inteles gresit as vrea sa spun ca a cunoaste presupune mai multe decat a face cunostinta :)... textul despre asta vorbeste... el incearca, ea il refuza argumentat aducand in discutie experienta erotica a acestuia. Nimic anormal ca o femeie sa vrea sa ocupe viata intreaga a unui barbat. E o incercare poetica si chiar nu vad de unde atata scandal... Loredana poate va incerca sa scrie mai bine, poate nici nu o intereseaza... poate a venit aici doar sa se distreze :)... eu ii urez bun venit, cresteri de nivel poetic, barbati cu bani si masini scumpe... intr-adevar aici e site de literatura nu statie de autobuz dar eu zic ca ii facem un loc si domnisoarei.

 =  Sper ...
Cristea Loredana
[09.Dec.04 15:49]
Multumesc d-le Albu Vladimir . Intr-adevar , am fost surprinsa chiar si eu de acestea , insa nu e obligatoriu sa vorbesc din experientele personale ... nu ? :) Am venit aici in primul rand sa invatz de la oameni capabili , insa am constatat cu tristete ca din critici oamenii s-au transformat in ceva ce acest site nu are nevoie . Dar se intampla in viata :) . Cat despre urarile dvs , va multumesc pentru toate ... dar inca nu`mi doresc barbati , fie saraci si cu o bicicleta , sau bogati cu un alfa romeo :) . sanatate!

 =  ai destul tupeu
Tudor Negoescu
[09.Dec.04 16:03]
Lory, ține-te bine, tu fiind o ființă destul de firavă și sensibilă,totodată. Trebuie să recunoști că mai ai mult de studiat pentru a ajunge la poezie. Pentru vîrsta pe care o afișezi, ai destul tupeu. Și asta e bine.

 =  pt tudor
Cristea Loredana
[09.Dec.04 16:12]
Nu am afirmat niciodata ca ma pot numi POET ... poate in sufletul meu joc rolul unui poet , dar stiu ca multe zari de sudoare ma despart de acest titlu . Voi munci pentru el . Si , nu stiu daca aici e vorba de tupeu neaparat . Hai sa`i spunem curaj :) . Totusi , cred ca daca am numai 16 ani nu trebuie sa fiu asa de exclusa . Pana la urma...voi creste si eu candva ! :) Toate cele bune Tudor !

 =  copilaria nu trebuie imbatranita devreme
STANICA ILIE VIOREL
[09.Dec.04 17:48]
Textul???...E spirit tanar ce vrea sa se inalte...Nu taiati aripile celui care vrea sa invete sa zboare.
Comentariile?????...Invata, Loredana, sa asculti si asculta invatand...In timp ai sa gasesti povata in vant si in furtuna,in mangaiere si-n alint...Toate sunt bune...
Ceea ce este frumos???...Se naste,se zbuciuma,creste,agonizeaza...si daca are valoare ramane.
Cei rautaciosi din fire...FITI CALMI.
Cu drag voua...

 =  cuvinte frumoase...
Cristea Loredana
[09.Dec.04 18:02]
Iti multumesc din suflet pt vorbele frumoase adresate nu doar mie , ci noua . Multa sanatate viorel !

 =  ...
Cristea Loredana
[09.Dec.04 18:03]
Va multumesc, voua, tuturor celor care ma invatati sau ma criticati, totul e spre desavarsirea cunostintelor mele!

 =  parere
Cristina Hasse
[09.Dec.04 18:32]
Eu inteleg sa ai tupeu, dar nici sa sari la gatul celui ce se leaga de tine chiar si cu o umila parere. Din fericire, Loredana, aici nu-ti vrea nimeni raul. Fiecare dintre noi are o parere. Coltul de mahala s-a creat aici de la prima ta reactie. Poate ar fi mai bine sa inveti sa primesti criticile cu mai multa intelegere si sa incerci sa vezi daca realmente ele te pot ajuta cu ceva. Fii mai putin impulsiva, respira de mai multe ori inainte de a raspunde cuiva si rumega ceea ce ti se recomanda, asta numai daca vrei sa te desavarsesti...Succes! :)

 =  dap...
Cristea Loredana
[09.Dec.04 19:21]
Multumesc de recomandare Cristina , da` hai sa nu fim fatalisti . N`am sarit in gatu` nimanui . Si , repet , am venit aici sa invatz cate ceva , mai putin sa ma cert . bye bye

 =  ce gluma buna! buna dar...daca o luam in serios e doar o gluma...
Andrei Gheorghe
[14.Dec.04 15:10]
textul ar fi putut foarte bine sa fie intitulat "ce gluma buna" si am pus ghilimele ca sa nu risc sa citez fara emfaza din aceasta autoare atat de bine infipta in cei care i-au facut comentarii; dovezile sunt prea destule si deasupra ca tanara autoare sa invete si sa aibe de invatat. evident nivelul nu releva o anumita valoare a textelor, dar sa curga atata cerneala, ce-i drept virtuala pentru un scurt mesaj, un simplu SMS pe care loredana il trimite acelui fat-frumos ce va aparea pana la urma in viata sa, nu punem la indoiala acest fapt, mi se pare exagerat. nu vin sa pun lucrurile la punct, dar este un text personal, pana si stilul de adresare e de aceasta factura, de ce sa-i atribuim defecte si calitati care nu au nimic de-a face cu fondul sau, domnisoara vorbeste cu sine si cu cineva caruia inca nu i-a vazut fata.
pe fond insa mai toate comentariile o spun, autoarea mai are de citit, de scris, de vazut de treaba si apoi poate veni aici sa faca misto cu ceva atat de diafan si de personal-intim, nu avem sa ne imbatam cu apa rece lory, nici noi si nici editorii, asa speram. ideea ar fi sa nu mizezi pe partea negativa a textelor permisa cu larghete de regulile acestui site, asta daca ai avea cumva vreodata intentia sa scrii ceva.
asteptam inca sa ne "uimesti" cu un text de-al tau, unul adevarat daca s-ar putea si urmarim cu interes ce reactii la cald mai genereaza mult prea multele forme atat de lipsite de fond.

 =  O sa-i dea drumul lui Cozma, negresit
Andu Moldovean
[14.Dec.04 16:41]
Si eu care credeam ca la Hunedoara oamenii sunt toti manjiti cu carbune pe fata si poezie face numai Miron Cozma!
Rusine sa-mi fie!
Iata ca orasul care nu stiu nici pana azi de ce nu e capitala judetului omonim poate sa dea mult mai mult decat atat, si anume fete frumoase si pline de personalitate. Oh, God, I love this s...!
Despre poezia de deasupra acestei liste impresionante de comentarii... tacere! Cristiana, apreciez eforturile tale, uneori cum bine stii sunt zadarnice.
Autoarei ii doresc cat mai multi barbati care sa ii vorbeasca cu neuronii aia multi care sunt altundeva decat in creier despre aventurile lor cu celelalte femei. Este o experienta unica, te asigur!
Totusi, ca sa nu raman la off-topice:
"alintându-le pe ele"
si
sărutându-le pe ele"

in limba romana se numesc pleonasme care, daca nu-s licente poetice (pentru asta iti trebuie condei si experienta) sunt doar niste greseli gramaticale.
Asa ca obosindu-ma pe mine si enervandu-te pe tine (probabil) inchei acest comentariu.
La buna re-citire!
Bobadil.

 =  nitica rabdare!!! SI MATURITATE!
Laura Aprodu
[14.Dec.04 16:42]
am citit destul de perplexa, ingaduit fie-mi un comparativ de la perplex, reactiile la poezeaua loredanei. unu, ele - reactiile - sint cam alaturea cu drumul, prea putina discutie pe text si prea multa bataie de cap legat de virsta autoarei (?!), atitudinea ei s.a.m.d. doi, cred ca era suficient sa ii explicati, daca tot sintem cu totii mai destepti si mai virstnici, mai pe indelete si mai cu duhul blindetii, ca nu e rau ca incearca sa scrie, ca poezia e o indeletnicire salutara si ca literatura citita poate sa o imbunatateasca. sa nu uitam insa ca simplul act de a citi nu ne face poeti, cantitatea citita nici atita, iar reactiile belicoase o injosesc mai putin pe autoare, cit pe cei care le initiaza. haideti sa dam dovada de maturitate.

 =  nu si astazi
Cristea Loredana
[14.Dec.04 17:30]
E constructiv chiar pentru mine sa vad pana cand vor mai aparea comentarii cu referire mai mult la varsta mea si locul in care m-am nascut ( greseala mea ca mi-am dat datele reale ) si nu la text . E urat , de proasta calitate , fara nici o idee . Nu doresc nimic din ceea ce mi-ati dorit si o poezie ( sau tampenie , dupa parerea dvs ) nu-mi va schimba viata . E o vorba " cu putina ignoranta departe se ajunge " ... asa ca nu voi mai incerca sa conving pe nimeni ca incerc sa ma catar si eu pe muntele acesta inalt de tot al implinirii . Nu vreau sa ma ajutati , nu astept compatimire . Acum , vreau doar sa va pastrati parerile . Poate maine imi voi schimba parere dar acum simt ca nu mai am destula bunavointa sa indur asta . Nu vreau .

 =  bravo! continua!!!
liviu clisu
[25.Mar.05 09:07]
doamne, cite valuri ai stirnit, loredana!e un succes !!! e ca in poanta lui creanga, cea cu piatra, nebunul si multii intelepti!... poezia ta e sensibila, am citit-o intii pe ea si apoi mahalaua de sub ea!e o asa de amuzanta violenta acolo, si oameni care stau pe munti de carti si se uita la tine cu condescendenta!!!nu cred ca trebuie sa transpiri ca sa ajungi la statutul de poet..nu merita, iti spun eu...tu scrie poezie si gata...e simplu!poezia e un mod de viata, nu cuvinte pe-o hirtie...mie , de latine imi place atitudinea, mai mult decit textul.astept sa-mi placa in mod egal amindoua...




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0