Comentariile membrilor:

+ pentru idee
Cristiana Miu
[05.Oct.04 18:43]
Pentru ideea voastra am sa ofer o steluta. Multumim, dragelor. Tare sunteti voi frumoase si mintoase.
Auzi, auzi, ma gandisem sa dau stea fiecarei poezii care a participat. Fiindca merita. Pot?

 =  Pentru cã am fost împreunã!
Anda Andries
[05.Oct.04 18:56]
Alma, Nia - Felicitãri pentru inițiativã, pentru cã ați fãcut în așa fel încât sã fim împreunã!

Când are loc urmãtorul experiment?! Cã la acesta, muza mea nu prea s-a lãsat aliniatã. Zicea ceva cum cã ar fi nonconformistã.:)))

 =  Provocare
Codrina Verdes
[05.Oct.04 19:20]
Am fost incantata sa raspund provocarii voastre(nu stiam si de contributia Nichitei). Nu te asigur Alma ca nu ma voi opri niciodata din scris dar mi-ar placea sa cred ca-mi voi desface de fiecare data cuvintele in stihuri, atunci cand voi avea ceva de spus.
Am citit toate creatiile si mi-au placut, mirandu-ma cate muze pot deriva doar dintr-o imagine.
Astept viitoarea provocare!

 =  mai mult sau mai putin experiment
Thais Teodorescu
[05.Oct.04 19:26]
fotografia aceea, la o simpla privire, nu-ți "da aripi". daca o privesti de mai multe ori, se joaca cu tine. pana la urma intelegi.
va multumesc

 =  si-n stanga, si-n dreapta
Laurențiu Orășanu
[05.Oct.04 19:31]
Zic si eu ca mi-a placut ideea si ce a iesit. Am apreciat mai toate creatiile rezultate.

Felicitari pentru idee si participantilor pentru creatie.

 =  experiment reusit
Corina Dragomir
[05.Oct.04 20:17]
Alma& Nia, va felicit pentru initiativa si punerea ei in aplicare. rezultatul experimentului s-a vazut in superbele poeme postate pe site. Regret imposibilitatea participarii la acest exp dar sper sa nu-l ratez pe urmatorul. Ochila m-ai asteptat tu cu spiritul langa castelul windsor dar spada mea s-a incapatanat sa iasa la duel:)

Felicitari, tuturor
Cory

+ Si eu, si eu, si eu!
Daniel Dinescu
[05.Oct.04 20:26]
Chemati-ma si pe mine, stiu ca nu ne-am vazut, dar si eu va simt aproape! :) Particip si eu data viitoare, da?
Frumos, frumos, frumos!
Felicitari, dragelor! :)
Cu drag,

 =  venus vertigo project
Claudiu Banu
[05.Oct.04 20:54]
Da, cei care ma cunosc stiu ca sunt un adept al experimentelor de orice natura. Si cu toate acestea mie nu mi-a fost usor sa respect termenul anuntat, asta fiindca planurile mele de weekend si ziua de ieri nu erau tocmai legate de poezii, experimente sau poezie.ro. A fost insa o reala placere sa particip, si ii vad pe ceilalti exploatand in felul lor propriu imaginea respectiva. Astazi nu m-am lasat si am mai folosit-o odata. Si tot mai am cateva idei care au plecat si de la ea. Heh..Un experiment asemanator am facut in urma cu ceva timp cu Silvia Caloianu, si atunci s-a nascut prima "reminiscenta". Tot de la o imagine. Astfel de provocari nu pot fi altfel decat pozitive. Eu unul am sa le primesc intotdeauna cu bratele deschise. Va multumesc Alma, Linea, Nichita.Sa auzim de bine,

 =  experimentul
Virgil Titarenco
[05.Oct.04 20:56]
EXPERIMÉNT, experimente, s.n. Procedeu de cercetare în știință, care constă în provocarea intenționată a unor fenomene în condițiile cele mai propice pentru studierea lor și a legilor care le guvernează; observație provocată, experiență (2). – Din lat. experimentum.

... acum am și eu cîteva întrebări: Cine și ce a experimentat? Care au fost ipotezele supuse investigației? Care este rezultatul experimentului? Ce dovedește el? Ce infirmă el? Ce noi ipoteze ridică?

Pun întrebările acestea pentru că eu nu prea înțeleg despre ce este vorba aici. Mă tem că folosim cuvîntul(conceptul) experiment în mod aiurea. Nu uitați, experimentul este un procedeu științific, nu drăgălășenie ca jocul cu creioanele colorate. Ce experiment s-a făcut? Psiho-social? Socio-estetic? Cosmico-artistic? Erotico-astral? Sociologic?
Eu personal nu văd decît un magiun. Sau ghiveci. Și iar o să se supere cineva pe mine dar e un ghiveci de bon ton cu ce se întîmplă în general pe site. Recunosc, și culoarea (sic!) pestriță are farmecul ei. Dar rămîne o chestie pestriță care ne atrage privirea tocmai pentru că de obicei nu purtăm pestriț. Mă tem că arta nu e cămin cultural și nici școală populară de artă. Prin însăși natura ei arta este o tensiune singulară, egoistă, solitară. Nu înțeleg în ce a constat experimentul. Sau e și asta o metaforă...

 =  nadalogie
Claudiu Banu
[05.Oct.04 21:01]
Experimentul vazut de cobai:
1. Cati vor raspunde provocarii.
2. Cate variante de raspuns vor fi date.
3. Cat de diferite vor fi solutiile.

Haide Virgil, un experiment nu trebuie sa fie clar definit pentru a fi incadrat in aceasta categorie. Deschide-ti putin mintea in sensul acesta, si- de ce nu?- bratele...

 =  hora unirii
Virgil Titarenco
[05.Oct.04 21:05]
Mintea mea e încuiată, ca de obicei.
Brațele încleștate. Că eu nu știu să joc în horă.
O să îmi spui de colaj, aia e altceva.

 =  pentru Virgil, parerea mea
Laurențiu Orășanu
[05.Oct.04 21:07]
Virgil, fara pretentia sa-ti dau un raspuns complet.

Scriai poemul tau daca nu erai provocat ? Uite, raspund eu, ca stiu ca asa vei zice si tu: Nu, nu-l scriam. Deci te-ai ales cu un poem scris. Te-ai ales. Esti multumit de el ? Loc pentru raspunsul tau.

Daca e da - inseamana ca n-a fost in zadar. Lasa ghiveciul, poate asa arata ansamblul, dar gogosarii tai au avut gust bun.

Daca e nu - e chiar asa de mare pierderea ? Alta data poate fi bun. Sau te decizi ca nu e pentru tine asa ceva.

Observi ca am fentat cuvantul experiment. Pentru ca nu cred ca a fost in intentia cuiva sa masoare (parametric) performanta obtinuta.

O concertare da, asta cred ca s-a vizat.

Suntem atelier ori ba ?
Plus ca nici macar nu si-a propus cineva sa analizeze cat de mult ne-a inspirat imaginea (cat am redat din ea). Deci aproape de o tema liber aleasa. Genul si el la discretie.
Pas mal, cel putin asa mi se pare mie.

 =  ;)
Claudiu Banu
[05.Oct.04 21:11]
Nu Virgil, nu te acuzam de nimic, departe de mine gandul, numai ca mi se pare ca e destul de simplu sa dovedesti ca termenul experiment este folosit corect (a se citi "conform definitiei"). La fel cum e simplu sa dovedesti ca nu e fiindca nu e tocmai fundamentat stiintific and all. Dar asta ar insemna sa starnesti o polemica pe cat de nedorita pe atat de inutila. Asadar uite, eu zic asa, tu ai dreptate cand afirmi ca nu e un experiment. Eu am dreptate cand zic ca este un experiment. :)
If hugs are out of the question...well..let's shake hands... :)

 =  răspuns lui Laurențiu și Clau
Virgil Titarenco
[05.Oct.04 21:25]
Drepate ai Laurențiu. Pas mal. Dar atunci să nu mai folosim cuvinte care nu se potrivesc. Sau dacă le folosim să le potrivim. Adică, da, eu n-am nimic împotriva experimentelor, chiar pe mine (numai să nu mă omoare sau altceva mai grav) dar hai să vedem care e experimentul. Fie el și de critică literară. Decît să stăm pe margine și să zicem: Oh, Boje moi, ce minunat am scris cu toții.
Știi eu observ pe siteul ăsta două tendință: mitocănismul grobian (care descurajează interesul pentru a fi criticat, analizat) și dulcegăriile de salon care nu trec dincolo de epidermă. Mie îmi place să disec, să înțeleg. O fi poezia beatitudine sau tensiune interioară. Dar se merită disecată. Uite de exemplu acum avem o grămadă de indivizi care s-au zgîit la o poză și au scris. De ce au făcut-o? De ce au făcut-o așa cum au făcut-o? E ca un experiment genetic pe gemeni, nu crezi?

Mulțumesc de hugs Clau. Pentru tine, oricînd. Deși s-ar putea să nu pot să te cuprind tot. :))

 =  Virgil, despre cele doua tendinte
Laurențiu Orășanu
[05.Oct.04 21:36]
Virgile, aia cu experimentul genetic pe gemeni imi placu. Il aruncasem si pe Calimero il "cazan" dar pe urma l-am retras.

Las deoparte gluma, cred ca ne-am inteles. Cum ziceai, ne-am spus fiecare parerea.

Revin numai la acele doua tendinte de care pomenesti(sa ne de afara Alma ca e off-topic, dar spun si eu). Mitocanismul grobian mai exista. Dar, ca unul de vechime mediana pe site, pot sa-ti spun ca stam mai bine decat acum 2 ani (mai mult nu pot sa spun, ca nu eram pe aici). A primit lovituri dure, si mai primeste. De la bunul simt.

Dulcegariile, ehe, m-am cam ferit de ele, dar ce sa spun, decat sa injur, prefer sa fiu amabil sau sa evit contrele. Nu e bine, dar ma fereste de cealalta extrema.


 =  .
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
pana la urma tot nu inteleg. a participat cine a vrut, nu? si virgil a vrut. a vrut sa experimenteze. altfel nu participa. o atitudine de final pe care eu personal nu o inteleg.

acest text este pus la personale. rog sa fie tratat ca atare pentru ca a fost postat special pentru a multumi participantilor si nicidecum pentru a genera polemici inutile.

cu parere de rau

 =  răspuns Nichita
Virgil Titarenco
[05.Oct.04 21:51]
Nichita, nimeni nu a dat în cap la nimeni. Am întrebat. Poate putin mai insistent. Mi-am exprimat o părere. Eu sînt ingener. Pentru mine orice amestec este un ghiveci pînă îi faci o analiză. Nu înțeleg de ce "cu părere de rău". De ce ne este teamă de dialog sau chiar polemică pe subiect? Atîta timp cît e făcută cu bun simț și nu ofensează. Eu încă nu cred că am scris aici offtopic. Și da, am participat. Asta nu înseamnă că sînt ostil la ceva (mai ales înainte să îl înțeleg) dar nu înseamnă nici că nu mai am curajul să pun întrebări. Întrebări legate de subiect.

 =  Experiment
Silvia Van
[05.Oct.04 21:57]
Mi s-a parut interesanta ideea. I-am invidiat pe prietenii mei care au participat la experiment.

PS. Vreau sa-i transmit pe aceasta cale lui Florin Rotaru ca indemnul lui ca eu sa stau departe de concursuri a fost ascultat cu mare atentie. De altii.
PPS. Luati-o totusi ca o gluma. Cel putin in public. In particular se poate spune, desigur, orice.

+ cocostîrc sau nalbă
Gabriela Petrache
[05.Oct.04 22:11]
Nu am participat la experiment pentru simplul fapt că acea poză nu m-a inspirat în nici un fel, pe lîngă faptul că de o vreme am pierdut controlul asupra cuvintelor, regretul este al meu că nu am reușit. L-am urmărit însă cu interes și, deși e posibil ca Virgil să aibă dreptate, luînd ad litteram, deși e discutabil chiar și așa, din punctul meu de vedere este un experiment și încă unul reușit. Pentru că mi-a confirmat așteptările dacă mă gîndesc la faptul că prin felul în care au primit provocarea, prin ceea ce a scris fiecare mi-a confirmat sau infirmat ceea ce deja îmi formasem ca imagine despre autori. Aceeași poză, aceeași oameni fiecare cu unghiul său de vedere. Unii au scris exact așa cum mă așteptam, alții diferit, mă repet, știu, ideea este că și prin acest gen de experiențe sau experimente ai ocazia să ți-i apropii mai mult, să-i cunoști cu bunele și relele lor. E de bine, e de rău? Nu cumva ne cramponăm cam mult de forme, de aparențe și uităm gustul lucrurilor simple? Cred că situl acesta oferă destul de generos loc si ghicitorilor și epigramelor, pe lîngă genurile consacrate , așadar de ce nu și experimentelor (cu sau fără ghilimele ), cu ce-ar fi mai nocive cele din urmă comparativ cu primele? Intră cine vrea, participă cine poate iar aplauzele sînt ale celor care știu să rămînă verticali fără a deveni rigizi, în toate ocaziile.
Felicitări și o steluță simbolică și colectivă organizatorilor, tuturor participanților și aștept următorul experiment sperînd că voi fi mai în formă decît acum. De ce n-am putea lua o manea - să zicem - și să încercăm să venim fiecare cu versiune proprie, putem dovedi că sîntem atît de buni să facem din rahat, bici? Pare destul de constructiv și motivant, nu?

 =  alinierea post-aliniere
Johnny Opera
[02.Oct.05 19:06]
http://www.agonia.ro/index.php/poetry/89281/index.html

N-am făcut parte din experiment, și nici nu am văzut imaginea decât în poemul d-lui Doboș, dar „Dorința de Absolut” este – dacă vreți – un gând post-aliniere. Dacă ideea alinierii mi-a fost străină, cu siguranță că ceva s-a distilat dincolo de ea... într-o dorință.

 =  experiment, aliniere si...concluzie
Silvia CALOIANU
[06.Oct.04 06:00]
Detest "alinierile", daca e sa fiu sincera, nu m-am prea simtit/vazut "aliniata" in viata mea si, am lasat o mare parte din ea, din viata, in urma, asa incat chiar nu mai stiu ce mi-a mai ramas...
Dar, uneori, imi plac jocurile. Depinde.
In ce priveste "experimentul", da, sunt de acord ca a fost intr-un anumit fel experiment. Putem trage si concluzii. Incepand de la faptul ca poza a fost calificata de catre majoritatea participantilor, drept una care nu inspira. Pentru mine a fost si mai rau: nici nu ma puteam uita la ea.
(Sa recunoastem insa ca exista poze chiar oripilante :D, ceea ce nu inseamna ca nu s-ar antrena, in asemenea "alinieri", anumiti autori ai siteului.)
Stima pentru organizatoare, plictisul, orgoliul, probabil, m-au facut sa imi confirm participarea, pe negandite, din prima, chiar daca am spus pe loc: "nu imi place poza", etc.
Am o incapatanare de a imi respecta cuvantul, desi uneori regret ca am promis ceva. E firesc. Imi tot amanam "placerea" de a scrie ceva privind aceasta poza :). La timpul propus pentru demararea experimentului am anuntat ca nu particip, mi-am scris si in status pe ym, sa ma conving ca sunt decisiva si sa respir usor. Dar...
Dar, distrandu-ma cumva cu cineva pe ym - pe masura ce lumea isi publica rezultatul inspiratiei - m-am surprins la gandul: "oare ce as scrie eu?", "ca si cum" inspirata de aceasta poza, "ca si cum", aliniindu-ma. Pentru ca nu aveam de gand sa ma uit la acea poza si chiar...am eu pozele mele...
Eu chiar nu am nevoie sa ma provoace la scris artificiul. Eu doar trebuie sa vreau sa scriu, trebuie doar sa imi plasez in campul magnetic al tastaturii mainile si, sa "inchid ochii", sa imi traiesc/retraiesc acolo parabola...In acest sens, orice cuvant, arbitrar, poate deveni reper, orice poza, chiar cea mai "neinspiranta", poate deveni punct de plecare a ratiunii in care imi exprim sentimentul...Poezie sau nu...
Fara indoiala, scriam cu totul altceva in acea seara sau, cred ca nu scriam nimic. Si nu pentru ca imi lipsea inspiratia. Nu recunosc motivul in cauza...

 =  frumosi si sensibili
Dan Mitrut
[06.Oct.04 09:43]
eu felicit organizatorii pentru idee si rezultate. experimentul, fara a a avea pretentia ca a respectat rigorile matematice (asta ar fi si absurd in poezie), a venit sa testeze capacitatea de reactie a sensibilitatii mai multor feluri de a scrie pe site.

eu nu cred ca lumea poate fi continuta in formule si ipoteze care trebuie sa se confirme sau nu. o atare abordare apartine unui domeniu foarte restrans din realitate. restul, fie ca suntem de acord, fie ca nu, ramane taina.

si trebuie sa multumim lui Dumnezeu ca inca este asa.

inca o data felicitari tuturor

Cu respect, Magul

 =  felicitari tuturor!
Cristina Trușcă
[06.Oct.04 10:23]
Sincer, eu nici nu stiam de experiment pana nu mi-a zis Silvia. Nici macar nu stiam ca s-a "complotat". Dar vazand atatia "aliniati" m-am intrebat de ce sa nu intru si eu in randul lor? Eclipsa de Soare cu Venus mi-a dat de gandit inca de cand am vazut-o cu proprii ochelari :P
Ar fi fost interesant sa fi participat si mai multi. :D

 =  sunteți minunate
Cristina Ispas
[06.Oct.04 11:20]
Of, experiment sau nu, aliniere sau nu, eu m-am simțit minunat și m-am bucurat de experiența mea pur și simplu.
Îmi amintesc că eram singură și scriam o poezie privind o fotografie cu ochii, mintea, amintirile, fotografiile și sufletul meu.

Cred că voi alătura toate aceste texte și voi încerca să învăț încă ceva despre oameni...

Alina și Nichita, sunteți minunate și noi ar trebui să vă felicităm și să vă mulțumim.

Îi felicit pe toți cei care au scris, m-am simțit mult mai apropiată de fiecare urmărindu-le versurile și privirea.


 =  Alte si alte...
Albu Vladimir
[06.Oct.04 18:39]
Nu a fost experiment. Unii se simt aliniati altii nu, chestie de optiune si autocunoastere. Au plecat toate pasarile si cred ca e toamna deoarece imi e putin frig. Taxiurile la mine in oras sunt galbene. Astazi am vazut o fetita cu chibrituri. Nu mi-a placut poza. Mi-a placut poza. Femeile gandesc cu sufletul. Uite ca s-a facut noapte. Bucuros de cunostinta.

 =  Acceptati SINCERITATEA!
Vali Nițu
[09.Oct.04 20:35]
Felicitari tuturor! Cel care a avut ideea, JOS PALARIA!

 =  mulțumiri și scuze
Alina Manole
[10.Oct.04 15:56]

Vă mulțumim tuturor pentru cuvintele voastre. Vă așteptăm să participați la fel de frumos și de constructiv la următoarea idee care sperăm să aibă un management mai bun, așa încât să nu mai existe nelămuriri.

Ne cerem scuze față de cei pe care nu i-am putut include în proiect, data viitoare sperăm să poată fi cât mai mulți colaboratori.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0