Comentariile membrilor:

 =  Parazitzii, interzis bi-ologilor
inmost
[29.Mar.03 17:58]
deh...Parazitzii nu fagociteaza la masa oricarui -olog

 =  Paraziții din toate pozițiile
adrian_nairda
[29.Mar.03 18:53]
inmost,
am Paraziții din "toate" pozițiile: CD, casete și MP3-uri. Mi se rupe de CNA!
Culmea ironiei, e că nu sunt fan, dar "suferă baba la frumusețe". Una e să înjuri după ureche, alta e să înjuri o dată cu profesioniștii. Păi nu? Păi da!
N-am paraziți intestinali, ceea ce mă face să mă simt ... bine.

 =  Carpind un copil peste gura
Dominique
[29.Mar.03 20:49]
Si asa s-a ridicat praful pe care nu-l doream.

Dar mai bine sa radem si “să ne ținem de mâini” asa cum zici Adrian.

Si cu ochii carpiti de somn, ca abia m-am trezit doresc sa iti scriu.

In Canada primaverile sunt scurte, foarte scurte as spune. Asa de scurte incat uneori uita sa mai fie, doar in calendare. Primaverile de aici sunt aride, bate vantul si este frig. Dar natura este generoasa si izbucneste in verde abia la sfarsitul lui aprilie. Este o cauza pierduta sa cauti primavara de acasa in Canada. Sa cauti Marea Neagra la ocean. Pana si pescarusii sunt altfel. Tipatul lor este altfel aici. Sigur imi este dor de casa. E firesc. Dar este bine si aici.Saptamana trecuta am vazut prima data in parc ghiocei si branduse. Asa ca nu este cazul de “sfidat frigul” si nici de “sa pun cap sud”.
Este doar o chestiune de comunicare.

Am indraznit sa storc lamaia ? Mh, nu s-a vrut. Deformatie profesionala, precum zici. Nu, nu stiu ce scrie in DEX . DEX-ul meu este acasa, dar am sa-l primesc zilele acestea.Ti-am scris nu ca sa storc
“singura” lamaie la indemana. Mai am si altele.Si regret ca ti s-a parut anost.
Eu ma abtin sa iti spun cum mi se pare mie. Este lipsit de importanta anyway.
“Categoria fetei mari la maritat”... nici cu asta nu sunt de acord. Care graba ? A mea ? Eu nu m-am grabit si-ti scriu, mi-a fost teama sa-ti scriu. Si uite ce a iesit.
Centura de siguranta ? Nu, nu cred ca este cazul. Centurile de siguranta sunt pentru decelerari ( oare asa se scrie ca nu am Dex-ul; deceleration in english) bruste iar eu nu sunt in cadere libera inca.
Obiectia “pe” marginea ( si nu “la “ ) …ehhh asta este o alta poveste. O alta frustrare a mea. Iar pentru asta nu am nici o replica poate doar replica anilor ce s-au scurs. A cartilor citite doar in engleza. A lipsei de comunicare. Este o nefericire a celor care pleaca. Dar eu am sa-mi revin. Am nevoie de timp. Nu sunt in cadere libera nici la capitolul acesta. Iar tu poti sa dai cu sabia cat dorest dar te previn ca ai sa obosesti “carpind un copil peste gura”.Iar daca nu, atunci am sa-ti dau aceasta satisfactie in speranta ca intr-o zi ai sa te opresti.
Dar pana atunci nu, eu refuz sa-mi pun centura.

Sigur, in timp ce lovesti, putem sa radem si sa ne tinem de mana, fagocitand si parazitand in acelasi timp.

Note: Din nefericire ti-am scris acest reply inainte de cafea. Asta ca te previn in cazul in care ai sa gasesti alte "la"-uri si ai sa vrei sa dai cu sabia.

 =  Garda jos
lapislazuli
[03.Apr.03 15:44]
Mda, de parca nu erau destui care sa se creada jmecheri si sa-si dea drumul la gura pe site-ul asta.

Tehnica literara? Faptul ca stii sa scrii nu te obliga si sa o faci, domnule Adrian Firica.

Si nici sa ai pretentii de a fi spiritual.

Bi-ologie? Ma faci sa rad...

 =  lapislazuli: Te cred!
adrian_nairda
[20.Apr.03 18:45]
Mda, de parca nu erau destui care sa se creada jmecheri si sa-si dea drumul la gura pe site-ul asta.

* Am spus de nenumărate ori că îmi lipsește dimensiunea credinței, că nu cred, că nu folosesc nici accidental o astfel de expresie. Nu este un truc. Nici drumul la gură nu-mi dau … pe sit. De dat în stambă, mă dau. Cu premeditare.

Tehnica literara? Faptul ca stii sa scrii nu te obliga si sa o faci, domnule Adrian Firica.

* Nu scriu. Bat niște semne, în cazul de față. În alte ipostaze desenez semne, caligrafiez, fără menajamente și fără teamă că nu vei fi unul dintre “cititori”. Nu sunt tehnician. “Domnule” se poate să fie un cuvânt lipsit de sens, fiindu-mi suficiente numele și prenumele.

Si nici sa ai pretentii de a fi spiritual.

* Mă simt depășit. Poate mă ajuți să devin spiritual, să mă împroprietăresc, pentru a avea, mai apoi, un motiv pentru a ridica pretenții.

Bi-ologie? Ma faci sa rad...

Te cred!

 =  lapislazuli, mda!: uită-te pe unde calci
adrian_nairda
[06.Apr.03 22:58]
lapilazuli,
am spus de nenumărate ori că eu nu "cred", dar că am convingeri.
"Jmecher" nu am cum să fiu, pentru că sunt bine crescut, prin urmare nu văd cum pot să-mi dau drumul la gură. Dar dacă tu crezi, n-ai decât.
Cu privire la litere, astea ce apar pe site sub semnțătura mea, apoi ele sunt bătute. Bătute pur și simplu, nici vorbă de tehnică. Atunci când mă închipui eu tehnician, apoi atunci caligrafiez, desenez semne, iar asta este o treabă atât de intimă, încât nici mama mamei mele nu știe ce Dummnezeu moșmondesc eu acolo. Și nici Dumnezeu, la urma urmelor!
Spirutualitatea mea este, prin urmare, întocmai cum crezi tu, însă am îndoieli că prevederile tale au întemeieri.
Să fii atent, dragule, pe unde calci!

 =  Sensibilitate olfactiva
lapislazuli
[06.Apr.03 23:35]
Corect, un sfat util... Cu singura deosebire ca nu e vorba (vad acum) de "pe unde", ci de "pe cine". Eu nu ma sperii usor, insa. Asa ca stai linistit.

Pe-semne, poti fi atat "bi-olog" cat si "bine crescut", si sa nu observi nici o incompatibilitate.

Pe-semne, ti se rupe atat de mult de CNA, incat nu te poti abtine: in loc de o lectie vrei cu tot dinadinsul sa predai un curs. Parazitologie gregara, daca nu ma insel... (Nu de altceva, dar pentru unii biologie incepe cu "bou", si cam acolo se si termina.)

Treaba ta.

Dar nu ne tine si pe noi de maini! Noi suntem mai sensibili...

 =  lapislazuli își papă banii aiura!
adrian_nairda
[07.Apr.03 01:36]
lapislzuli,
Bau!

Eu mă "speriu" ca mai tot omu', dar nu atunci când mă "sperii" tu: măi "Baule" măi.
Asta este, ce m-ai mai speriat, mi-am scuipat în sân, măi!
Nu mai deschide acolo unde scrijelesc eu, că te costă.
Hai, nu fi și nătăfleț!

 =  Lapislazuli & Adrian
Dominique
[07.Apr.03 01:54]
Regret ca am avut convingerea si increderea ca pot sa imi exprim o parere legata de un text scris de Adrian. Dar acum regretul meu este cu mult mai mare cand vad ca indiscretia mea cauzeaza discutii.

Lapi, te rog, hai sa uitam de acest curs de bi-ologie. Sunt atatea texte bune care asteapta sa fie comentate de tine. Hai sa mergem sa le citim. Vrei ?

Adrian, tie nu stiu ce sa iti mai spun. Numele meu este scris acolo sus in titlul acestui text. A fost alegerea ta si eu am respectat-o. "Cursul de bi-ologie" a fost unul bun, scris de tine pentru mine. Caci este o mare diferenta intre "biologia" indiscretiei mele si "bi-ologia" raspunsului tau.
Eu cred, desi nu stiu daca are vreo importanta, ca ai vorbit serios cand ai scris:
"Nu vrei să râdem, Dominique? Dă-o încolo de treabă!"

Si parca imi vine sa rad de toata povestea asta.

 =  Dominique: mulțumesc!
adrian_nairda
[07.Apr.03 02:11]
Dominique,
se râde și din burtă ... sper să rămână LATÃ, așa cum am scris-o.
Nici tu, nici comentariul tău, nici "exercițiul" meu de tehnică literară și nici vecinele mele sau Rolling Stones-ii pe care îi ascult acum nu au vină ... Să doarmă "lămpușii", dacă nu pricep ce este acela un PRE-TEXT.
Dominique, noi am înțeles, dar iepurii au alte treburi.

 =  O gluma pentru Adrian
costel
[07.Apr.03 02:17]
Adrian,
tu esti un fel de scamator al limbii romane, personal imi place cum jonglezi cu cuvintele. Alteori nu te inteleg, o neputinta a mea de care nici vorba sa ma mandresc. Dar nici nu ma caiesc. Impotriva bi-ologiei e greu de luptat cu armele la indemana.
Eu vreau doar sa-ti atrag atentia ca, in Canada, nu exista primavara. Aici opresti caldura din casa si pui comutatorul pe aer conditionat. Primavara ramane o amintire a anilor petrecuti ACASA.
Eu sunt sigur ca Dominique iubeste la fel de mult limba romana ca tine su ca mine. Si am sesizat progrese la ea. Nu-i tin partea pentru ca suntem concetateni. De fapt nu-i tin partea deloc. Intr-un fel, sunt de partea ta. Adriane.
Ceea ce nu inteleg e concentrare rafalelor tale asupra ei cand, slava Domnului, sunt destui aici pe care i-ai nimeri in plin.
Eu iti sugerez, nu sa faci economie la munitii, ci doar sa le distribui cat mai rational. Ca de gloantele tale au nevoie si altii. Nu mai tin minte, era o zicere, un glont in c..., un pas inainte. Parca.
Si ca sa-ti raspund la o interventie a ta, mai veche, cu care iti ramasesem dator, nu sunt retras de pe site. Doar textele mi-au fost retrase si doar temporar. Nu-i crede pe cei ce se retrag cu surle si trambite. N-au sa o faca. Iar daca totusi o fac, revin spasiti sau revin sub alte nume.
Cei ce se retrag cu adevarat nu spun nimic, nu avertizeaza. Odata te pomenesti ca nu mai sunt. Incepi sa le simti lipsa si sa le duci dorul.
Am sa-ti spun o gluma in incheiere pe care sunt sigur ca ai auzit-o si nici nu are legatura cu ce ti-am scris pana acum. Am sa ti-o spun dintr-o motivatie interioara.

Prietenul meu Ioji, aseara, mancat bine, baut bine, f... bine. Dimineata sculat mort.

 =  Adrian
Dominique
[07.Apr.03 02:21]
Adrian, Adrian

Ce te-as mai lua la intrebari, daca as avea ocazia...

Da, precum zici "dar iepurii au alte treburi".

 =  Dominique, Costel, lapislazuli: bată-vă să vă bată!
adrian_nairda
[07.Apr.03 02:46]
Dominique, Costel, lapislazuli

Mi-e drag cu voi ... precum mi-e cald la sânul Limbii române.
Nici aici nu mai este primăvară, și, să mă bată Dumnezeu dacă pricep de ce!

+ Bi-ologia salveaza prietenia
Vlad Ioan Mirescu
[14.Feb.04 17:04]
Sa va spun ce vad eu:
O gasca de prieteni:
Cheevas, Adrian, Andrei, Dominique, Costel, Inmost, Andia

si unul contra-naturii.

Che Guevara nu era totusi singur, langa el, s-a dat si Fidel Castro Ruz. Intrebarea mea:
cine e fidel, cine e ce?
Dupa asta, cea de-a doua intrebare:
daca cel contra naturii e cine e, cine e cine nu e? Sau poate ca nu e.

Steaua mea este pentru text, pentru prietenie, pentru comunicare. In steaua aceasta se afla si o ciuperca de padure, sper din tot sufletul ca e o de-aia care apare dupa ploaie si nu o de-aia de pe picioarele doamnei baba, cand mi s-a intors nasul pe dos si mei si lui Adrian, baieti simpli, veniti la un tuns! Oricum, mai sunt mistreti si in tara asta.

Bogdan Geana

+ Bi-ologia Biologiei si praful ce s-a spulberat lasand in urma o gasca de priet
Dominique
[09.Apr.03 21:40]
Si asa s-a ridicat praful.
Ne-am orbit unii pe altii.
Ne-am speriat unii de altii.
Ne-am pus centurile de siguranta.
Apoi ni le-am dat jos.
Si accelerand, praful s-a spulberat.
Si nu ne-am mai ramas dacat prietenia.

Si am inceput să râdem tinandu-ne de maini, asa cum eram
biologi
bi-ologi,
uni-ologi
sau doar ologi.

Devenisem o gasca de prieteni:
Cheevas, Adrian, Andrei, Dominique, Costel, Inmost, Andia, Bogdan si ...si multi altii.

 =  piua
magul
[10.Apr.03 03:54]
trec si eu asa ca o parere pe aici.

textul asta nu are nimic tehnic in el. parerea mea ca se incadra mai bine la categoria ganduri, sau la polemica, duel in cuvinte pretioase, uneori necontrolat:

"Au, sunteți nepoata lu’ “Peștele școlii linguistice”, a lu’ DEX-u’, a lu’ Al. Graur și H. Wald “care se căznește” să ne-nvețe românește, peste vârste, peste graniți, peste evidențe?"

propun ,asta daca o sa se practice mai des atacul al persoana, in viitor, si o rubrica si pentru acest fel de exprimare, care nu are de a face cu literatura.

tehnic, inseamna mult mai mult.

asta e doar parerea mea. nu ma ardeti pe rug.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !