Comentariile membrilor:

 =  Cearcanul pe cer
costel
[27.Jan.03 22:51]
Am sa incerc sa fiu cat mai scurt.
Draga Pan,
in ultima vreme ai inceput sa aluneci cu tot cu poezia pe care ne-o imbuteliezi.
Insa azi ti-ai dat in petec.
In primul rand ce e cu anuntul acela "nededicata"? Vrei sa atragi atentia, sau ce?
Poezia e slabuta rau de tot, stangace si infantila. Eu ma intreb daca ai scris-o cu mana sau cu laba piciorului, cel putin asa apare de peste ocean.
Eu stiu ca doamnele si domnisoarele o sa invadeze pagina cu superlative, ca asa s-au obisnuit. Eu n-as face-o in locul lor de data asta. Pentru ca ce ai scris tu nu e poezie ci doar o insiruire de versuri mototoale, bezmetice si buimace.
N-ai alta treaba?
Daca nu te pricepi, mai bine citeste pe altii care se pricep. mai invata de la unul si altul. De la clasici daca nu-ti plac cei noi.
Dar nu mai pata site-ul asta cu poezii ca cea de fata, pardon, nepoezii am vrut sa scriu. Te rog sa ma scuzi.
sper ca n-amn fost prea dur, te stiu ca ti la travaliu. Si te mai rog sa-mi iei sfatul de bun ca nu glumesc nici un miligram

 =  Domn costel
Pan
[27.Jan.03 23:10]
Domnule Costel, niciodată nu am avut pretenția că aș scrie bine dar, în schimb, am pretenția că postez orice îmi iese din laba piciorului. Ca poet sau ce-oi fi îmi asum răspunderea nereușitei. Desigur asta îmi aduce critica avizată sau neavizată a cititorului. Nu știu de ce vă vorbesc dumneavoastră, acelui ins care și-a luat din cauză de orgoliu jucăriile și a plecat. Probabil poezie.ro nu era un spațiu de calitate pentru Domnia Voastră.
Cât despre "doamne și domnișoare" pot să vă asigur că nu intenționez să fac "agațamente" și nici să vă fur cititoarele. Cele declarate de domnia voastră aduce femeia la rangul de gâscă!

Desigur că de peste ocean îți este ușor să vorbești și să epatezi cu site propriu.

Nu mă citiți domnule!

Încă ceva... mă întorc la poezia dumneavoastră "Arca" sau cum s-o fi numind.. țin să vă reamintesc că asinii și măgarii E același lucru iar catârii sunt hermafrodiți, nu formează perechi.
Asta ca să reînnodăm o mai veche "relație de amiciție"

 =  Cearcanul pe cer
costel
[27.Jan.03 23:15]
Am sa incerc sa fiu cat mai scurt.
Draga Pan,
in ultima vreme ai inceput sa aluneci cu tot cu poezia pe care ne-o imbuteliezi.
Insa azi ti-ai dat in petec.
In primul rand ce e cu anuntul acela "nededicata"? Vrei sa atragi atentia, sau ce?
Poezia e slabuta rau de tot, stangace si infantila. Eu ma intreb daca ai scris-o cu mana sau cu laba piciorului, cel putin asa apare de peste ocean.
Eu stiu ca doamnele si domnisoarele o sa invadeze pagina cu superlative, ca asa s-au obisnuit. Eu n-as face-o in locul lor de data asta. Pentru ca ce ai scris tu nu e poezie ci doar o insiruire de versuri mototoale, bezmetice si buimace.
N-ai alta treaba?
Daca nu te pricepi, mai bine citeste pe altii care se pricep. mai invata de la unul si altul. De la clasici daca nu-ti plac cei noi.
Dar nu mai pata site-ul asta cu poezii ca cea de fata, pardon, nepoezii am vrut sa scriu. Te rog sa ma scuzi.
sper ca n-amn fost prea dur, te stiu ca ti la travaliu. Si te mai rog sa-mi iei sfatul de bun ca nu glumesc nici un miligram

 =  cur-cu-beu
Pan
[27.Jan.03 23:24]
Vă repetați Domnule!
Pentru cultura Dumneavoastră Literară... cearcăn, brâul-popii, brâul lui Dumnezeu... sunt regionalisme ale curcubeului. Scuzați-mi apartenența, se pare totuși că este mai rasată decât umbra de bun simț ce se pitulează sub frunza de arțar.

 =  Domnule Pan
costel
[27.Jan.03 23:41]
Pane, replica ta e un atac la persoana si am sa meditez ce raspuns meriti.
Eu n-am trimis de doua ori acelasi comentariu, acesta e un truc ieftin de care te agati.
In al doilea rand mi-ai rebotezat poezia, nu e "Arca" ci "Noe"
Orgoliile mele sunt ale mele, nu te baga unde nu-ti fierbe ca te poti opari.
Nu inseamna ca daca esti mare mahar(mahar=200 la nivel=cenzor) ai si dreptate.
am vazut ca sunteti un clan aici, care va altoiti cu stelute de va vine rau, insa poezia voastra schioapata serios.
Iar asta cu nu ma cititi, sper ca a fost o gluma, eu citesc ce vreau si nu ce ce vrei matale.
dar cum am spus, o sa reflectez si o sa-ti dau un raspuns pe masura obrazniciei tale, domnule Pan

 =  bubu
Megophiasul
[28.Jan.03 01:11]
Eu pariez pe Costel desi nu sunt sigur. ce cota este?
Lume, lume hai la glume si la bere Dreher.

 =  doamna -domnisoara
mae
[28.Jan.03 01:12]
linistiti-va,sunteti oameni in toata firea!Cand criticam,nu-i musai sa fim rautaciosi.

 =  parerea omerului
omer
[28.Jan.03 01:47]
Nu e rea, are imagini interesante si daca as sta foarte bine la citit din altii, as zice ca si originale. Cel putin pentru mine au fost inedite. Mie mi se pare cam aruncata in unele parti, adica nu se leaga vreau a zice.
Nici mie nu mi-a placut chestia cu nededicata, nici fructa in loc de fructul, nici gradinarul in loc de livadarul.

 =  parere!
Hera
[28.Jan.03 02:48]
mie-mi place POEZIA asta!!!! ca asta e o POEZIE spre deosebire de alte randuri citite tot pe site-ul asta, si insiruite fara rost, la care trebuie sa stau cu DEX-ul de gat sa inteleg ceva...dar eu nu ma apuc sa trosnesc pe nimeni, ca nu-s perfecta ca sa o fac! cand nu inteleg sau nu-mi place imi vad de treaba mea, citesc alte poezii...nu dau nimanui cu parul in cap pentru cum scrie!

chestia cu patatul site-ului mi s-a parut deplasata, asta se numeste atac la persoana...pacat, costele, chiar nu ma asteptam la asa ceva de la tine! stiu ca esti ironic si trantesti cu unii de nu se vad, dar sa consideri ca Pan pateaza site-ul cu o astfel de "nepoezie" mi se pare o jignire si ...nu consider ca e normal...ori poate ca tu te consideri perfect?!...

Cu diplomatie si bun simt se pot rezolva multe pe site-ul asta! Dar observ cu dezamagire ca se foloseste mai mult parul sau ignoranta!

 =  insuficient
degeaba
[28.Jan.03 02:55]
dreptatea nu apartine nici unuia dintre voi. lezat probabil in orgoliul sau poetic, pan reactioneaza furibund unui atac nefundamentat al lui costel. spun nefundamentat, dar probabil ar trebui sa ii spun neargumentat, si din acest motiv atat de usor de combatut.

epitete ca stangace, infantila, buimace, mototoale sau bezmetice trebuie sa fie cocotate pe un soclu argumentativ solid pentru a sta in picioare. altfel se ajunge la flexat de muschi si meschine acuzatii care nu fac cinste nici unuia dintre voi.

personal, nu degust nici eu poemul prezent. insa desueta letargie a papilelor personale se datoreaza lipsei obositoare de variatie din ultimele scrieri ale lui pan, care lasa uneori impresia unei batai exagerat de minutioase a apei in piua. poemului in sine am prea putine sa-i reprosez. poate doar ostenita si ostentativ-vaicarita imagine din versurile
"în oboseala mâinilor sale,
în sudoarea trudei sale de peste zi", inutil de zglobiul "alunul/nebunul", alambicatul "urma umede" si prea sinuoasele fragmente
"Spre dimineață îl jelești,
îl înmormântezi la rădăcina ta plină de sete,
ca să îți facă un ultim bine,
un ultim act de creație,
hrănindu-ți fructa din plete."
si
"Ziua ești în ochii săi
ca cearcănul pe cer (atentie la nuanta cacofonica!!!)
de atâta culoare,
de pârg și-n același timp,
plină de floare."

 =  Dragă Costel...
Veverita
[28.Jan.03 11:02]
Stimate Costel, nu–s eu mare critic literar, nici poiată, nici cu atât mai mult poet.Una știu: poți da de pământ cu orice poezie. Mă rog, fiecare își are criteriile sale de apreciere. Pentru mine, ca și pentru Hera, emoța este criteriul. Dacă o poezie seamănă a traducere–traducere e!!! Ei bine, ultimele poezii ale lui Pan sunt mai puțin reușite decât altele.Am observat. Si?! Poluează site–ul?! Să am, cum s–ar zice, pardon, că tot una îl am…Femeile reacționeaza că s–au obișnuit?!:))) Nonsens! Îmi vine a râde.
Eu m–aș bucura dacă mi–ar critica cineva încercările mele de versificare,(vroiam să te rog pe tine... că m–a sfătuit cineva).Așadar, m–aș bucura, dar tare mi–aș dori să nu mă scuipe acel Cineva în față, să nu mă calce în picioare și să păstreze niște norme ale bunului simț. Probabil și Pan s–ar bucura. Și las’ Costele, că n–or mai fi chiar toate femeile niște descreierate de nu–și mai dau seama ce–i cu reacția lor .:) Reacționează și ele,mărginitele, la ce ține de suflet…:)))
Cu mult respect,
o proastă care reacționează la poezia lui Pan...

 =  pro Costel:)
Arghira
[28.Jan.03 11:21]
Costel, ai dreptate..eu am inteles ce-ai zis:))si sunt de acord cu critica constructiva pe care o faci - ca unii sunt sensibili la critica..deh.
Intr-adevar, Pan are scrieri mult mai frumoase (imi place mult ca poet)

 =  Arghirei!
Hera
[28.Jan.03 12:40]
Arghira: esti de acord cu critica lui Costel?...asta-i critica?...asta-i o bataie de joc!!! asta crezi si tu, ca poeziile lui Pan pateaza site-ul?! cine se crede el sa afirme asta?!...simt un dezgust in momentul asta...:(((((

 =  nu mai zic nimic..
Arghira
[28.Jan.03 12:48]
Eu cred ca trebuie patrunse cuvintele, sensurile.
Patat site'ul?..n-a zis-o in sens peiorativ..Costel stie ce poate Pan, se asteapta la ce e mai bun de la el, a fost altfel obisnuit de Pan..
Daca nu i-a placut omului poezia..sa-i dam in cap? Sa-l judecam?

Imi pare rau Hera..dezgust? Pnetru ce?
Costel e un om ca noi, care are pareri..



veni, vidi, gone..

 =  Arghirei!
Hera
[28.Jan.03 13:00]
Arghira nu am iubit niciodata violenta verbala si datul in cap! eu asa vad comentariul lui Costel! vorba lui degeaba, sa explice ce nu i-a placut, sa critice cum trebuie, nu sa jigneasca persoana! mai citeste o data comentariul lui Costel?!...pune-te in situatia lui Pan...chiar nu simti nimic?!...ma dezgusta rautatea, stilul vulgar si batjocoritor, asta ma dezgusta!

 =  Arghirei!
Hera
[28.Jan.03 13:04]
Arghira nu am iubit niciodata violenta verbala si datul in cap! eu asa vad comentariul lui Costel! vorba lui degeaba, sa explice ce nu i-a placut, sa critice cum trebuie, nu sa jigneasca persoana! mai citeste o data comentariul lui Costel?!...pune-te in situatia lui Pan...chiar nu simti nimic?!...ma dezgusta rautatea, stilul vulgar si batjocoritor, asta ma dezgusta!

 =  Hera?
Arghira
[28.Jan.03 13:08]
Hera..uite [email protected] Hera vs Arghira on chat..:) cred ca e mai corect, te pup..

 =  Zau
costel
[28.Jan.03 13:18]
Draga domnule Paul,

am gresit ca m-am luat de mata si poezia matale. Observ ca am deschis o uvertura a carei continuare nu o stiu. Partitura e la tine. Si batul e tot la tine iar dirijorul esti tu. Iar muzicantii canta pe note si nu dupa ureche asa cum m-am asteptat.
Domnule Paul,
te iert de data asta pentru poezia de trei parale pe care mi-ai bagat-o sub nas, de fapt te iert pentru aproape tot. De un singur lucru nu te iert. Acela de ati fi sarit mustarul atat de usor. Tu care ar fi trebuit sa ai mai multa intelegere si sa fii mai ingaduitor cu cei ce trec peste parleaz. Dar ai fost primul care ai aruncat piatra inapoi si pentru asta nu te pot ierta.
Daca cineva e arogant si incearca sa epateze acela nu sunt eu ci domnia ta.
Si uite, am avut dreptate, doamnele si domnisoarele ti-au sarit in ajutor. Eu nu le-am facut gaste, mata le-ai facut, poate vedea oricine.
Eu nu tin neaparat sa am dreptate, poate ar fi cazul sa se exprime un critic avizat. Numai ca dumneata esti prieten cu toti criticii avizati de pe site care nu sunt decat doi. Domnul Bogdan Geana si domnisoara Andia. Ar fi si Adina Ungur dar din cate o stiu, ea nu se amesteca atunci cand doi colegi isi trag maciuci pe unde nimeresc.
Domnule Paul,
eu as fi putut foarte usor sa te lingusesc si sa te laud. Doar esti cenzor, un fel de Bau-Bau, de care, in mod normal ar trebui sa ma tem.
Greseala mare a fost cand ai scris ca poezia e nededicata. Daca era dedicata nu m-as fi atins de ea. Asa cum am facut cand ai dedicat o poezie lui DoDu sau sotiei mele.
Iti sugerez, ca de azi inainte, fiecare poezie de doi lei pe care o mai scrii sa o dedici unui membru de pe site, ca doar sunt atatia, asa scapi de unii ca mine.
Asta e o promisiune, domnule Paul, te rog sa o iei in calcul ca sunt cu ochii pe matale. Anul acesta iti voi pandi toate miscarile, toate manevrele. Mai lasa Don Juan-ismul pe care-l afisezi in poezie si apuca-te, eventual, de lucruri mai concrete. De crosetat ciorapi, spre exemplu. Iti pot oferi cateva modele imaginate de mine. Du-te la pescuit sau la vanatoare dar nu mai scrie poezii suprasaturate cu dulcegarii ieftine. ca dau in diabet.
Zau asa

PS
Sper sa nu-mi mai apara mesajul de doua ori ca sunt satul de smecheriile astea ieftine




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !