Comentariile membrilor:

 =  *
katya kelaro
[05.Jan.07 23:18]
da, asa e.. as da o stea poemului numai ca eu nu am in palma stele, dar vin si te cetesc cu drag

 =  ...
Mihai Tița
[05.Jan.07 23:18]
esti jenial in ultima vreme :) ceva sa intampla, mie asta imi place mai mult ca diesel. diesel este mai simpla.

pese: stramb din nas doar la
- poate aduce pacea mondială
doar prin mișcările sânilor
sau ale picioarelor

este prea mult spus cred si vag

 =  Inspirație de interior
Ioana Geacăr
[05.Jan.07 23:20]
Madona asta e cam spălăcită, se vede că te-au inspirat țâțele mici ale Medeei! Adevărata ta artă e acolo în poemele epice, nervoase. Dar cât poți născoci? Câte întâmplări poți să tragi după tine?

 =  re.
Andrei Ruse
[05.Jan.07 23:25]
putin rautacioasa, ioana, nu crezi ? :) e cam tot ce spune, nu vrea sa detaliez mai multe pentru ca nu vreau niciun conflict cu persoanele pe care le respect. dar totusi, putin cam rautacioasa...

katya, iti multumesc de citire, nu stiu de ce credeam ca nu ma prea agreezi si accept cu drag steaua ta, chiar daca mai mult imaginara. de fapt de astea am nevoie :)

mihai, mersi, m-am gandit si eu la strofa aia... dar nu stiu, mai vedem...

RA.

 =  femei adevărate și poetizate
Tamara Zub
[05.Jan.07 23:29]
Orice femeie este adevărată. Trebuie să privești adevărul în ochi, apoi să inventezi neadevărurile ce pot aduce prospețime, noutate și putere în text. Oricum, Madona e un poem adevărat.

 =  părere
Bogdanovici Andreea
[05.Jan.07 23:30]
Poezia aceasta este bună, nu sunt în măsură să spun cât și cum, dar cu cât o citesc cu atât îmi place mai mult.
Începi puternic poezia, apoi lași un moment de respiro pentru ca la final să dai un sprint și să termini monumental.
Este o lectură plăcută. Mi-a plăcut.
Felicitări.

 =  re.
Andrei Ruse
[05.Jan.07 23:39]
tamara, esti doar invidioasa pe femeile adevarate :P. nu sunt de acord cu tine. ca de altfel parerile cu oricine poate scrie poezie, orice poate juca fotbal si altele :)).
exagerez, desigur. oricum, iti multumesc de trecere si de parerea asupra poemei.

RA.

 =  redundante
Anghel Pop
[06.Jan.07 00:02]
"orice femeie adevărată
este atentă la lenjerie"

Normal, ca daca are lenjeria murdara nu ne mai putem apropia de adevarul ei. Truism. Banalitate. Cum de nu vezi scaderile astea? Nu iti analizezi poeziile inainte de a le posta?

"bărbații
devin scriitori
pentru că femeile adevărate caută eternitatea
în romanele fiecărui secol"
Afirmatia de mai sus este reluarea vechii butade conform careia in spatele fiecarui barbat care face vreun lucru trebuie sa cauti femeia care il impinge sau il trage.

De aceea, mie nu imi spune nimic nou.
A spus asta mult mai frumos decat oricine poetul pakistanez Iqbal Muhhamed in poezia "Femeia" (cred) din cartea "Mesaj din Orient", traducere de Ion Larian Postolache si Charlotte Filitti, Bucuresti, 1992.
Dar pe el nu-l puteai plagia deoarece nu l-ai citit.

Dupa butada de mai sus, care e rasuflata pentru un cititor de aforisme ca mine (vei fi auzit-o tu pe la vreun chef cu pretentii, circula peste tot), vii cu reiterarea ei redundanta si facila: "femeile adevărate caută eternitatea", si dai, si lupta, si "femeile adevărate pot căuta eternitatea", ca te intreb ca personajul lui Preda: femeile care nu cauta eternitatea nu sunt femei adevarate?
Eu cunosc cateva care nu cauta eternitatea, dar daca le zici tu, Andrei, ca nu sunt adevarate, ti-ar infige tocul-cui in cap.

Ultima parte e extrem de previzibila si generatoare de cascat.

"bărbații
devin scriitori
pentru că femeile adevărate caută eternitatea
în romanele fiecărui secol"
Iar cu scriitorii homosexuali cum ramane? I-ai uitat?
Probleme de generalizare?

 =  ...
Andrei Ruse
[06.Jan.07 00:23]
iti multumesc de trecere anghel, apreciez mult eleganta si sistemul tau de valori. eu zic sa ai grija la tocurile femeilor pe care le cunosti tu, eu raman la cele adevarate ale mele.

 =  măi Andrei,
lavinia micula
[06.Jan.07 00:17]
nu stiu ce ai, dar AI! :)
cred ca erau suficiente primele 3 stofe. dar daca tu vrei mai mult, fie...

 =  părere
Bogdanovici Andreea
[06.Jan.07 00:29]
Domnule Anghel Pop, v-am urmărit comentarile malițioase la adresa lui Andrei Ruse, și am citit comentariul.
În primul rând "Normal, ca daca are lenjeria murdara nu ne mai putem apropia de adevarul ei. Truism. Banalitate. Cum de nu vezi scaderile astea? Nu iti analizezi poeziile inainte de a le posta?" Mie nu îmi sună deloc a comentariu la poezie ci mai degrabă începutul unei bătăi de joc.
În legătură cu versurile "orice femeie adevărată
este atentă la lenjerie" eu nu găsesc nicio banalitate, și nu vă înțeleg logica... este poezie, nu trebuie să înventăm lucruri noi, pentru că literatura se ocupă cu redarea spiritului și a strălucirii lucrurilor banale.
In următorul paragraf atac la persoană (mie așa îmi sună), nu aveți de unde să știți dacă autorul a citit sau nu o carte, precum nici noi restul nu putem afirma ca dumneavoastră ați citit acea carte (fără supărare).
Acum sincer deja comentariul dumneavoastră sună a provocare.
Dacă nu vă place un autor, pur și simplu nu-l citiți.

Eu îmi păstrez părerea că Poezia aceasta este bună sau foarte bună, îmi place.

 =  *
Dan Cârlea
[06.Jan.07 00:40]
vezi sa nu te fure stelele, textul asta e mult mai de valoare decat cel cu 5 stele, care dupa mine merita maxim una, pentru prima strofa.

La final, dupa mine cam se strica putin ideea, fiindca ciocnirea intre zeu si iisus e atat de mare in mintea fiecarui om care stie pe ce lume traieste, incat imi pare putin rau. E drept ca e de efect, dar nu pentru mine.
Observ ca scrii o poezie de idee, ceea ce e mare lucru la varsta ta, in general cei tineri merg pe imagini, fiindca nu au prea multe idei :)).

Iti spun prieteneste, sa nu cazi in greseala de a te fetisiza si de a astepta, mai mult sau mai putin constient, numai laude. ;)




 =  ...
Andrei Ruse
[06.Jan.07 03:11]
pentru Dan Cârlea.
obsesia religioasa, fanatismul pe care il exerciti nu face bine nici politicii, dupa cum vezi, nici istoriei [ wow, da ? sa-mi amintesc cati au fost arsi pe rug si cate inchizitii si razboaie s-au pornit din cauza isus-ului ala al tau, fa o cruce si pentru ei pentru cei ce l-au inteles in asemenea hal, sau ai uitat ca stii ca pamantul e rotund din cauza unuia care a murit in chinuri datorita tot unui asemenea fascism. trecem peste, da ? dar să fim egali ca raport al efectelor religioase. și ți-aș înșira aici romane, dar nu are sens, eu nu vreau să te conving de nimic și îți respect convingerile, spre deosebire de tine. nu știu ce fel de oameni critică tot ce e diferit de ei ? o spunea până și amărâtul de bukovski, idolul paharnic. asta te-a învățat religia ta ? ], dar mai ales poeziei.

poezia este o religie insasi, pe limba ta, este un fel de dumnezeu... da, poti face poezie cu trimiteri religioase, dar trebuie sa accepti si alte puncte de vedere atata timp cat te consideri o persoana deschisa la mine, un crestin adevarat ( si mai si asculti ce inseamna intelepciune si bunatate, nu impunandu-te prin... prin ce, chiar ? ce ai de demonstrat ? ), un om.

atata timp cat exista un nietzsche in istoria filosofiei ai putea sa taci, mai ales din acest punct de vedere. eu nu suport religia tocmai din acest motiv si am renuntat la ideea de dumnezeu de sila pe care mi-o provocati luand apararea poeziei, politicii, mai aveti putin sa il bagati pe dumnezeu in frigidere, in prezervative si in frustratile si incapacitatile voastre intelectuale.

cand fac o trimire la eternitate prin arta, lupta si prin isus, trebuie sa fii un tampit sa refuzi. sau eternitatea, arta și lupta pentru onoare n-au treabă cu dumnezeu ? tu nu vezi ce spui ? ești incapabil să gândești ce faci. la unii religia stă probabil doar in lumanarele, mers la la biserica si iconite. jalnic ! voi il distrugeti pe dumnezeu, unul cate unul, dar nu-i nimic, cred ca sunt singurul de aici care are mai mult habar despre dumnezeu decat voi, cu atata cultura si credinta intre dinti și unghii.

atat am de zis, si daca mai ai de gand sa comentezi ceva la mine, scoate-l pe dumnzeu din orice temelie si nu te mai folosi de el cum o face vadim, ca o sa ajungi la cronicuta. pastile ? pastile ? cam asta e comportamentul tau, bine susținut și de nivel, cam astea sunt și tendințele site-ului promovate, iată: îngustarea. felicitări.

deea, iti multumesc de trecere, insa te rog, nu e nevoie sa-mi iei apararea. nu numai acum, ci în general, chiar nu-mi plac avocații... tu nu il cunosti pe anghel. am vorbit cu el pe mess si acum macar stiu despre ce e vorba - el crede ca ce facem noi aici este un joc virtual si are si reguli si doamne, te-ar fascina boala asta a lui. lasa nebunii ca altfel nu scapi de ei.

lavinia... oi avea ceva :).

rog ca acest comentariu sa nu fie trecut la offtopic pentru ca este apararea mea si dreptul la opinie, unul destul de uman. cum unii il prefera pe dumnezeu altii nu fac asta. daca voi avea parte de cenzura aici ar fi jignitor, mai mult pentru voi.

ps.

carlea > dupa tine, au murit prosti in revolutie, nu ? ce inseamna la tine libertate ? diversitatea pachetelor de tigari ?
alegerea religiei, plus alegerea nonreligiei e fascinanta si reprezinta unul dintre cele mai mari drepturi umane. atentie: drepturi umane ! dar cred ca habar nu ai de ce vorbesc. mi-a sarit tandara cu tine si tampeniile tale.

am incheiat. ONORABIL libertății mele psihice, mentale și fizice ( adevărate )

RA.

 =  ...
Andrei Ruse
[06.Jan.07 10:47]
(2)

se vede că cineva are ceva de împărțit cu generația tânără literară. și mă refer aici la ‚85 +/- 1. adevătul e că la ce se întâmplă în școli, dacă acolo nu avem parte de educație, ce pretenții putem avea de la oameni maturi precum anghel sau cârlea. ei vor să se afirme și mușcă cu tot patosul din carnea asta fragedă pe care o blamează atât, de fapt, acesta a devenit și scopul lor, pentru că de literatura s-au cam îndepărtat. pasionați de chat-uri, noi ne-am săturat de el pe la 16 ani cred... ce să mai spun de ioana geacăr, priviți comentariu de om considerat competent.

dragilor, noi suntem sătui de voi, de porcăriile pe care le emanați prin lipsa culturală mai ales. sunt curios... cine a citit literatura doomiistă de aici. dacă paul bogdan o condamnă, și nu într-un mod atât de violent ca voi, măcar el are o bază. mă refeream aici la câteva comentarii d-ale sale în timpul unor cenacluri și la găselnița pe care o aducea în discuție, găselnița salvatoare a poeziei. păi măi oamenilor, dacă voi nu sunteți în stare de așa ceva, nu dați vina pe noi și nu înjurați generația asta, probabil cea mai f***** în gură din toate părțile, că nu putem face ceva. nu putem, pentru că nu ne lăsați și multe alte motive, precum faptul că încă suntem mici, dar nu realizați că noi, acum, la vârsta noastră știm de vreo 2-3 ori decât voi la vârsta noastră. asta nu vedeți, că vă avem puțin la degetul mic. multora le lipsește doar un nume ca să șteargă cu maimuțăreala asta; probabil după ce voi avea un volum, după ce voi pupa niște cururi, precum faceți voi mai vorbim ( lucru care nu se va întâmpla și îmi adun sub acest act toată generația asta tânără și „nenorocită” ). noi nu pupăm cururi, dacă făceam asta eram la Mtv, eram la Teo, aveam supermașini și alegeam cu totul altceva. dar nu, stăm și vă înghițim ifosele de răsfățați ai vârstei, pe care credeți că dacă o aveți, vă dă și respectul. respectul se câștigă, ce să mai batem atâta apa în piuă, iar voi, precum și alții, nu ați dovedit că meritați măcar așa... o atenție...

altă mega-problemă a site-ului devine fracturismul. de parcă el ar fi distrus poezia. am încercat în interviul lui ianuș să scot partea bună a lui și am și discutat despre intrarea lui deja în istorie, dar continuitatea în diverse forme. vă bateți cu fantomele, pur și simplu, când îl aud pe anghel cu fracturismul și doomiismul mă bufnește râsul, să nu mai vorbim de acuzele pe care mi le-a adus cum că l-aș fi plagiat pe ianuș, când eu am postat textul, râzând pe mess cu acest înfricoșător ianuș despre mașina pe care i-am împrumutat-o în poezie. în fine, exemplu irelevant, mai ales că domnul anghel nu are creierul constituit pentru a înțelege ceva, să nu mă îndepărtez de la subiect. dragii mei , again, noi nu suntem fracturiști. eu sunt fracturist ? mihai tiță e fracturist ? komartin e fracturist ? ( ce tare ne stă lângă el, așa în listă, nu ? ) emi pal e fracturist ? unde e fracturismul fluturat atât ? strigoi... aș vrea să veniți și cu dovezi, nu doar cu vorbe goale, pentru că acuze nu le pot numi. mi-ar plăcea să fiu fracturist, mie unul. mă scuzați din nou de lipsa de exemple de mai sus, legată de generația asta, încerc să-mi văd de subiect și să scap de detalii.

* și un reply pe măsură, pentru ioana geacăr.
iubita mea, dacă acest poem este inspirat de sânii medeei, atunci este ceva fabulos. și sunt niște sâni fabuloși, sâni care aduc în mine pacea mondială și mă fac să tot scriu pentru a demonstra ceva. cred că ceva mai minunat despre ea nu puteai să spui, așa că, dacă anteriorul poem era dedicat ei, acest poem este dedicat sânilor ei, voi continua cu un poem despre picioarele ei, despre tenul ei, despre părul ei, despre absolut toată anatomia ei, până când o să aveți bunul simț când nu vă place ceva să o spuneți simplu și clar, nu să creați mascarada asta.

eu mă bucur din câteva motive. primul ar fi ( și acceptată și de felix această părere ) că cel mai activ și interesant cenaclu agonia a fost cel în care am citit eu și mihai tița, de departe. și bune și rele, că doar așa e corect, nu ? asta spune multe despre generația asta și ne bucurăm că am avut și feedback-ul necesar, însă nu am de gând să aduc mulțumiri pentru că persoanele vizate se știu. al doilea, afișările noastre încep să bubuie și nu este ceva simplu, înseamnă că avem cititori, că lumea ( pentru că nu sunt doar membri ) vine să se relaxeze, să gândească, să aibă plăcere de ceva asupra poemelor noastre. asta nu face cât toate stelele primite, cât injuriile aduse, cât boiersimul și fracturismul războinic, cât mascaradele astea, circul ăsta complet inutil, dar plăcut oamenilor care se plictisesc. ce avem de demonstrat prin asta se vede. faptele vor urma, sper. depindem și de mult noroc în viață. în al trei-lea rând, noi vă iubim și așa, cu ura asta voastră infinită, ne mai scăpăm câteodată din cauza nervilor, ne mai agităm, dar vă iubim cât nu vă vine să credeți, asta denotă caracterul nostru frumos, crescut așa, ca un ghiocel prin zăpada asta pe care o tot turnați în noi.

e desulă e iarnă și în noi
și dacă nu v-am spus deja: la mulți ani.

RA. ( poreclit și ruse andrei )

 =  un semn
Uln Aron Alex
[06.Jan.07 04:44]
Da are drepatate Carlea.... el inca nu a stiut ca Dumnezeu
este barbat... dar nici femeie... dar sa uitam gluma... seriozitatea pe agonia este ca o sfanta iesite pe bulevard
in fusta scurta!

 =  erata
Uln Aron Alex
[06.Jan.07 04:56]
iesita din bulevard... iertare

 =  ...
Andrei Ruse
[06.Jan.07 10:47]
alex, sunt vreo trei semne in total. :))

mersi de trecere.

 =  *
Dan Cârlea
[06.Jan.07 09:48]
Image Hosted by ImageShack.us

M-am referit numai la poem. Nu am cautat sa spun decat ca in final se pune un egal intre ideea de zeu si Iisus, si poate asta dauneaza efectului poetic, prin ceea ce exista betonat in constiinta oamenilor, pe buna dreptate, in privinta acestei probleme.
Si tu raspunzi aiurea. Nu incearca nimeni sa iti impuna nimic, ramai cu ( ne )intelegerea ta, era o chestie strict referitoare la ceea ce cred despre efectul poemului.

In rest, vad ca mai ai mult de tot pana la maturitate, era arhisuficient sa spui " dane, mie imi suna bine asa, stii ca nu sunt chiar un mare credincios :)) ", si atat.

 =  carlea (2)
Andrei Ruse
[06.Jan.07 10:46]
era vorba de "in general"... si stii si tu asta.

RA.

 =  m
medeea iancu
[06.Jan.07 23:37]
ok. donc, j'aime bien les chaussure, la paix, jesus, la lenjerie. :)
direct, asa cum se poarta cu o femeie.
ai pozitia fata in fata, ceea ce e foarte dificil.
si regasesc aici acea tensiune, acel strigat, acea cautare si asezare din ¨dropia¨/ e piesa mea preferata.
madona.

sper sa ajunga commul pt ca e al doilea,

 =  in my opinion...
Doina Ștefănescu
[06.Jan.07 23:52]
ma doare capul. Daca diesel nu-mi placea, asta mi se pare de-a dreptul superficiala. Pentru mine. Stiu ca nu are importanta acest comment dar nu ma pot abtine sa nu observ ca ai transformat Femeia intr-o creatura cu picioare lungi pentru care cel mai important lucru este sa placa barbatilor, dominandu-i...Idea din poezie e idealul tau de femeie. Ideal. No such thing. Doar in filme. Si pare cu atat mai indepartata cu cat nu i-ai acordat nicio sensibilitate. Poate de fapt asa vrei sa fii tu. Insensibil. Madona e supraego-ul tau feminin.
Acesta a fost un comentariu bazat numai pe impresiile pe care le-am avut la citirea textului. De structura stilistica si valoarea literara nu pot sa spun nimic pentru ca eu nu scriu poezie. Inca, dupa cum mi-ai spus...

 =  nu stiu, dar
medeea iancu
[07.Jan.07 00:06]
do, cer scuze, dar mie nu mi se pare ideal. sincer; si nu stiu daca e dedicata. eu stiu ca exista. eu stiu ca e febra; e madona. e un personaj care e plauzibil. nu gasesc ceva mai literar sa zic, dar, in viziunea mea de personaj eu il vaz ca pe un personaj care are si defecte. si asta e perfectiunea, zic eu. :)

 =  so
medeea iancu
[07.Jan.07 00:08]
cer scuze. am o exprimare foarte ambigua. ma refer la personajul din text, oricare ar fi,

 =  *
zabet mihai
[07.Jan.07 00:12]
imi place poema ca are svunk adica are ceva de transmis bun rau nu conteaza

imi place ca ea știe
că poate aduce pacea mondială
doar prin mișcările sânilor
sau ale picioarelor

imi place ca vrei sa dedici o poema tatelor medeei e o kestie kul

imi place ca ai goarna si tipi in gura mare chiar daca nu ai dreptate mereu decat un mutalau mai bine un gornist cu opinii

nu imi place cand trebuie sa te laud dar ce sa fac te mai pup si eu un pic in dos aia e

ma duc sa ma culc acuma ca is batran si obosit

ps. zici ca stii mai multe decat stiam eu la 20 de ani? asta e kul kul ( la 20 de ani eu citisem deja de 10 ani jakob bohme )
adica? specifica

 =  imi place, de ce...
katya kelaro
[07.Jan.07 00:32]
pentru ca e un jom morrison al poeziei romanesti...

poemul tau e profund in ciuda aerului frust care planeaza...
/orice femeie adevărată
își face biserici
la fiecare capăt de venă/ cat de frumos adusa in lumina maternitatea femeii, prin nastere ea isi zideste nemurirea... eu pentru versurile astea as da o stea

/pentru că femeile adevărate pot căuta eternitatea
într-un isus
căruia să-i spele picioarele obosite/
ce poate fi mai frumos decat ridicarea unei femei prin iubirea si devotiunea fata de un barbat? este surprinsa cu delicatete aceasta latura specifica femeii, fidelitatea, afectivitatea
insasi optiunea pentru scrierea lui isus cu un singur i nu mi se pare intamplatoare ci tocmai pentru a-l deosebi de Iisus, in sensul ca pentru o femeie adevarata, barbatul ei este un zeu, punct la care eu SUBSCRIU.

 =  *
katya kelaro
[07.Jan.07 00:38]
jim

 =  laughs-out-loud
Doina Ștefănescu
[07.Jan.07 00:41]
Medeea, nu stiu nimic despre nicio dedicatie...:)
Vorbeam de femeia din text, atat...pentru ca nu mi se pare deloc plauzibila. Nu stiu ce defecte ai vazut tu. Eu tocmai spuneam ca e atat de perfecta, , so how-a-woman-should-be, incat se apropie de ideea de IDEAL. Cred ca aperi imaginea femeii care a stat la baza crearii textului iar asta este cu totul inutil pentru ca, personal, in secret mi-ar placea sa existe femei care sa semene cu ce a descris Andrei, dar dintre cele pe care le-am cunoscut eu nici una nu a fost atat de puternica tot timpul, asa ca imi imaginez ca femeia care a stat la baza crearii textului are inca tot timpul din lume sa-i demonstreze lui Andrei ca se inseala. E trist dar asta e problema cu idealurile. Cel putin, incalceala asta e tot ce am inteles eu cu capul meu de "copil". :) Si daca stau bine sa citesc, am scris un comm total pe langa text. Dar ce conteaza, 90% din commurile pe care le-am citit au calitatea asta...:))Autorul are "bunul simt" sa-ti arate cate o "porcarie" din viata lui si care a insemnat ceva pt el si noi avem "decenta" sa ne dam cu parerea. Restul poeziilor care nu sunt "porcarii" nu sunt poezii. I'm sorry but I just hate everybody right now. The penguins are dying and I'm depressed.

+ parere
mircea lacatus
[07.Jan.07 01:18]
ati cazut cu totii in capcana acestui tanar siret si inteligent
cand va vorbit de femeia ecea infinit de neatragatoare si de mirosul vaginului ei ati sarit vreo cinci sä-i dati stele
si acum cand face un real si sincer omagiu femeii va napustiti asupra lui si-l acuzati de proasta inspiratie
aceasta poezie nu e cu nimic mai slaba decat "diesel" dimpotriva si nu apare nici o stea sa fie aceasta o stare emblematica a trairilor voastre in fata poeziei ?
oare numai organele genitale expuse sub nasurile voastre fine va determina sa scoateti stelele din saculetz?
oi oi oi...
ps. dane aluzia la Iisus din finalul poemului nu e nelalocul ei
fraza este cat se poate de crestineasca pentru ca se da acolo si shansa sfinteniei prin intoarcere definitiva la credinta
pps.am devenit sculptor nu numai din pricina femeii :)

 =  eu cred
medeea iancu
[07.Jan.07 01:03]
do. nu ii bai. nu e porcarie ce e aci. nu zic mai mult despre text, trebuie autorul sa zica. e ceea ce crez eu; eu zic ca exista si zau ca e adevarat. aceatsa unduire pe care o povesteste aci e ideala pentru ca este unduire. adica e imperfecta pentru ca poate deveni unduire.

 =  madona de la noi de pe site
Popescu Alin
[07.Jan.07 01:08]
poezia e bunică, însă comentariile deosebit de lungi ale tânărului Ruse o strică! lasă-i domle să te critice, care-i problema?! oricum dacă dumneata te vezi vârful de lance al mișcării poetice de 20 de ani, te înșeli. ai o vanitate cât casa poporului! lasă-i să te înjure, asta e frumusețea artei...

 =  erată
Popescu Alin
[07.Jan.07 01:12]
bunicică

 =  pentru tine
medeea iancu
[07.Jan.07 02:01]
eu nu pot oferi stele. s-ar zice ca am o pasiune pentru ruse, dupa ce el a afirmat ca ar avea pentru mine. este un text foarte bun. si nu stiu cum faci, dar asa sunt,

 =  ...
Andrei Ruse
[07.Jan.07 07:13]
sunt foarte dezamăgit de majoritatea comentariilor. nu există femeia aceasta ? cum se poate afirma așa ceva ? vorbim de poezie, vorbim de idealuri, vorbim de atâtea lucruri pentru care în mod normal închidem televizorul și intrăm pe agonia... dar mulți rămân cu un ochi la televizor cred, asta e problema. nu vreau să mă pornesc în niște dispute total inutile, iar comentariile mele lungi, alin, nu sunt în apărarea poeziei, iar dacă eu sunt vârful de lance al generației 20 ( 21 mai bine ) e grav. sunt alții mult mai buni, eu dădeam câteva exemple de pe site. voi accepta critica oricum ar fi ea, dar critică să fie.

nu înțeleg de ce nu apare steaua lui mircea lăcătuș, pentru care îi și mulțumesc. pentru că a văzut ceva ce restul nu a putut, datorită potihnirii în picioare și sâni, ca să nu zic sânii medeei, pentru că înseamnă că ei chiar că vă fac să vă bâlbâiți.

îmi place din ce în ce mai mult că vă aduc provocări pe măsură.

RA.

 =  erata la comentariul meu
mircea lacatus
[07.Jan.07 03:40]
"v-a vorbit"
evident
abia acum am recitit ce-am scris

+ .
Raul Huluban
[07.Jan.07 07:47]
.steluta lui mircea




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !