Comentariile membrilor:

 =  părere
Liviu Nanu
[07.Oct.07 12:33]
Aș schimba "pilota" cu "plapumă", sună mai poetic, mai puțin tehnic. Citit, plăcut

 =  poate
sebastian brei
[07.Oct.07 12:40]
am cedat, de data asta:). deși "sună mai poetic" mie îmi sună mai degrabă a contra-argument. însă textul se vrea "poetic", chiar dacă prin supralicitare și e posibil să aveți dreptate. sunt în dubii, dar parcă pentru pilotă optez acum doar 33%. deci am modificat.

 =  .
nica mădălina
[07.Oct.07 13:55]
fain final. ce ma jeneaza putin (dar e problema_mea si atat) e abundenta lianturilor in prima strofa (si, iar, si, si). iar "in camera" imi pare inutil, caci subinteles in senzatia de claustrare sugerata deja.

 =  problema
sebastian brei
[07.Oct.07 16:33]
ai dreptate. doar că problema era la mine. am modificat. mulțumesc frumos.

 =  pentru admini
sebastian brei
[07.Oct.07 16:33]
am efectuat câteva modificări la sugestia câtorva cititori. acum textl nu mai apare. înțeleg că există un filtru al adminilor, eu nu știu exact regulile după care textele intră.
dar textul meu văd că a mai fost citit de cineva, bănuiesc că de administrator și nu a fost făcut accesibil. dacă am făcut o eroare nu știu. dacă am greșit, îmi cer scuze, doar vă rog să lăsați textul să treacă. mi se pare un text un bun.

 =  sebastian
Ioana Petcu
[07.Oct.07 16:34]
de cite ori modifici un text, el reintra la corectura, din cauza nivelului.

 =  titlul ar fi bun
daniel aporof
[07.Oct.07 17:51]
dar e o poezie aproape frumoasa

 =  mulțumesc.
sebastian brei
[07.Oct.07 19:08]
ioana petcu, v-am înțeles. dar textul a fost citit de vreo câteva ori de admini. de asta întrebam. am crezut că am greșit ceva. dar în acest caz, vă rog să luați în calcul să îmi dați și mie nivelul de acces care să îmi permită să postez corespunzător - sunt băiat cult, deștept, cu bun simț și scriu aproape bine, cum o arată, cu nenumărate argumente, domnul daniel aprof.
daniel aprof, mie textul meu mi se pare foarte bun și, într-o mare măsură și frumos.

 =  semn...
Petruț Pârvescu
[07.Oct.07 19:26]
Sebastian,
am citit si eu poema ta... bine realizata. sunt in acord, nu global, cu prietenii nostrii...
retin:
e același câine pe care îl aud noaptea
cum urlă la lună,
când stau cu televizorul aprins până spre dimineață,
cu nasul scos afară,
iar plapuma pentru două persoane se strânge în jurul meu

ca și cum ar fi o ființă.
n.b. fara explicatia de final(ce zici?...)
cu prietenie,

 =  ms petruț
sebastian brei
[07.Oct.07 20:56]
observațiilei lui liviu nanu și mădălinei nica au fost, într-adevăr, pertinente. și daniel se apropie de adevăr, exceptând faptul că această poezie este chiar bună (nu am intitula-o foarte bună, totuși, nici genială).
nu înțeleg cum fără explicație de final. dacă te referi la comparația din ultimul vers sunt convins că vrei să mă testezi dacă tai tot ce mi se spune sau chiar înțeleg oarecum cu ce mănâncă poezia. dacă te referi la altceva nu înțeleg la ce te referi.
partea care îți place ție și mie îmi place, doar că valoarea ei emoțională ar fi fost mai mică fără prima strofă, pentru că fără ceasta nu aș fi reușit să creez emoțiile pe care le doream.

 =  poezia singura
Mihai Tița
[07.Oct.07 22:54]
singurul lucru care m-a nemultumit pe mine este acel urla la luna. nu stiu cum iti suna tie, dar mie imi suna teribil de kitsch si stupid.
poezia este construita bine, intr-un stil cunoscut, si cu o impresie de final. impresie nu tocmai senzationala, dar placuta. salutari

 =  ms
sebastian brei
[07.Oct.07 23:03]
ai dreptate mihai tita. o sa tai acel la luna, dar nu o mai fac aici pentru ca imi reapare greu textul.
daca, insa, referitor la stil si dumneavoastra imi amintiti de eoda, o sa innebunesc, caci mie nu imi seamna deloc.

 =  sebastian, nu ma lua cu dvs :)
Mihai Tița
[07.Oct.07 23:10]
nu este (neaparat) vorba de eoda, ci despre un descriptiv brut, care ascunde anumite simboluri si creeaza stari complexe nu prin imagini/constructii complicate, ci prin sentiment si idee.

parca spuneai ca nu l-ai citit pe eoda :)

 =  am inteles
sebastian brei
[07.Oct.07 23:15]
observatia e corecta. fara nimic, exceptand comparatia, dar uneori mai incalc asta.

referitor la eoda/ioda am citit un text pe care mi l-a postat laurentiu enache intr-un comentariu la primele mele texte.

 =  .
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
ăăăăăă, cum adica "nemaipomenit de singur" ?

 =  ts
sebastian brei
[08.Oct.07 00:09]
claudiu tosa expresia de semnalata dumneavoastra suntem o forma, de absolut total superlativ (corecta gramatical, daca asta sugerezi. se invata la alte moduri de a obtine superlativul absolut).
scuze gramatica. concentreza-te pe mesaj mai intai.

p.s. am spus ca textul este bun si ca imi pare rau ca are scaparile acelea.

 =  o singurătate comună
Tudor Negoescu
[08.Oct.07 01:17]
ce titlu inedit i-ai găsit poemei tale!
văd că pe actantul liric și pe cîinele șchiop din poema ta îi unește una și aceeași singurătate. săptămîna viitoare voi trece prin cișmigiu, îl voi căuta și voi încerca să-l mîngîi pe cîinele șchiop și negru. sînt convins că ne vom împrieteni. vezi ce impact are poezia asupra cititorilor?
cît despre singurătate, cred că sînt atîtea bunoace dispuse să ocupe locul liber de sub plapuma aia ``pentru două persoane``...
cel puțin pe-aici, prin mănăștur, eu știu vreo trei-patru...

ps urmărind la tv un meci al fiorentinei, m-a impresionat sonoritatea numelui unui jucător de-al acestei echipe: sebastien frey. mi-am zis: ce nume bun pentru un pseudonim literar!
nu ți se pare?

 =  tudor negoescu
sebastian brei
[08.Oct.07 17:37]
ați reușit în comentaiul dumneavoastră să scrieți un poem foarte frumos, poate mai frumos decât acesta de mai sus. îl citez mai jos.
"săptămîna viitoare voi trece prin cișmigiu,
îl voi căuta și voi încerca să-l mîngîi pe cîinele șchiop și negru.
sînt convins că ne vom împrieteni."

Frey e un nume frumos. În mitologia nordică este fiul zeului mării Njord și al zeiței pământ, un zeu al fertilității. Mai mult, există numeroase aspecte mistice legate de acest zeu.
În Vasile Lovinescu, pare-mi-se, se face o analogie interesantă între o povestire a lui sadoveanu și una a lui jules verne, în care apare ciobanul frey/frig prin transilvania pe undeva.la apariția povestirii lui verne mama lui sadoveanu moare, la apariția povestirii lui sadoveanu, jules verne moare. în fine, cred că aberez deja puțin.


mulțumesc pentru atenție.

 =  cred că meriți mai multă atenție
Tudor Negoescu
[08.Oct.07 20:24]
sînt convins că deja ești dedulcit la relele poetice și ai, posezi o știință a versului, a producerii emoției, domnule brei!
de aceea, cred că meriți mai multă atenție din partea oficialităților.
asta e doar o părere personală, nicidecum o sugestie pentru editori...

 =  ms
sebastian brei
[08.Oct.07 21:47]
oricine e foarte fericit cand e apreciat de altcineva. si eu sunt fericit.:)

 =  the sound of silence
medeea iancu
[08.Oct.07 21:36]
Imi place pentru ca e simplu, titlul e nitel ludic, nu are excentricitati, cred ca asta e forma, ma scuzi, sunt obosita, desi mizeaza pe o anumita stare si o anumita imagine mentale, reprezentare simbolica, ea reuseste prin cotidina sa creeza starea.
Mi/ar fi placut insa putin mai profunda in sensul ca la partea cu plapuma se putea insista.
Limbajul asezat aparent calm da impresia ca textul este vorbit si legatura directa si palpabila cu autorul.

 =  medeea
sebastian brei
[09.Oct.07 20:00]
mulțumesc pentru păreri (mai ales în contextul oboselii).
o insistență la partea cu plapuma (care și mi-e mi-ar fi plăcut) putea să ducă la ceva bun, dar putea să ducă și la ceva mult mai prost. mai văd.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !