Comentariile membrilor:

 =  Genuneanu e un caz de forță majoră
Maria Gold
[09.Sep.07 21:52]
Dan, văd lucrurile exact ca și tine, personal mă ofer să-l ajut pe Genu cu i-urile, îi sunt datoare pentru cele cîteva epigrame care mi le-a dedicat pe vremea cînd nu știam să rîd. Și nu sunt decît de un an și ceva aici, dar am rîs de multe ori cu Genu, terapia pe care ne-o face nu trebuie lovită sub centură cu reguli stricte, se știe că regulile sunt făcute să fie încălcate cînd e vorba de forța majoră, iar Genu e un caz de forță majoră.

 =  Genuneanu
Andrei Lucian
[09.Sep.07 23:45]
marea valurilor largi
de-obrazul malurilor dragi
și-agață spuma-ncovoiată
nivelul mic până-i se iartă

 =  multumesc pentru aceste rinduri - ce se intimpla de fapt!
Anni- Lorei Mainka
[09.Sep.07 23:58]
curajos ca intotdeauna - imi cer scuze pentru ca nu am luat nota ptr disparitia sa, il citeam cu drag...agonia a fost si mai este o parte a noptilor reci in care ne pierdem....iar de singuratatea cu care trebuie sa traim ar fi trebuit ceva mai multa intelegere decit niste iiiiiii-uri ....dar se pare ca perioada de tranzitie are un ochi de argus pe vocale, multumesc

 =  Genuneanu (și nu numai). Punct de vedere.
Florin Rotaru
[10.Sep.07 10:10]
Dane, aplaud demersul tău, chiar dacă mi-e greu să cred că va sensibiliza pe cine trebuie. Oamenii fără simțul umorului, din păcate, au o aversiune acerbă față de cei care râd. Întotdeauna m-am întrebat de ce... Probabil pentru că simt un fel de handicap, o frustrare, atunci când o glumă trece pe lângă ei și nu-i înțeleg sensul. Văd pe alții zâmbind, se miră, strâng din dinți și se înverșunează împotriva blasfemiatorului care a provocat furtuna în sistemul lor rigid de valori. Conform unor statistici, persoanele de acest gen suferă de afecțiuni ale ficatului, stomacului sau tractului intestinal. Periculoși devin abia în momentul în care, printr-o conjunctură nefericită, ajung șefuți peste niște amărâți. Doamne ferește să le zâmbească vreunul în față!

Parafrazând un catren care-l parafrazează pe Goethe :), responsabilului cu prigonirea lui Genuneanu (și nu numai)i-aș dedica acest catren:

Nenea Cutare, las-o mai domol,
Când se lovește-o glumă câte-odată
De-un cap și sună uneori a gol,
Nu totdeauna gluma-i vinovată


p.s. Nu m-aș mira deloc ca acest comm să fie catalogat off-topic. De ce? Pentru că așa vrea mușchiul lui(oricine ar fi el) și pentru că poate.

 =  99 la sută…
Mihai Cucereavii
[10.Sep.07 09:45]
99 la sută sunt de acord cu cele scrise mai sus de D. Norea.
Și acel procent cu care nu sunt de acord este următorul:
numele celorlalți agoniști, în afară de D. C. Genuneanu, nu trebuie să figureze în acest text, deoarece fiecare e frumos, adică interesant cum scrie în felul lui, ca florile din poiană. Unul are ceea, ce nu are altul.
Mulți nu pricep umorul, și păcat de ei. Aici cu atât mai mult. :)

 =  Răspunsuri
Dan Norea
[10.Sep.07 22:58]
A fost o zi ciudată. Comentariul ăsta l-am mai postat de trei ori și n-a apărut. Au fost și alte comentarii care n-au apărut, mi-au fost anunțate pe email - Claudiu Tosa, Dan Mihut... A fost chiar și o stea, nu știu a cui, la un moment dat a dispărut. În sfârșit...

Maria, ai dreptate, Genu e un caz de forță majoră. Pentru el ar trebui făcută o excepție, altfel riscăm să rămânem pe site fără optimismul lui debordant, fără veselia lui molipsitoare.

Andrei, Ani- Lorei, și voi aveți dreptate, e necesară mai multă înțelegere.

Florin, probabil că și tu ai dreptate. În sensul că demersul meu va rămâne fără efect. Sau mai degrabă cu un efect negativ. Eu știu, poate dacă apar multe comentarii de susținere... Ceea ce se pare că nu e cazul.
Catrenul e excepțional.

Mihai, tu ai cea mai multă dreptate. Toți epigramiștii sunt interesanți, fiecare în felul lui. Am scos celelalte nume din text.



 =  diferente de nivel
Anni- Lorei Mainka
[11.Sep.07 02:16]
si vezi draga Dan diferentele de nivel pe agonia sunt usor de dirijat...in viata nu e usor...iar in lumea larga chiar deloc....scrisul se invata si se pierde , dar experientele diferite duc la teama si teama la retrageri in diverse forme...si ar fi pacat , o simpla pierdere de timp....ar fi pacat daca ne-am gindi cindva toti numai la noi...

 =  eu cred că alta este explicația
Dan Cârlea
[11.Sep.07 07:07]
și am spus AICI

( o chestie care tine de regulament ). Sa nu se interpreteze ca sunt editor, nu sunt, dar am avut impresia ca nimeni nu ii spune omului care e problema de fapt. Eu ii apreciez pe umoristii de calitate de pe site si am convingerea ca se va reveni asuprea nivelului domnului Cioaca-un om de spirit, in momentul cand se va solutiona acest diferend care sigur tine de o eroare de comunicare. Domnul Cioaca, probabil, nu a stiut ca dupa regulile siteului nu trebuie sa posteze mai mult de 2 texte pe zi si cineva a interpretat insistenta lui drept sfidare a regulilor.

Cred ca sa va intra in normal.

 =  Dan Cârlea
Dan Norea
[11.Sep.07 07:43]
Aș fi cel mai fericit om să ai dreptate. Știam că există o limită a numărului de texte pe zi, dar aveam senzația că e 4 sau 5, în niciun caz 2. Mă rog, unde-i lege nu-i tocmeală.

Așa cum bine zici, ar fi trebuit să i se atragă atenția lui Genu de ce îi sunt trimise textele la atelier. Și evident, de ce i s-a scăzut nivelul. Poate a făcut-o cineva pe email, dar mă îndoiesc.

Sper și eu alături de tine că se va intra în normal. Dar și aici mă îndoiesc.
Și o fac cu mare greutate, nu mai sunt flexibil ca în tinerețe. :)

+ pentru editori, atentie
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
nu stiu exact ce nivel a avut cioaca, stiu insa ca ar fi meritat 120 asa cum si acum merita.
singurul motiv pentru care textele sale ajung la atelier sau pagina de autor cred ca ar putea fi cel cu mai multe texte publicate zilnic decat limita impusa de site. sau eventualele greseli gramaticale.

insa el face chestiile astea de ani buni de zile, de ce tocmai acum sa vina cineva si sa-i spuna stii nu mai poti face asta.

PLUS DE ASTA, una este ca un membru sa posteze sa zicem 5 poezii pe zi, si alta este sa apara 5 epigrame, gradul de digerabilitate este cu totul altul.

eu propun sa fie lasat liber asa cum era si inainte si sa i se dea 120 asa cum are si sorin olariu. sunt cei mai buni epigramisti de pe site si daca intr-un fel sau altul epigrama a supravietuit pe aici multiplelor schimbari de stiluri, de curente, de design-uri even s.a.m.d se datoreaza lor.

eu dadusem steaua ieri dar s-a pierdut comentariul.

eu sper ca genuneanu sa nu mai aiba astfel de probleme.
e pacat ca unul din elementele principale care au contribuit la "drumul lung si anevoios al epigramei prin ale literaturii online" sa fie dat asa usurel la o parte din cauza ca nu respecta niste reguli care hai sa fim seriosi nu deranjeaza pe nimeni. nu am vazut pe nimeni plangandu-se ca vede prea multe epigrame. ba mai mult epigramele NU MAI AU nici rubrica speciala. sau poate nu vad eu bine ? poate nu vad, sa ma contrazica cineva daca gresesc.

va salut

 =  pro zâmbet
Dana Banu
[11.Sep.07 08:42]
epigramele dau culoare site-ului,

nea Genu se remarcă prin spiritul acid, prin umorul intact, și eu cred că ar trebui să i se redea nivelul,

e o greșeală să alungi oameni care au făcut istorie aici

zâmbetul nu face rău nimănui ba chiar dimpotrivă, ajută,


apreciez demersul lui Dan de aici și îl susțin

 =  unde-s multi, Dumitru creste :)
Elia David
[11.Sep.07 08:49]
Sunt de acord cu ceea ce scrie Dan Norea in acest text si as dori sincer ca dl. Genuneanu sa-si recapete nivelul pe care il merita, fie si numai pentru faptul ca este incorigibil. :) Solutia propusa de editori este incorecta in ce-l priveste pe Dl. Genuneanu (si numai pe el). Cred ca ar trebui sa se faca o exceptie. Nu stiu, ma gandesc chiar ca pentru epigramele domniei sale ar trebui o 'colectie' separata. :)
Sper sa se rezolve cumva pozitiv. :)


 =  Steluța și prăjina
Mihai Cucereavii
[11.Sep.07 10:00]
A apărut din nou steluța
Și s-a făcut lumină,
Iar Genu nostru se dă huța –
Nu-l paște-acu prăjina…

 =  subscriu și eu
Alberto M. Popesco
[11.Sep.07 21:44]
am citit ultimele epigrame ale domnului genuneanu eram confuz, inca nu aparuse motivatia degradarii. eu cred ca ceea ce a spus dan carlea despre numarul de texte ar fi unul dintre motive, cred ca nu e doar singurul motiv, parerea mea
sper ca domnul genuneanu să-și recapete nivelul
foarte amical,

 =  Alte răspunsuri, alte susțineri
Dan Norea
[11.Sep.07 14:26]
Anni- Lorei, Claudiu, Dana, EliaDa, Mihai, mulțumesc pentru vorbele bune spuse în favoarea lui Genu în particular și a zâmbetului pe site în general.

Claudiu, vin cu o mulțumire specială pentru faptul că ai luminat numele Genuneanului.

 =  ca la noi la nimenea
Elena Malec
[11.Sep.07 17:55]
Am fost o luna in Romania, am uitat de agonia. Am revenit in california si primul meu gand intrand pe agonia a fost sa-l caut pe Genu sa ma rafuiesc cu el in versuri. Aflu cu regret ca Genu e pedepsit, sunt sigura de cineva care nu a scris nici o epigrama la viata lui/ei.Vreau sa stie editorii ca masura lor nu face decat sa-i creasca piopularitatea si cititorii lui Mitica.Propun epigramistilor un tur de forta si o sarja sanatoasa de epigrama de sustinerea a confratelui nostru, sanctionat cum numai la romani se poarta cu pedepsirea pe motiv ca are talent, umor, bun simt si o inima generoasa in care incape o Romanie si o America.Mitica Genuneanu nu e doar un bun roman si umorist dar si un domn, pe care ori cat ai vrea sa-l ataci iti raspunde cu rime si bunatate, cu o toleranta si o jovialitate mai greu de gasit.

 =  normal or nu , multi scriitori buni au plecat
Anni- Lorei Mainka
[11.Sep.07 18:02]
...si se pare ca nu le prea pasa editorilor....sper ca isi pot pune intrebarea ce se vor face daca vor avea scriitori numai de atelier.....extremele sunt rare, dar destul de enervante....au am revenit dupa o absenta de 2 ani numai ptr ca m-au inspirat citiva pe care stiam cum scriu si cum sunt, prea multe nu mai sunt care sa te anime aici.....succes in cele propuse
oricum ce se intimpla cu stelutele cu nivelul cu corecturile mi-e strain, existentele sunt ceva mai diverse cit poate accepta un editor

 =  nu-i mirare ce se întâmplă, multe talente mari au ajuns la închisoare datorită u
milos petru
[23.Sep.07 20:49]
Mi se pare un mister
Să-l găsesc prin atelier
Dar se poate ca vre-un critic
Să-l fie închis politic.

Genuneanu este mare,
L-au pișcat însă nu moare,
Căci talentele nu pier
Chiar de trec prin atelier.






Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !