= laura | Mahmoud Djamal [12.Jul.07 20:52] |
din cauza voastra nici eu numai visez în ultima vreme dar în schimb am învățat să umblu desculț. te pup | |
= o să-mi iau tălpășița | Laura Cozma [13.Jul.07 09:13] |
și pe lângă alte cele aceste text cred că e un anunț? hmm :) măcă lăcă pentru semn ajuți la împachetat de bagaje? sau ai ceva pile pentru viză? hai că prietenul la nevoie se cunoaște hihi :P | |
= on the highway to hell | felix nicolau [13.Jul.07 12:50] |
pica bine raceala melancolica a acestui poem. are si ceva din epuizarea sufleteasca a generatiei pixel si chill-out, doar ca ei nu au treaba cu clasicii aia de la subsolul textului. e ceva filosofare acolo in plus, dar cutia de viteze e buna, ca si abs-ul. oricum, credeam ca sunt singurul sportiv care scrie, sau singurul scriitor sportiv (excluzandu-l pe eliot, care insista pe canotaj as a pasttime). ma simt in primejdie | |
= un tecst simplu | Leonard Ancuta [13.Jul.07 13:12] |
care mie nu imi spune prea multe. si nici nu ma face sa ma simt altfel sau intr-un fel. si de cand daca spun ca l-as reciti pe keruac e o chestie abisala???? | |
= blues | medeea iancu [13.Jul.07 13:20] |
draga, mie imi place daca, daca nu aveai acest titlu. e deja kerouac la final. sau nu, nu acest titlu, orice de la kerouac, dar nu asta. asa vaz eu. | |
= leonard | laurentiu enache [13.Jul.07 13:27] |
citez iar pe nenea soviany care zice o chestie faina "pare să se mizeze pe un realism senzorial ce duce la anularea distanței dintre esență și aparență, dar nu in sensul reducerii lucrurilor și a limbajului la o opacitate superlativă, al instaurării vidului semantic total, ci în accepția că aparența devine esența insăși, capătă stranietatea paradoxală a unei hierofanii ce se manifestă în lucrurile cele mai insignifiante." nu poti contesta un lucru care nu reuseste sa iti induca tie ceva asta e poezia dictatoriala de exemplu pe mine ma lasa rece nichita dar niciodata nu am contestat opera sa. iar chestia cu kerouac e subliminala | |
= offtopic...pentru felix | Cornel Ștefan Ghica [13.Jul.07 13:27] |
... nu stiu ce-i cu felix de ne da "la citit" astfel de text. ( am vazut c-a mai dat si "stele" la unele). nu spun ca-i un text "rau", dar (in niciun caz) nu merita "recomandat". felix!!!!!!!!!! am innebunit (cel putin yo) ? scuze, laura. cu stima, Cornel Stefan Ghica | |
= bai | laurentiu enache [13.Jul.07 13:33] |
pana nu ma apuca spumele argumentati-va ineptiile sau vorbim despre bec fara sa stim cine l-a inventat? | |
= revin mai pe langa text dar nu prea mult | Leonard Ancuta [13.Jul.07 13:35] |
Laurentiu daca recitesti citatul ala pe care mi l-ai postat, is daca mai si cauti sa intelegi, o sa afli ca e o gogoasa. Soviany nu e dumnezeu si in plus nu da opiniei tale nici un fel de autenticitate. in ce priveste textul, nu mi se pare deloc a avea o aura subliminala, pur si simplu mi se pare prea incarcat de nume, alese anume ca sa dea greutate, pt mine balast in acest caz. | |
= off-topic pt enachis, cornel in chestiunea recomandatelor | felix nicolau [13.Jul.07 13:37] |
chestia devine asa--m-am decis sa va ridic la fileu cateva tipuri de scriere, sa vad cum va raportati la ele. daca vreti, e un soi de concurs de abordare, ca tot e la moda... enachis - tu chiar intelegi ceva din ce zice nea soviagny acolo? eu banuiesc ca nici el nu se pricepe pe sine, ceea ce nu-i stirbeste din farmec, bineinteles | |
= ... | laurentiu enache [13.Jul.07 13:41] |
uite ce nu merge: "simțeam cu toți porii căderea în urma căreia liniștea își întindea sfioasă pe asfalt plapuma de puf " "pepenele zâmbește știrb pe calorifer " "urmele intacte ale viitorului deja cosumat" astea sunt pretiozitati, in rest este un cadru creat chiar fain iar numele invocate nu mi se par deranjante din contra, asa cum unii adorm pe fire de smarald impletit din roua arcvului polar asa altii l-ar reasculta pe kerouac si cam atat, iar cei din urma mi se par credibili si vii fara a pica in patetisme ieftine si preacurveli metafizice | |
= offtopic ... re: felix | Cornel Ștefan Ghica [13.Jul.07 13:44] |
cam multe mingii... si toate (cam) desumflate. nu e corect! | |
= this way, enachis! | felix nicolau [13.Jul.07 13:44] |
asa ,enachis, mai vii de acasa. ce-mi place cand va motivati criticile. ca ma doare teasta de : e buna, e proasta, dupa care zvac la clasamente! | |
= stefane | felix nicolau [13.Jul.07 13:50] |
asta vreau sa vad--cum dezumflati si umflati! | |
= offtopic... re re felix | Cornel Ștefan Ghica [13.Jul.07 13:52] |
m-ai inteles gresit : des - umflati! | |
= * | mihai zabet [13.Jul.07 13:53] |
ete na s-a gasit cine sa conteste recomandata recomandarile si stelutele is chestii subiective cred ca o spun a mia oara nene felics daca nu sareai cu recomandarea nu ceteam pohema asta buna ca e buna pohema numai si pentru faptul ca este un experiment reusit si cred esti singurul cu cohones adica recomanzi si altceva decat ala bala portocala si alte rime scurte | |
= ioi with me! | Laura Cozma [13.Jul.07 15:04] |
Felix, mai era și nenea lacucaragea, rugbistul sunt curioasă ce sport ai făcut tu nu apare la biografie :) Leonard doroftei Ancuța, ai mai venit la mine cu_chestii de-astea să-mi explici ce e aia spasmofilie de ex înainte să te uiți în dex așadar- e KerOuac nu Kerouac și da, e un tecst simplu simplissim dar e încadrat la personale cred mi-am subliniat ideea și m-am făcut înțeleasă aici e ziua mea de ieri cu ploaia atlasul deschis la sua, pofta de kerouac baudelaire început de nu știu când și neterminat amintirea pală deja a lui t.s. eliot- ionuț îmi ceruse să-i dau anul ediției unui volum pe care l-am citit și mă gândeam că-l voi lua azi de la bibliotecă diminețile mele și căderea viitorul și drumurile ce mă așteaptă aici e PERSOANA MEA e un tecst PERSONAL îmi cer sincer iertare celor care au simțit c-au pierdut vremea citind chiar nu e vina mea am fost și eu cel puțin șocată să-l văd la recomandate deea, știi de ce on the road dar ai dreptate mood-ul era de 'blues' ionuț, mulțumesc pentru... cum s-o numesc în plus, ai dreptate cu versurile alea știi că nu mă supăr niciodată când sunt criticată doar când sunt atacată așa aiurea mihai, să-ncep iar cu Brumaru? (i-o dedicasem nu acum mult timp lui elis) 'M-ai înșelat c-o portocală! Și tu și ea, în pielea goală, Erați în camera impură Cînd v-am surprins gură în gură, Deasupra dînsa și alături Veșmintele-i, coji printre pături, Mai transpirau dorinți din pori Naintea marei dezmierdări Cu tot dichisul și alaiul. Apoi m-ai înșelat cu ceaiul!" vezi că și poeziile cu ala bala portocala îs faine? :) măcălăcă oricum | |
= erată | Laura Cozma [13.Jul.07 15:10] |
'KerOuac nu Keruac' :D | |
= să vă îndulcesc oleak | Laura Cozma [13.Jul.07 15:16] |
= pâine prăjită cu ou | Alberto M. Popesco [13.Jul.07 17:16] |
atâta am înțeles eu din poema asta. și o sugestie, bagă și tu în un nume mai sonore, de exemplu ștefan cel mare sau mihai viteazu... poate ai baftă și te bagă și în manualele de lib și lit română. foarte amical, | |
= de fapt | Laura Cozma [13.Jul.07 17:29] |
pâinea prajită o serveam cu_cașcaval mmm da alberto, cred și eu că pentru tine doar ștefan cel mare și mihai viteazu sunt nume cu sonoritate care întâmplător sau nu n-au nimic de-a face cu literatura ci cu istoria de clasa a 4-a eu nu îmi doresc (poate că tu sau alții va doriți, însă asta e strict probleama voastră) să ajung în manuale nici nu mă consider poetă/ scriitoare nu consider că fac literatură nu mă interesează apreierea celorlați dacă aceasta există mă bucur și atât aici e vorba de mine doar de mine cum mi-a zis mai demult Ianuș când vorbeam despre Mușina (pe care l-am studiat în liceu, aveam manuale de la ed. sigma, Manolescu era coordonator): nu contează dacă apari sau nu în manuale contează CUM scrii te mai aștept la fel de amical babalaura | |
= sunt naționalist sadea | Alberto M. Popesco [13.Jul.07 17:32] |
dacă faci o poemă cu decebal și mihai viteazu îți dau add pe mess, parol :D cam amical, | |
= hmm | Laura Cozma [13.Jul.07 17:39] |
ți-aș face pe bune (că sunt fată mărinimoasă) doar că nu execut poeme la comandă sau poate că m-aș perverti dar să fie o miză calumea nu așa add pe mess au la el! :))) | |
= k lumea | Alberto M. Popesco [13.Jul.07 17:42] |
:), te învăț jujitsu poetic, sau cum să-i rupi vertebrele cervicale cu rime scurte și contondente, ce zici?! :D | |
= Laura Cozma | Leonard Ancuta [13.Jul.07 17:56] |
l-am citit si io pe kerouac asta al tau, ba de fapt i-am citit pe toti din generatia beat. faptul ca ti-ai incadrat tecstul la personale nu scuza cu nimic atitudinea ta batoasa fata de o opinie pe care m-am simtit dator sa ti-o dau atat timp cat acest tecst este pe internet in vazul tuturor si la indemana oricui. cred ca ar fi fost mai onorabil sa iti asumi critica atat timp cat timp ea exista de orice natura, ba chiar ar trebui sa fi miandra ca exista si opinie contrastanta altfel clar ar fi fost ceva in neregula cu opera ta. acest lucru ma indreptateste sa iti spun inca odata parerea mea, adica mie nu mi-a placut tecstu tau si basta. daca nu iti convine parerea mea fa o reclamatie forururilor si instantelor superioare poate imi fac o lobotomie si voi da din cap dadadada asta e o poema reusita. si ca sa vezi ca nu sunt rau de pomana iti dau un singur ex "simțeam cu toți porii" / un por e ca o gaura, adica simteai cu toate gaurelele astea mici din piele sau mai degraba ai fi vrut sa spui "simteam PRIN toti porii" ceea ce ar fi fost pre limba romana corect... | |
= ok ok | Laura Cozma [13.Jul.07 18:36] |
nu tre' să te turezi așa îți respect punctul de vedere și opinia nu pentru că e a ta ci pentru că habar n-am de ce ăsta e felul meu de-a fi tolerantă bună modestă etc :D m-a deranjat afirmația următoare: 'nume alese anume ca sa dea greutate' ceea ce este fals n-are rost să mai explic dacă m-ai cunoaște câtuși de puțin ai ști că nu e deloc așa și ca să nu fiu deloc convingătoare (sau poate ca să împărtășesc cu tine o re-descoperire uite niște versuri din Bergson să NE luminăm puțintel: [...] Asta înseamnă să dobândești darul cel mai de preț pe care, poate, ni-l va da Cel de Sus: nu laude deșarte, nici lauri de victorii, ci pur și simplu îngăduința de-a face parte din Realitatea necontestată, asemenea pietrelor și copacilor. (Simplitate, pentru Haydee Lange) Free your Mind! | |
= naiba | Laura Cozma [13.Jul.07 18:39] |
cred c-am tâmpit total 'Borges' uaaaai prea multă carte strică știu știu :D | |
= uite j kerouac | mihai zabet [13.Jul.07 18:57] |
daca tot vine vorba de beat generation e o deviatie proaspata azi culeasa: eu zic ca merge mai bine poza asta la on the road | |
= îhîm | Laura Cozma [13.Jul.07 19:02] |
merge merge dar am scris sus numitul tecst în momentul când am văzut foto cu pita prăjită așa m-a vizitat musa fără s-o fi invocat în prealabil. din pură recunoștință n-am trădat-o dar mulțu de nouveau, zabet! | |
= ce-aveti? | luana zosmer [13.Jul.07 20:11] |
ce-aveti bey? textu-i bun,merita recomandarea.Vi s-a pus pata? Aoleo,pe linga gramada de ghiveciuri care troneaza cu cinci stele ca un coniac fals acu v-a lovit critica? Nu-i cinstit.Poate me nervez... | |
= așa | Laura Cozma [13.Jul.07 20:14] |
zi-le lu(lu)ana (ca să aibă aceeași măsură cu versurile de la bug) hug big huug Laura(na) | |
= Las' pi mini:) | luana zosmer [13.Jul.07 20:32] |
Pai le zic n-aibi grija , cind ii loveste sa bata capu apoi nu se lasa pina ce nu-i pocneste careva .Nu vad unde-i figura cu recomandatu asta.Adica daca mie-mi place ce zice unu tre sa declar alegeri si sa adun boborul ca sa cer voie sa-mi placa aia. de parca atunci cind nu-mi place ceva cineva ma intreaba.E asta o lista democratica sau nu este? Acu ma duc sa caut la recomandate toate textele care nu-mi plac si fac un scandal mosntru .eeeeeeeeeeeeeeeeee:) | |
= cure for the itch | felix nicolau [13.Jul.07 21:04] |
bloody buildingu ei de poezie, sau obiect liric cum ar zice mushina (numai el stiind ce inseamna asa ceva), trebe sa va bag la off -topic daca mai faceti critica de tipu' asta | |
= felicitari laura / vreau si eu paine prajita :) | Fluerașu Petre [13.Jul.07 22:18] |
mi-a placut textul, relaxant, trece prin foarte multe referinte fara a se crampona excesiv. iar poza il completeaza foarte bine. ba mai mult, mi s-a facut si mie pofta de paine prajita. poate si de cativa porumbei. :) felicitari in orice caz laura textul e bun petre | |
= .. | laurentiu enache [13.Jul.07 22:20] |
hai hai ! | |
= La tzambal felixe ? | luana zosmer [13.Jul.07 22:46] |
Felixe am vrut sa ma bag singura-n off da n-a vrut sa ma primeasca asa de capul meu.Ziceam ca textu-i bun si e corect n-am facut critica literara ca nu ma pricep da cind zic ca-i bun apoi e bun c-am avut rabdare sa-l citesc de la cap la coada si-asta-i principiul.Sa te tina de minte de la cap la coada nu sa -ti piarda atentia pe la mijloc.mai ziceam ca-s multe labareli pe-aici premiate con laurae sau magna cum laudae sau ordinul lu pretenu Gica.ca de-=aia te ia uneori doru de duca si te duci in lume de nebun poate scapi de viziunile alea ... Poti sa ma bagi in off topic.E oricum mai bine ca la bulau ca si-acolo m-au bagat pentru neindeplinire de oarece ordin.Oricum ordinu nu l-am indeplinit, da le-am mincat zilele de-atunci inainte.:)))))))))))))) | |
= la bulau e racoare | felix nicolau [13.Jul.07 22:52] |
deci luana , tu fiind tot o tough woman, o sa te simti bine acolo. daca vine si enachis,iese o orgie telectuala | |
= sfioasă | florin caragiu [14.Jul.07 08:53] |
mi-a plăcut îndeosebi prima strofă, eu aș zice ca o variantă: simțeam cu toți porii căderea în urma căreia liniștea se întindea sfioasă pe asfalt | |
= omoritorul de pisici | luana zosmer [14.Jul.07 10:05] |
Felix, o sa ma simt bine-acolo singura, am inceput o carte dom'le si nu reusesc sa trec de-o pagina pe zi ca ma tot siciie careva.chiar ma gindeam la o varianta de-asta drastica acu cind am gasit solutia cu off topicul vrei sa mi-l trimiti pe Enachitza,bon, daca-l string de git termin si cartea ba chiar m-apuc de autobiografie si-atunci sa vezi. atirnate-n pervazul posttrairilor legaturi de senzatii imprastie-n camera mirosuri de duca-se... duhoarea fostelor razboaie interne sau externe cu mortii respectivi. sub o icoana fara sfint arde-o luminare fara ceara trecutu-i mort. sau mai degraba a suferit o transformare blah n-am chef de-asta acu' | |
= părere | nica mădălina [15.Jul.07 02:28] |
fărăteama asta de a închide calm ușa în nasul cuiva, de a rezuma nuditatea ("apa rece") tânjitului după a fi mai consistent decât ești ("aș citi") într-un fel cât se poate de la îndemână. mai mult, lipsa metaforizării distorsionante. mie finalul (ultimele 7 rânduri) îmi plăcu. că nu cere atenție, ba arată ce se poate zice și chiar se zice deseori. ca un fapt de viață. | |
= Laur..sooooper foto | Cătălin Găian -Konig [16.Jul.07 23:53] |
Este un foarte frumos si foarte delicat intermezzo...cu toate dragalaseniile de rigoare ".. pepenele zâmbește știrb pe calorifer\ poartă fără pic de rușine urmele liguriței de argint...liniștea își întindea sfioasă pe asfalt plapuma de puf "...cine nu si-ar mai fi dorit un ..5 minute! Iar muzichiile si lecturile tale, care poarta semne de carte care trebuiesc recitite...sunt ! | |
= fac bagaje (la 2 jumate noaptea) | Laura Cozma [18.Jul.07 01:27] |
și mă gândeam să mai las așa, un semn Florin, da, ar fi mers și cum spui tu. probabil că nu-mi iese niciodată când mă_mănâncă deștele să las câte o metaforă noh asta ie Mădă, de consultam în prealabil Oracolul (și știi la ce mă refer..) arăta chestiunea de mai sus ceva- adică mult- mai bine mă bucur totuși că-ți plăcu ceva Cătălin, știi că m-ai făcut să zâmbesc așa laaarg de tot ca și pentru o reclamă la pasta de dinți nu m-aș fi gândit la interpretarea cu.. 5 minute, m-a surprins plăcut acolo e totuși liniștea ce urmează căderii (atunci când e una de la o înălțime considerabilă) lecturile mele? :)))) să fi văzut azi noapte până la 4 am stat cu ionuț schimbând linkuri la poezii cu înregistrări de poezii- iar apoi și schimbul de impresii astea de mai sunt doar chefuri/capricii/amintiri cu bibiiine! | |
= o.k. | Anni- Lorei Mainka [18.Jul.07 01:44] |
si atit ce bine le-ai insemnat fara sa visezi de bucate multe de timp si fara sa servesti.... si atit cumpatate ginduri, grijulie impachetare a vietii in felii de timp | |
= Anni, | Laura Cozma [18.Jul.07 01:55] |
ce faci trează la ora asta? am noroc. mi-a rămas sensibilitatea ca să-l citez pe baudelaire ' Sensibilitatea fiecăruia este geniul său' așadar, sunt genială? (evident, am chef de glume) mulțumesc pentru comentariu m-a ajutat la creșterea self esteem-ului adică bine zici tu 'grijulie impachetare a vietii' așa e da | |
= timp de insomnii inutile | Anni- Lorei Mainka [18.Jul.07 02:13] |
ma strabat printre verbele ce ramin cum spui in motto-ul tau....si cind ma gindesc ca in 4 ore trebe sa plec imi vine iar sa mai citesc.....calatoriile lungi imi trec gustul de viata normala....pe curind | |
= Un off-offtopic... oftez | Mihail Bîrsan [21.Jul.07 21:48] |
Nu știu unde e mai mult balast - în arta criticilor care e of-offf topic, probabil e oftatul mioritic al ciobanului care e săturat de teorii literare, omul voia doar să-ți salveze oaia, dacă știa că urmează a fi interpretat în nnnn perspective, își cumpăra o armă și termina treaba pe valea din Bronx. Nu mi-am terminat gândul, oricum, poezia suferă de o anemie, și-o fi redus micul dejun la o dietă anorexică cu pâine prăjită. Știai că e cancerigenă... nu pâinea, ci poezia lui Baudelaire. | |