Comentariile membrilor:

 =  Asa ca nu cred ca ar conta daca esti "batran" sau "tanar" ca sa poti crea ce
Grigoras Ruxandra Ileana
[24.Mar.06 16:50]
ce pot sa cred?...asa e...problema este ca[fac parte din categoria "tineri",dar consider ca parerea mea e destul de obiectiva]unii chiar au interese nu chiar asa de "superficiale" cum au fost numite aici...probabil ca nu sunt singura care-am simtit asta si probabil ca exista in toata lumea asta tineri care simt timpul zilei de azi mai acut ca nimeni altcineva...

 =  *Pentru cititori
Mihai Cucereavii
[24.Mar.06 15:52]
Textul lui Adrian Munteanu “Sub clopotul ce va vesti sfârșitul” la –
http://www.poezie.ro/index.php/poetry/172902/index.html

 =  tinerii...
Ludmila Barsan
[24.Mar.06 16:45]
Mihai tind sa te contrazic. Tu afirmi:"Tinerii au interesele lor, pun accentul pe alte valori, după mine, superficiale. Să-ți pui mintea cu ei?". Majoritatea bisericutelor de pe site sunt facute de maturi, tot ei se lauda intre ei. Uita-te mai atent la biografia celor care comenteaza si iti pot da si exemple, dar nu acum si nu aici... din mai multe motive...Nu mi se pare corect ca toata vina pentru orice se intampla acum sa fie aruncata in capul tinerilor si mai ales ca nu trebuie sa se faca generalizari. Uneori poti avea surprize din partea acestora, incearca sa-i privesti altfel. In privinta accesarilor si comentariilor, ai dreptate, ultima fraza, numita text, a marianei fulger are peste 400 de accesari si mai multe comentarii (am lasat si eu unul). Eu, de exemplu, comentez foarte putin, fiindca nu am timp sa stau prea mult asupra unui text.Poeziile lui Adrian Munteanu le citesc cu placere de fiecare data, dar mi-ar fi placut mai mult sa tin in mana volumul sau si sa scriu o recenzie.Am lasat acest comentariu fiind in trecere pe poezie.ro. Abia am venit de la facultate si ma asteapta vreo cinci carti sa le citesc...asta fiindca tot veni vorba de timp.

 =  dar de ce mi-as pune mintea cu tine??
Daniel D. Marin
[24.Mar.06 17:48]
La ce a spus Ludmila, eu as adauga:

1. (la cerere) nume (ale celor din "bisericute"/care se lauda unii pe altii)
2. apreciez proiectul domnului Adrian Munteanu, dar de la vorbe la fapte nu e doar un pas. Dovada: textul in sine; ala la care faci trimitere (nu aduce nimic nou/nu schimba nici superficial, nici "in adancime")...

Si inca:

""Tinerii au interesele lor, pun accentul pe alte valori, după mine, superficiale""

Numeste-le!!!

""Dacă nu comentezi, nici nu ești comentat""

Nu cred. Oricum, viceversa se vede bine ca nu functioneaza: eu ii comentez pe altii, ei pe mine nu! :)

""De aceea și nu sunt accesate textele""

De aceea NICI NU...!!

""Sunt sigur că ceea ce faci a intrat deja în patrimoniul literaturii române ""

Lucrurile DE GENUL celor pe care le face au intrat...!! Ca astea pe care le face nici n-ar avea cum... "le face" (este) la prezent, nu??? Sau le face la trecut?? :)

 =  Daniel si Mihai
Ludmila Barsan
[24.Mar.06 18:17]
Uite ca ai aparut si tu, Daniel. Am sa-ti spun ca unul dintre maturii "care apreciaza lucrurile cu alti ochi", spunea ca si noi am forma o găsculita, adica tu, Cosmin Dragomir si eu, ca, de!, cica suntem de la Oglinda Literara.Nu e deloc asa fiindca eu, cel putin, chiar daca vizitam pagina celor doi, lasam foarte rar comentarii, dar care erau obiective (cred) fara pupaturi si etc., la fel si Daniel, nu cred ca a comentat vreun text de al meu. Deci, Mihai, uite niste tineri care ar fi putut construi o gașca, dar au refuzat sa o faca...

 =  accesari...
Ludmila Barsan
[24.Mar.06 18:25]
Acum ai vazut si despre ce trebuie sa scrii ca sa fii accesat si sa ai multe comentarii: mai ai un pic si vei ajunge primul pe lista la subiecte fierbinti, in momentul de fata ai 70 de accesari. punem pariu ca in curand vei trece de 150? :)))

 =  niste tineri. ro :)
Daniel D. Marin
[24.Mar.06 18:35]
Ludmila,
spune-i acelui "matur" ca nu stie ce vorbeste!

PS: Ludmila: "subiecte fierbinti" pentru ca asa am hotarat noi :)
(e al n-spelea text pe care il scot afara din anonimat procedand astfel. astia nu invata nimic niciodata :)

 =  ca sa invete :)
Daniel D. Marin
[24.Mar.06 18:46]
apropo: am un text care a fost trecut la "fierbinti", a ajuns la vreo 40 de vizualizari (l-au lasat doar 5 minute), dupa care a fost trimis in pagina de autor (nu ma intreba de ce). acum are peste 200 de vizionari...

 =  parere
Enache Ionut Laurentiu
[24.Mar.06 18:57]
Mihai, preferi 35 de oameni care simt ceea ce scrii sau 300 de
vizite superficiale? am atins si eu acest subiect cu Adrian, mi se parea de neconceput cum e posibil ca un text de atelier scris de o persoana care abia a pus pixul in mana sa aiba 500 de afisari si textele lui maxim 50. vezi tu, nu accesarile denota valoare, nici comentariile. eu mereu m-am numarat printre cei 35, chiar daca am preferat uneori sa trec doar cu inima alteori cu un comentariu.. de altfel, e bine de stiut ca cineva apreciaza ceea ce scrii.. stiu, acele bisericute se vor risipi ucise de propria ignoranta. dar in final vor ramane 35 de persoane care vor aprecia in continuare. iti spun sincer, nu ma numar din bisericute chiar daca am anumiti autori pe care ii citesc si comentez, fiindca nu am timpul necesar sa citesc 100 de texte zilnic, prefer sa citesc 15 si bune.
agonia.ro este cel mai superficial atelier virtual, unde cantitatea intrece calitatea.. ar trebui pus un filtru mult mai puternic, astfel doar cine merita citit sa apara pe prima pagina.. altfel, vom sapa mult prin noroi pana sa gasim comori.

 =  sa nu exageram
Ludmila Barsan
[24.Mar.06 19:01]
acolo, in textul tau, e vorba de altceva, Daniel, sa nu profitam de pagina aceasta si sa scriem comentarii off-topic si nici sa exageram...in anumite privinte. adresa mea de ym: ludmilarom. Aceasta adresa e si pentru tine, Mihai, mai putem discuta, poate, poate iti schimbi parerea despre tineri :)...sau poate nu.

 =  Un simplu sfat (nu o indicatie)
Vasile Ilin
[24.Mar.06 21:08]
Agonisti si agoniste,
Poetese cu stelutze:
Nu mai scrieti acatiste
Pentru versuri nevandute.

 =  părere
Erika Eugenia Keller
[24.Mar.06 21:02]
Sunt diferite puncte de vedere, dar de ce sa fim răutăciosi, sa jignim, sa nu putem aprecia ce primim si ce daruim...stim bine...ADEVARUL IESE INTOTDEUNA LA IVEALA..dovada si stelutele, volumele tiparite..etc

 =  platon și aristotel cam boșorogiți nițel
Zabet Mihai
[24.Mar.06 21:16]
eu îs cam boșorog
rablagit exfoliat
dar sincer nu ai dreptate mihai
aici pe poezie .ro chiar 35 de afișări fac mai mult decât 35 de volume vândute
părerea mea
apoi mai ai și feed-back
un feed-back de calitate
tinerețea întotdeauna este de calitate
ea dă tonul
câți dintre ei au posibilitatea să cumpere jdemii de cărți ?
câți dintre ei au apucături literare ?
eu zic că ar trebui să le mulțumești că există

 =  cred ca in seara asta am comentat mai mult ca oricand
Ludmila Barsan
[24.Mar.06 21:36]
Da, Mihai, sunt putini tineri care au posibilitatea sa cumpere jdemii de carti, sunt putini care si-ar dori sa le cumpere, dar oare cei care chiar au posibilitatea, le si cumpara? sunt o tanara, dar intotdeauna mi-am dorit sa am o biblioteca personala cu jdemii de carti, iar peretii apartamentului meu sa fie rafturi cu carti cum vazusem eu, odata, la un scriitor.din pacate, intr-adevar, nu-mi permit sau, cel putin, nu acum. candva am mai fost numita si soarece de biblioteca. la partea cu apucaturile literare sunt destui, cred eu, dar problema e in alta parte: cati dintre ei scriu ceva de valoare? si noi, tinerii, trebuie sa le multumim maturilor ca exista si noi vom fi ca ei si, poate ,si noi atunci ne vom uita urat la tineri, cine stie... cert e ca trebuie sa evitam generalizarile, atat din partea unora, cat si a celorlalti.cu respect pentru toti...

 =  nu cred
Sorin DespoT
[24.Mar.06 21:51]
pui o întrebare în titlu.

răspunzi numai parțial la ea. plus că ideea cu tinerețea și valorile superficiale este una eronată. și chiar dacă ar fi corectă, nu răspunde la întrebarea ta.

sd

 =  ...
Sorin DespoT
[24.Mar.06 21:54]
de fapt, nu răspunzi deloc la întrebare. constați numai (convenabil) "problema".

sd

 =  cum vad eu
Daniel D. Marin
[24.Mar.06 23:47]
Omu' e cel mult frustrat, nu e nici o intentie de polemica in text. Daca e, cu atat mai rau, (se vede) nu are cu ce s-o sustina. Ce face domnul Cucereavii?!! Hasureaza imaginar un cerc, il umple cu niste generalizari. Ii arunca acolo si pe tineri (nu pe "niste", pe toti!). Asta in prima faza. Dupa aceea spune ceva despre omul matur; ok. Dar trece repede la altceva: obsesia (?) a comenta vs. a fi comentat. Urmeaza primul cvasi-argument: ""Odată Jupp spunea cuiva că Diviza pierde timpul pe agonia.ro, la care Ion mi-a spus că el a luat mult, antrenându-se zilnic în dueluri epigramatice cu agoniștii, s-a perfecționat."". Pe care, marturisesc, nu l-am inteles, poate din cauza exprimarii... In ultima parte, il perie (cam nedrept :) Am spus de ce: textul acela nu e edificator) pe domnul Munteanu, dar nu gratis: ii foloseste textul pentru o (cam nauca) exemplificare: lipsa de fler a celor de pe Agonia, care citesc, ce altceva daca nu frumusetea aia de text, numai prostii; "cei de pe Agonia" care nu sunt, sau nu toti sunt tineri totusi... deci extinde modelul cam la... toata populatia masculina & feminina a acestui site (minus cei 35 de cutezatori). Dragut...

Aproape ca m-as ingrijora pentru domnul Cucereavii. Dar nu o fac. Mizez pe rapida disparitie a acestui text de pe aceasta pagina. Cum au facut si altii, domnul Mihai Cucereavii o sa se faca ca ploua (stergandu-si, desigur, textul. Onorabil, onorabil... Sau doar de o lasitate... ???)

 =  ne scriem
Mihai Tita
[25.Mar.06 00:16]
"Tinerii au interesele lor, pun accentul pe alte valori, după mine, superficiale. Să-ți pui mintea cu ei?

Omul matur privește lucrurile, apreciază valorile cu alți ochi. Dacă nu comentezi, nici nu ești comentat. De aceea și nu sunt accesate textele. Dar ca să comentezi, trebuie să ai timp berechet."

daca nu primesti un comentariu nu inseamna ca poezia este proasta
daca esti la menopauza nu inseamna ca esti si mai profund ca ceilalti

viata ta nu este poezie.ro

in ce lume traiesti, mihai?!

 =  adevarata solutie
Lie Marian
[25.Mar.06 00:36]
eu zic ca nu suntem accesati de ciuda
ar trebui sa facem o scrisoare la Traian si sa-i povestim cum sta treaba ,ca asa nu mai merge

 =  despre tineri
Claudia Radu
[25.Mar.06 00:46]
"Tinerii au interesele lor, pun accentul pe alte valori, după mine, superficiale. Să-ți pui mintea cu ei? "

Domnule Mihai Cucearavii, ce păcat că nu mai sunteți tânar! Să fi murit deja și să publice acest text ACCESAT ARHISUFICIENT o stafie? Despre "tinerețea noastră", poate că nu știu eu să spun prea multe, așa că mă folosesc de cuvintele "tânărului" Constantin Noica:

“Dintre toate roadele pamântului, omul e singurul care nu se coace niciodată. Nu există maturitate; doar tinerețe."

(Constantin Noica – Carte de întelepciune- Ed.Humanitas, 1993, pg. 29)

 =  numai atît mai zic:
Sorin DespoT
[25.Mar.06 01:32]
320 de accesări ajung? ce-ar fi să înlocuiești textul de mai sus cu un poem acum?!

mă oftică teribil faza asta cu bisericuțele, găștile, etc.

eu nu fac parte din nicio grupare și iată că nu mă plîng că nu mă citește lumea. bune sau rele, indiferent de nivelul lor valoric, textele mele nu au decît rar sub 150-200 de accesări. am făcut și un test: mi-am schimbat numele pentru cîteva săptămîni iar afișările au rămas aceleași.

eu sunt convins că e o falsă problemă. ține de cît de bine te promovezi, prezinți, servești. la urma urmei, există PR și la nivelul ăsta. o aveți ca exemplu pe eugenia panico. ea a avut toate ingredientele necesare unui "debut" cu surle și trîmbițe.

iar domnului Adrian Munteanu i-am citit volumul. îl citesc și aici.

prietenesc,
sd

 =  acces ai de la mine
Lory Cristea
[25.Mar.06 08:18]
castrați-mă, castrați-mă
sau dacă nu, veniți de accesați-mă
că unica noastră soluție, mai frați
dați click, aștept să m-accesați

eu te accesez mereu nea Mihai:)))

 =  un alt text
Cosmin Dragomir
[25.Mar.06 09:31]
caruia nu ii gasesc rostul. daca ati fi tratat problema din alt unghi, psihosociologic ar fi fost ceva, dar aȘa nici măcar relatare jurnalistică, obiectivă nu-i.dar bine că-i la fierbinți. mă bucur din suflet. așa mai scapă cîte unii de frustrări

 =  accese
DoDu
[25.Mar.06 09:59]
Eu nu stiu de ce matale nu esti accesat ca eu sunt accesat si ma mai accesez si eu din cand in cand sa vad daca nu cumva am mai scris ceva. Sau daca nu cumva am sters ceva. Sau daca nu cumva m-a accesat varu-meu din Cernavoda, am auzit ca pe-acolo nu mai acceseaza nimeni din cauza de boala de struti.
Eu cred ca daca vrei sa te acceseze cineva, trebuie sa scrii o poezie care se cheama „accesati-ma pana-mi vine rau”

 =  Pentru Ruse Andrei [supraEgo]
Sanda Samcov
[25.Mar.06 10:34]
doar o fraza pentur Ruse Andrei -

Mihai Cucereavii NU E comunist. Daca suntem basarabeni inca nu inseamna ca suntem comuniști!

Sper să-ți fie clar. Credeam ca suntem frați, se vede ca ignori frăția...

Cu părere de rău,


 =  hai să depășim momentul
Ioana Veronica Epure
[25.Mar.06 11:10]
Aștept cu interes ziua când pe site-ul agonia.ro se vor scrie mai multă poezie și mai puține jalbe patetice de genul ăsta.
De ce nu suntem accesați? Pentru că aici se postează în masă, o poezie dispare din pagina principală de texte după câteva ore în parte fiindcă pentru unii grafomania e mai contagioasă ca "boala de struți", în parte fiindcă există și oameni care chiar au ceva de spus și o spun bine. Și pentru subiecte fierbinți e valabilă remarca mea, că și acolo intră deopotrivă texte bune și slabe. Pur și simplu se scrie prea mult pentru ca oamenii să aibă timp să citească tot. Cui îi place ce scrii îți va citi textul, atunci când ți-l va remarca.
Și atunci de ce să ne agităm? That`s the way the cookie crumbles, domnule Cucereavii.

 =  omul are dreptate
Cătălin Ionașcu
[25.Mar.06 12:43]
Pe mine de exemplu nu ma cunoaste nimeni. Nu prea ma acceseaza mai nimeni. Nu ma plang spunand asta. Pur si simplu vreau sa spun ca sunt mii de alte persoane ca mine. Noua niciodata nu ne-a ajuns un text la "subiecte fierbinti", nu prea avem comentarii la texte... mai nici unul. Vreau sa va dau un sfat: uitati-va si la altii in afara de binecunoscutii scriitori de pe agonia.ro care intotdeauna sunt primii accesati, primii comentati, iar de restul nu mai aveti timp. Caci pe acest site nu SUNT inscrisi doar cativa. SUNTEM inscrisi o groaza. Suntem o familie numeroasa si nici macar nu ne cunoastem intre noi.

 =  Sanatate si ganduri bune !
Chitoveanu Victoria
[25.Mar.06 13:51]
Pe mine in mod sincer ma incanta si ma amuza sa citesc de pe agonia .net. Daca cineva scrie inseamna ca are ceva de spus sau simte nevoia sa comunice cu cineva. Cat de bine o face, cum stie, cum este primit de cititori, cum se vede, cat este inteles asisderea Toleranta este un mare principiu de care trebuie sa tinem cont .

 =  interesant.
Radu Herinean
[25.Mar.06 13:52]
mi se pare ciudat cum cativa "tineri" s-au simtit atinsi de vreo remarca intamplatoare, cand de fapt subiectul acestui material, pe care l-am apreciat, e de fapt cu totul altul.
oricum, ii felicit pe cei care au reusit sa ramana pe subiect si sa lase cateva comentarii de bun simt.

 =  "subiectul"
Daniel D. Marin
[25.Mar.06 14:18]
1.bisericute
2.tineri
3.accesari(comentarii)
Am atins, cred, toate aceste subiecte!

Daca e "cu totul altul"... dar de ce nu ne lumineaza Maria Voastra, Radu Herinean???

PS: "remarca" nu parea chiar intamplatoare!!


 =  the fellowship of the agogonia
Ruse Andrei
[25.Mar.06 14:53]

ca un comentariu de NEbun simt raman la parerea ca acest text nu poate decat sa jigneasca. s-au gasit si cine sa scrie.

sanda samcov
frati ? frati ?!?! frati ?!?!??!?!?!?!?
tot niste comuniste ramaneti pentru mine, sa va fie clar, ca sa vb si eu ca voi, concis draga. faceti plangere ca nu sunteti cititi, come on !! patetismul chiar nu se poate opri aici. Va rog nu ma provocati sa va fac analiza textului acest de copil rasfatat.

see you in "the two towers"

 =  frati si fratii
Ludmila Barsan
[25.Mar.06 15:22]
am si eu o rugaminte, lasati fratii si fratiile pe alta data, referiti-va la text, nu alunecati spre altceva.ar fi de dorit sa priviti obiectiv si in special, Sanda, atunci cand cineva, fie el roman sau altcineva, te jigneste nu mai baga in fata fratia sau faptul ca basarabenii, saracii, sunt nu mai stiu cum.mentalitate de comunist poate avea si un roman, nu e neaparat sa fie basarabean, andrei s-a referit la mod de gandire si conceptie, chiar daca a spus-o un pic cam dur, iar ultimul sau comentariu e de-a dreptul rautacios

 =  Vă mulțumesc pentru accesări
Mihai Cucereavii
[25.Mar.06 17:35]
Dragii mei agoniști!

Ceea ce am vrut să vă demonstrez, v-am demonstrat.
La o "prostie" ați reacționat cu toții - 560 de accesări.
Ați venit gură-cască să vedeți accidentul.
Dar textul bun al lui Adrian Munteanu are numai 78 de accesări.
Rămînem pe agonia.ro, deoarece este cel mai bun site, e prima linie a frontului în lupta pentru adevărata Poezie.
Succese tuturor și nu fiți gură-cască.

Vă iubesc pe toți, mai ales pe tinerii înyestrați cu talent și cu simțul umorului.
La recitire!

Cu deosebit respect,

 =  Ceea ce trebuia demonstrat!!!!
Daniel D. Marin
[25.Mar.06 21:43]
Numarul de accesari nu inseamna aproape nimic. Important pentru internautii de pe Agonia ar fi -zic eu- comentariile. Alea bune, utile, din care tu, ca autor, ai ceva de invatat (apropo, tu unul nu pari sa fii invatat mare lucru din experienta asta. Si au fost multe comentarii...).
N-ai dreptate nici in ceea ce priveste valoarea acelui text. Ma pot duce foarte usor sa desfiintez acel text. Ce ai reusit, in schimb?! SA TE CONTRAZICI. Ai postat un text si apoi acest comentariu care desfiinteaza practic textul (mersi ca ai facut-o. O facusem si noi, doar ca mai elaborat si neratand concluzia. Care, te-ai prins, nu e asta pe care o trambitezi tu mai sus cu titlu de glorie). Cateva exemple (unde te contrazici):

"Dacă nu comentezi, nici nu ești comentat"

Pai dumneata uite ca ai fost comentat!!

"De aceea (pentru ca nu comentezi. paranteza mea:) ) și nu sunt accesate textele" (eu v-am atras atentia sa scrieti "nici nu" in loc de "si nu"; nici asta n-ati invatat...)

Uite ca a fost!!

Celelalte (la care personal am adus "amendamente" serioase. Dar, din nou, n-ati invatat nimic!!) raman nici contrazise, nici necontrazise de catre dumneavoastra. Ceea ce ma duce (din nou) cu gandul la ceea ce scriam eu intr-un comentariu din acest subsol: domnul Mihai Cucereavii o sa se faca ca ploua.
S-a facut!! Ceea ce trebuia demonstrat!!!!

 =  .
Daniel D. Marin
[25.Mar.06 21:52]
E o greseala: "importante pentru..." (chiar in primul rand al ultimului meu comentariu...), scuze.
Si scuze si daca am parut asa mai indarjit. Nu sunt. Va doresc un week-end placut. Multumiri pentru lectie, oricare ar fi fost ea. In viitorul apropiat poate o sa va si citesc.
Succes in tot ceea ce va doriti.

Un tanar (sper) cu umor, dar care mai sus e foarte, foarte sincer si atat,


 =  Răspuns tinerilor jigniți
Mihai Cucereavii
[27.Mar.06 16:03]
La http://www.poezie.ro/index.php/personals/173681/index.html

 =  Genu intelege pe deplin suferintele lui Mihai Cucereavii...
dumitru cioaca-genuneanu
[27.Mar.06 19:09]
sa fiu accesat, vedeti,
si eu visez, pe-ndelete,
dar nicidecum de poeti
ci doar de june poete

 =  .
Costin Tănăsescu
[27.Mar.06 21:54]
Îmi pare foarte rău dar feed-back-ul de aici e fix-pix! E pe "linselea"! Sunt poeți care ling peste tot pe unde se poate... aceia sunt în "fierbinți" permanent. Mihai Cucearavii are perfectă dreptate. Să crezi tu Mihai Zabet că o carte face cât o accesare pe pozie.ro. Să nu uităm că cei care conduc destinele literaturii române încă ignoră internetul și soluțiile acestuia. Mă întreb de câte ori or fi accesat acest site Coșovei, Ioan Mureșan, Nichita Danilov, Mircea Cărtărescu, Alex Ștefănescu, Emil Brumaru... lista poate continua la nesfârșit. Uite unde am ajuns... pornisem de la "linselea"...

 =  emil brumaru
Cosmin Dragomir
[28.Mar.06 09:57]
facea pe timpuri treaba buna pe situl revistei TIMPUL la club T. scria comentarii, încuraja desființa indulgent. Însă să nu uităm de manolescu care a declarat ceva de genul ăsta:"nu o văd, nu există" însă, merge vorba cum că nu se ține de cuvînt și intră pe siteuri literare. să nu ne ofuscăm că unii nu se pot asezona tehnologiei. dar, poate peste cîțiva ani vor apărea critici, scriitori mari pe situri și atunci se vor întreba cei conservatori cînd aceia le vor lua volumul tipărit din librărie sau cutia poștală. Oricum, momentan net-ul este doar un pas spre finalitate: cartea tipărită

 =  Acces la june
Mihai Cucereavii
[28.Mar.06 09:59]
ARE ACCES LA JUNE

Dumitru nostru e matur,
În brațe poartă o gagică.
Drumul îl face tur-retur,
Dar brazda nu o strică…

Genu, nu te supăra, că-I așa. :)

Costine, fiecare cu dreptatea lui. Poți deveni scriitor, utilizând internetul, și, de asemenea, fără a-l accesa.

Succese!

 =  Ce o să ne aducă progresul?
Mihai Cucereavii
[28.Mar.06 15:36]
Cosmine, și mie îmi place mai mult să citesc o carte, decât să chiorăsc la computer. Dar în viitor poate să dispară cartea din cauza deficitului de lemn și o să umble lumea cu dischetele, CD-urile sau cu căștile audio, ascultând imprimările făcute la magnetofon sau o să inventeze pe capul omului o altă drăcovenie?!

 =  pai
Cosmin Dragomir
[28.Mar.06 18:54]
padurile noatre sporadizate de alde hrebenciuc nu ne mai ajuta. de obicei articolele mai lungi de pe situri le printez, ;i inca imi cumpar cu placere deosebita carti, sper sa nu uita de aceste timpuri insa jUles verne scria SF pe atunci care a devenit proza realista acum




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0