Comentariile membrilor:

 =  marijuana in your brain
Raul Huluban
[01.Dec.05 12:06]
Batatorita calea pe care mergi in acest text, Bogdan. Chiar daca inedit prin unele imagini si inchegat ramane un poem despre poem. Preferam un poem in adevaratul sens al cuvantului; o asemenea tratare a scrierii nu ma incanta (in calitate de cititor) decat prin inedit; nu prin proaspat, nu prin discursu-ti propriu, nu prin cutremur - ci prin imagini inedite - caci atat gasesc. Iar poemul despre poem este ca proza fata de poezie: inferioara.

 =  numai de dragul mișcării browniene
Maria Prochipiuc
[01.Dec.05 13:02]
Poemul tău azi e mai altfel decât ieri, fiindcă mereu există un mâine în care vrei să te regăsești, văd că ești sarcastic, îți șade bine uneori în postura aceasta, de altfel am citit undeva că aceste poeme au mai multă căutare, așa că e bine pe ce linie ai început să mergi, dar dacă faci totul doar de dragul mișcării browniene atunci, doar citim și mergem mai departe, mesajul are importanță mare într-o poezie, precum și atunci când asculți o muzică. Poemul acesta încearcă să se scuture de praful altora, e mai bine să lași poemul tău așa cum îl simți, așa cum iese din sufletul tău

 =  la taraba
Sonea Roxana Crina
[01.Dec.05 16:10]
Are imagini interesante si o idee interesanta, desi nu inedita, care chiar daca nu-ti induce fiori, nu te face sa suspini si nu te face sa-ti reanalizezi viata, e o idee care face poemul cel putin amuzant. Nu e stralucit, asta e. Dar nu sunt de acord cu Raul, proza nu e prin definitie inferioara poeziei, nu va fi niciodata. E ca si cum ai compara mere cu cirese. Zi-mi, bade, care din aishtea di pe taraba is mai bune?
Bodoganele, multumesc de buna dispozitie. :)

 =  tot de dragul mișcării browniene!
bodea emil felician
[01.Dec.05 18:16]
Cred că mi-ați citit, cu o zi înainte de a vă scrie poemul,
poezia: ,,Despre mișcare și politică''.
Dacă n-a fost așa, mii de scuze!!! Dacă a fost așa, are dreptate Maria Prochipiuc și, ar fi bine, să - mi citiți și
,,În amintirea Stăpânilor''. O treabă care nu e bine făcută
rămâne doar o intenție slută! cum probabil ar spune-o poetul
din poemul d-voastră, în timp ce se dă cu Pronto.Mă bucur că
știți ce e mișcarea browniană!
cu respect, Emil

 =  nimic mai mult...
Fluerasu Petre
[01.Dec.05 19:57]
o poezie plina de imagini banale... S-a ajuns intr-un stadiu in care vulgarul prinde mult mai bine in cadrul literaturii... Vedeti dumneavoastra, extremele se atrag, lucrurile contrare alaturate fascineaza...
Insa, pentru un privitor initiat, acest poem ramane doar atat: o descriere stearpa realizata de un autor care doreste sa socheze... Atat si nimic mai mult...


Petre

 =  Raspunsuri
Nicolae Bogdan Groza
[02.Dec.05 16:26]
Raul, intr-o literatura care abunda de sex, droguri si violenta, prefer sa merg pe calea asta batatorita decat sa ma apuc sa sochez numai de dragul modei. Ai dreptate, in felul tau, tu simti si traiesti altfel poezia, nu ti-ai permite, poate, sa te joci cu versurile asa cum incerc sa ma joc eu, si-ti respect obiectivitatea criticii si atitudinea ta constructiva. Multumesc de comentariul tau si te astept oricand pe la mine.
Maria, hai sa nu zicem ca sunt sarcastic ci mai degraba ironic. Mesajul intr-o poezie e important, desigur. Insa stii si tu cum e. Uneori cand scrii prea sofisticat, prea incifrat, se gasesc unii care sa spuna ca nu inteleg nimic din textul respectiv, ca e un amalgam de "pretiozitati" care nu spun nimic. Dimpotriva, daca scrii simplu, cuminte, se vor gasi altii care sa spuna ca textul cutare e banal, plin de clisee etc etc. Poemul asta l-am scris asa cum l-am simtit. Iti multumesc pentru vizita facuta si te astept oricand pe la mine.
Crina, acesta a fost scopul poemului, sa binedispuna. Chiar daca e o insiruire de cuvinte simple, banale, "fumate" am mizat pe efectul umoristic. Daca nu mi-a reusit in totalitate sau deloc e numai vina mea. Multumesc pentru comentariu.
Emil, n-am citit textul la care faci referire, il voi citi in masura in care timpul imi va permite. Multumesc de gandurile lasate aici.
Petre, stiu ca sunt imagini banale, nimic original, nimic autentic. Nu inteleg, totusi remarca ta " S-a ajuns intr-un stadiu in care vulgarul prinde mult mai bine in cadrul literaturii..." Unde este vulgarul in acest text al meu? Mai am si eu predispozitie spre limbajul Ultras, din cand in cand, ma mai refulez si eu, in texte de o vulgaritate "metaforica" cica, dar aici nu am facut-o. Nu cred ca (te-)am socat cu acest text. Pentru a soca trebuie sa folosesti cuvinte mai altfel, nu "banalitatile" pe care eu le-am afisat aici. Multumesc si tie pentru comentariu si daca ti-am parut ironic, accepta scuzele mele.

 =  raspunsuri
Nicolae Bogdan Groza
[02.Dec.05 10:48]
Raul, uneori prefer sa merg pe calea batatorita decat sa ma aventurez teleleu pe o cale necunoscuta sau vag cunoscuta, unde primeaza si se ridica la nivel de arta texte despre sex, violenta, consum de droguri etc. Iti multumesc pentru critica ta, mereu obiectiva si constructiva si te astept oricand pe la mine.
Maria, hai sa zicem ca in loc de sarcasm este ironie si joaca in acest poem. Multumesc de gandurile tale, sperand ca vei mai reveni pe pagina mea.
Crina, acesta a fost scopul poemului. Sa binedispuna. N-am cautat versuri savante, "pretiozitati" pentru a-si atinge scopul aceste versuri. Multumesc de gandurile tale.
Emil, n-am citit poemul la care ai facut referire, dar in masura in care timpul imi permite voi citi. Te mai astept pe pagina mea, asta bineinteles numai daca vei dori.
Petre, e posibil sa fie o poezie plina de imagini banale. Insa nu sunt de acord cu remarca ta cum ca textul meu ar fi sau ar sugera vulgaritate. Unde este acea vulgaritate? E adevarat ca uneori, mai am si eu pasarici pe creier si ma refulez lingvistic, unde scriu, "poetic si metaforic, desigur" versuri despre organe si despre scoateri si bagari. Nu cred ca acest text socheaza cu ceva. Poate imi redai tu pasajele pe care le consideri "socante" Daca vrei socuri iti pot recomanda, un text, doua, unde ma "expun" asa, din spirit de... solidaritate cu moda actuala.
Multumesc tuturor pentru comentariile voastre si va ofer, virtual, un pahar cu vin, bere sau suc, in functie de varsta fiecaruia. Prietenii stiu de ce! :))

 =  Comparatia cu Forest Gump
Nicolaie STOIAN
[02.Dec.05 23:58]
Salut autorul!

Un singur lucru nu mi-a placut: Comparatia cu fuga lui Forest Gump, care din pacate fugea de dragul alergatului, deci un scop exista in fuga lui...

Nucu

 =  amintiri
Dana Mușat
[02.Dec.05 15:36]
Textul asta imia duce aminte de ceva...

Dar pentru ca nu ma pricep asa ca tine, nu o sa incerc sa iti raspund la el printr-o "contra":)

In rest..mi se pare un text modern, dezbracat de principii.

Multumesc.

 =  el fugitivo
Dana Stefan
[02.Dec.05 16:08]
s-ar putea la fel de bine ca aici sa fie vorba de o pauza de respiro. pentru ca cei ce stiu cum gandeste bodan, inteleg ca se intampla si sa n-ai aer, cateodata. ca aici dam tocmai de un avertisment cu fine conotatii, nu mi se pare nici imoral si nici o prostitutie. in special ca suntem foarte multi de-aici, vaccinati de-acum.
bogdan, trage aer in piept si da-i bataie!
chiar daca nu pot fi intr-u totul deacord cu tine, pentru ca eu ma aventurez de multe ori pe coclauri fara frica, drumul pe care il alegi tu aici, e cel bun.
si ca sa fiu in ton cu moda, spun referitor la drum, da, numai prietenii stiu de ce.

Linea

 =  Raspuns Danutelor :)
Nicolae Bogdan Groza
[02.Dec.05 16:54]
Dana Musat,
ma bucuram sa ma contrezi insa nu-i tarziu niciodata. :)) Multumesc de trecerea ta.
Dana Stefan, ai intuit bine. Uneori in fuga asta necontrolata, ilogica, gasesti pauze de respiro. :) Ascult sfatul tau, trag aer in piept si-i dau bataie.
Multumesc de comentariul tau.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !