Comentariile membrilor:

 =  înecat
Alina Manole
[06.Nov.05 19:55]
cu 1 singur n

încercare eșuată

 =  corect
Cosmin Dragomir
[06.Nov.05 20:06]
oricum eu sunt eșuat așa că nu îmi fac probleme. era o greșeală typo.

 =  lirism înstelat
Florin Hălălău
[10.Dec.18 14:27]
Interogația poetului, retorică desigur, atinge probleme existențiale ale vieții de cuplu. Înstrăinarea, lipsa de comunicare, șanțurile și fîntînile săpate între cei doi, nu pot duce decît la despărțire. Acceptată de autor cu multă demnitate și redată nouă în acest splendid text liric. Este o încercare reușită, putînd sta alături de multe poezii de aceeași factură, care populează zilnic paginile site-ului. Ți-a ieșit și cine are urechi de auzit, să tacă.

 =  untos de otoño, de agua, de caderas
corina dragomir
[06.Nov.05 22:07]
draga otiliu,

era adanca noaptea si linistea adanca
si ma aflam cu tine alaturi la teveu
trotzcanit cum mi-erai bulisi si mandolina
si nacajita-s rau. da’spaimantare mare
vaporizai tat’apa cu sapun lichid pe ea.
tomnai cand ma harlecheam ca fonfarlca jo’
fugisi pana’n gradina la varza de-o pitisi
pierduta-s mi dolor si doloru-mi-i dus.
in banii de chirie io voi sa mi te prinzi
c-un fifti cel putin fo’each frequs napus.

copiraitid cd.
rog casele de productie (manea-oriented)sa nu dea buzna la adresa mea de mail.

 =  M-aș abține dar nu pot
Dorina Maria Harangus
[06.Nov.05 22:46]
Am trecut pe la tine prin pagină și în urma poeziei citite aici, încărcate de un lirism...(mă abțin) nu-mi rămâne decât să mă abțin până la capăt. Mai am însă un comentariu : e foarte trist că după ce dai sfaturi cum se scrie poezia îți bați joc de ea, și dacă nu asta a fost intenția ta atunci e și mai trist.

 =  sunt uimit
Cosmin Dragomir
[06.Nov.05 23:32]
din păcate am prea multă dreptate. dacă fac un comentariu nepărtinitor îmi sare lumea în cap. Doamnă/Domnișoară Dorina Maria dacă nu observați nu scrie nimic referitor la poezie aici. scrie încercare și este trecută la personale. de ce vă nu vă respectați pe dvs înșivă și folosiți vituperații infantile. vă rog fiți demnă de tagma în care sunteți intrată.

 =  cine are urechi de auzit, să tacă.
Zabet Mihai
[06.Nov.05 23:34]
E o incercare reusita dupa parerea mea. Are dreptate Florin si crede-ma ca stie ce spune ( le zice rar dar impecabil ).
Eu zic sa continui - nu te descuraja ( desi stiu ca nu e stilul tau sa te darame de pe picioare o critica la cat de bataios esti ).
Dorina e probabil suparata pe o parere de-a ta, altfel nu vad de ce atata inversunare care iese prin toti porii.
Mergi inainte Cosmine.
cu drag,
mihai

 =  te citez...
Dorina Maria Harangus
[07.Nov.05 00:32]
"nimeni nu îmi poate modifica gustul. așa că ar trebui să respectăm pur și simplu părerea celuilalt fără să te scuzi. pe mine nu mă interesează foarte mult ce au spus alții ci ceea ec văd eu. și văd monstruos vorba lu Nenea Iancu " Te citez pentru că spusele tale sunt absolut adevărate și îmi exprimă și părerile mele.Așa este, faptul că ai încadrat poezia la personale nu o împiedică să fie poezie. Mai departe...nu mă mai repet. Vituperațiile de care vorbești sunt doar părerile mele, nu am intenția să blamez pe nimeni nu am acest drept.Titlul pe care l-ai pus m-a făcut să cred că ai sărit dincolo de ironie.Dacă m-am înșelat trag ponoasele...:)))Îți doresc toate cele bune!


 =  Cosmin
Liviu Nanu
[10.Dec.18 14:27]
Cosmin, sincer să fiu, nu prea înțeleg cum vine "fântâni de nevoi". Adică înțeleg, dar sună ca naiba "nevoi", mai ales că îl repeți la final. Cred că ar mai trebui să umbli la rima (involuntară, cred) ploi- nevoi - noroi în sensul să renunți la ea. Primele două versuri anunță un text interesant, care însă nu este bine susținut. Cred că de la primele două versuri poți reconstrui/reașeza. Mai ai și repetiția "mai bine" în trei versuri alăturate care nu-mi pare ca o figură de stil. Dar e un început și sunt convins că fasonat puțin poate ieși o poezie interesantă. M-a trimis la versurile lui Țărnea (iubito, cîtă lume între noi...). Cum spui tu, e o încercare. De fapt aici e un atelier nu revista uniunii scriitorilor, și unii tot nu pricep că toți încercăm. Succes în continuare!

 =  parere!
Sorin DespoT
[07.Nov.05 06:19]
Rima este (foarte clar!!!) voluntara! Liviu, uite-te la primele 5 versuri... se vede cel mai bine. Mihai... mai citeste o data comentariul lui Florin! Cosmin, nu te acuza nimeni pentru ca incerci... dar, sincer, am vazut texte mai bune decat acesta intrate in atelier (chiar daca erau inscrise la personale!)...

"însă mai bine tăcem"... :)))

mult succes si la buna citire!

S.D.

 =  mulțumiri
Cosmin Dragomir
[07.Nov.05 07:57]
Florin că te uitasem prima dată. ai mare dreptate cu un singur amendament. nu am plecat din cuplu deși era cât pe ce. erau momente grele pe care le-am trecut
Mihai - văzuși că am intrat și eu în atenția ta. asta e de bine.
Liviu. Știu că ai dreptate. poate că știam de la început. o să îți dai seama din comentariul general care va urma.
Sorin - și pe tine te trimit tot la rândurile care urmează.
Dorina. nu te supăra. aveam circumstanțe să cred că ai fi vrut să te răzbuni.
Comentariul general: Nu este o poezie pentru că nu a vrut să fie poezie. rimele - facile - au ieșit involuntar (probabil că sunt influențat de diferite versuri rimate care mi-au plăcut mult). apoi nu este un text elaborat, și nici nu am avut pretenția să fie din acest motiv am trecut-o la personale. Erau pur și simplu câteva gânduri care îmi treceau atunci prin minte oglindă necesară a introspecției mele. într-un fel am transformat oarecum bucătăria intimă în afiș electoral:(
Titlul arată așa pentru că nu am avut unul original. nici nu m-am gândit, nici un moment

 =  punctuație
Paul Bogdan
[07.Nov.05 08:10]
Eu aș mai fi pus câteva virgule în personalul acesta, vreo opt-nouă, și un punct... poate mai multe.

 =  alinei, dorinei, corinei... și tuturor certăreților
Maria-Mihaela Sârbu
[07.Nov.05 09:38]
Mi se pare mie sau anumite comentarii sînt contaminate de subiectivism și orgolii personale?
Mie mi se pare bună încercarea lui Cosmin. Cam brusc finalul, și reiterant (avînd în vedere că e o încercare, poate ar mai trebui lucrat puțin). Dar trăirea e autentică, (auto)ironia superbă și versul curge fluid. E natural să tot "încerci", pînă iese ceva genial. Și nu cred că se află printre noi vreunul (vreuna) care să fi fost scutit(ă) de fazele intermediare.

 =  nu confunda
Silvia Miler
[07.Nov.05 10:19]
Iubite drag, nu confunda
Fantana ta cu o hazna...

 =  .
Alexandru Dan-Alexandru
[07.Nov.05 15:46]
sa nu se creada ca am ceva cu autorul, parerea mea este ca este un text pur si simplu prost. ai alaturat niste cuvinte si ai produs niste efecte care mi-au amintit de cum scriam la 12-13 ani.imagini prea artificiale, articulatiile poeziei fortate. m-a cam zgariat textul tau.da.

,

 =  "mai bine tacem"?
Dana Mușat
[07.Nov.05 16:26]
"mai bine tacem"-ai o greseluta..
in rest, ai cateva versuri interesante, dar titlul e cam..prost ales.

Multumesc.

 =  tocmai mi-am cumpărat o cârjă...
Bejliu Anne-Marie
[10.Dec.18 14:27]
Nu vreau să te supăr și eu.Ideea poeziei mi-a plăcut mult.Realizarea este defectuoasă dar nu-i nimic, tocmai mi-am cumpărat o cârjă.Ți-o împrumut! Vezi tu unde e nevoie de ea.A!!! Și rivanolul să nu-l uit...Am glumit.Cu prietenie,Anne-Marie.

 =  io zic
Olga Stefan
[07.Nov.05 17:11]
eu zic ca e scrisa la mishto. cam ca "de duzina" a lui bukowski: dedicata scrisului prost.

 =  *de ce ne-au uitat atâtea ploi?"
Nane Samargescu
[07.Nov.05 18:30]
"Iubito este atata lume intre noi
Numaratori din doi in doi"-nu mai stiu cine o canta insa versurile mi-au ramas in minte.
Trebuie sa recunosc ca am ramas uimita sa vad o poezie de Cosmin-el prea scria articole-Insa sa vorbim de poezie.
Este adevarat, se vede repetitia , insa se vede si melodicitatea, lirismul cum bine puncta Florin.
cat despre nevoi, poate fi vorba de nevoia de a iubi. nu stiu cum ar fi sunat fantana de iubire , dar fiecare autor se exprima cum alege.
Iar pentru un inceput/debut , este destul de buna. Mai are nevoie de cateva adjustari dar vorba aceea, "nu risti nu stii ce castigi"-in cazul nostru ce poti sa inveti , daca nu risti-
Cam atat am avut de ..scris.
P.S:Poate pe viitor vor exista mai multe comentarii care sa se refere la textul de fata!
Toate cele bune.
Nancy

 =  ...cate-un click, click, click...
bazil rotaru
[07.Nov.05 21:13]
Apar in poezii tot felul de nori pufosi, fie ca e vorba de bomboane sau de zmeie de la orange…. Dar chiar asa, nori, ploi, fantani, noroi intr-una… m-am plictisit. O reclama clara pentru planctonul poetic din care se trage poezia. Dar parca as vrea si o poezie frumoasa ca o reclama in care bate grindina si apele rup podul de la maracineni. O ploaie in care cuvintele sa cada din cer si sa se aseze singure sub forma de literatura. Cred ca de fapt asta isi doresc oamenii cu capul in nori.

 =  .
Alexandru Dan-Alexandru
[07.Nov.05 21:23]
m-am mai gandit la textul tau si, punandu-l in legatura cu titlul am sesizat ceva ceva...da...poate nu e chiar asa prost cum am considerat prima data. totusi textul nu straluceste. parere sincera

,

 =  sunt bulversat
Cosmin Dragomir
[07.Nov.05 22:17]
nu credeam vreodată că atâta lume se va interesa de o scriere personală. sincer sunt mulțumit chiar dacă nu e de bine. din păcate, cum bine zicea nancy aproape nimeni nu este interesat de articolele mele. unde nu mai scriu âncercare, nu îmi mai construiesc alibiuri cum s-ar zice. ar trebui să răspund tuturor însă nu pot. pur și simplu sunt bulversat.
sunt pur si simplu câteva sentimente influențate sau nu de alte poezii, alte rime, alte cântece, alte sentimente. pur și simplu o trăire de moment. nu am vrut-o rimată.
însă lucrul care mă bucură cu adevărat este faptul că sunt pus în ipostaza de scriitor și nu de critic. abia acum îmi dau seama cu adevărat cât de mult ne putem înșela sau cât de bine putem intui:D




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !