Comentariile membrilor:

 =  drăcuâ
Raul Coldea
[10.Jul.13 14:22]
cred că e un text bun. poate că în prima strofă (v. 3-4) e o zonă prea comună pentru ce îmi place mie, dar poate nici măcar nu e important. cred, oricum, că a doua strofă e mai bună, mai profundă, dincolo de finalul foarte "didactic" - treci de la persoana a doua la persoana I plural și cumva cred că strici ce ai construit. Poate că nu era cazul unei "morale" ca cea din finalul textului tău, zic...
"Și uneori te trezești dimineața
Și te simți ca la înmormântarea ta" ...

 =  drăcuâ
Raul Coldea
[10.Jul.13 14:22]
cred că e un text bun. poate că în prima strofă (v. 3-4) e o zonă prea comună pentru ce îmi place mie, dar poate nici măcar nu e important. cred, oricum, că a doua strofă e mai bună, mai profundă, dincolo de finalul foarte "didactic" - treci de la persoana a doua la persoana I plural și cumva cred că strici ce ai construit. Poate că nu era cazul unei "morale" ca cea din finalul textului tău, zic...
"Și uneori te trezești dimineața
Și te simți ca la înmormântarea ta" ...

 =  drăcuâ
Raul Coldea
[10.Jul.13 14:22]
cred că e un text bun. poate că în prima strofă (v. 3-4) e o zonă prea comună pentru ce îmi place mie, dar poate nici măcar nu e important. cred, oricum, că a doua strofă e mai bună, mai profundă, dincolo de finalul foarte "didactic" - treci de la persoana a doua la persoana I plural și cumva cred că strici ce ai construit. Poate că nu era cazul unei "morale" ca cea din finalul textului tău, zic...
"Și uneori te trezești dimineața
Și te simți ca la înmormântarea ta" ...

 =  drăcuâ
Raul Coldea
[10.Jul.13 14:22]
cred că e un text bun. poate că în prima strofă (v. 3-4) e o zonă prea comună pentru ce îmi place mie, dar poate nici măcar nu e important. cred, oricum, că a doua strofă e mai bună, mai profundă, dincolo de finalul foarte "didactic" - treci de la persoana a doua la persoana I plural și cumva cred că strici ce ai construit. Poate că nu era cazul unei "morale" ca cea din finalul textului tău, zic...
"Și uneori te trezești dimineața
Și te simți ca la înmormântarea ta" ...

 =  .
Raul Coldea
[10.Jul.13 14:25]
*"drăguț" am vrut să scriu în titlul comentariului. scuze de greșeală.

 =  C3
lupu ionut catalin
[10.Jul.13 15:48]
Multam Raul pt aprecieri. fiind un text scris pt cineva anume de aici empatia si trecerea de la o persoana la alta. finalul nu am vrut sa fie moralizator ci mai degraba o alta expresie a nepuntintei/vesnicei conditii umane

+ asceza
Nache Mamier Angela
[10.Jul.13 15:56]
un text al sihastriei autorului,izolat,pelerin pe traseele melancoliei ,fara sa vreau m-am gândit ca acest poem ar putea fi citit ca un omagiu subtil adus maestrilor tai literari ,m-am gândit mai ales la ascetul poet Gheorghe Ene ,care ti-a fost din fericire pentru tine ,un distins mentor,un adevarat poet,o adevarata constiinta...de aceea consder ca acest gende manifest merita salutat
fiecre vers are profunzimea sinceritatii si adevarului absolut

 =  cine stie pe unde
Lavinia Micula
[10.Jul.13 16:27]
am înteles textul încă din fașa lui, cumva, :) acolo unde trimiterea la sihăstrie încorporează atît de fidel legătura unică dintre acela care scrie și ceea ce scrie. ca o pată pe retină, mereu acolo.

 =  cine stie
lupu ionut catalin
[10.Jul.13 19:25]
Va multumesc doamna Angela Mamier pentru steluta! in adevar poemul poate fi privit ca un omagiu subtil adus celor pentru care versul/cuvantul inseamna mai mult decat supravietuire, inseamna asceza, adevar. Cand am scris poemul m-am gandit și la scriitorul Gheorghe Ene si la viata dumnealui, daruita intru totul scrisului si scrisei.
Multumesc pt. comentariu Lavinia :) ce mai este interesanta aici este legatura dintre acela care scrie, ceea ce scrie si ceea ce traieste




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !