Comentariile membrilor:

 =  hahaha! :)
Anca Roshu
[03.Jan.11 10:57]
foarte tare, norica!
chiar simteam nevoia sa mai si rad putin, ca dupa ciorovaiala din subsolul textului, ultramisto, de altfel, al lui laurone, parca ma si enervasem putin din cauza de gay... care nu insemna vesel, in cazul de fata...
epigrama de citit!
mi-ai inseninata dimineata! :)

 =  Nu, nici chiar așa!
Laurentiu Ghita
[03.Jan.11 11:09]
Norică,
ideea e nu să scăpăm de ei, că asta nu se poate și nici nu trebuie. Ci să-i integrăm noi pe ei și nu viceversa! Că, de existat, pot exista liniștiți lângă o majoritate care îi poate înțelege atâta vreme cât nu emit prtenția absurdă ca majoritatea să se dea după ei!

 =  Laurone
Dan Norea
[03.Jan.11 11:21]
...se pare că excesul de seriozitate al doamnei Nache Mamier Angela e molipsitor, altfel nu-mi explic răspunsul tău. Ia exemplu de la Anca Roshu și imaginează-ți flăcăii țigani mergând perechi- perechi, ținându-se de mână, la o demonstrație de gay. Zău că i-aș aplauda de pe margine.


 =  Noi, cel puțin...
Gârda Petru Ioan
[03.Jan.11 11:24]
Ideea asta, chit că e ciudată,
Ar împușca doi iepuri dintr-odată,
Că de vor deveni precum ai zis,
Vor fi primiți mai bine la Paris.

 =  minusuri mari
Laurențiu Orășanu
[03.Jan.11 11:31]
La logică:
- nu toți minoritarii sunt țigani.
- îi sprijini scăpând de ei? ei mai sunt, devenind toți gay, sau ai scăpat de ei, au dispărut?
La orientarea "locală":
Dedicație belicoasă, întreținând o discuție (hai să-i zic pe nume: polemică) în care părțile și-au spus, la fierbinte, în două rînduri, argumentat, punctele de vedere. A quoi bon? Separat de contextul "local", mă tem că nu rezistă.

Calimero

 =  Of, greu e să te faci înțeles
Dan Norea
[03.Jan.11 13:55]
Norică, ideea e nu să scăpăm de ei,
(Laurone)

Ideea asta, chit că e ciudată,
Ar împușca doi iepuri dintr-odată,
(Nelu Gârda)



Din câte-am spicuit aici, sporadic,
M-ați înțeles greșit, eu nu sunt sadic;
Cu-același sex aș vrea să-i văd cuplați
Ca să dispară lent... nu împușcați.



 =  cum vede problema un țăran
milos petru
[03.Jan.11 14:46]
Eu zic maestre să-ți pui pofta-n cui,
Și firu-n patru să nu-l mai despoi,
Că ce-ai dori tu niciodată nu-i,
Nu-i la țigani pericolu,-i la noi.

Eu zic că devierea asta sexulaă e cu atât mai puternică cu cât indivizii sunt mai albi, deviere pe care religia noastră ortodoxă o combate și deci e normal să avem aceeași părere și noi. Nu cred că suntem împinși să acceptăm aceste devieri, subtil, săpându-se la temelia ortodoxiei, dar trebuie să fim atenți. E foarte bine că se discută pe acest sait deschis, fără ranchiună, această problemă, să nu lăsăm să ajungă copii în astfel de zone, s-ar putea ca, copii normali să creadă că anormalitatea e ceva normal.

 =  milos petru-completez
Nache Mamier Angela
[03.Jan.11 14:58]
nu e nici o diferenta ,homosexualitatea este aceeasi indiferent de rasa
doar ca religiile(mai ales curentele islamiste) oamenilor de culoare sunt de o cruzime nemaiîntâlnita,nemiloase ,foarte severe,ipocrite
e un subiect tabu in aceste tari unde femeia copilul,homosexualul sunt tratati mai rau decât o turma de oi
e si mai grav ,caci acesti oameni sunt excomunicati,se ascund,se suicid,nu au nici o scapare,familia se simte obligata sa îi renege ...hitler era cam la fel...
în occident sunt asociatii care-i ajuta,îi sustin,statul îi apara,au drepturi câstigate prin lupta lor (din ce în ce mai bine oglindita în presa)
când tarile musulmane se vor democratiza acest subiect va deveni aproape banal,ca pe aici,unde mai sunt multe de facut

 =  Redevin și eu (excesiv de) serios
Dan Norea
[03.Jan.11 15:19]
OK.
Sunt de acord ca homosexualii să nu fie pedepsiți de lege, ci tolerați. Bine ar fi să-i putem ignora, dar nu ne lasă ei, prin marșuri, demonstrații și extravaganțe de tot felul.

Sunt de acord și cu ideea de căsătorie, respectiv divorț. Nu cea în fața lui Dumnezeu, ci în fața legii, pentru că numai așa se pot rezolva probleme legate de proprietate, partaj, etc.

Dar cu adopția nu mai pot fi de acord. Asta presupune ca doi homosexuali să ia de mic un copil care are toate șansele să rămână heterosexual și să-i schimbe orientarea. Pentru că aș vrea să văd eu un cuplu de homosexuali bărbați care își îndrumă odorul să aibă relații sexuale cu femei și, implicit, să-și condamne "părinții". Nu, copilul unor homosexuali va deveni, cu siguranță, tot un homosexual. Nu datorită unei dorințe interne irezistibile ci datorită "educației".
Ori, asta mi se pare deja ceva criminal și cred că ar trebui condamnat de lege.


 =  dan norea
Nache Mamier Angela
[03.Jan.11 15:49]
s-a demonstrat demult ca nu devin homosexuali ci sunt normali( ca si parintii lor adoptivi de altfel) si în plus de asta mostenesc o mentalitate umanista fara prejudecati ,sunt largi de spirit,caci au trait într-un mediu sensibilizat la aceste probleme
s-a demonstrat stiintific si doar dupa aceea dreptul acestora de a adopta a fost legitimat prin legi votate în parlament
votarea unei legi pe aici este un lung parcurs ,foarte serios,controversat si documentat
credeti-ma pe cuvânt !

 =  re-cum vede problema un țăran
milos petru
[03.Jan.11 17:11]
Doamnă Nache Mamier Angela,

Am o anumită vârstă și cred că uneori văd lucrurile bine, fără să mă iau după legi sau principii. Am avut prieteni balerini și cântăreți de operă, care jucându-se toată ziua cu femeia, nu mai aveau pornirile sexuale așa puternice, foști deținuți care după detenție s-au încadrat din nou în normal, copil fiind mergeam la căminul cultural din sat și tata îmi spunea să nu rămân singur cu directorul de acolo, habar nu aveam de ce, am priceput când a fost prins cu un copil și l-au închis, am fost și eu amăgit prin tinerețe de indivizi cu astfel de devieri, dar știam deja că trebuie să mă păzesc. Cum se păzește un copil care-i crescut de astfel de oameni? Ocrotim animalele, mai ales câinii, ocrotim minorități, rase, ocrotim deviațiile astea sexuale, clonăn animale(cine știe poate și oameni) dar oamenii normali, ce facem cu ei? Stau și mă întreb: oare mai suntem normali sau ne paște o nouă Sodomă și Gomoră?
Vă citesc cu plăcere și imi vine să cred că înțelegeți că societatea noastră nu vrea să-i extermine ca Hitler dar nici să ridice pornirile lor la rang de virtute.

 =  e bine .....
Anni- Lorei Mainka
[03.Jan.11 16:37]
ma bucura ca nu aveti nici unul o tinuta radicala
si da, dificultatea este cand presiunile unei minoritati sunt extreme asupra majoritatii

eu locuiesc intr-un oras hochburg a minoritatii gay si nu ai cum sa-i ignori, pentru ca ei au timp, sunt talentati, fac o cariera de care cei cu familie pur si simplu nu au timp, astfel in orasul crestinatatii pe linga faimoasa catedrala sunt enorm de multe petreceri pe strada, dar nu mai intereseaza pe nimeni in mod special
si pare a fi o moda, e mai interesant in lumea moderna sa faci parte dintr-o minoritate, decit sa fii banal, fara sa arati celor din jur ca esti ceva deosebit...

daca mai marii bisericii ar fi demni de urmat bisericile n-ar fi goale
si apoi, cred ca ar trebui sa ne facem o mare ordine in democratiile europene, ca sa reziste la timp in loc sa tot cerem altora, ei au legi dure si le mai si apara cu orice chip, asta noi se pare ca am uitat, noi europenii la asta ma refer, iar de noi majoritarii albi sa nu mai vorbim, fetele tinere vor sa fie negre, cele negre albe, cele cu parul drept se carlionteaza etc.....
tinerii nu mai au modele de valori si stele pe care sa si le doreasca, iar increderea in acel "ceva cind ma fac mare" nu mai e.....

 =  ești profund, am priceput mesajul
milos petru
[03.Jan.11 21:17]
Voi sprijini mereu, în noul an,
Pe toți minoritarii simultan,
Căci știu metoda de-a scăpa de ei:
Ca toți țiganii să devină gay.
Dan Norea

Când toți țigani-o să devină gay
La anul sau de se adună anii,
Vei sprijinii chiar și ortacii mei?
Că vreau să-mi pregătesc de-acum ciobanii
S-aleagă oile dar și măgarii...

 =  Re: ești profund
Dan Norea
[03.Jan.11 21:42]
ești profund, am priceput mesajul
(milos petru)


Sunt furios, de-a dreptul furibund,
Tu asta-ai înțeles, că sunt pro-fund ??
:)


Mitrule, cred că invers, tu ești prea profund pentru mine. N-am înțeles faza cu ortacii, ciobanii, oile și măgarii.


 =  n-am înțeles că ești pro-fund, am înțețes taman pe dos
milos petru
[03.Jan.11 22:33]
Ziceam că oile dar și magarii,
Nu sunt de pildă doar parlamentarii
Iar toți țiganii dacă or fi gay
N-or face dragoste doar între ei.

Am spus că ești profund că dacă toți țiganii vor fi gay, au probleme și alte minorități(și n-ai prea fost înțeles) precum ortacii mei "țăranii", în loc de țăranii am tastat ciobanii, de unde versul 5 Se întâmplă uneori că una gândeși cu capul și alta mută mâna(asta la șah).



 =  O scrisorică
Ica Ungureanu
[03.Jan.11 22:36]
"..... acești oameni... se ascund, se suicid....."
(Nache Mamier Angela)

Cu dragoste încep a-ți scrie
Pe homofobi să îi desfid;
Angelo, fii a mea soție...
(De nu accepți, mă "suicid")


 =  Re: O scrisorică
Dan Norea
[03.Jan.11 22:46]
Mitrule: Aha !


Angelo, fii a mea soție...
(I_k)


Îmi place, Ica, epigrama,
Dar dacă vreți să vă luați,
Indiferent cine e mama,
Nu vreți, vă rog, să m-adoptați ?



 =  celor care îmi dedica epigrame,cu stima...
Nache Mamier Angela
[03.Jan.11 23:44]
celor care mi-au dedicat epigrame îmi permit sa le fac o sugestie,caci nu ma vad raspunzând printr-o epigrama,nefiind un as în acest domeniu :sa nu ratati doua filme americane magistrale ,premiate (eu nu faceam parte din juriu -glumesc cum pot si eu !):
1)Harvey Milk (cu Sean Penn care a primit un Oscar pentru acest film militând pentru cauza homo-inspirat de un fapt real)
2)Breaking Mountain
sunt convinsa ca au ajuns în România...
acesta este "raspunsul" meu la textele dvs...eu sunt naiva,dar poate cineastii americani de anvergura vor fi mai convingatori,acolo unde eu am esuat (în aparenta)
numai bine



 =  Doamnei Angela, cu simpatie
Gârda Petru Ioan
[04.Jan.11 09:03]
Să ai o nuntă homo, e
Chiar incitant, chiar și eu m-aș
Căsători. Pe Mamier
Aș vrea s-o am pe post de NACHE.

 =  După logica doamnei NMA
Laurentiu Ghita
[04.Jan.11 09:55]
Deci, învățăminte ies
Din exemplul dumneaei:
Ca să ai ceva succes,
Trebuie să fii doar gay!

 =  Rescriu
Gârda Petru Ioan
[04.Jan.11 09:55]
Să ai o nuntă homo, e
Chiar incitant! Eu astăzi m-aș
Căsători. Pe Mamier
Aș vrea s-o am pe post de NACHE.

 =  haz de necaz "epigra-mistic"
Nache Mamier Angela
[04.Jan.11 10:21]
Nu mai pot da înapoi
Anti-homo sunteti roi
Veti ajunge-n paradis
Eu voi arde-n iad precis !

 =  În Iad e Raiul
Gârda Petru Ioan
[04.Jan.11 11:15]
În Iad merg și eu doamnă Nache, că,
Oricât s-ar oftica bigoții,
Acolo-s doar băieți de gașcă:
Curvari și gay și pești... Cu toții.

 =  Fără...
Miclăuș Silvestru
[04.Jan.11 13:14]
'șa(-)i/b'e...!
Un șurub și-o piuliță
Sunt exemplul ce-i perfect
Căsniciei, (o zeiță),
De-l vedem în mod corect.

 =  Mă întreb și eu ca heterosexualul :)
Ion Diviza
[04.Jan.11 18:02]

Roiesc pe Terra demonii albaștri
Și se întreabă lumea cu temei:
"De ce sporesc la număr pederaștii
Când nu se înmulțesc ei între ei?"

 =  Dan , as vrea sa raspund :
Maria Gold
[04.Jan.11 18:11]

Tu spui; “Sunt de acord ca homosexualii să nu fie pedepsiți de lege, ci tolerați. Bine ar fi să-i putem ignora, dar nu ne lasă ei, prin marșuri, demonstrații și extravaganțe de tot felul.”
Aceasta este opinia mea bazata pe cercetare formulate pe scurt din cauza de timp.
Mintea umana e ca o parasuta: nu functioneaza decit atunci cind este deschisa. Sunt sigura ca ai mai auzit asta, dar la fel de sigura ca preferi sa accepti numai ceea ce este in accord cu religia si credinta ta. Eu cred cu tarie ca trebuie sa cautam dincolo de suprafata adevarul. Stii cum se cauta aurul, trebuie zgiriat si pus acid, daca sfirie nu e aur , daca nu se intimpla nimic, e aur. Sau daca are gust si miros urit iar nu e aur. Dar nu poti fii sigur doar privind.
Ce zicem noi ca e homosexualitatea? Potivit unor surse este atractia romantica si sexuala pentru persoane de acelasi sex. Potrivit altor surse este doar sexuala ceea ce nu poate fi adevarat avind in vedere ca relatiile dureaza ca si la heterosexuali. Homosexualitatea este o manifestare a fiintei umane. A nu se confunda cu pedofilia, vad ca asta face majoritatea celor ce jjudeca si condamna.
O suta de pagini de argumente privind acest subiect si nu am timp din cauza copiilor, dar pe scurt, nu cred ca demonstratiile extravagante reprezinta cu adevarat populatia homosexuala, asa cum nici pe mine si nici pe tine si nici pe ei, nu ne reprezinta corect cei pe care ii alegem sa ne conduca, sau alegem sa participam cu. Sunt sigura ca oamenii homosexuali isi traiesc viata linga mine sau linga tine, au vise si aspiratii la fel, mai mici sau mai mari.
Tu zici: “Sunt de acord și cu ideea de căsătorie, respectiv divorț. Nu cea în fața lui Dumnezeu, ci în fața legii, pentru că numai așa se pot rezolva probleme legate de proprietate, partaj, etc.” Dar cu adopția nu mai pot fi de acord. Asta presupune ca doi homosexuali să ia de mic un copil care are toate șansele să rămână heterosexual și să-i schimbe orientarea. Pentru că aș vrea să văd eu un cuplu de homosexuali bărbați care își îndrumă odorul să aibă relații sexuale cu femei și, implicit, să-și condamne "părinții". Nu, copilul unor homosexuali va deveni, cu siguranță, tot un homosexual. Nu datorită unei dorințe interne irezistibile ci datorită "educației".
Ori, asta mi se pare deja ceva criminal și cred că ar trebui condamnat de lege.”
In primul rind te contrazici dar nu are importanta ca oricum ne contarzicem tot timpul , important e sa invatam. Nu exista educarea orientarii sentimentale si nici sexuale asa cum lasi sa se vada din afirmatiile tale. Ia gindeste-te te-au pus parintii sa te indragostesti sau te-ai indragostit pur si simplu? Ti-a explicat cineva cum se intimpla cu atractia sexuala sau pur si simplu mintea si corpul tau si-au dorit asta mai mult decit si-au dorit sa respire?! Orientarea sexuala nu ti-o schimba nimeni! Este in AND-ul tau.
Milos Petru: spui “Am o anumită vârstă și cred că uneori văd lucrurile bine, fără să mă iau după legi sau principii.” Iti raspund eu: cu certitudine unii dintre noi nu mai vedem deloc dupa o anumita virsta. Dar mai avem o sansa : sa ne punem ochelari si sa vedem lucrurile din prisma mintii luminate.

 =  maria gold-info
Nache Mamier Angela
[04.Jan.11 18:29]
Résumé

Cet article expose les recherches sur le développement personnel et social d'enfants de parents homosexuels. La première partie traite des dimensions juridiques et sociales relatives au droit des personnes homosexuelles à être parents au Québec. La deuxième examine les fondements empiriques des craintes des professionnels concernant le développement de l'identité sexuelle, le
développement psychosocial et l'adaptation psychologique d'enfants de parents homosexuels. Les études recensées ne fournissent aucune indication permettant d'avancer que ces enfants sont désavantagés par rapport à ceux de parents hétérosexuels. Les craintes juridiques et sociales apparaissant sans fondement, les recherches à venir pourront examiner les facteurs susceptibles d'expliquer les variations du développement à l'intérieur des familles homosexuelles.
(extras dintr-un studiu universitar foarte serios
sa ne documentam înainte de a inventa teorii care nu au un fundament serios !
au trebuit ani în sir de cercetari pentru a elimina toate spaimele si fantasmele nejustificate ale opiniei publice)
desi sunteti foarte bine intentionata dar exista adevaruri dovedite stiintific si deci fondate pe adevaruri de necontestat
acestea au condus la acordarea drepturilor privind adoptarea unui copil de catre homosexuali si lesbiene, americanii si nu numai ei nu sunt inconstienti...



--------------------------------------------------------------------------------

 =  Părerea mea
Vali Slavu
[10.Dec.18 14:27]
Dane, nu am intervenit când discuțiile erau aprinse. Văd că majoritatea comentariilor fac referire la problema abordată, nu la epigrama în sine. Calimero vorbea de minusuri la logică. Eu aș spune că sunt minusuri la construcție. Serios, cred că ți-a venit ideea și te-ai grăbit să postezi. Cum e corect: voi sprijini pe toți sau îi voi sprijini pe toți? În ultimul vers se pierde cursivitatea, acel "ca" este pus acolo doar pentru că-ți trebuia o silabă.

Voi sprijini mereu, în noul an,
Pe toți minoritarii simultan,
Căci știu metoda de-a scăpa de ei:
Ca toți țiganii să devină gay.


Am o variantă în care nu schimb nimic, doar renunț la unele cuvinte, fără a avea de suferit mesajul:

Voi sprijini, în noul an,
Minoritarii simultan;
Metoda de-a scăpa de ei:
Țiganii să devină gay.

Ce zici? Știu că vei reuși o versificare mai fericită. Așa cum e acum, nu prea sună bine...



 =  Nache Mamier Angela
Maria Gold
[04.Jan.11 20:36]
Stim amindoua ca studiile ies precum trebuie sa iasa, depinde cine le-a comandat si platit. Asa cum si companiile farmaceutice fac, iese bun medicamentul cu cel mai mare profit si nu ceaiul de trei lei de pe marginea padurii, ala nu le produce nici un profit pentru ele.

Copiii au nevoie de iubire, atentie hrana buna si caldura, apoi trebuie expusi la sursele de educatie si invatare. Nu vad care ar fi problema daca un cuplu de gay le poate oferi asta.

Dam spre adoptie copii in Romania unor homosexuali(gay si lesbiene)( si o facem iti garantez , multi nu-si dezvaluie identitatea sexuala, stau in umbra dar vor o familie si reusesc sa aiba) , dar preferam sa nu ne spuna. E la fel cu ce-a fost in armata americana pina de curind, cu " noi nu te intrebam, tu nu ne spui".



 =  Mult zgomot pentru nimic
Sorin Olariu
[05.Jan.11 03:57]
Daca un homosexual imi propune ceva, eu ii intorc imediat spatele!

 =  mitru ar zice: cinstit dar nu sărac
milos petru
[05.Jan.11 19:17]
Iti raspund eu: cu certitudine unii dintre noi nu mai vedem deloc dupa o anumita virsta. Dar mai avem o sansa : sa ne punem ochelari si sa vedem lucrurile din prisma mintii luminate.
Maria Gold

Chiar și fără ochelari,
Stând cu mâinile în șold
Zic:-Probleme n-am prea mari
Nu mă dau nici chiar la GOLD.

Cât privește problema ochelarilor,la vârsta mea, ca să vezi lucrurile prin prizma minții luminate nu-i nevoie de ochelari se poate și cu ochii închiși, depinde tare cum ai trecut prin lume,

 =  Au scăpat soacrele...
Constantin Iurascu Tataia
[05.Jan.11 18:11]

Avalanșa de comentarii și luări de poziții îndârjite pe tema homosexualității m-a luat prin surprindere și pe mine care gândeam în naivitatea mea că Agonia este un site destinat îndeosebi pentru etalarea spirituală și sprințară a gândirii inteligente și a toleranței. Cu părere de rău văd că m-am înșelat în bună măsură. Mă înscriu și eu în corul comentatorilor dar de pe o altă poziție. Spun prin urmare:

Într-un fel mă bucur, dragii mei
Cât timp e la modă valul "gay":
Catreniștii-n poantele lor acre
Și pe Boc îl iartă și pe soacre.

 =  Toți țiganii...gay
nicolae bunduri
[19.Jan.11 10:13]
Pentru a nu fi influențat de alte păreri, îmi postez aici ideile fără să citesc ce au scris cei de mai sus chiar și cu riscul de a mă suprapune cu alte păreri.
Catrenul de mai sus face trimitere din subtitlu la o anume doamnă Nache Mamier Angela. Spre rușinea mea nu știu cine e și ce pohtește. Din start trebuie să caut pe "goagăl" să mă documentez apoi să fac legătura cu epigrama. OK. Trec la păreri.
Deși puțin ascunsă(că "absconsă" e un cuvânt prețios)eu înțeleg faptul că dacă toți țiganii vor fi gay, țigăncile nu vor găsi la rumâni ce le place lor mai mult și stirpea țigănească se va duce organului de suflet. Sau poate e altă "esplicație"

 =  Explicație
Aurel Sibiceanu
[19.Jan.11 14:12]
Gay's-s toți gay, dragă nene?
Doar pe jumătate,
jumătate-s lesbiene !

 =  Re: Nae Bunduri, Aurel Sibiceanu
Dan Norea
[19.Jan.11 15:22]
Nae, ca sa nu mai cauți pe google, îți spun eu: doamna Nache Mamier Angela este o colegă de site (în particular, stabilită în Franța de mulți ani, dar nu cred că are importanță) care, în câteva rânduri, a condamnat textele umor umoriști îndreptate pe rând "împotriva" celor două minorități, una etnică (țiganii), alta sexuală (gay), acuzându-i pe autori de intoleranță.

În privința explicației solicitată de tine, a făcut-o mai bine decât mine colegul Aurel Sibiceanu, căruia îi mulțumesc pe această cale. De fapt, îmi întoarce un ajutor de acum câteva zile. :)



 =  Și cu mine cum rămâne?
Ica Ungureanu
[19.Jan.11 22:42]
... să nu ratați două filme americane magistrale... zise Nache Mamier Angela :)

***

Te-am văzut și te-am plăcut,
De nevastă te-am cerut;
Și când colo, draga mea,
Mă trimiți la cinema?!

Dan a zis:
Indiferent cine e mama,
Nu vreți, vă rog, să m-adoptați?

Dacă mă-nsor(sau mă mărit)
Te înfiez, Dănuț, și... gata;
Plecăm în Franța, la ciordit,
Pupa-te-ar tetea... mama... tata!

 =  Re: Și cu mine cum rămâne?
Dan Norea
[20.Jan.11 21:51]
Dacă mă-nsor(sau mă mărit)
Te înfiez, Dănuț, și... gata;
Plecăm în Franța, la ciordit,
Pupa-te-ar tetea... mama... tata!
(I_k)


Că mă-nfiezi, eu cred că-i foarte bine,
Dar am un fix și mi se pune pata:
Când te însori, indiferent cu cine,
Atuncea vreau ca să mă pupe tata.


 =  "Atuncea vreau ca să mă pupe tata" -(Norică)
Ica Ungureanu
[21.Jan.11 18:34]
Te înțeleg, copile, zău,
Că tata-i preferatul tău;
Dar, rogu-te, ia bine seama,
Să nu se "șucărește" mama.

 =  Iată ce am primit astăzi pe email
Dan Norea
[07.Mar.11 22:15]
In SUA se organizeaza anual o competitie pentru cele mai adecvate definitii ale unor termeni contemporani. Pentru competitia din 2010 termenul de definit a fost "corectitudinea politica" (Politically correct).

Laureatul acestei competitii a dat urmatoarea definitie:
"Corectitudinea politică este o doctrina cultivata de o minoritate deliranta, ilogica, promovata de mass-media oficiala, care sustine afirmatia cum ca este intru totul posibil sa apuci o bucata de "rahat" de partea curata".




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !