= lista meseriilor | Viorel Vrânceanu [27.Apr.10 14:44] |
Hamal Harmonist Heliografist Herghelegiu Hidrogeolog Hidrolog Hidrometeorolog Hingher Hipnotizator Horticultor Igienist Ilustrator muzical Imam Impiegat... Impresar Incinerator Infirmieră Inginer... Inspector... Instalator Institutor Instructor... Instrumentist Intendent Intermediar Interpret Interpret (traducător) Ipsosar Istoric Istoriograf Izolator... Îmbălsămător Îmbuteliator Împingător Împletitor... Încasator Încleietor Îngrijitor/Îngrijitoare... Înnobilator... Înnodător Însoțitor... Învățător Judecător Juristconsult Laborant... Laminator... Lăcătuș... Lăcuitor Lector... Lector universitar Legător... Legumicultor Lenger-confecționer Librar Liftier Linior Lipitor Locțiitor... Logoped Lucrător... Lumînărar Lustragiu Lutier | |
= Hai să încercăm... | Stefan Victoria [27.Apr.10 14:55] |
Lutier Un artist din vechea gardă, Lucrător cu mână bună Căruia, de-ntinde-o coardă, Virtuozii-i cântă-n strună. | |
+ Intendant | Florin Rotaru [27.Apr.10 15:44] |
Numeri efecte alandala Din zori în pragul înserării Și, când îți iese socoteala, Ajungi ministrul apărării Un grupaj excelent. Mi-a plăcut în mod deosebit Jocheul, dar și Impiegatul și Lăcătușul. Foarte bună ideea asta a ta, cu catrenele meseriașe, deși se limitează oarecum posibilitatea duelurilor și replicilor între colegi. Și, apropo de asta, m-a trăsnit o idee: un turnir al epigramiștilor. Ne înscriem mai mulți, tragem la sorți și ne batem doi câte doi în sistem eliminatoriu (ca în cupă), prin 3-4 replici. Un juriu va desemna câștigătorul care va merge în faza următoare. Juriul poate fi suplinit și de voturile participanților. Stabilim câteva reguli de bază și "fandaxia-i gata". Ce ziceți? | |
= Judecătorul | Laurentiu Ghita [27.Apr.10 16:02] |
Judecătorul Un om cu robă neagră și cravată, Ce bate din ciocan, să fim atenți Și are misiunea delicată Să-i scoată mai curați pe delinvcvenți. | |
= Am și eu o propunere | Gârda Petru Ioan [27.Apr.10 16:04] |
În final, efortul acesta să se soldeze cu o carte. Îmi cer scuze dacă a mai propus cineva și n-am observat. | |
= Subscriu | Vali Slavu [27.Apr.10 16:18] |
Bună ideea lui Nelu Gârda. De la A la Z, s-ar aduna suficiente catrene bune pentru o carte. Punem mână de la mână și se rezolvă! | |
= Și mie îmi place... | Stefan Victoria [27.Apr.10 17:07] |
...ideea cărții. Așa că mai completez cu material, poate din 10 proaste (de-ale mele) s-o alege una bună :). Heliografist Ins nu foarte creativ, Tot ce prinde, copiază Cu un scop decorativ, Și-n final și asfaltează. Hingher În război cu maidanezii Și pe soare, și pe ploaie, Dar atacă și bipezii Dacă îl numesc "potaie". Izolator Mare-i e abilitatea În probleme de lumină - Pune electricitatea Sub regim de carantină. Liftieră Doamna nu se-ncurcă Și-i din cale-afară, La-nceput te urcă, Apoi te coboară. | |
= Aoleu, am uitat! | Stefan Victoria [27.Apr.10 17:09] |
Mi se pare foarte interesantă și ideea dlui Rotaru cu turnirul. Probabil că, dacă se organizează, la început o să cam chibițez, până mai prin curaj și îmi îmbunătățesc spontaneitatea, dar mi-ar plăcea să asist la așa ceva și sunt convinsă că o să se desprindă niște adevărate bijuterii ale genului dintr-o asemenea inițiativă. | |
= Liftier : | Valeriu Cercel [27.Apr.10 17:41] |
Fără ca să te omori, Poți urca un bariton, Chiar soprane să cobori, Apăsând doar pe-un buton. | |
= Legătorul | Gârda Petru Ioan [27.Apr.10 17:48] |
El leagă cărți ce-s editate, La orice apariție Și are și o jumătate De normă la poliție. | |
= Victoria Ș., Florin R., Laurențiu G. | Viorel Vrânceanu [27.Apr.10 17:50] |
Victoria Ștefan: din primele 10 nu am ales una ci vreo 3. Dintre cele de azi: lutierul mi-a plăcut; heliografistul nu l-am înțeles, dar asta și pentru că habar n-am ce face acest meseriaș; hingherul nu m-a convins, sper să vină definiții mai bune la această temă grasă; izolatorul apare în mai multe ipostaze în ghidul meseriilor, dar nu și în cel de "electric"; liftiera - da, cam asta e poanta, dar nu prea mi-au plăcut primele două versuri. Florin Rotaru: ai epigrame atît de bune încît singur îți ridici ștacheta mult prea sus, "intendentul" îmi pare că a trecut pe sub la ea ;) Laurențiu Ghiță: judecătorul mi-a plăcut, dar fiind și aceasta o temă grasă, să vedem ce vor scoate și alții. | |
= Împingătorul? | Gârda Petru Ioan [27.Apr.10 18:00] |
Cuvânt la care mă îmiedic: A-l înțelege, nu-i ușor; Dac-am împins ceva la medic Se cheamă că-s împingător? | |
= :) | Florin Rotaru [27.Apr.10 18:00] |
Jupp, e obositor să scoți numai creații foarte bune, cel puțin pentru mine. Uneori mai trebuie să "relaxăm" ștacheta ca, prin comparație, să iasă cele bune în evidență. Mie îmi place "Intendantul". Sau poate îți scapă ție ceva, ce zici? :) | |
= răspuns la propunerile lui Florin Rotaru și IPG | Viorel Vrânceanu [27.Apr.10 18:07] |
Florin: știu că acest proiect nu se pretează la dueluri între colegi, dar nu aceasta a fost intenția; speram mai degrabă la mici analize pe text și mini-jurizări care să aleagă cele mai bune definiții dar din păcate puțini au fost cei care și-au dat cu părerea, de aceea îți mulțumesc pentru aprecierile făcute. Concursul de replici poate fi foarte interesant, să vedem pe cîți i-ar pasiona o astfel de dispută. De luat în considerare și riscurile ca un duel între florete să se transforme într-o păruială cu ciomege, atunci cînd unul dintre combatanți depășește măsura. IPG: ideea mea inițială era de a propune un serial de definiții într-o revistă de specialitate; am fost însă surprins de avalanșa de catrene de calitate, încît ar fi foarte greu să alegem doar 5-6 epigrame la fiecare literă. Așa că am început încă de la numărul trecut să fac o primă selecție (vezi linkul din coada textului). Am selectat pînă acum 94 de catrene din 182, scrise de 24 de autori (dar am fost destul de indulgent), încercînd să aleg doar o definiție la fiecare meserie. A fost foarte greu, pentru că mai sunt 15-20 de catrene de valoare foarte apropiată de cele alese. Mai sunt de asemenea vreo 15-20 de catrene bune, dar pe care le-am considerat că nu se încadrează la "definiții". Nu știu dacă s-ar putea scoate o carte cu aceste epigrame, (nu pentru că nu s-ar strînge suficiente ci pentru că bănuiesc că ar cam plictisi cititorul, avînd toate o construcție similară) dar cred că ar putea forma un capitol important din antologia agonia 2010 (viitoarea, NU cea care se pregătește acum). | |
= -> Florin | Viorel Vrânceanu [27.Apr.10 18:12] |
Aoleu, am uitat că tu ești militar de carieră! Așa se spune, "intendant", nu "intendent"? am crezut că e un typo, dar tu știi mai bine. Din auzite, știam că intendenții se feresc să ajungă în posturi importante, spre a nu fi luați la ochi. Dar eu despic mereu exagerat de mult firul în patru. Nu înseamnă că am și dreptate și că acea epigramă nu place celorlalți. | |
= Jupp | Stefan Victoria [27.Apr.10 18:17] |
Răspund acum, ca să nu mă iau cu altele :). Am văzut selecția și mulțumesc, dar încerc să nu mă împăunez prea tare după primele (3) reușite, mai ales în lipsa de formă proprie și personală din ultima vreme ;). HELIOGRAFÍE s.f. 1. Reproducere în mai multe exemplare a unei imagini cu ajutorul unor clișee de cupru, obținute pe cale fotochimică, pe care s-a aplicat un strat de asfalt cu granule fine. Cât despre restul comentariilor dvs, sunt de acord. Cu măria sa izolatorul, recunosc, inițial m-am gândit la izolații de locuințe și m-am gândit c-o fi vreun meseriaș care face și izolații electrice, dar n-am verificat :). Poate o să mai încerc cu alte meserii, dacă îmi vine inspirația. | |
= Lăcătuș : | Valeriu Cercel [27.Apr.10 18:18] |
E profesia de grații, Care, fără de mănuși, Și…nici vorbă de relații, Poți deschide orice uși. | |
= Mă gândeam... | Gârda Petru Ioan [27.Apr.10 18:18] |
...Că suntem la început. Dacă se merge pe ideea de carte, poate că se mobilizează lumea mai mult. La urma urmei, capitolele de până acum nu s-au închis. Pe de altă parte, sigur, ar putea fi un capitol aparte într-o viitoare antologie. Încă nu-i nimic bătut în cuie, nu?. Duelurile pot fi un capitol aparte. Le-ar putea gestiona chiar Flo(to)rin. | |
= La definiția lui Florin... | Gârda Petru Ioan [27.Apr.10 18:21] |
...Nu-mi place accentul din primul vers. În reste e foarte bună și crud de adevărată. O va reface probabil, el e as. | |
= Jocheu | Viorel Vrânceanu [27.Apr.10 18:23] |
Spre proprie aducere aminte, pun aici o variantă mai desculță a definiției expuse în pagina principală: Cavalerul fără capă, Singurul din lumea asta Care călărește-o iapă Făr-a-și supăra nevasta. | |
= re | Florin Rotaru [27.Apr.10 18:31] |
Jupp, sunt acceptate ambele variante, dar în mediul militar se folosește mai mult "intendant". În ceea ce privește epigrama, presupun că nu cunoști prea multe date din biografia actualului ministru al apararii. Se pare că GPI este mai în temă. Nelu, ai dreptate cu accentul, dar nu se merită șlefuită prea mult. Este o epigramă conjuncturală care, dacă astăzi crează confuzii, da'păi când nu va mai fi de actualitate ? | |
= Lumînărarul | Gârda Petru Ioan [27.Apr.10 18:39] |
Strămoșii lui făceau, pe baza Grăsimii, faclele, cu har; Acele ce le face loaza Se-aprind din ce în ce mai rar. | |
= Valeriu C., IPG, Florin R. | Viorel Vrânceanu [27.Apr.10 18:42] |
Valeriu Cercel: ai dreptate cu "liftierul"; la "lăcătuș", accentul greșit de la "deschide oricE uși" se poate corecta cu "deschide mUlte uși". IPG: ce să mai zic, după ce te-ai aliat cu flotorul împotriva mea? bravos! La tine se leagă bine legătorul, dar celălalt catren parcă e împins ușor în afara noțiunii de "definiție" (acum o să sară Florin să te apere ;) ) Cît despre carte, firește că toate opțiunile sunt deschise așa cum sunt deschise și paginile anterioare (a se vedea link-urile) și chiar vă rog să adăugați definiții și în urmă. Nu știu însă cum i-aș putea mobiliza pe unii dintre maeștrii genului, care au participat puțin sau chiar deloc la acest proiect. Florin: aha, mea culpa, într-adevăr nu eram la curent și, în această nouă perspectivă, catrenul are un (nou) sens și e chiar foarte bun. | |
= Îmbuteliatorul | Gârda Petru Ioan [27.Apr.10 18:45] |
Un tip ce pune băutură În sticle. După câte știu, O plimbă mai întâi prin gură... I-aș zice și... gargaragiu. | |
= Da, ai dreptate Viorele : | Valeriu Cercel [27.Apr.10 18:57] |
Accentul pica pe "u" si nu pe "i". E profesia de grații, Care, fără de mănuși, Și…nici vorbă de relații, Poți deschide multe uși. | |
= Hipnotizator | Gârda Petru Ioan [27.Apr.10 19:03] |
Te ia încet -abia te-atinge- Cu gesturi, însă mai ales cu Privirea, până te convinge Să faci ce-ți cere (nu-i Băsescu…). | |
= Jurnalistul | Florin Rotaru [27.Apr.10 19:06] |
Un tip ce-și dovedește iscusința Având la dispoziție cuvântu', Ce scrie cum îi spune conștiința Și, uneori așa, cum bate vântu... | |
= Inginerul | Florin Rotaru [27.Apr.10 19:25] |
Inteligent, citit și cult, Un tip isteț, cum ar veni, Manierat și priceput (Excepția e GPI) | |
= Horticultor : | Valeriu Cercel [27.Apr.10 19:25] |
Contrar vorbei care doare Și-o uzăm adeseori, Este individul care Face copii din flori. | |
= Florine, referitor la calitățile evidențiate de tine, cu toată modestia... | Gârda Petru Ioan [27.Apr.10 19:43] |
Inginerul Inteligent, citit și cult, Un tip isteț, cum ar veni, Manierat și priceput (Excepția e GPI) (Florin Rotaru) Sunt de acord cu tine, frate, Nu sari aicea peste cal, Căci le îndeplinesc pe toate La modul excepțional. | |
= Hingherul | Dan Norea [27.Apr.10 22:02] |
Pe maidan nu se dezminte, Pentru câini e-un trist destin; Toți au contra lui un dinte, Nu oricare... un canin. | |
= Hamal : | Valeriu Cercel [27.Apr.10 22:39] |
Îl găsești prin gări cărând Mai ceva ca un măgar, Și la câte-un șef, având Funcție de secretar. | |
= Lucrător : | Valeriu Cercel [27.Apr.10 23:08] |
Este individul care De realitate-i rupt, Îți face câte-o lucrare Bună...dar pe dedesupt. | |
= Cred ca e nevoie de o erata aici, | Valeriu Cercel [27.Apr.10 23:23] |
cu toate ca am gasit "dedesupt" pe multe siteuri pe net, chiar si la bpdictionary http://dedesupt.dictionarweb.com/ Lucrător : Este individul care De realitate-i rupt, Îți face câte-o lucrare Bună...dar pe dedesubt. | |
= Semn | Ruse Ion [28.Apr.10 11:51] |
Contrar vorbei care doare Și-o uzăm adeseori, Este individul care Face copii din flori. Valeriu Cercel Nea Valeriu, versul trei are o silabă lipsă. Ar merge mai bine așa: Contrar vorbei care doare Și-o uzăm adeseori, Este individul care Face copilași din flori. | |
= Ioane draga, | Valeriu Cercel [28.Apr.10 14:50] |
Este vorba de "copii", cu accentul pe "o" si nu pe "i", care vine de la verbul "a copia". o copie, doua copii. Deci nu lipseste nicio silaba daca citim astfel. Numai bine ! | |
= Hingher | stelian ologu [28.Apr.10 22:34] |
Strânge câini din multe locuri, (subiectul e tabu): Albi cu negru dintre blocuri, Albi cu roșu din Bamboo. | |
= :) | Vali Slavu [28.Apr.10 16:32] |
"Contrar vorbei care doare Și-o uzăm adeseori, Este individul care Face copii din flori." N-aș fi intervenit, dacă nu mă distra explicația: "Este vorba de "copii", cu accentul pe "o" si nu pe "i", care vine de la verbul "a copia". o copie, doua copii. Deci nu lipseste nicio silaba daca citim astfel." Indiferent unde cade accentul, tot două silabe are cuvântul "copii". Astfel, versul al patrulea are șase silabe, iar versul al doilea are șapte. Oricum, nu contează, atâta timp cât nu e asta singura hibă (mă refer la catrenul de față, dar am remarcat toate aritmiile și din celelalte). Mai este o aritmie în primul vers ("contrar"). În plus, n-am înțeles care e vorba care doare, și dacă doare de ce contrar acesteia. | |
= Legist | stelian ologu [28.Apr.10 22:38] |
Se spune că n-ar fi medic, Că ar fi mefistofelic: Nu așteaptă mici atenții, Nu-l reclamă pacienții. | |
= E adevarat ca | Valeriu Cercel [28.Apr.10 19:52] |
un singur "i" nu pate forma o silaba, dar am vrut sa fac un joc de cuvinte in catrenul asta, deaceea am si spus "contrar" caci unii fac copii din flori, care-i o vorba cam grea si altii fac copii din flori, adicatelea pe flori le multiplica, sau copiaza in mai multe exemplare. De fapt, Ruse Ion, se refera la versul al treilea ca ar fi mai scurt cu o silaba. Tot binele. | |
= Instalatorul | Gârda Petru Ioan [28.Apr.10 21:10] |
I-am zis să vină să-mi repare O țeavă spartă pe terasă Și nu mai pleacă. Mi se pare Că mi s-a instalat în casă. | |
= Inginer | Doru Lascarache [28.Apr.10 22:32] |
Toata ziua la planșetă Cercuri, linii desenează. Doar salarul din poșetă Cu abacul calculează. | |
= Laboranta | Dan Norea [28.Apr.10 21:22] |
Nu e o tipă chiar atât de cultă, În teorie n-are competențe, Dar ce e sigur e că are multă Experiență în experiențe. | |
= Lipitoarea (sper că așa se numește la feminin...) | Gârda Petru Ioan [28.Apr.10 21:36] |
M-a prins nevasta-n pat cu ea, Dar n-am avut a-mi cere scuze: Știa că spondiloza mea E rezistentă la ventuze. | |
= Mare-i grădina... horticultorilor! | Vali Slavu [28.Apr.10 22:32] |
"un singur "i" nu pate forma o silaba, dar am vrut sa fac un joc de cuvinte in catrenul asta, deaceea am si spus "contrar" caci unii fac copii din flori, care-i o vorba cam grea si altii fac copii din flori, adicatelea pe flori le multiplica, sau copiaza in mai multe exemplare. De fapt, Ruse Ion, se refera la versul al treilea ca ar fi mai scurt cu o silaba." Mi-ați dat cu argumentele în cap! Cred că nici dumneavoastră n-ați înțeles ce ați explicat mai sus... Credeți-mă, pe cuvânt de dăscăliță, un singur "i" poate forma o silabă. :)) Lămurită... buștean, Vali Slavu | |
= Istoricul | Dan Norea [28.Apr.10 23:07] |
După-un război, el ne explică Motivul, părțile, decorul, În mod obiectiv, adică Tot ce-i dictează-nvingătorul. | |
= Îmbălsămătorul | Dan Norea [28.Apr.10 23:25] |
L-a-mbălsămat -parcă dormea- Pe Lenin, marele părinte; Bine era dac-o făcea Cu douăzeci de ani 'nainte. | |
= Vali draga | Valeriu Cercel [28.Apr.10 23:30] |
Daca am ajuns sa te lamuresc bustean, inseamna ca sunt mai bun la silvicultura decat la horticultura ! Acuma, daca un singur "i" poate forma o silaba, acolo sunt doi "i". Ia-l si tu pe ultimul de silaba si-ti vor iesi la socoteala sapte silabe ! Vezi ce simplu e ?! | |
= Juratul (de la Judecata de Apoi) | Dan Norea [28.Apr.10 23:53] |
În ăst juriu de-l numiți, Îi trimite-n iad, frecvent, Tot pe ăia mai pârliți... Cică au antrenament. | |
= Dane, asta e mișto ! | Valeriu Cercel [29.Apr.10 00:08] |
Mi-a placut. Tot pe ăia mai pârliți... Fi'n'că au antrenament. | |
= Întrebare lui Dan Norea | Sorin Olariu [29.Apr.10 04:37] |
În ăst juriu de-l numiți, Îi trimite-n iad, frecvent, Tot pe ăia mai pârliți... Cică au antrenament. (Dan Norea) Eu nă aflu la răscruce Și mă-ntreb care-i e vina Și-unde naibii se va duce Cel ce și-a pârlit vecina? | |
= Decizia Marelui Juriu | Dan Norea [29.Apr.10 07:01] |
Eu nă aflu la răscruce Și mă-ntreb care-i e vina Și-unde naibii se va duce Cel ce și-a pârlit vecina? (Sorin) Constatând cum cei doi cad În păcat și-n desfrânare, Amândoi vor merge-n iad... S-o pârlească-n continuare. | |
= Valeriu și Vali | milos petru [29.Apr.10 12:25] |
Ce-o chinuiți atâta? Dacă ultimul vers e: "Face copii și din flori" pușcă tot și nu-i mai nevoie de nicio explicație iar accentul vine singur pe prima silabă la cuvântul"copii" așa vede un inginer. Îmi pare rău de doamna dăscăliță că nu i-a explicat pe înțeles lui Valeriu și de Valeriu că n-o înțelege. | |
= Petre draga, | Valeriu Cercel [29.Apr.10 14:52] |
Ai mare dreptate si multam de interventie dar asta este placerea noastra. Nu ai remarcat ca purtam aproape acelasi nume ? Contempland optuz, Precum isoscele, Dintr-un cucuruz Facem floricele ! | |
= Horticultorul | Goea Maria Daniela [29.Apr.10 18:05] |
E muncii-atât de dedicat, Încât și azi - pensionat - Tot îl mai văd, câteodată, Cu un boboc frumos... de fată. | |
= Locțiitorul | Gârda Petru Ioan [29.Apr.10 19:28] |
În ciuda lipsei chefului, E foarte devotat Când ține locul șefului (In special, în pat). | |
= Hidrolog : | Valeriu Cercel [30.Apr.10 03:08] |
E un văr primar cu Bulă, Ce, trăind ca un milog, Face apă la rotulă, Rămânând pe veci olog. | |
= Variantă mai comună | Valeriu Cercel [30.Apr.10 03:37] |
Hidrolog E un văr, nepot, sau unchi, Ce-a rămas pe veci olog, Făcând apă la genunchi, Tot umblând ca un milog. | |
= Erată la inginer | Florin Rotaru [30.Apr.10 09:01] |
Scuze pentru "rima" cult-plăcut de mai sus. Acum am observat greșeala. Scuze și lui GPI că am scos "excepția", dar parcă sună mai bine așa. De! Mintea de pe urmă... În rest, rămâne cum am stabilit. :) Inteligent, citit, plăcut, Un tip isteț, cum ar veni, Manierat și priceput (Să nu vorbim de GPI). | |
= Imbalsamatorul | florian abel [30.Apr.10 12:21] |
El munceste, evident, Toti de bratu-i se servesc, Dar nicicind vreun client Nu i-a spus un "multumesc!" | |
= Hamalul | florian abel [30.Apr.10 12:28] |
Pentru-un codrut amar de paine, Muncesc din greu, precum un cal, Avand o viata ca de caine. De-aceea striga: ham! ham...all. | |
= Hingherul | florian abel [30.Apr.10 12:33] |
Prin balarii, taras, pe maini, Munceste zi de zi, supus Si prinde-n viata numai caini, Ca javrele sunt mult prea sus. | |
= Lumanararul | florian abel [30.Apr.10 12:39] |
Cum luminita din contoare Cu voinicie se scumpeste, Va fi printre putinii care Or sa traiasca boiereste. | |
= Inginerul | Gârda Petru Ioan [30.Apr.10 12:43] |
El arme, gloanțe dă, cu caru, Să aibă țara în dotare, Ca militarii (gen Rotaru) Să tragă după liberare! | |
= Interpret | florian abel [30.Apr.10 12:46] |
Cand cu maneaua din dotare Se manifesta cu mult spor, Ar fi mai bine, mi se pare, De s-ar numi "behaitor". | |
= Lustrangiul | Florin Rotaru [30.Apr.10 13:17] |
E priceput, cu mult talent muncește, Produsul muncii sale strălucește Și folosește vacs, de bună seamă... (Un fel de GPI în epigramă). | |
= Impiegatul | Gârda Petru Ioan [30.Apr.10 13:34] |
E de mișcare impiegatul, La trenuri care stau pe șine De ce nu-i zic « împidecatul » ? (Ca ție șeful tău, Florine). | |
= Lampagiul | Florin Rotaru [30.Apr.10 13:43] |
Prin fișa postului, puțin O freacă (pe-a lui Aladin) Și-n alte cazuri, vezi Petrică, O face mică, mică, mică... :) Un we plăcut tuturor. Și ție, Petrică. | |
= Florine | Gârda Petru Ioan [30.Apr.10 13:46] |
Weekend plăcut. M-am stricat de râs numai când am văzut titlul. Du-te liniștit că tot nu scapi de-o replică. :) | |
= Legumicultorul | Gârda Petru Ioan [30.Apr.10 14:02] |
E tipul care, după nume, Petrece timpul -ce destin!-, Strângând de jos, cărând legume (De tip Florin). | |
= Hipnotizator | Viorel Vrânceanu [12.Apr.11 17:29] |
Se dă-n spectacol, printre pehlivani, Privind la tine fix, pîn' amețești, Apoi îți ia un sfert din gologani Și îți urează "bine să trăiești". | |
= Incinerator | Viorel Vrânceanu [13.Apr.11 15:15] |
Un șarlatan cum altul nu-i, E bine să-l eviți, socot Că de-o s-ajungi pe mîna lui ... Te-ai ars de tot! | |
= Inginer | Viorel Vrânceanu [13.Apr.11 15:20] |
Inginer (unde dau cu subsemnatu') Titratul cu veleități, Exemplu foarte actual Că nu-i de-ajuns s-ai facultăți Spre-a fi un intelectual. Sper ca, în sfîrșit, să fiu pe placul domnului Rodean, cu niște rime... o bogăție! :) | |
= Re- inginer | Gârda Petru Ioan [13.Apr.11 16:28] |
Exact așa-i precum ai spus: Spre-a fi un cult aparte, Mai trebuie ceva în plus- Să fi citit o carte. | |
= Lingău | Gigi Burlacu Pietreanul [14.Sep.11 12:05] |
Îndrăgostit, pe veci, de limbă, Sărută lung ca un artist, Dar periuța nu și-o schimbă… Și pute, că-i… pupincurist. | |
= Minge la fileu... | Prundoiu Dan [14.Sep.11 18:08] |
-------------------------------------------------------------------------------- = Lingău Gigi Burlacu Pietreanul [14.Sep.11 12:05] Îndrăgostit, pe veci, de limbă, Sărută lung ca un artist, Dar periuța nu și-o schimbă… Și pute, că-i… pupincurist. Mai este câte unul parfumat Chiar dac'o viață-a lins săracu' Dar nu aș vrea acum ca să combat Experiența lui Burlacu! Dan-T | |
= "Minge la fileu... " !!! | Gigi Burlacu Pietreanul [15.Sep.11 07:51] |
Mai este câte unul parfumat Chiar dac'o viață-a lins săracu' Dar nu aș vrea acum ca să combat Experiența lui Burlacu! Dan-T Măi băiete, potolește-te! Uită-te bine! Aici se postează... definiții epigramatice, nu defulări și frustrări "de tânăr... " cam copil "cu ochii mari pe sub nombril". Cu amiciție, dacă promiți că vei fi atent și... o lași baltă, Gigi | |
= Inspector (financiar) | Gigi Burlacu Pietreanul [15.Sep.11 08:45] |
E-al dezbinării, dur coșmarul, De nu îl refuzăm cu toții; Când îmi golește buzunarul, Ori soaței mele, doar… chiloții! | |
= Domnule... | Prundoiu Dan [17.Sep.11 12:18] |
...(și nu ,,măi...'')gigi = Inspector (financiar) Gigi Burlacu Pietreanul [15.Sep.11 08:45] E-al dezbinării, dur coșmarul, De nu îl refuzăm cu toții; Când îmi golește buzunarul, Ori soaței mele, doar… chiloții! Inspectorul vă stă în gât Cu firea sa amarnică?!! Vă ,,scoateți'' dar' numaidecât Cu soața... mult prea darnică! Dan-T | |
= Variantă | Gigi Burlacu Pietreanul [15.Sep.11 20:20] |
Inspector (financiar) Îți dă de-ales - avui coșmarul - De nu îl refuzăm cu toții: Ori îți golește buzunarul, Ori soaței tale, doar… chiloții! | |
= Învățătorul | Gigi Burlacu Pietreanul [24.Jan.12 12:13] |
Apostolul nerespectat De cei ce n-au memorie - Aceiași ce-L vor fi uitat Pe Primul din istorie. | |