Comentariile membrilor:

 =  Lory
Lucia Firefly Popescu
[19.Jun.05 10:07]
"Să-i judecăm pe cei ce vor să scrie
Și nu se-nscriu tiparelor moderne"
Fiecare scrie cum ii place, tu stii asta! Am scris si eu in rima, dar... e cam greu..:)
"Creații complicate, libertine
E ceea ce se cere-acum pe piață.".. Asa este!
Dar nu numai asa! Fel si fel, diversitate, ca ne-am plictisi.
Alaturi,
Licurici.

 =  de acord Licurici :)
Lory Cristea
[19.Jun.05 10:36]
Sigur Licurici, si eu m-as plictisi intr-o lume uni :), multumesc de citire.
drag - Lory

 =  pe-aici
Costin Tănăsescu
[19.Jun.05 10:38]
Lory, te admir pentru curajul de a scrie versuri rimate, fiindca iti trebuie curaj in zilele noastre sa faci asa ceva. tocmai acesta este mesajul poeziei tale, este de fapt o poezie-protest cu trimiteri ironice. se simte foarte bine aciditatea si asta inseamna ca ai reusit o scriere buna.
stai linistita, poezia adevarata nu va muri niciodata indiferent in ce forma ar fi ea.
te citesc

 =  Lumina
Posogan Horea
[19.Jun.05 10:45]
Mă bucură faptul ca pe site există nenumărate polemici în ce privește diversele stiluri, întotdeauna au fost. Asta înseamnă că oamenilor de aici chiar le pasă de poezie și țin la ideile lor. Fiecare ne ducem "Purtând în buzunar lumina" așa cum credem că e mai bine.
Felicitări pentru poezie!
Cu drag Horea.

 =  te rog sa-mi explici putin strofa a doua(vers 2 in special)!
Fanache Emil
[19.Jun.05 11:01]
Buna! Eu sunt oleaca mai... confuz(din fire).Pe langa aciditatea evidenta, luciditate si o umbra de ostilitate sesizez o oarecare iritare.Ce treaba ai ca scriu unii asa cum scriu? Si eu scriu cu rima(chiar ma streseaza versul liber),dar adevarul e ca unii pot sa scrie foarte bine in vers liber(Blaga de pilda).

"E drept, nu ne obligă nici Prea Sfântul
Să le citim poemele în rime
Dar ei ne poluează ambientul
Cu stări aiurea și simțiri sublime."
De fapt ii critici pe cei care scriu cu sau fara rima?
Fiecare simte in felul lui Lory! Cred ca ar trebui sa-i acceptam asa cum sunt. Personal simt o dizgratie totala pentru poezia erotica ce bantuie de ceva timp pe site...Acelea imi par texte facute special pentru afisari...
E ca si cum ai da publicului ce doreste fara sa te mai gandesti la ce vrei de fapt. Atata timp cat astfel de personaje despre care vorbesti(poate m-oi afla si eu pe-acolo!) sunt incurajate, poezia ta(critica admirabila) reprezinta ceva ce nu va fi luat prea mult in seama(din pacate!).
Cu multa stima,
Ialin

 =  Raspunsuri / Multumiri
Lory Cristea
[19.Jun.05 11:12]
Costin, ma bucur de fiecare data de trecerea ta, si de-asemenea de sfaturile tale, nu ezita sa-mi spui ori de cate ori crezi ca ceva nu e ok. Multumesc.
drag - Lory

Horea, sigur ca da, asa si trebuie sa fie, si iti soun deschis ca eu citesc orice fel de text, din fiecare raman cu ceva in mintea mea, si respect pe cel ce are de impartasit un gand si cu mine, bineinteles ca aici suntem sa si criticam, dar nu cu tonul maestrului...in fond toti aici invatam unii de la altii. Multumesc.
drag - Lory

Ialin, poezia erotica, dupa parerea mea, are un anumit fel de public, si nu e ceva rau, iar majoritatea celor care o scriu o fac frumos, fara expuneri de organe genitale, dar sunt si din aceia care spun ca doar asta se mai poarta:)...treaba lor.
Multumesc pentru cuvinte.
drag - Lory

 =  Purtând în buzunar lumina
haloiu roxana
[19.Jun.05 12:41]
cred ca ramane valabila aprecierea pe care am facut-o cu referire la:"scrie dracului".cred ca e de ajuns sa scrii,si avand in vedere ca exista persoane care aprecieaza...nu e o risipa de timp.imi plac rimele tale...so,keep writing,cum simti

 =  Fanache Emil
Lory Cristea
[19.Jun.05 12:23]
Emil, eu nu critic pe nimeni, foarte rar am intervenit cu critici pe acest site, si numai acolo unde mi s-a parut ca nu era vorba in nici un fel de poezie...cei care scriu fara rime...eu ii citesc, ii admir, sunt oameni aici care scriu superb, cei care scriu cu rime, de-asemenea sunt preferatii mei, eu n-am pus o granita intre unii si ceilalti, numai ca vezi si tu prea bine, vin unii si-ti cer definitia poeziei, ca si cum ei ar sti-o:))), altii spun sa stai cu picioarele in apa rece si sa rasucesti pe sute de parti ceea ce scrii. Dac-as face asa, m-as lasa de scris:)...eu scriu ceea ce-mi vine dinauntru...las sa se scrie aproape singure starile mele, si de multe ori nici eu nu le-nteleg pe deplin...nu inca.
drag - Lory

 =  Lumini ...și umbre
Dumitriu Florin Constantin
[19.Jun.05 13:21]
La tribunalul stărilor eterne,
Se judecă poeți ce scriu cu rimă,
Nu se dedau tiparelor mondene,
Izbind în noi catrene ca o crimă!

Și astfel Dumnezeu nu ne obligă,
Să îi citim pe cei ce vor să scrie,
Căci subminează crunt această ligă,
Eviscerînd cu rimă-n poezie...

Aruncă-n noi vitralii de culoare,
Si sensuri zbate, între vechi motive,
Doar culegînd nectarul dintr-o floare,
Nescrijelind palpări exhaustive!

Căci noi sîntem cuvîntătorii ceții,
Iar rima este-n suflet și în gînduri,
Aduct esențe noi, realității,
Așternem azi, în viață, printre rînduri...

Să ne scutească de a lor dorință,
Să amuțească veșnic în decor...
Arzînd pe rug această necredință,
Vom degusta din singele eroilor!

te citesc,mereu ,drag FLORR :)

 =  Faine versuri :)
Lory Cristea
[19.Jun.05 13:25]
Superb:)...m-ai lasat fara replica...no, asta e, m-oi face si eu mare!:)))
multumesc Florr - Lory

 =  .......Lasa-i in pace ;)
Loredana
[19.Jun.05 22:30]
Frumos Lory.Imi place.In plus am inteles si iti dau dreptate. (ps: nu cred ca toti cei care au comentat ceea ce ai scris au inteles....eh).Tu nu ai criticat pe nimeni si nu ai pus nici o barierna intre rima si versuri albe.Ideea de baza zic eu ca este accea cum ca anumite persoane de pe acest site doresc sa ne flateze cu ,modestia' lor excesiva si deasemenea sa ne ,incurajeje' spunandu-ne sa renuntam la rima.....sfatul meu: nu ii lua in seama Lory.Zau ca nu merita. Eh,acum intelegi? D-asta mi se facuse si mie sila si vroiam sa ma las de scris......(stii la ce ma refer).
Asadar, remediul: nepasare....
Cu simpatie,Lore

 =  Parere
Andu Moldovean
[20.Jun.05 01:21]
Lory, poemul tau imi pare un fel de morala in vers. Dar o morala prea puternica nu prea e, imi aminteste "lights" de un Paunescu (nu stiu daca numele asta iti suna familiar) iar de vers ce sa zic? ultima strofa e cea care nu vine de loc bine, are o nota militanta pe care, te rog sa nu te superi pe mine, nu o poti, deocamdata, sustine. Asta nu inseamna desigur ca nu va veni o zi cand ai sa razi de cuvintele mele de aici, lucru pe care eu ti-l doresc din suflet.
Bobadil.

 =  Cred...
Enache Ionut Laurentiu
[20.Jun.05 12:53]
"Să-i judecăm pe cei ce vor să scrie"
....
"Și nu se-nscriu tiparelor moderne"
Practic poezia inseamna redarea unor sentimente prin cuvinte, si a-i judeca pe acei oameni inseamna a le judeca sentimentele. Cine suntem noi sa le judecam sentimentele? Poate ca si creatie, nu se integreaza in anumite tipare , insa ce inseamna poezia? oricine poate face o rima sau sa scrie cateva cuvinte, insa are alt aspect cand vine din suflet.. Fiecare are dreptul lui, fiecare exprima ce simte cum crede de cuviinta. Dar nu trebuie sa spunem "Dar ei ne poluează ambientul" - practic nu stiu (stim) sa ne exprimam sentimentele creativ... exista exceptii.

 =  Loredana :)
Lory Cristea
[20.Jun.05 08:04]
Loredana, multumesc pentru cuvinte:), ii las in pace, cum altfel:P?, important este sa scriu, nu-i asa?:)ceea ce te sfatuiesc si pe tine.
cu drag - Lory

 =  Andu Moldovean
Lory Cristea
[20.Jun.05 08:11]
Andule, mai morala de-atata ce sa faci?...sa le dau intalnire in person si sa organizam meciuri de box?, iar ultima strofa se sustine singurica, tocmai ai dat o cazma:), dar nu e chiar la radacina. Multam de trecere si sfaturi omule:), pe tine chiar daca vreau nu pot sa ma supar.
Lory

 =  Ma iarta...
Gabriela Marieta Secu
[20.Jun.05 08:21]
inteleg ce scrii tu aici, atata doar ca nu-mi place spalatul de radacina... si mai e ceva, sper sa nu te superi, ce-ar fii sa scrii in primul rand pentru tine, in linia melodica pe care o doresti, fara a intra in polemica oridecate ori altefel de scrieri prin autorii lor par a-ti fi impotriva... In patria literaturii e loc si pentru poteci si pentru drumuri si pentru piscuri si pentru abisuri... talentul nu trebuie sa inlocuiasca un anumit respect pentru ceilalti, nu vreau sa te supar, dar in viata ca sa fi respectat trebuie sa respecti si tu pe aceia in mijlocul carora traiesti... esti talentata, frumusica, dar ce-ar fi sa incerci sa devii si buna, buna in sensul ca atunci cand nu-ti convine "o piatra cuvant" sa nu pui repede - repede la randul tau mana pe piatra...cu ce esti mai presus ca acela care a lovit intai?!

 =  Geei
Lory Cristea
[20.Jun.05 09:17]
Geea, daca tu consideri ca eu n-am fost buna, nu pot decat sa fiu trista, ce lovituri ai gasit tu aici, stii ce mult apreciez sfaturile tale, totusi...nu vad pietrele, si era vorba de radacina mea...asa ca Geea, in virtutea faptului ca sunt mica, ai vazut si tu ca am trecut si voi trece, sper, peste tot felul de lucruri. Daca tu zici ca nu v-am respectat, e ok...spune-mi te rog ce sa fac?...sa nu mai postez, pentru ca de scris...nu pot sa ma opresc. Imi pare rau cand pierd oameni ca tine, dar asta e viata!
drag - Lory

 =  Hmmm...
cătălina vieru
[20.Jun.05 14:03]
Fiecare scrie cum simte, Loredana. Si in stilul care i se potriveste. Nu e vorba de ceea ce se poarta, ci de ceea ce poate si vrea fiecare. Indiferent cat mi-as dori eu, nu as putea scrie in rima. Pentru asta trebuie sa ai un talent deosebit si un vocabular mult mai dezvoltat, pentru a evita sa scrii rime de genul:masa/casa, barza/varza. Nu toate poeziile cu rima sunt si bune. Dovada poezioara ta de mai sus. Am mai intalnit undeva imaginea luminii purtata sub pardesiu, sau tot in buzunar. Posibil tot la tine. Imi place, insa versurile de mai sus sunt o critica, nicidecum o poezie.
Ceva mai buna 'Aduna-Ti ingerii', care mie mi s-a parut o alegorie reusita a decaderii oamenilor si despartirea lor de Dumnezeu.

 =  Catalinei :)
Lory Cristea
[20.Jun.05 14:54]
Normal ca ai dreptate, eu ce spuneam mai sus?:P...si eu am vazut multa lume care a fost data gata de aceleasi doua cuvinte...u know what i mean:)...dar ziceau ca nu s-au inventat altele, asta insa nu ma impiedica sa-ti multumesc pentru ca ma citesti si sa te astept in continuare cu drag :)
Lory

 =  Lory
Magdalena Dale
[20.Jun.05 15:15]
Modul de exteriorizare depinde de la om la om....
Când există un mesaj în ceea ce scrii, după părerea mea nu contează prea mult forma în care te exprimi, dar sunt și forme de exprimare alambicate unde mesajul se pierde de dragul unei forme cât mai inedite! Poate greșesc, dar evit să citesc astfel de scrieri....
Constat cu regret că nu prea sunt în "ton" cu ceea ce se cere pe piață!
"Ne fac pe noi, pe ceilalți, de rușine
Cu scriitura lor plutind în ceață
Creații complicate, libertine
E ceea ce se cere-acum pe piață."
Tu, îți porți "lumina" în suflet și peste ani când îți vei fi împlini destinul poetic, voi fi mândră de a te fi cunoscut în perioada frământărilor...
Cu drag,
Magdalena


 =  Scrie
Gabriela Marieta Secu
[20.Jun.05 20:49]
Revin, nu-mi place in general - spalatul de radacina, nu in mod special aici la tine.
Spun sa devii mai buna-toleranta, tacerea e de aur, te aprinzi, intri in polemica, si aici incercand sa-ti faci dreptate, devii rautacioasa, si tu trebuie pentru a deveni o forta in slujba cuvantului, sa te intreci cu Tine insati, toate sfaturile au rostul lor, sunt date de unii de altii, citeste-le, dar nu te mai aprinde...scrie, scrie cat mai mult, din ceea ce vei scrie vei creste spre a te autodepasi...se vor gasi unii care sa-ti recomande si multa lectura... eu n-o fac, stiu ca iti place sa citesti, si mai stiu ca tot ce citesti azi, aceleasi carti maine (peste vreo 8-9 ani) vei intelege altfel... Nu e nevoie sa-ti faci dusmani... stiu ca esti la varsta clocotirilor, poate ai dreptate uneori... dar de cele mai multe ori nu se merita efortul polemicii...riposteaza scriind o alta si oalta poezie, si mai reusita decat cea criticata... Nu uita cu tine ai a te intrece in primul rand... Fii buna, tu vei avea de castigat!!!

 =  Imi place poezia
Gabriela Marieta Secu
[20.Jun.05 21:28]
si am uitat sa spu esentialul, imi place poezia ta, ultima strofa trebuie lucrata, daca pana aici "curg cuvintele" in ultima strofa nu merge de loc credinte cu renunte, strica tot farmecul poeziei, si de-ai sti cat de mult conteaza in poezie finalul... ori tu tocmai la final faci greseli... trebuie sa pastrezi ritmul... de ale lor credinte - nici asta nu-mi place.. cred ca primul vers din ultima strofa strica poezia asta... e poezia ta, asa ca pune mana pe treaba, degetul pe gand si cauta alta imbinare...
nu ma pierzi de "prietena", da nu-s de loc buna si nu te pot lauda cand nu meriti.


 =  Geea :)
Lory Cristea
[21.Jun.05 00:08]
Geea, esti intr-o totala confuzie, nu e vorba de nici un spalat, e sapat de radacina, si anume a mea... a celor care scriu aiureli, etc. un fel de slab sau trist protest cum bine a vazut Andu. Eu nu intentionez sa-mi fac dusmani, nici fani, in lumea mea mica (e-adevarat) ma bucur de oameni de valoare care-mi sunt alaturi: profesori, actori, jurnalisti. Nu sunt aici sa primesc nici laude nici batjocuri, accept critica facuta corect, si nu pot sa dau afara din pagina mea pe cineva caruia ii place cum scriu. Iar eu, bine sau rau, o sa continui sa scriu exact asa cum imi vine...toata viata:)
drag - Lory

 =  nimeni nu se ia de nimeni
Nancy M. Popa
[21.Jun.05 13:14]
Servus!
Lory , esti sigura ca esti inca mica ? Pentru ca gandesti cam matur ;).
Sarind peste asta , eu chiar nu vad poezia asta ca o critica adusa celor ce scriu sauy nu cu rima. Mi se pare mai degraba ca este prezentata foarte bine starea poeziei de acum.Si anume ca fiecare scrie in felul sau caracteristic , chiar daca , cateodata , originalitatea nu e bine perceputa.
mi-a placut mai ales :
"Să-i judecăm pe cei ce vor să scrie
Și nu se-nscriu tiparelor moderne"- mi se pare de o ironie fina ,si pune cel mai bine punctul pe i.Poezia nu tine cont de timpuri , ea dureaza vesnic.
Toate cele bune si succes,




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !