Comentariile membrilor:

 =  parere.
Nicolae Tudor
[13.Jan.05 07:58]
Daca intelegem ca un act creator ar trebui sa ajunga la public, nu vad de ce ar trebui condamnat scriitorul ca vrea sa devina cunoscut. Ar insemna ca, odata postat un text, nu mai ai voie nici sa-l publici intr-o revista, sau sa apara intr-un volum.
Cred ca un sit nu poate deveni proprietarul muncii unui creator, el poate doar sa foloseasca acea creatie la promovarea inca a creatorului prin alte mijloace de informare.
Pe mine ma deranjeaza ca acelasi text apare pe alte situri cu alte "pseudo - nume"

 =  Nu aveți dreptate!
Eugen Galateanu
[02.Oct.05 19:06]
Domnule Tudor, nu aveți dreptate! Site-ul unde s-a publicat prima dată materialul este-conform "cutumelor" "originatorul" acelui articol. De altfel, de bună credință am văzut chiar pe acest site-pentru o serie de articole-menționată sursa inițială. Deci nu este vorba de "faimă" ci pur și simplu de bun simț.Bunul simț prevedea necesară o mențiune de genul "Text apărut inițial pe www.poezie.ro".

 =  strugurii sunt acri, pentru dvs.
popescu cornel
[02.Oct.05 19:06]
pentru dvs.,strugurii sunt intr-adevar acri,
se pare ca desi sunteti traitor, de ceva vreme in UK, nu ati avut timpul necesar sa va informati asupra cluburilor, in general si a celor cu acces limitat, in special;
adica dvs. ati dori sa intrati in acel club pe care il criticati, "fara cravata"; macar atat stie tot omu' ca la anumite cluburi iti trebuie sa fii recomandat de cineva ca sa poti sa intri; astfel de cluburi nu au fost create de comunisti ci de "nobili" cu sange fara nuante de rosu; din pacate articolul dvs. emana invidie de comunist balkanic; nu exista nici o lege sau cutuma care sa limiteze numarul de locuri in care poate fi publicat un text - propritarul textului decide unde sa il publice; important este ca el sa fie citit.
sincer sa fiu, nu am inteles de ce ati comis aceasta "delatiune", lipsita de o minima moralitate din partea dvs.
shukaritu

 =  Domnu'Popescu chiar că sunteți shukărit rău
Eugen Galateanu
[16.Jan.05 15:29]
Păi să nu mă mai acuzați pe mine niciodată de nimic dacă nu sunteți în stare să înțelegeți niște lucruri simple. Ca să fiu pe înțelesul dvs.-nu pot să public un articol în România Literară și același articol în Contemporanul- până aici ați înțeles ? Nu știu de ce- probabil că nu e just. Dacă "noua" moralitate spune că acest lucru e posibil- învățați urgent limba rusă pentru că nu ne-om alinia noi la UE cât e hăul. Mi se pare stupid- atâta vreme cât nu e vorba de niște valori recunoscute- eventual- și nu e vorba de niște valori recunoscute- în mod sigur- pentru că nici dl. vexatu și nici dl. refuzat permanent nu sunt niște talente imense ale literaturii române (părerea mea) să faci un site cu acces gen magazin Metro. De ce ? Ca să nu fie tulburați de roșii ? Vai domnule Popescu, dar sunteți chiar amuzant. Dacă este să spunem ceva care nu ne convine- ar trebui s-o spunem aici- și chiar ma spus-o atunci când a fost cazul. Dar să ne luăm jucăriile și să plecăm ca să înjurăm și să mușcăm mâna care ne-a hrănit (pentru că într-un fel asta e site-ul www.poezie.ro- locul unde putem posta chestii free)- asta o fi decență ? Deci după dvs. pot pune același text pe zece site-uri fără nici un fel de mențiune despre locul unde a apărut prima dată ? Bine ați venit în Republica Populară Absurdistan!

 =  incoerenta
popescu cornel
[02.Oct.05 19:06]
curat absurdistan,
se vede treaba ca ati cam terminat argumentele si atunci ati intrat intr- o confuzie totala din care nici dvs. nu mai intelegeti nimic; de unde pana unde chestia cu invatatul urgent al limbii ruse sau "alinierea" noastra la UE; am impresia ca invidia de care am amintit, va roade in asa masura incat nu ati mai putut reactiona cat de cat logic; iata o mostra:
"sa ne luam jucariile si sa plecam ca sa injuram si sa muscam mana care ne- a hranit..."
fiti adult, domnule galateanu, chiar si de rosu.
si inca ceva, mai multa atentie la exprimarea corecta in limba romana, poate ca astfel veti obtine si dvs. o legitimatie la clubul cu pricina.
sa ne vedem de ale noastre, ca de obicei, pe agonia;
"transfugilor" le dorim sa ii "viziteze" cati mai multi cititori.

 =  Domnu Shukaritu înțelegeți greu-și aveți idei puține
Eugen Galateanu
[17.Jan.05 06:45]
Haideți să vă explic din nou. Așa poate o să pricepeți.
1.Nici o revistă literară nu vă permite să postați același text în 2 reviste diferite. Materialul dlui. Zabet nu putea apărea concomitent în ROmânia literară și Contemporanul- sunteți de acord cu mine ? E asta comunism sau o minimă moralitate ?
2.Dacă ești acceptat undeva în afară de oamenii noi ca dvs. dle. Shukaritu nu scuipi mâna care te-a acceptat, nu te ... acolo unde dormi. Dl.Vexatu are un text pe club literar, denumit lista-în care exact asta face.
3.Nu mă interesează o astfel de legitimație. Pur și simplu nu am ce căuta acolo. Mi se pare un site gen Metro- și nu sufăr nici magazinele Metro. Pe mine mă interesează să fiu acceptat aici nu să mint lumea publicând două materiale identice în 2 reviste diferite. Ca să înțelegeți și dvs- nu se poate ! Nu e bine ! Nu e frumos ! Dar probabil că dvs. aveți ce aveți cu comuniștii și credeți că tot ce zboară e comunist- nu e. Pur și simplu e o problemă de moralitate. Și va fi până când dl.Z nu-și va retrage textele identice de acolo(de altfel e singurul cu texte și pe agonia și pe club literar) sau nu va preciza că textele au apărut întâi în Agonia. E așa de greu de priceput ?

 =  părerea mea
Paul Bogdan
[17.Jan.05 07:07]
Domnule Eugen, poezie.ro a fost conceput din dorința unui autor de a-și arăta poeziile și a ajuns la forma actuală în ideea că fiecare dintre cei care au scris măcar două rânduri trebuie să aibă fericirea de a le împărtăși altora. Au fost mari dispute de-a lungul anilor între editori asupra ridicării standardelor calității... dar, poezie.ro a rămas și va rămâne locul în care fiecare poate să... îndrăznească și chiar să devină scriitor.
Nu numai Domnul Zabet face parte din clubliterar. Mai mult de 90% din membri acelui site provin de pe poezie.ro.... ei și? Și eu am făcut parte pentru puțin timp din acea echipă... dar am preferat să mă întorc asupra acestui sentiment care se numește poezie.ro pentru că nu mă interesează calitatea textelor mele și nici nu doresc ca acestea să poarte o ștampilă garnisită cu critică de calitate.
S-ar putea vorbi mult despre asta dar concluzionez spunând că, după opinia mea, clubliterar se vrea o elită iar poezie.ro este un sentiment și că fiecare dintre noi are dreptul să se situeze acolo unde dorește.

 =  Domnu'Bogdan, nu m-ați înțeles.
Eugen Galateanu
[17.Jan.05 13:45]
Îmi pare rău că nu m-am făcut înțeles. N-am nimic împotriva clubului literar. Am ceva împotriva faptului că un text-în speță "Comandă socială" a dlui. Zabet- apare și aici și acolo-fără se se menționeze locul în care a apărut prima dată. Vi se pare normal acest lucru ? Ar putea exista așa ceva într-o revistă tipărită ? Aștept răspunsurile dvs. În rest- succese și clubului și poeziei.

 =  răspuns
Paul Bogdan
[17.Jan.05 20:07]
V-am înțeles perfect și vă dădeam oarecum dreptate în anumite privințe. În cazul revistelor unui redactor îi este interzis să publice în altă publicație datorită contractului de muncă și a dreptului de autor.
Consider că în acest caz nici clubliterar, nici poezie.ro nu îndeplinesc rigorile unei reviste.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0