= unde sunt profesoarele de altadata? | dorin cozan [24.May.06 09:03] |
criza mondiala a educatiei solicita azi identificarea unor solutii ptr. remotivarea si relevarea importantei invatatului/invatarii/invataturii. aici, aceste 3 forme sunt detaliate sociologic astfel: educatie formala, educatie non-formala si educatie informala. intr-adevar, complementaritatea lor e esentiala in desavarsirea unui caracter. intreb in ce masuta sistemul educational romanesc si nu numai realizeaza asta. | |
= Dorine, | Corneliu Traian Atanasiu [24.May.06 12:06] |
asta e ultima chestie care m-ar interesa: sistemul educațional românesc. Sînt convins că educația instituționalizată va rămîne un veșnic fiasco. Cel mult o pioasă utopie. Mă interesează numai ceea ce poate fi "învățătură" ca manieră adoptivă de autoformare. Cu sus-ținere ca ritm, frecvență, asistență, străduință, conștiință a nobleței întreprinderii. | |
= Dorine, | Corneliu Traian Atanasiu [24.May.06 12:07] |
asta e ultima chestie care m-ar interesa: sistemul educațional românesc. Sînt convins că educația instituționalizată va rămîne un veșnic fiasco. Cel mult o pioasă utopie. Mă interesează numai ceea ce poate fi "învățătură" ca manieră adoptivă de autoformare. Cu sus-ținere ca ritm, frecvență, asistență, străduință, conștiință a nobleței întreprinderii. | |
= si despre scholire.... | dorin cozan [24.May.06 12:14] |
dar cine si cum ne invata despre invatatura? | |