poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2310 .



Pe o plaja pustie din Romania.
scenariu [ ]
Varianta cenzurata.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ganditorul ]

2005-03-23  |     | 



~PE O PLAJA PUSTIE DIN ROMANIA~


Scena I

Pe o plaja pustie din Romania.


TANTI FROSA: Mai, Antoane, vezi ca racesti!

ANTON: Dar marea de ce nu raceste, bre?

GICA: Parca esti prost, bre, parca n-ai mai fost la mare. Pune-ti ceva pe tine! Se supara Frosa si nu mai mancam diseara.

ANTON: Vezi sa nu ma supar eu pe tine...faci iar pe tine cand dai bot in bot cu rechinii.

GICA: Aia cu rechinii a fost o singura data. Si nu la marea noastra. Daca racesti tre' sa plecam la Bucuresti. De-abia m-asteapta frate-meu sa-i dau datoria.

ANTON: Ba, dar tu chiar esti prost, mai! In locul tau, eu il luam la suturi pe frate-tau! Ce, ti-e frica de el?

TANTI FROSA: Mai, Antoane, frate-sau l-a ajutat foarte mult, nici nu sti ce vorbesti. Cum sa-l ia la suturi? Hai, ca de la tine a pornit toata tevatura. Nu mai fi asa capos! Pune-ti odata ceva pe tine, ca racesti si tre' sa dau milioane la doctorii astia din statiuni!

ANTON: Cu tine nu vorbesc, Froaso! La cat de zgarcita esti, nici daca as fi pe patul mortii, nu ai da un leu pentru mine. Du-te-n iad!

GICA: Mai, Antoane, urat mai vorbesti, ma, ca o lada de gunoi! Frosa ti-ar da tie toti banii ei numai sa arati ca-ti pasa si de ea din cand in cand. Esti un taran prost, nu mai avem ce discuta! (pleaca spre hotel)

ANTON: Ma-ta e taranca! Eu ma urc in tren, nici nu stiu ce caut eu aici cu voi... Un lucru am cerut si eu, sa am putina liniste... prin cate am trecut in ultima perioada, asta imi mai lipsea...

POLITIST DE PLAJA: Auzi, bei, ia mai carati-va d-aici! Ori taceti din gura ori plecati in mamele voastre de pe plaja. Hai, ca am treaba! (isi freaca zarurile de joc in buzunar)
Daca mai aud ceva, va bag in beci, mama voastra de bucuresteni!

TANTI FORSA (in soapta): Antoane! Vino mai putin la mine, ciufutule. De unde a aparat asta asa din senin? Ce dracu a pazit Gica?

ANTON: Gica si cu ma-sa, din cauza lor o sa ne prinda astia! A pazit un cacat, asta a pazit! Si cu pandarii astia nenorociti in pantaloni scurti. Unde-or sta ascunsi de nu-i vede nici...
(arata cu degetul in directia falezei) Ala cine e?

TANTI FROSA: Iisuse, iarta-ma Iisuse!

GOGU: Ce te speriasi, Froaso, baga-ti-as sarma-n nas, sa-ti bag! Ce cauti, ma, pe plaja, cu coate-goale asta de Anton? Du-te, Antoane, acasa, ca te-asteapta curvele! Ce tampenie ati mai facut, ma, nenorocitilor?

ANTON: Dar tu ce morti cauti aici, tataie?

GOGU: Morti? Ma-ntrebi pe mine de morti? Te cauta sora-mea p-acasa si tu stai la mare cu proasta asta de Frosa. Bai, Froaso, lasa, ma, baiatul, ca din cauza ta a ajuns asa. Sora-mea l-a crescut bine.

TANTI FROSA: Sarpe esti mai, Gogule. Lasa copilul in pace, sa stea unde se simte el mai bine. Tu cu familia ta de serpi nu ati stiut cum sa va purtati cu el. Pleaca, searpe , de-aici!

GOGU: Familia mea, Froaso? Frate-tau ce i-a facut lu' fii-mea? S-a insurat cu ea si dup-aia a fugit in Spania. Manca-l-ar lupii de culegator de capsuni! M-am intalnit cu Gica, mi-a zis ca va tineti de prostii. Am venit sa-l iau pe Anton, ca mi-a zis sora-mea sa am grija de el. Nu ca mi-ar pasa mie.

(TANTI FROSA SI ANTON isi fac din ochi semne subtile)
ANTON: Oricum aveam de gand sa plec, imi trebuie liniste! Hai pa, Froaso!



Scena II

Pe aceeasi plaja. S-a facut seara.
Gica, Anton si Tanti Frosa discuta energetic.


POLITIST DE PLAJA: Ma, mama voastra de imputiti, nu v-am zis sa taceti, ma, din gura? Va dau cu bulanu-n cap...

TANTI FROSA: Mai papagalule, taci dracu din gura, ca te...

GICA: Ca ce? Ha, ca ce? Ce-i faceti, il bagati si pe asta in pamant?

ANTON: Hai ca vorbesti prea mult, te-aude politaiul. Tac'tu si cu ma-ta au primit ce au meritat.

POLITIST DE PLAJA: Ia, ia, ia, ce aud acolo? Ceva e dubios cu voi. Ia intindeti voi manutele pana chem eu niste ajutoare.

(TANTI FROSA SI ANTON isi fac din ochi semne subtile)

~SFARSIT~

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!