poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2403 .



o noapte si o zi
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [the lost shadow ]

2001-11-17  |     | 



Singur în ziua cea neagră , suspendat într-un abis de inconștiență dulce-amară , mă holbez amețit la un soare cenușiu-albastru ale cărui raze ucigașe îmi străpung până la disperare visele și dorințele aflate bine ascunse în cufărul imaginației mele morbide.
Mă trezesc doborât , înecându-mă în propria mocirlă existențială , neânțelegând de ce șoaptele amorf ascuțite continuă să mă biciuiască constant într-un dans malefic al disperarii totale , făcând renașterea-mi imposibilă. Și totuși viața din mine se revoltă împotriva tuturor neajunsurilor , prelungind agonia disperării până la limitele abstractului imposibil.
Deodată e alb , e liniște. Nu înțeleg. Acum e bine. Brusc… Dar unde sunt? Totul e alb și e liniște , o liniște ascuțită ca un vârf de munte de cristal suspendat pe o mare de lacrimi acide , într-un pahar murdar de nisip uitat de cineva pe o plajă fară nume. O briză rece-albastră îmi mângâie rănile trupului meu tânăr , dăruindu-mi parcă o forță vitală absolut necesară viitoarei dimineți îndepărtate. Lumina alb-rece care mă înconjoară continuă și ea să-mi dăruiască plăcerea unei bucurii necunoscute. Însfârșit mă simt bine. Scântei de fericire trecătoare încep a se revărsa timid de pe umerii mei încă în suferință.
Dar brusc binecuvântata briză rece-albastră se transformă-n vânt , un vânt negru-turbat care din nou mă rănește și sângele-mi proaspăt țâșnește din nou din rănile abia vindecate. Mă trântesc la pământ în încercarea de a mă contopi cu el , de a mă preface în țărână amorfă , poate vântul cel negru turbat mă va ocoli. Lumina alb-rece se transformă și ea într-o hidoșenie gălbui-incandescentă care îmi arde retina abia vindecată. Îmi acopăr ochii cu palmele încercând să-mi salvez văzul și mă cufund și mai adânc în pământul de nisip care-mi refuză ascunsul începând să frigă bolborosind a turbare.
Și atunci știu : va trebui să mă ridic din nou , va trebui să lupt din nou , va trebui să rezist , să trăiesc. Începe o nouă zi pe pământ…

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!