poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2665 .



stufstock 2004
proză [ ]
partea intai

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cmudp ]

2004-09-04  |     | 



se mai nasc si idei in ultima vreme...prin Romania.
am remarcat aseara transmisiunea in direct de la Vama Veche:incitanta, de bun augur, un adevarat focar de idei, de cultura moderna...ce mai una alta, mi-a placut.
e greu sa mai fi original azi, e greu sa te faci vazut dintre ei.
admir Implant pentru Refuz, admir ideea spre care ironizeaza Fara Zahar cocina muzicala din Romania, admir reintoarcerea celor de la Celalalte Cuvinte, insa formatia asta de care aud de o juma' de an, LUNA AMARA, pune la cale ceva, o revolutie sau mai mult...e greu sa treci prin punk dincolo de punk, e greu azi sa ataci o conducere fara a risca...
asemeni multora dintre cei de pe www.poezie.ro, sunt lipsit oarecum de curaj. nu pot sa vorbesc liber despre ceea ce simt, nu pot sa zbier la ei, sa ii injur, nu pot...pentru ca un poet ascunde totul in spatele unor flori imense, unui lac imens, unei lupte cu sine dusa pana aproape de capat...eu nici macar poet nu sunt...
si daca ar fi vorba doar de Vama Veche...mai sunt atatea orase care trebuie salvate de noi insine, mai e Delta Dunarii pt. care ar fi nevoie si de mine, si de Depeche Mode...Flower Power poate sa ofileasca, dar nu acum.
vezi tu, aici abea acum incepe ceva.un grup pe roakeri tin piept manelarilor in Vama Veche...de ce doar acolo?Luna Amara mai are curajul sa spuna nu guvernului, conducerii, presei ei...de ce doar ei?
promit sa revin, azi, maine, mereu.
promiteti ca veti reveni?in Vama, in Delta, oriunde?

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!