poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2122 .



Salt in neant
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Isrea ]

2004-04-01  |     | 





Un ocean de foc, o mare de gheață, un cer albastru sângeriu, doi fulgi de nea. Totul e copleșitor, amețitor. Lumea se învârte și culorile vieții se întrepătrund dincolo de înțeles. Lumina întunericului cuprinde pământul. Vântul e cald și dulce. Picurii ploii răcoresc natura îmbătată de mireasma florilor. Stelele se aprind și ard în dansul nopții cu luna. Crăiasa nopții se topește undeva în spatele norilor, în vârtejul întregului Univers. Noianul de petale însângerate se împletesc cu albul țurțurilor de gheață. Cascada de sunete neînțelese și asurzitoare domină atmosfera. E frig. Totul împietrește, apoi revine la viață odată cu apariția soarelui, care încet, încet își reia domnia. E limpede totul în jur. E departe dorința de a fi aproape. E dincolo tot ce ar trebui să fie aici. Timpul înaintează nemilos, totuși nimic nu se schimbă. Nisipul cald îmi atinge tălpile și căldura îmi cuprinde trupul. Apa este agitată, valurile învolburate urlă în liniștea după-amiezii toride. Te gonesc și te strigă la ele la fel de puternic. Asfaltul e fierbinte și nu mă lasă să fug. Frica se topește și ea și apa mă întâmpină agitată. Totul vuiește, dar în sufletul meu e liniște. Calmul e amețitor și apa mă poartă departe. Totul a dispărut. Nimic nu mai există. E liniște și nici atât. Acolo e marea, e cerul, e nisipul, sunt pescărușii, valurile, e lumea întreagă în mersul ei obișnuit. Eu…am fost.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!