poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1999 .



Mancare
proză [ ]
A fost odata un banc prost...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Kosovo ]

2004-03-05  |     | 



Pe o masa dintr-o cantina din Budapesta, un servetel discuta cu un senvis de care se indragostise in prealabil.
-Dragul meu, spuse servetelul, ai fost foarte curajos sa improsti omul acela, dar nu crezi ca se va supara?
-El m-a muscat primul, asa ca normal ca mi-a sarit mustarul! Tu nu te-ai inrosi de furie daca cineva ar incerca sa te manance?
-Ba da, dar era totusi imbracat in costum si nu se poate sa-l murdaresti asa! Nu este decent pentru un senvis care se respecta sa fie asa violent... daca erai grapefruit mai intelegeam!
-Nu-ti face atatea griji, dragostea mea! Sunt destul de batran si intelept ca sa-mi dau seama ca nu ma va manca! Uite-te la mine: deja mi s-a uscat rosia si mi s-a inverzit salamul, asta pe langa faptul ca un gandac si-a facut cuib in castravetele meu...
-Tot mi-e teama pentru tine Sandvi!
-Sa nu-ti fie Serva! Daca ma mananca ne vedem pe partea cealalta!
-In rai?
-Nu! Mai bine: in WC! Acolo se distreaza toate mancarurile pe care le-am cunoscut! Exista petrceri in discoteca "Stomacul Bibanului" si multa distractie la terasa "Buturuga putrezita"... uite: daca vrei, putem sa "vedem" un rasarit de soare pe malul Dunarii...
-O dragule, zise Serva inrosindu-se, ar trebui totusi sa asteptam pana dupa casatorie.

Chiar atunci, Omul se sterse cu servetelul pe cravata murdara lua senvisul si-l manca din cateva imbucaturi. Totusi, acesta din urma reusi sa ingaime, printre lacrimi si blesteme, un foarte sfasiat "Te iubesc, Serveta! Ne vedem in canalizare!"

Dupa doua zile, Serveta era intr-un WC public bocind pe umarul unei furculite de plastic...
-Apoi -hac- S-apoi, cand am intrat in sticla de bere, l-am vazut pe El- i-as recunoarste castravetele oriunde- era in bratele unei hartii igienice!!
-Vai, Serva! raspunse furculita imbratisind-o! Cand te gandesti ca voiai sa-l iei de barbat!
-Iar reciclata aia probabil ca profita de el chiar acum!! Buhuu!!!

Conversatia continua ceva timp pana cand Serveta se desparti de furculita si-si gasi sfarsitul la fabrica de reciclat hartie transformandu-se in hartie igienica...
Furculita ajunse sa traiasca la groapa de gunoi, impreuna cu un cutit fara lama, care nu o merita.
Senvisul se descompuse scurt dupa experienta din sticla de bere alaturi de amanta sa, hartia igienica.
Omul care il mancase dadu in judecata lantul de restaurante la care ii fusese servit, insa dupa ce a iesit victorios din tribunal, a fost lovit de o masina... si omorat.
Aceasta a fost trista poveste a senvisului si a servetelului...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!