poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1580 .



1806
proză [ ]
Capitolul I - Ea

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Armida ]

2004-02-29  |     | 



In ultimele zile situatia era scapata de sub control, se chinuise neincetat in ultimele nopti sa gasseasca o cale demna pentru o doamna de rangul ei si isi dorea nespus de mult sa fie chiar ea aceea care-L va anunta, cu un suris lung si neutru, ca lucrurile nu sint atit de rele pe cit par. In zadar petrecea mult mai mult timp pe linga icoane, in zadar efortul ei de a inchide pentru o secunda ochii in timp ce cu un gest strain de multumire incheia putinele replici la care se limita de ceva timp conversatia ei cu batrina guvernanta, in zadar promisiunea facuta rudelor de a tine seama de eternele lor probleme si de a interveni in favoarea lor pe linga El;, era in zadar si era indignata ca toti stiau asta de mult, numai ea o banuia doar de citeva zile. Incet incet sperata ei se preschimbase in teama ca mai apoi teama sa lase locul liber indignarii, neputintei si rusinii; cu siguranta viata pe care obisnuia sa si-o imagineze in parcul tatalui ei, unde obisnuia sa-si petreaca,impreuna cu sora ei, cea mai mare parte a timpului liber era cu mult diferita de ceea ce mai apoi devenise viata Lor.In ultimele luni tot mai des se surprindea de ecoul respiratiei sale si de gindurile frinte ce se impleteau in salire mult prea reci ale resedintei, dar de cind fusese declarata ostilitatea simtise cu frenezie ca viata Lor se va schimba, ca acesta era o oportunitate care nu trebuia si nu putea sa n-o gaseasca pregatita. Se simtea incurcata si depasita de situatie, dar uniformele si agitatia Lui o incintau , vocea lui grava si pierduta o incita, pe cit crestea preocuparea Lui pe atit ea se simtea cu mult mai pretioasa si nestiutoare, dar stia, stia ca doar ea singura putea sa observe si sa analizeze situatia ca nimeni altcineva; nu gasise solutia, dar stia ca aceasta exista. Stia ca tot ceea ce fusese pina atunci intre Ei nu mai avea nici o relevanta, stia ca indirect ea va trebui sa-L sustina si-si dorea nespus sa gaseasca acel ceva cere le va demonstra tuturor ca nu este o oarecare si mai ales sa-i arate Lui cit de multa nevoie avea de ea, stia, stia, trebuia sa stie!


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!