poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1667 .



Hotul de suflete
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [SBA ]

2003-12-14  |     | 



Televiziunile , ziarele din toată lumea anunță cu o îngrijorare maximă: s-a născut de nu se știe unde un hoț de suflete !
Dacă-l vede cineva este rugat să anunțe poliția locală din statul respectiv. Se pare că lucrează de unul singur, dar nu se știe niciodată când ar putea să racoleze și alții în branșa sa.
Toate acestea au început să ia naștere acum câteva luni, când la o mare bancă din Anglia s-a născut din senin mare panică. Un cetățean care tocmai vroia să ridice sub un nume fals (lucru aflat ceva mai târziu) o sumă de bani s-a pomenit furat la rândul său.
„Unde e ? Mi l-au furat ! Hoții, prindeți hoții !”
Lumea intrase în panică . Se apropiară de acest om și începură să-l chestioneze cu privire la ceea ce se întâmplase: „Domnule ce-ați pățit, ce vi s-a furat? Portofelul cu bani, buletinul?
Fața omului se schimbă într-un mod ciudat și în același timp grețos, pielea începu să se zbârcească , iar oasele începură să îi iasă din piele, cei aflați în apropiere se puseră pe fugă crezând că e vreun atac biologic terorist, dar nu știau că teroarea cea mare pe care nici nu o visaseră abia începu să se nască. Respectivul cetățean ajunsese o grămadă de oase între timp, dar avusese timp să spună printre urletele de durere și de groază în același timp: „MI S-A FURAT SUFLETUL !”
Panica atinse cote alarmante. Nimeni nu crezuse așa ceva că poate să se nască, nici în cele mai crunte coșmaruri sau filme de groază. Imediat televiziunile au început să ia interviuri celor aflați la fața locului, știindu-se vampirismul absolut de care dau dovadă oamenii care lucrează în această branșă, nescăpându-le nimic din ceea ce se întâmplă sau vreo posibilă victimă. Dar nimeni nu putu să dea un răspuns coerent la întrebările cu privire la această ciudată întâmplare. Peste numai două zile un alt caz de data aceasta în România. Se puteau vedea pe stradă scaune de troleibuz și tramvai alergând oameni care încercau să se ascundă care pe unde poate de furia lor ! Se pare că acestea alergau după cine era obsedat de statul pe scaun în mijloacele de transport în comun. Ciudățenia era maximă ! Scaunele chiar recunoșteau cine era ahtiat de statul pe scaun. Priveliștea însă era infernală atunci când scaunele prindeau pe câte unul. Corpul în contact cu scaunul își schimba constituția, se contopea cu acesta dând naștere la niște priveliști grețoase : fețe desfigurate, ochi foștilor oameni prelingându-se pe acea materie de nedescris, interiorul corpurilor ieșea în afară…Când totul se sfârși, se putea citi pe spatele scaunelor-om: OPERǍ REALIZATǍ DE HOÞUL DE SUFLETE.
Isteria nu se mai sfârșea. O altă întâmplare de data asta în America unde o tornadă se putea vedea luând în spinarea ei sute de oameni care erau abonați la canalele de filme porno și se uitau în acel moment la acest gen de producții. Tornada se potoli după un timp și pe pământ se puteau vedea o groază de penisuri și vagine de mărimea omului pe care le înghițiseră , cum au putut intra în propriile organe genitale e greu de spus! N-au mai putut fi salvați. În jurul lor se putea citi urma pe pământ abia lasată de tornadă: TOT EU SUNT !
Toată lumea se ferea acum să mai fure bani , oferea locul din plăcere în mașina sau nu se mai așeza, și nu se mai uitau la filme porno, încercând pe cât posibil să nu îl mânie pe acest hoț de suflete. Preoții se rugau la Biserică pentru salvarea de acest flagel, sau poate că le era și lor frică ?…Președinții din întreaga lume încercau să ia legătura cu acesta vrînd să îi explice că se mai întâmplă din când în când să mai calce și omenirea greșit, că doar nu e perfectă !
A doua zi pe Internet toată lumea primi următorul e-mail, transmis apoi la televiziunile din întreaga lume:


„NIMENI NU A FURAT SUFLETUL NIMǍNUI , LUMEA Ș-I L-A FURAT SINGURǍ. VǍ ROG NU MAI DAÞI VINA PE CINE NU TREBUIE !”

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!