poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1222 .



clipa...
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [colorit ]

2001-06-03  |     | 



Sunt aici, in spatel tau...cad in urmele pasilor tai si ma pierd in umbra saruturilor purtate in amintiri.
Am uibit tot ce a fost de urat...am pasit in fiecare prapasite a cuvintelor tale, am gustat pelinul pielii tale, ce a scuturat toate petalele ochilor mei.
As fi vrut sa gasesc tot ceea ce a ramas in urma mea, tot ce am parasit cand te-am urmat...as fi vrut sa imi regasesc visele, care s-au nascut atunci cand am inchis ochii, incercand sa dorm si eu alaturi de tine...
Ma inecam in tine, asemeni frunzelor,stelelor care incearca sa isi urmeze destinul...traversand marile, raurile...calcand pe fiecare pietricica de pe fundul lor, inecandu-si talpile in nisip si sarutand fiecare coral.
Ti-am permis sa pleci, fara sa privesti inapoi, cu un singur cuvant, pe care l-am uitat; as vrea sa te intreb, cum m-ai putut parasi atat de crud, fara sa clipesti, ascunzandu-ti apoi durerea in spatele pleoapelor, lipsindu-ti curajul sa imi vorbesti.
As vrea sa te conving sa privesti in urma ta, sa ma privesti in ochi, sa vezi oceanul de lacrimi ce inca ma doare, sa potolesti furtunile din sufletul meu, ce se isca de fiecare data cand catargul se iveste.
Pana va veni acea clipa, voi incerca sa iti multumesc pentru ca mi-ai acordat o clipa din infinitul iubirii, fara sa o fi cunoscut vreodata, fara sa imi fi imaginat vreodata ce as fi putut simti...iti voi multumi ca mi-ai daruit o clipa de viata...
impreuna....

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!