poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1776 .



TOTUL DESPRE IUBIRE
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [balosin ]

2001-05-22  |     | 



"Totul despre iubire"

CAPITOLUL I

SERILE BUCURESTIULUI - EVININGS IN BUCHAREST

In diminetile reci de ianuarie, Diana astepta cu picioarele
incrucisate in fata semineului incins, fara cuvinte retrasa intr-o stare de timp, iremediabil pierduta intr-un amalgam de zile fara sens. Un semn, un semnal de la iubitul ei, un telefon sau o scrisoare - nu primise de citeva zile.
Fara curaj, isi ascundea suvitele blond aurii sub o gluga
si alerga pe strazile Bucurestiului dintr-un magazin in altul. Se ascundea citeodata de privirile unor indivizi, pe care nu ii agrea,dimpotriva, ii dispretuia, fara sa inteleaga chiar ea de ce. La 27 de ani se plictisise de aceste strazi aparent populate de niste oameni cu o stupiditate in efervescenta, plus citeva clipe anacronice: copii o asaltau cu bulgari de zapada intr-un joc neinteles, si respins prin aerul sau detasat. Era intrigata intens de ceea ce se intimpla in jur. Intra foarte repede intr-un supermarket. Undeva pe strada Lipscani - Lipscani Street, unde era si Casa de Moda - Fashion House. Nu a cumparat decit un pulovar si citeva lucruri intime. Se urca in masina gindindu-se cum ar putea ajunge cit mai repede la apartamentul din Primaverii, pe unde nu a trecut din a doua seara a revelionului. Nu intelegea de ce oamenii erau atit de veseli. Intre razele de soare, era o zi de vineri plina de zapada. Masina inainta pe strazile aglomerate pina la refuz, dar ea se descurca grozav in traficul intens. Toti o priveau cu o invidie neinteleasa, provocind o intensa stare de turbulenta in jur. Parca traia intr-o lume a spiritelor. Unii indivizii ii cedau trecerea in intersectii. Altii faceau gesturi zgomotoase si nervoase, iritati de blocajele din trafic. Impasibila si cuceritoare zimbea cu un inteles in privire prin care parca incita cu aerul unei primadone sentimente si iubire nedisimulata, fara cuvinte.
Comparativ cu tipe care profitau de pe urma acestui dar
al naturii, prezentau concursuri de moda, shouri tv, ea se confunda cu o vedeta dintr-un film de referinta al anilor'90. Diana provenea dintr-o familie nobila cu descendenta aristocrata. Nu era afectata prea mult de publicitatea mizerabila utilizata de mass-media in familiile de asemenea marca. Deseori se refugia parca din fata acestei lumi tendentioase capabila sa asimileze tot: oameni si sentimente, moarte si tragedie, cu o barbaritate feroce. Inca de la 21 de ani isi intilnise prima sa iubire. Starea de euforie a primelor vacante petrecute pe litoral, Grecia, Italia, Spania se prelungise intre timp in viata de zi cu zi, alimentind alt tip de viata. O nebuloasa de viata, fara regrete, numai amintiri si clipe superbe. Parca isi pierduse din farmec in aceste zile. Era casatorita cu Mihai de 3 ani si se obisnuise cu desele lui intilniri de afaceri in strainatate, dar si cu singuratatea in care se afla. Desi situatia financiara pe care o aveau in prezent le-ar fi permis sa traiasca confortabil citeva sute de ani, nu au renuntat la activitatile pe care le aveau deoarece pentru ei munca era o stare de spirit, o placere, care nici macar nu se numea munca. Ceea ce faceau era asociat altor cuvinte: hobby, pasiune. Daca dragostea o va atinge vreodata ea va renunta la subjugarile cotidiene. Pina atunci singurul mod de se destinde era de a da totul punind din plin pasiune in tot ceea ce face. Strabatind cu repeziciune, dar si cu o usoara indispozitie cele citeva serpentine prin agitatia deloc simpla si necultivata, a strazilor Bucurestiului, se opri. Ea astepta un telefon. Iar faptul ca nu era apelata desi trecusera citeva minute bune de ora trei, cind ar fi trebuit sa o sune el, iubitul ei, la telefonul mobil pe care il tinea atenta in mina. Aceasta intirziere ii crease o stare de nemultumire care ii acentua si mai mult aceasta depresie de aparenta nervozitate. Din timp in timp privea spre parcul unde isi petrecuse primii ani de studenta. Se refugia in amintiri probabil pentru a intelege propria viata. Intr-un model mercedes ultimul tip oferit de tehnologia germana se opri doua minute in fata Universitatii de Drept, unde a aprins discret o tigara, cu o eleganta seducatoare...



astept raspunsul dumneavoastra la urmatoarea
adresa: Alba Iulia 2500
str.Luceafarului nr.7 bl.C2 ap.4
mobil:094992232
e-mail:[email protected]

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!