poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 9320 .



Scrisoare Mosului Nicolaie
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Dovira ]

2002-12-06  |     | 



Draga Mos Niculaie,

pe mine ma cheama Singapore Cartofior si sunt un baiat cuminte. Poti sa o intrebi si pe mama si pe toti vecinii de pe strada si chiar si pe doamna. Dar mai bine sa nu-i intrebi, crede-ma pe cuvint, desi nu am fost pionier.
Eu in fiecare an cind stiu ca vii tu, sunt cel mai cuminte. Sper sa nu ma uiti nici miine seara.
Iti scriu de astazi, 4 decembrie a.c., sa stii ca am facut curatenie si am spalat si pe jos. Mama era la serviciu si se va bucura foarte.
Am facut curatenie in toata casa. Adica am dat cu aspiratorul. In toate cele 3 camere. Da, si in sufragerie, desi acolo mai aspirasem si vineri si a mers foarte repede.
Si, daca asta nu e de ajuns, eu, Singapore Cartofior, am aspirat si in hol, bucatarie si baie. Pe cuvintul meu.
Si chiar am si spalat pe jos pe hol si in bucatarie! (In baie, recunosc, nu mai, dar sper sa-mi apreciezi sinceritatea!)
Culmea e ca tin minte clar ca mai facusem operatiunea si in august, inainte de ziua mea, ca sa imi faca mama bairam. Nu am reusit sa inteleg cum de s-a adunat atit de multa mizerie in doar citeva luni de zile. Cel putin rosiile alea uscate de linga aragaz erau sa ma scoata la pensie, dar pina la urma le-am dat gata. Apa negricioasa din lighean am aruncat-o.
Am udat si florile.

Draga Mos Niculaie,
pentru ca eu am fost baiat cuminte si anul asta, te rog mult sa imi aduci ca in fiecare an o portocala, o banana si o ciocolata. De care vrei tu, eu o maninc. Poate sa fie si Toblerone alba, ca eu nu ma supar.

Cu respect si multumiri anticipate,
al tau fan,
Singapore Cartofior

P.S. : Precizez ca am vrut initial sa iti scriu un email, dar la www.mosniculaie.ro nu mi se deschidea pagina. Astfel am optata pentru mai putin moderna scrisoare.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!