poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1775 .



Castelul
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [chiolito ]

2002-11-17  |     | 



E noapte si iar ma uit spre castelul care domneste pe varful dealului. E un castel vechi si din auzite nu mai locuieste nimeni in el. As vrea sa intru in el, dar lumea spune ca nu e bine, ca o legenda spune ca daca o tanara domnisoara, necasatorita si fecioara intra, nu va mai iesii niciodata. Vreau neaparat sa intru. Ma atrage in fiecare seara din ce in ce mai mult. Ma uit acum si nu imi vine sa mai clipesc; luna... atat de mare, il lumineaza si il face sa para atat de mitic. Ma uit la el si-mi imaginez ca innauntru este un vampir care se apropie usor de mine, ma mangaie pe par, apoi pe gat. Ajungand in dreptul sanului, il mangaie usor, apoi cu putere nemarginita infige mana si-mi smulge inima ... . Nu se poate sa nu merg sa-l vizitez ... . Maine seara voi merge orice ar fi ... dar nu pot sa rexist pana maine. Plec chiar acum ...
E asa intunecat drumul ... inima imi bate din ce ince mai tare; mai am putin si ma apropii de padure ... padurea despre care se spune ca asteapta ca cineva sa fie ranit, iar sangele ce va pica o va inverzi. Ce bine ca nu sunt superstitioasa. Ce intunecata e!!! Ma uit in sus si am impresia ca vor sa ma agate crengile. Am obosit. Ar trebui sa ma asez. Am un sentiment ciudat ... parca cineva ma mangaie ... nu am mai simtit niciodata asta ... ce placut e ... se apropie de abdomen si usor in jos ... si ...ma atinge intre coapse ... o Doamne! ... oh! s-a terminat!?! Totul a durat doar 5 minute? ... Ar trebui sa plec. Ma apropii din ce ince mai mult de castel si ... iata-l. ... e atat de vechi... as vrea sa-l inconjor... Iata si ... spatele ... ? un cimitir...? Sa ma apropii ... fac pasi usori ... Crucile ... au chipuri de ingeri, fete de vis, barbati ... domni adevarati ... si o cruce fara poza, fara nume ... . Am simtit un fior ... vreau sa intru. Usa este stat de rece ... . Se deschide si ... totul este intunecat. Pasesc innauntru si podeaua scartaie. Nu este nimic in jur, doar o scara care duce spre etaj ... . Ma apropii de ea ... sa incerc sa o urc? ... au! degetul meu ... imi curge sange... Doamne ce caut eu aici?? Trebuie sa plec!!! Fugi si nu te mai uita in urma ... Padurea ... nu te opri chiar daca te cheama ... .
Ce bine e acasa, in patul meu. Ar fi trebuit sa ascult de restul lumii, dar oricum iata-ma intreaga.
Nu stiu de ce, dar seara de seara ma uit spre castel ... maine seara va fi luna plina ... Se lumineaza afara si castelul parca-si pirde farmecul ... niciodata nu l-am privit ziua ... ma uit acum la el si-mi da fiori, ma sperie ... .
Se lasa seara ... trebuie sa apara si luna ... ce frumoasa e ... o privesc ..., o privesc intruna ... nu na simt prea bine ... am ametit ...
A cazut pe pat inconstienta. Deodata se misca ceva prin trupul ei. Sangele incepu sa i se scurga prin ochi. Din burta ei se nascu o creatura. A mangaiat-o usor si parca i s-a scurs o lacrima; a sarit pe geam. De atunci castelul s-a transformat; acum pare nou, iar padurea ... in padure domneste acum creatura.
Pe crucea din spatele castelului a aparut zugravit cu sange numele meu, dar poza ... in poza e altcineva ...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!