poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3154 .



Sinuciderea unui Proces verbal
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Ynightmare ]

2003-01-02  |     | 



.........................Procies vierbal de predarie

Intoncmit aztazi: 23 Aug. 2002
Localitatiea: Oltenita in prejur

Scri-s cu crionu cimic din duotari die subsiemnatu Cizmarul V. Vasile angajat al CFR... aaa, nu! al SNCFR gara Obor, in fuctia die vierificator sabotor, osie si plantforma de vagon calie fierata dieclar pe propia ranspudiere urmatoariele faptie:

Da dimneata zilei die azi in jurul orielor 13 si cieva trecute, am pliecat la mare cu so-tia si copi la mare spre distendiere si agriment propiu. Colosea la diestinatie am constatat die lipsa o so-tie si copi. Dupa un momant die ieniervare, am gasit si iexplecatia. Pai io nu is luat cu nime si driept in consiecita nici copi nu am sau nu am stire sa am.

Asaaa. Bun. Care cum ca io is angajat fruntas si fost die tri ori pe panau pana la opsinoua. La urma miam zis ca nu ie ast nacaz ci ma uitam io in fata si la spate si pie la drieapta vazui ca nu ie marea la diestinatie. Vasazica nici nu se avea cum, ca daca io is vierificator sabotor si osie la gara la Obor cum sa vina sa ma nimariesc in trinu die Costanta. Pai nu. Asa zisei si io can citi mare la urma pe stianga colosea pe obloc - Oltenita.

Si cum spusei mai dinvrieme, ca daca tot se nemeri la apa, ca daca asa cum va spui, ca avusei si draciile die unditi die prins pieste, nu ca va zic, dar io mai piescuiesc asa la cam doi tri pin an. Driept in consecinta mam dus la Dunare sa piescuiesc ceva dar cum iera siecat malu si piesteli era micsor, da nu ca nam prinsera nic nicuta.

Vasazica nici aici nui norocu miam zis si ma trozni aduceria die minte ca na fost cu minie nici fimeia si nici copi, ca navea cum ca nu eram luat, dar asa ma suparai io die viata. Sia mai fost si aia cu bucata aia die muiere die la gara la noi la sarviciu. Da asa cum spusei, aia balaie ce se tine cu aurolaci, o bagaboanta sa ma scuzati die iexpremare! ca susnumita mia zis ca sa luat la glumie cu subsiemnatu. Aia mare pruoasta sami zica ia mie ca daca vreau sami ia ciucanul din duotare sai faca lustru pie gratis. Da ce io is prost si numi tin ienventaru in curat si oranduit. Ca atat ii trebea so auza siefu ca jar ii puniam la cur ma scuzaati die iexpresie!
Asa, cum statiam io superat mare miam zis: mai Veve mai!, ca asia ma chiama colegii die sierviciu dupa taicamiu care era tot Vasile si lau pus la numiele mieu in bolentin. Si ziciam:
mai Veve mai, astaie! Astaie si gata cu viata amar de vreme ce maiai!
Pai facui si ienventaru la viata die oam acusi:

1. Fimeia cu copi na vienit la mare, nu cas fi io luat cu cinieva da zic ca na vienit!
2. Aia balaie din Obor bagaboanta sa ma scuzati die iexpremare! aiami facie glumie si o auza siefu odat sie gata cu sierviciu mieu.
3. Marea nu ie la Oltenita si narie apa.
4. si die ast miam adus die amintire acusica cu scrisul la procies, pai io acu nteleg io diece bat cu ciucanul din duotare la vierificator sabotor si osie la gara la Obor, da nuntieleg ce tre saud. Ca nu mai am tinere die minti bag sama. Si cu ast sadus si sierviciu doua uara dupe bagaboanta balaie sa ma scuzati die iexpremare! carele ie prima uara.


Diece sa mai traesc io pin lumia ast amzis si am dat sa manbat cu rachia deo avui la mine si sa manec in garla, adecatelea sama sinicid pie loc si numadecat.
Da nu putui sa manbat nici la sticla doua, da gasi riezolvarie. Ma tai pin vena cu ciucanul din duotare. Asa ca facus ast procies vierbal de predarie una bucat die ... mine adeca subsiemnatu Cizmarul V. Vasile.

Acu ce sa mai, gata ca se ispravieste riepede. Numa una ie beleaua. Cin sa triec la primirie ca ios fost criedinciuos pie cumpana die mijluoc si la sierviciu si la beserica si siefu mieu Domn Gherasim ierea ca un dumniezau pientru minie. Acu iol triec pe Domn Sief Gherasim la primirie ca mai laurma mai vidiem cin cu cin ia.

Va salut Organu cu respectiele miele, sau cin mo diescopieri prim sa ma dia n priedarie lu Domn Sief Gherasim. Aztazi la oriele nuoua sara, tierminat die scri-s cu crionu cimic din duotari.


Predarie,..........................................Primirie,
subsiemnatu Cizmarul V.Vasile......................Domn Sief Gherasim
Vierificator sabotor, osie si plantforma...........Dumniezau




.....................Comunicat al Politiei Jud. Giurgiu

In seara zilei de 23 Aug. a fost gasit de o patrula a politiei rutiere din Oltenita, un cetatean complet dezbracat si care, in stare avansata de ebrietate, dormea pe carosabilul soselei Bucuresti-Oltenita. Acest barbat inca neidentificat oficial, se pare ca se numeste Cizmarul V. Vasile, asa cum ati citit in textul de mai sus, text scris pe o foaie descoperita in mana sa. O tragedie a fost evitata numai datorita profesionalismului exemplar de care au dat dovada politisti din patrula Brigazii Rutiere Oltenita care, l-au descoprit pe acest barbat dezbracat si intins pe sosea in jurul orelor 23 in timp util prevenirii unei drame iminente.Toti cei care pot da relatii despre acest barbat, presupus a fi Cizmarul V. Vasile, angajat al SNCFR Bucuresti, gara Obor, sunt rugati sa sune la telefonul 222.222, mai ales domnul Gherasim, zis si Dumnezeu.


Inspectorat Judetean de Politie Giurgiu........Politia Mun.Oltenita
Col. Mandroaca Ieremia.........................Mr. Agerescu Iliuta

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!