poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4549 .



SURIOARA MEA
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [acquario ]

2002-09-29  |     | 



Exemplar al unei specii foarte rare, sora mea este cea mai viciată din familie, cu atâta vanitate în ea că... multe ori ai vrea să o umpli de șuturi în poponeț. Caracterul său nestăvilit se reflectă din abundență și în aspectul fizic: părul ciufulit, ochii blocați într-o privire severă, nasul minuscul iar gura largă, tăiată într-un zâmbet rece, și la extremitățile acesteia, obrajii umflați ca niște baloane umplute cu aer.
Pentru orice simplă și inocentă vorbă care-mi iese din gură, ea se pune pe urlat: “TAATTAAAA!!!!!” - ca și cum ar fi gata să-l mănânce dintr-o înghițitură...
Un exemplu comun al aroganței sale este atunci când, vrând să introduc caseta mea preferată în video, își face apariția ea și începe să urle pentru că... vrea să vadă caseta ei. Dacă încerc să-i explic motivele mele... este deja pregătită de atac și nu se oprește până când, obosită, nu a zgâriat destul pentru gustul său.
Se întâmplă mereu așa și nu se mai mulțumește niciodată de ceva. Cred că soră mai rea decât a mea nu există...
- Ei! Calmează-te! Nu vorbeam serios, mucoasă urâțică... Auuuuuu! Acum iți arăt eu...!




februarie 1999









MIA SORELLA


Mia sorella è la più viziata della famiglia. È un esemplare di rarissima specie, con tanto di vanità che certe volte la vorresti riempire di calci nel sedere. Il suo carattere sfrenato si riflette anche nel suo aspetto fisico (capelli spettinati, degli occhi corrucciati in uno sguardo severo, la bocca che si raddrizza in un ghigno raccapricciante e, ai lati di questa, due guance gonfie come palloncini ad aria calda).
Per ogni semplice ed innocente parola che mi esce dalla bocca, lei si mete a urlare:
-BABBOOOOOOOO!!!!!!!!!!!! -come se stessi per mangiarla in un boccone.
Una solita prova della sua arroganza è quando inserisco la mia casetta preferita nel video. Allora arriva lei e si mete ad urlare perché vuole la sua casetta. Quando provo ad esporle la mia ragione si prepara all’attacco, lanciandosi sopra di me e non mi lascia fino quando ha graffiato abbastanza per i suoi gusti...
Succede sempre così e non si accontenta mai di niente. Penso che sorella più cattiva della mia non ci sia...
-Ehi!! Calma, non parlavo sul serio, bruta mociosetta...
-Aiia! Ora ti faccio vedere io...
.................................

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!