poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 8312 .



Primăvara a intrat în casa mea.
proză [ ]
Împlinire

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [magdusar ]

2007-03-29  |     | 



Când primăvara intră în casă, păsările ne șoptesc: BINE V-AM GÃSIT! Privesc fericită cum dă viață sufletului meu. Trimit totul fără să ceară nimic în schimb. Este dăruirea ce vine din universul magic. Mă transform, fără să vreau, în fiecare floare, in fiecare culoare. - Te iubesc suflete drag! îmi spune natura și mă cheamă în mijlocul ei. Doamne, cât mi-aș dori să pot trimite în toată lumea frumusețea ei! Mă gândesc la clipele în care așteptam tăcută aceste zile însorite. Simțeam nevoia de libertate și dăruire. Pun în fiecare floare dorințele și visele mele. Le merit oare? Curcubeule!... Pentru mine ai apărut în zare ?Ajută-mă, Doamne, să pot dărui toată dragostea mea celor care iubesc natura! Doresc să-mi găsesc libertatea gândurilor curate. Să dăruiesc dragostea și frumusețea primăverii ce încălzește privirile triste. Nu fiți triști, prieteni dragi! Ați uitat? Poate fi un nou început în viață. Primăvara există și pentru voi. Vă aduce iubirea pe raze de soare. Cântecul vă este adus de păsări. Ele vă dau puterea de a vă ridica din monotonie. Dăruiți-vă sufletele celor care plâng! Învățați să zâmbească pe cei triști și supărați de neajunsurile vieții! Porniți în zbor spre visele neterminate! Aveți curajul să le construiți cu răbdare, dăruind iubire! E minunat sentimentul ce trece pe lângă voi. Binecuvântează, dăruind lumină zilelor ce vor urma. Niciodată nu este prea târziupentru noi toți să cautăm liniștea cu înțelepciune. Mult noroc pentru noi, cei ce cautăm dragostea! Viața să ne fie o primăvară!...




.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!