poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1886 .



MISTERUL FEMEII
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Guardiangel ]

2007-03-20  |     | 




Firește că e înconjurată de mister, cum ar putea fi altfel, când a fost modelată din coapsa barbatului și a fost facută special pentru a-i fi ajutorul potrivit!!! Răspunsul se află în sufletul bărbatului, căci ea a fost făcuta ca ecou al strigătului său. El nu este un mister... te uiți la el și ști totul... Vezi în el foamea după eterna provocare, instinctul vânătorului care-și aleargă prada chiar și atunci când nu e flămând, doar de dragul de-a domina, de-a câștiga, de-a demonstra... de-a poseda. Și în același timp, cu tristețe, observi apatia ce-l cuprinde din chiar momentul în care a posedat prada mult râvnită... Bărbatul este incitat de vânătoarea-n sine, nu de pradă. De aceea femeia trebuie să rămână un etern mister. Dacă ar fi descifrată, nu ar mai fi atit de râvnită și... ce-ar mai face bărbatul??? S-ar plictisi de moarte!!!! Și-n nici un caz femeia nu poate fi... satana (cum au afirmat unii). Să nu uitam ca ea a fost creată de Dumnezeu!!! satan este cel care folosește instinctele bărbatului și abilitațile femeii, pentru a-i ține ocupați, departe de adevaratul sens al vieții.
Dacă fiecare din noi și-ar revărsa măcar o picătură din frumusețea sufletească, peste deșertul arid care ne inconjoară, am face din acest pământ, o lume mai bună pentru cei care vin după noi!!!! Iar femeia este cea mai în măsură să facă acest lucru. Ea este cea care poate să facă diferența.
Decembrie 2006

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!