poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1343 .



Cuvinte de la mine ..pentru oameni..
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [jeo ]

2007-03-02  |     | 



Ma uit pe geam si vad un glob ce se tot invarte, ma intreb daca oamenii ceilalti il vad, imi dau sema ca nu toti sunt cu capul in nori si pornesc razvratit spre glob, intind mana pe geam si nu-l ajung, in schimb o vad pe vecina de la parter cum sta in gradina(Dumnezeu stie ce face acolo la 7 dimineata!), ii zambesc si o vad cum incepe sa urce, sa urce, casc gura ca un neghiob si raman asa, cu gura cascata, ma uit si vad cum tot urca, pana la geam, ce-i drept stau la etajul 1, dar cum urca,? pe ce urca?, imi tresare ca la nefericitii epileptici tot trupul si , ca de obicei, ma uitam..la cer si o luasem pe aratura, adica gandurile o luasera intr-o lume pe care, desi n-o cunosc , o iubesc ca un nebun.

Cum iti ziceam, trezitul de dimineata te face mai smecher, tu esti primul care deschide geamul si nu-ti mai vine miros de prajeala de la vecini, ci de miros de viata, ca pan' se trezesc ei, tu deja ti-ai inghitit micul-marele dejun.

De fapt vroiam sa-ti zic cum e cu iubirea, sau cu moartea, oricum stim toti ca , iaca ma chinui sa scap de cacofonie, cu fiecare zi murim putin, asa ca drumul e diferit dar la cap ne asteapta the same ridiculous final cut....:), da , stiu asta si cei care-au vazut filmul:), ma gandesc ca iubirea asta , sentimentul asta , sau ce nabadaie o fi, e in toti exact ca virusii din calculatoare, daca ai noroc scapi cu bine de ea, daca nu, trebuie sa o iei de la capat cu toate.
Si cum pe drum s-ar putea sa uiti ca a trebuit sa te reformatezi ca sa fii unde esti, uiti si iar dai de virus, asa ca ce sa mai, delicata boala, jitie, nenorocire, fala, ranjete penibile pentru altii, minunate pentru tine, ca tot acolo ajungi, adica si cu si fara iubire tot o cautam toti, unii din plictiseala unei iubiri prea rancede, ca e si vechimea cu urmari..., altii pur si simplu ca o cauta cu lumanarea si uneori a naibii lumanare se stinge exact cand esti in ungherul mai intunecat...

Acus ce vad eu la lume, ca rade domne cand iubeste si are lumea asta o licarire nebuneasca, turbata as zice, in priviri, si se tot ating, si iar ranjesc, ba unii-s taman invers, se ascund, cauta mister, se izoleaza, se ratacesc in ei, nu-i mai vezi cu lunile, de parca nimic nu mai e, ei si universul efemer...., altii vad ca se cauta cu privirea, cu telefonul, cu poze, se leaga ca disperatii cu ceva unul de altul...
Uite ce-mi place mie cel mai mult, cand te trezesti, sau te duci la culcare(asta fiind limita intre realitate si vis, fictiune adica..)si spui in gand sau cu voce tare, uneori cu un timbru puternic, ce zi frumoasa, ce bine a fost azi, adica , tu cand ti-ai zis ultima oara asta?si nu asa ca sa-ti zici ceva la culcare si ca ai simtit ca trebuie sa zici asta. Eu, nu prea imi aduc aminte ziua, dar pare sa fi fost demult...


Asa ca sa inchei nebunia de cuvinte, cea mai buna zi e cea in care iti zici, asa la prima ora de dimineata, azi o sa-mi cumpar o ciocolata!

Sa ai o zi minunata si maine sa nu uiti sa zambesti, macar tie, daca nu chiar unui strain sau unei straine, culmea din straini se naste iubirea, ca din cunoscuti..vine amarul.............
ș

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!