poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2065 .



Amely
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2007-02-16  |     | 



Cele două trupuri se lipiră într-unul singur iar privirile tăiau lumini căutînd un răspuns sau o întrebare care nu avea să vină niciodată.Ca un final grandios de teatru , Marius ridică privirea doar ca să încheie momentul cu un tremur ce îi cuprinse trupul și un foc lăuntric îl topi preț de citeva secunde.Rămas cu capul lipit de pielea udă a fetei ascultă inima ce pompa mereu neabătuta doar mai liniștită cu fiecare secundă care trecea.Realiză că trebuie să se ridice deși la un moment dat mai încercă cîteva tandrețuri.Amely stătea întinsă și era evident că îl ignora total.
-Mda.Am făcut-o și pe asta.Nu este ceva prea eșit din comun zise Amely trăgînd cearșaful într-o parte.
-Mă faci să mă simt ca un babuin care tocmai și-a lăsat genele pentru o nouă generatie.Ce dracu? Fi și tu puțin mai sensibilă.
-Vrei să mergi la munte cu mine? schimbă fata brusc subiectul.Jolt mi-a spus că are nevoie de un băiat pentru escaladă iar eu trebuie să duc pe cineva în echipă.Hai, măcar atît.Poate în sacul de dormit mai facem niște prostioare dacă vrei.
-Mi-ar prinde bine o iesire.Poate așa mai schimb aerul.Cînd plecăm?
-Dimineață.Fac un duș și apoi mă duc să adun lucrurile pentru munte.Avem nevoie se saci de dormit , cort toate chestiile alea care fac diferența dintre viață și moarte.
Dispăru în baie nu înainte de a mai zice ceva:
-Fă cearșaful ăla să dispară te rog.E pătat.
-Unde mergem totuși? Trebuie să știu și eu nu?
-Retezat.Pot să fac baie acum?
-Desigur.Cred că o să dorm puțin.
Se lăsă în pat și adormi buștean fără vise.Fu trezit de Amely care era deja îmbrăcată.
-Scoală-te leneșule că pierdem trenul!
-Păi nu plecăm dimineață?
-Este deja dimineață.Hai!
Trenul era tras la peron iar Jolt aranjă rucsacii nu înainte de a destupa o sticlă de țuică.
-Un gît sănătos se ține cu băutura romaneasca........

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!