poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2129 .



Amely
proză [ ]
peste citiva ani

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2006-10-13  |     | 



-De citi ani nu ne-am mai vazut Marius? întrebă fata în timp ce se juca cu cordonul de la rochie.Afară se innoptase și pe geam se scriau flori de gheață căci iarna alerga de nebună înghețînd orice suflare caldă.
-Nu știu.Vrei să vorbim despre ani?.
Admira aproape salivînd formele fetei și corpul îi tremura de emoție la gindul că o va avea pe Marioara.Dacă timiditatea nu i s-ar fi oprit undeva in mărul lui Adam, cu siguranță că ar fi sărit ca o panteră asupra pradei inocente.
-Nu.Scuză-mă.Te-am adus aici ca să fiu cu tine pentru o perioadă.Dar nu îți promit ca mă vei avea.Știu că mă vrei.Ca să fiu lipsită de modestie , în liceul nostru mă doresc foarte multi băieți.Și am avut destule ori șansa să o fac .
-Și? de ce nu ai făcut-o?
-Pentru ca sunt virgină.Pur și simplu sunt.. virgină.
-Stai de o vreme destul de lungă cu tipul acela și vrei să îmi spui mie că esti virgină?
-Asta e adevărul gol goluț.
-Nu îmi vine să cred.Ești cea mai rîvnită fată și tu ești fată mare.
-Þi se pare uluitor ca în ziua de azi să mai fie fete virgine?
-La cum merg lucrurile în ziua de azi pentru unele fete este rusinos să mai fie virgine.
-Te asigur că mie nu îmi este rușine cu acest fapt.
Îl mângâie tandru pe față apoi s lăsă ca o pasăre obosită pe umărul lui.Părul de culoarea griului copt se revărsă pe fața lui Marius inundîndu-l complet cu un parfum foarte fin.
-Domnul doctor? nu l-am mai vazut de o buna bucata de vreme.Ce mai face?
-Nici eu nu l-am mai vazut.A plecat cu o asistenta si ne-a scris ca este pe undeva prin Caraibe.Adevarul ca se plafonase intr-un hal fara de hal si intre el si mama era doar o relatie de prietenie.Nici macar nu se mai atingeau.Totul facut pentru ca eu sa nu sufar.Si mama cred ca pina la urma a inteles acest lucru deoarece nu il mai astepta ci pur si simplu il trata ca pe un strain.Asta e.Probabil si eu voi face la fel.Nu este in firea mea sa ramin prea mult intr-un loc.
Suna telefonul si fata se ridica din coltul patului si isi aranja parul:
-Trebuie sa plec.Iubitul meu e foarte gelos si face crize daca nu vin la timp.
-Te bate?
-Nu ma face sa iti raspund la asa ceva.Hai ca ne mai vedem.Cine stie cind si unde...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!