poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3368 .



Dragi editori...
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Turtle ]

2006-08-22  |     | 



Mare nenorocire mare! Când atașatu' meu dă presă dă la Viana mi-a telefonat pă mobil că flota mea e'n faliment, să'm' saie oichii dân cap, nu alta!
---Cum bă, zic te-ai tâmpit?! Te dau afară bă, că mă pui pă liber și pă mine și mori și tu dă foame... Da' ăla dân Niu-Iorc?!
N-apuc să termin, că molecularu' chirăie și moare. Mă dau pă 'Net! Tre' să găsesc io date pă la f'o bursă, pă gugle ceva, nu să poate! --- îm' zic. Dau un sărci, dau două... să crăp, nu alta! Auzi tu! 98,79726523456 dân' vapoare scufundate! Asta nu! E unu' care mi-a pus-o!
Bă, care ești bă ăla, de te-ai dat la fund?! Ce-ți făcui bă frati-miu', că habar n-avui dă tine?! Bă, lăsași prăpăditu' ăla dă la Viana fără job? Să mă-ndoaie pă mine muieri'sa bă? Că are cinci plozi pă bătătură și i-a zis bărba'su când s-a dus la Viana, că vine cu Hamăru' d'acolo s'o ducă la Viana, la operă, că ia promis bă lu' tac'su că să cunună la Viana, că e la Uniune, nu e ca noi, pă lângă, că până vine Uniunea la noi, ăl' bătrân mai are dă măritat trei muieri și tre' să scoată parai la greu, așa că d'aia l-a lăsat pă ăsta cu mine, că a zis că io scriu, că e treabă dă băieți subțiri și dă bine la poză. Io pă partea ailaltă, zic, bă dă ce să nu profit io, că atașatu' ăla dă la Niu-Iorc nu prea mișcă p'acolo, să tot plimbă cu bărcile mele, da' biștari ioc! Așa că, am zis io, să mă trag mai lângă casă, ca omu'. Acu' veniși tu să'm' strici jucăria. Dă ce bă mâncați-aș?
Bă și negru dă supărare cum eram io, mă proptesc pă netu'ăsta la unu dân ogradă: că cică are o ofertă promo, dă "5 poezii cu reducere". Mă uit, citesc, nu-mi vine să cred! Iar mă uit, iar citesc, iar nu-mi vine să cred! Și dă inspirația peste mine și zic: Gata! Aia e!
Adică asta:

Cui pe cui se scoate...
Rătăceam pe-aici prin zonă,
supărat foc
pe un editor
cârcotaș
care mă tot indexează,
mă blacklistează
și mă plasează
pe la "Atelier"
da' n'are sânge bine pus
stă ascuns,
cu...nasu'n sus
și mă-ntreb de ce.

Bă, mă bucur că v-am cunoscut, acu' io o șterg că vine baștanu' și mă sparge. Cum care baștanu? Bă, e ăla cu scrisu' ce credeați că io scriu? Nu bă, io cu altele, io's băiatu' dă casă, da' mi-a zis șefu' că dacă mă port frumos, mă face scriitor, să nu mă duc cu mâna goală la soră'mea la Viana, că ce, io's mai prost? Am șters-o! Vă pup pă portofel! Mânca'v'aș! Pa!!

PS1: Am găsit pe masa mea de lucru acest text. Bănuiesc cine l-a scris. Analizând faptele, cred că nu e cazul să intervin asupra materialului, dată fiind obiectivitatea și acuratețea datelor primare.
Fără scuzele de rigoare, al dumneavoastră, cu simpatie,
Șerban Stănescu, aka Turtle.
PS2: Am uitat să menționez că datorez multe mulțumiri confratelui meu Iulian Poetrycă pentru materia primă de calitate pusă la dispoziția mea. Rectific deci prin prezenta notă omisiunea, cu precizarea că voi continua să-mi fac aprovizionarea de la firma domniei sale, așa încât, poate conta pe un client sigur.
Același,
Șerban Stănescu, aka Turtle.






.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!