poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2118 .



Sex de oaie și mitocănismu
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Teroristul ]

2006-07-27  |     | 




Interpelare parlamentară la propunerea despre Legea prostituției.
(Fragment din cuvântul unui parlamentar poreclit Legumă ecologică)
-Vă rog să fiu scuzat, fiindcă nu pot face și o introducere, timpul…
- Brava pentru sinceritate!
Vorbitorul, un bărbat intrat la apă, din cauza vârstei, cu o vorbă îngălată, își duce la frunte o batistă albă, care-i evidenția degetele subțiri, ciolănoase, cu nuanță albăstrie.
Mârlan, nu mă refer la cei care m-au întrerupt, ci la cuvântul în sine, da, conform Dex., pag. 559, vine de la verbul „a mârli”. Se mai precizează că este tranzitiv, adică cere complement direct, care se știe că-i oaia, cu care se cuplează, dar e și reflexiv reciproc, pentru că, presupun, și ați observat și domniile voastre, sper, oaia nu rămâne pasivă…
Aplauze, hohote de râs.
Mulțam, dar rogu-v-aș frumos nu-mi mâncați din cuvântul partidului. Întreb. trebuie să fii prost crescut, grosolan, necioplit, bădăran, țopârlan ca să fii selectat în calitate de berbec, pentru a facă sex cu oile, ca să le gesteze?
-La subiect, vă rugăm!
- Aș vrea s-o fac eu…
Alte hohote, fluierături și întrebări:”Crezi că mai poți”?
-…vorbind despre mârlan, tragem deci concluzia că nu vorbim despre berbecul în postura de care am amintit, da? Nu. Eu cred că este vorba despre cioban, despre știuta și delicata lui problemă sexuală. El, ciobanul trăiește fix nouă luni cu oile și dacă are o măgăriță, deși se zvonește că în ultima perioadă la stâne s-au adus capre, mă înțelegeți și eu cred că de aici rezultă conotația de care vorbeam. Revenind la chestiunea atât de fierbinte care se află în discuția noastră, eu vin cu un amendament, care are meritul de a spăla rușinea presupusă, care apasă asupra unor vinovați nedovediți, potențiali, da? Se mai știe că datorită proastei guvernări o primă rezultantă este creșterea numărului de femei care se prostituează. Propunem ca acele dintre victime ale guvernării de față care doresc să-și faca treaba la munte, să primească o pensie nealimentară, rezolvăm două probleme…
- Obiectez, sunt membră în Partidul Român Mioritic, soțul meu e cioban profesionist și consider o blasfemie cuvântarea acestei Legume ecologice. Declar aici că PRM al ciobanilor indiferent de naționalitate, rasă, sex, s-a autosesizat din oficiu ..
-Stimată colegă, se știe că sunteți sesizată și sus și jos, dar rog pe distinșii mei colegi să mediteze la Concediul mârlănesc de care vorbeam…
-Candidatul, pe numele lui Toharcă Bilică și-a consumat timpul afectat formațiunii sale politice. Așteptăm înscrieri la cuvânt, opinii. Pauză de consultări.








.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!