poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2641 .



Fenomenul clatita
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [bog ]

2006-07-26  |     | 



NOU! scrie pe un panou cracanat in forma de A mai mare si decit masuta, in mijlocul careia e infipta o umbrela mai tot timpul batuta de .. vint si sub care e mereu soare, incojurata de trei scaune, asezate pe trotuar linga o pati/roti/ serie. Mai scrie si altceva, dar nu-mi bat lentilele pina acolo de la fereastra aflata intr-o relatie nord-vestica cu pati/roti seria. Clatite ad-hoc, vine clientul, da comanda si astepta, si asteapta,...., "hai bai nene ce-i faci o descinti ca pina acuma ajungeam si acasa si-mi faceam singur nu una, o duzina" sau "ia sa vedem ce au astia aici; luam si daca nu ne place nu mai luam" sau "daca stiam ca tine atat imi bagam si p..iciorele in ea de clatita" sau "tu esti alinutza_0021?, buna eu sunt sorel_13, servim o clatita?" sau "ma duc acuma iau o clatita, imi astimpar foamea asta de lup si dupa aia...shit e 12 noaptea dar hai ca poate cine stie.. tanti clatite mai aveti?". Tanti nu e alta decit o blonda de vreo 28 de ani, in halat alb ajutata de nea Clatita, un individ in maiou, pantaloni 3 sferturi, un inceput de burta (de la clatita?) si avind mereu petrecut pe de dupa ceafa un prosop. Un amalgam de chelner si barman fara a fi nici una nici alta omul invirte, azvirle, prinde, coace si umple clatita dupa clatita. Bine, nu la rata la care ar vrea clientii care se proptesc in usa daca nu mai loc la masuta, blocind si ultima sansa a aerului de a contribui la conceperea clatitei in cauza; poate se gindesc ca se coace mai repede...Aproape tot traficul din/in spre parc e modelat de fenomenul clatita care a aparut pe straduta mea si acapareaza incetu' cu-ncetu' tot cartierul. Azi in Craiova mine la Brabova..

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!