poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1976 .



Pasarea Phoenix
proză [ ]
ontinuare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2006-07-10  |     | 



Clubul, de fapt barul respectiv era undeva la subsol si tocmai de aceea in timpul verii era foarte aglomerat.Intrara cu totii inauntru si Toma se aseza pe scaun invirtind scrumiera , in joaca.Alina se trinti in bratele unuia dintre elevi si incepu sa il traga de camasa, de cravata, ba chiar ii baga mina prin camasa facindu-l pe acesta sa chicoteasca.Toma putu observa ca una dintre eleve se uita foarte contrariata la cei doi si imediat se gindi la un mic razboi feminin.O vreme nu se intampla nimic iar baietii plictisiti plecara sa joace biliard si sa bea bere iar fetele susoteau strinse una intr-alta.Plictisita Alina isi aprinse o tigare fina si isi aranja fusta cu gesturi largi si bine calculate.Astfel Toma putu zari intr-o fractiune de secunda un picior de dama foarte bine croit, avind o culoare alba.Zimbi la gindul ca de la o vreme el si Elvira nu se mai uitau unul la altul si seara se multumeau sa isi intoarca spatele intr-un dispret marital.Termina de baut berea, se scuza si parasi localul indreptindu-se spre statia de autobuz unde isi lua un ziar.
-Domnule profesor vrei sa mergi undeva anume?
Alina Marinescu.
-Vroiam sa merg acasa.zise acesta nedorind sa intre in zona ei de interes.
-Te duc eu cu masina.Hai urca!
Se urca in jeepul de culoare neagra si privi uimit la dotarile masinii dar nu zise nimic.
-Ma simteam foarte singura si am vrut sa ies, azi cred ca nu facem cine stie ce scoala.Mergem sa bem un suc undeva?
-Nu stiu daca e o idee prea buna.Nu vreau sa se interpreteze ceva.
Fata izbugni in ris si calca pe acceleratie pina la podea spre disperarea lui Toma.
-Stai linistit.Nu o sa te violez in masina si nici cu sticla de pepsi.
Bulevardul se strinse ca intr-o menghina si masina isi facu loc cu greu intr-una din parcarile si asa aglomerate.
-Hai profesore! Hai sa simti viata cum pulseaza!
Se lasa tirit intr-un alt club, mai mare , mai spatios iar la intrare aparura in fata lor 4 indivizi foarte solizi:
-Rudy, da-te la o parte si lasa-ne sa intram!Sau trebuie sa ii povestesc lui papa ca ai incercat sa ma pipai in baie?
Rudy se facu rosu la fata, strinse din pumni si apoi facu semn tipilor sa se dea la o parte.
Inauntru , clubul era aproape gol doar citeva perechi consumau cocteiluri in asteptarea serii cind muzica urma sa deschida inca o noapte alba...
-Un Balantines si un marlboro!
-Suc daca aveti.
-Si profesore povesteste-mi putin despre tine.. sunt interesata sa te cunosc.
-Cred ca ar trebui sa te cunosc eu mai intai..Nu crezi?
-Eu stiu? moda s-a schimbat iar acum tot ce conteaza sunt toalele, masinile scumpe , distractia.
-Asa vrei tu? intreba usor iritat Toma.
-Am bani cit nu o sa aiba 90% din orasul asta.Ce sa fac cu ei? Sa ii pun la banca , pentru ce? Vreau sa traiesc din plin!
-De unde atitia bani?
-Tata are o gramada de afaceri , eu sunt protejata lui, eu trebuie sa ii cheltui.Ce vina am eu ca sta la Londra si comanda afacerile cu petrol? Mi-a zis sa merg si eu acolo dar sincer cumparaturile prefer sa le fac din Italia.Ce intens te uiti la mine..Voi barbatii va ginditi doar cum sa duceti femeile in pat.Chicoti si isi turna in pahar bautura apoi se lasa pe spate.
-Ai un numar de telefon profesore?
-Da am.Dar cred ca mi-am lasat telefonul acasa.De la o vreme sunt atre uituc.
-Indragostit lulea..Hai sa iesim undeva in natura! Mergem la vial din Predeal , lasam in urma orasul asta de 2 bani si ne distram un wekend numai noi 2.
-Sunt casatorit Alina.
-Crezi ca nu stiu cit de bine iti merge? Se vede pe fata ta ca ai un jug cit luna de mare.Hai sa mergem! Si nu accept nu! nu sunt obisnuita sa fiu refuzata! Hai!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!