poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2657 .



CANTECUL IMORALITATII
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Crezantema ]

2008-09-27  |     | 




"Fraze alese pentru folos sufletesc"

1. "A muncii" este a-L adora pe Dumnezeu! El este Iubire, Dumnezeu este Nectar, Dumnezeu este Hrană; nici o umbră de egoism, toate izvorăsc dintr-o inimă curată.

2. Adorarea lui Dumnezeu este sămânța, credința este rădăcina, serviciul sfinților sunt uneltele, comunicarea cu Dumnezeu este fructul.

3. Sufletul care adoră pe Dumnezeu este absorbit în Dumnezeu iar numele lui este refugiul în El.

4. Relația între cel ce iubește pe Dumnezeu și cel iubit, construiește puterea de legătură sudată prin pace și curățenie sufletească.

5. Considerați casa voastră Lăcașul lui Dumnezeu și în felul acesta acțiunile voastre vor fi ca luminile în preajma lui Dumnezeu, prin care se zidește veșnicul locaș pentru tine. In felul acesta se transformă omul spiritual în divinitate fără de sfârșit.

6. Precum focul are facultatea de a arde obiectele, astfel Numele lui Dumnezeu are putere de a distruge păcatele și dorințele.

7. Numele lui Dumnezeu este o barcă ce permite să traverseze orice prăpastie.

8.Dumnezeu este în inima acelui om care dă și răspundește bunătate aproapelui, sufletește și trupește.

9 "Dar de ajutați numai pe prietenii voștri, nimic n-ați folosit în osteneala voastră, ca aceasta o fac și păgânii".

10. Faptele bune făcute dezinteresat îți dau luminare, bunătate și bucurie eternă. Prin aceasta ai viziunea Unicului Dumnezeu.

11. Puritatea interioară și exterioară te ajută să ai dorințe care nu te distrug sau sustrag din frumosul zbor spiritual.

12. Cine nu se amestecă cu prea multe persoane, în singurătate vede frumusețile ce așteaptă pe tot omul care se împacă cu Dumnezeu pe calea vieții.

13. Reduce-ți-vă treburile voastre, cultivați-vă calmul, altoiți-vă rugăciunea: "Doamne Iisuse Hristoase, miluiește-mă!"

14. Vorbiți puțin cu mintea voastră să depene "Rugăciunea lui Iisus".

15. Controlarea gândurilor aduce mare putere și înălțare sufletească.

16. Orice exercițiu care face sufletul stabil în Dumnezeu poate atinge perfecțiunea.

17. Calmul profund purifică rapid inima și vă veți bucura de muzica sufletului.

18. Deveniți indiferenți la obiectele simțurilor.

19. Concentrați-vă asupra sunetului care activează mintea.

20. Sufletul are mai multe sertare în care stau ascunse cunoașterea lucrurilor secrete, capcană binefăcătoare ce unește și absoarbe sufletul în Dumnezeu, făcându-l să atingă locașul fericiților din eternitate.

21. Eliminați mânia, cunoaște-ți-vă pe voi înșivă. Dați sufletul în mâna Creatorului. Fiți în armonie cu El.

22. Distrugeți îndoielile și îndepărtați egoismul.

23. Echilibrul spiritual aduce lumina veșnică.

24. Intreabă-te: Cine sunt?
Sunt eu liber?
Oare nu sunt sclavul vreunei dorințe?
Se bucură sufletul meu sau plânge?
Ne-am stabilit de aici în veșnicie sau nu credem?

In lumea asta de spoială
Sunt multe bucurii făr-de-ndoială
Când le guști pe toate rând pe rând
Rămâi mai însetat și mai flămând.
Ferice de acel ce în ceasul greu
Și-a readus pe Dumnezeu
In casa sufletului său!

"Recunoaște-ți-L de Creator, hrăniți-vă cu El, ca să vă fixați în El. Așa veți fi una cu El și de nu vom fi copiii Lui – sluga celui rău vom fi -".
Extras din cartea "Măicuța Veronica de la Vladimirești". Doamne ajută, Elisabeta Brănoiu.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!