poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1920 .



Am alunecat
proză [ ]
Cum este să...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Invio Nevis ]

2008-08-29  |     | 



Pledoaria mea începe cu o căzătură fizică pe un caldarâm de plastic imaginar. E muchia dintre realitate și nor. Ti-am zărit spatele. Superb mers, superb vis. Am stat lângă tine alergând cu imaginația cât mai departe. Mă simțeam cu iubita și mă simțeam cum mă făceai să mă simt întotdeauna: rege. Îmi doream, la început să apari pe acea ușă întunecată, să zăresc cum chipul tău se luminează încet, cum privirea ta strălucește și luminează tot pentru că m-ai văzut. Nu a fost să fie așa. Telefonul sună ca întotdeauna și mă trage cu gheare repezi în realitate, dar, ești tu. Inima respiră ușurată și fericită. Îți aud vocea ta plină de culoare, ca un mic curcubeu. Te văd, mă chemi, sunt lângă tine. În sfârșit visul și realitatea sunt aceeași...dar nu pentru mult timp. În realitate ești mai frumoasă decât în vis. Stau lângă tine cuminte. Mintea mea vrea să te ia în brațe, să te sărute cu dor si fericire. Tu stai, ferită și aparent timidă. Încerc să mă concentrez să te ajut. Ești perfectă. Te iubesc! Tu știi asta și mi se pare că te roșești apărându-ți aparențele. Mi se pare totul normal, noi doi, lumea, ochii tăi frumoși.
O căzătură și mă trezesc zgâriat de realitate. Nu simt umilire, ba chiar sunt fericit. De ce sunt atât de fericit când mâna aproape îmi sângerează de durere și stiu că toți ceilalți au văzut scena? În mintea mea zâmbesc și mă gândesc că e din cauză că o iubesc, că asta mă face așa de neatent. E ciudat. În mintea mea parcă ar fi încă lângă mine și ar fi ghicit ce gândesc. Îi văd zâmbetul. Sunt fericit! Cad iar lângă ea în vis.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!