poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1583 .



Cadru cu cadru
proză [ ]
Sârmă ghimpată

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Invio Nevis ]

2008-07-05  |     | 



Am făcut un mic filmuleț. Prin privire văd ce simți tu... Oare ce mai ești azi? O poză privită după altă poză. Colțul ochilor tăi au lacrimi și tristețe. Cadrul următor caut cu inima strânsă zâmbetul tău de iubire dar nu îl găsesc. Neliniștea mea crește trecând la cadrul următor. Nimic. Acum devin curios și privesc cu alți ochi totul. Primul cadru: plăcere în sărut...al doilea cadru, tristețe pe care dorești să o gonești și să fugi de ea...al treilea cadru, scârbă... De cine? De mine, de iubire, de durere? Simt cum se scurge acea privire în adâncul inimii mele. Oare de ce am filmat tot, cadru cu cadru? Oare de ce mă uit și încerc să explic ce se întâmplă cu privirea ta. Acum privesc iar, cadru cu cadru fiecare poză a privirilor tale. Încerc să explic cum se poate așa ceva. Încerc să explic cum a devenit totul o disperare spălată de timp. Cu sârmă ghimpată prin gânduri revăd șirul de imagini și observ un mic detaliu pe care iubirea mea mă face să îl cred. Ultimul cadru era durere. Sărutul meu te doare atât de mult? Sărutul meu îți seacă sufletul de plăcere? Sărutul meu credeam că aduce fericire, bucurie, vise și... amețeală plăcută care să te facă să plutești. Niciodată nu credeam că cineva mă poate iubi atât de mult încât sărutul să doară. Când o să îmi ierți sărutul o să mă simt o atât de mare tristețe. Vreau să văd durere în fiecare sărut care ți-l dau, să mă iubești cu durere în egală măsură, așa cum simt eu că trăiesc prin iubirea ta., cu durere.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!