poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3245 .



În Tot de-a Una
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]
Neterminata

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [poeanon ]

2008-05-28  |     | 



„Această poveste fantastică este rodul imaginației mele, însă dacă trecutul s-ar putea schimba iar călătoriile interdimensionale conștiente ar fi posibile aceasta ar deveni dintr-odată reală.”
Toma Adrian Robert

Capitolul 1 - Portalul

...totul a început ca un joc. Mă pasionau șahul și magia. Îmi plăcea să observ surpriza, cum apărea pe chipurile admiratoarelor, când, deși nu vedeam tabla de joc cu așezarea pieselor, ci doar bazându-mă pe comunicările exacte ale adversarilor, le anunțam captura decisivă a câte unei piese importante, ori, când sacrificând cu fermă intenție piese de valoare, uneori chiar regina, le anunțam cu precizie matul, care urma implacabil într-un număr determinat de mutări...

...jucam șah orb, numit și șah "a l'aveugle". Nu era nimic paranormal în asta. Doar că așa am început să deprind percepția simultană a două lumi, una aparent la îndemâna tuturor, alta doar anumitor inițiați. Mai târziu, mult mai târziu căile magiei și șahului s-au contopit pentru mine, într-o singură panoramă - deplină și clară, într-o noapte când...

...de câteva ore cercetam cu fervoare rețeaua web la "Tronik Games & Net", un club de internet din cartier. Închiriasem un calculator pentru toată noaptea. Trebuia să găsesc. Nu știam încă ce. Dar un simț deosebit de puternic îmi trezise intuiția. Undeva în memoriile unui calculator conectat la rețeaua mondială, era afișată o informație extrem de importantă pentru mine. Pe un sit. Urma s-o găsesc...

...de câteva săptămâni răsfoiam, fie la întâmplare, fie atras de către un titlu de carte, ori de numele vreunui autor cunoscut, în biblioteca profesorului J. De fapt, de acum era deja biblioteca unei cunoștințe de-a mea, care deși fusese rudă cu profesorul, nu avusese prilejul să-l întâlnească pe vremea când încă mai era în viață. Printr-o conjunctura neașteptată îi fusese lăsată moștenire casa, cu ce avea înăuntru. Vroia să vândă tot și mă rugase să evaluez cărțile de valoare. Era o colecție vastă și îmi luase deja mai mult timp decât se aștepta cunoștința, dar cum nu găsise încă un potențial cumpărător, nu se grăbea...

...pe o foaie împăturită, căzută din Necronomicon, o coală tip A4, listată la imprimantă, era descrisă povestea unui băiețel de trei ani care călătorește într-o lume paralelă - pare-se printr-o operație magică realizată pur întâmplător, călătorie declanșată de manipularea pieselor pe o tablă de șah. Autorul articolului făcea referire la posibila așezare a pieselor în poziția supranumită "Poarta Lumii". Singura referire la această "Poartă" care ar permite trecerea către alte lumi, s-ar fi găsit, scria autorul, de către cercetătorul italian Franco Brussino, după o îndelungată muncă de descifrare a hieroglifelor descoperite pe o serie de fresce aflate pe pereții interiori ai mai multor morminte de faraoni, începând cu cea păstrată cel mai bine din cavoul lui Hesi-ra (circa 2700 î.e.n.)...

...clic după clic, apelând diverse motoare de căutare, încercam să nimeresc combinația de cuvinte, cu dicționarul italian alături, cuvinte cheie care să mă ajute să identific situl de pe care fusese copiat, listat și tradus misteriosul articol descoperit poate chiar de profesorul J. Situl promitea imagini cu momentul dispariției copilului deoarece țarcul acestuia fusese supravegheat în permanență de o cameră video...

...copilul suferea de artrită reumatoidă, deci nu ar fi putut părăsi țarcul singur...

...de fapt, mai scria acolo, copilul reapăruse peste câteva zile în același loc, cu un cal negru de lemn în mâna stângă, exact ca în momentul dispariției - lipseau doar tabla de șah și restul pieselor...

...după descrierea făcută de Brussino, la Deir il Medina, din mormântul arhitectului Kha (circa 1400 î.e.n.) s-a recuperat o cutie, aflată astăzi la muzeul din Torino, ce se poate desface ca și șahurile noastre de lemn, care închisă are dimensiunile 40/13/8 cm și 12 figuri, din care 5 sunt aproximativ asemănătoare turnurilor de astăzi, iar 7 au forma pionilor sau nebunilor. Lipsa unor piese, cum ar fi calul, sau separarea de celelalte, ar arăta grija deosebită și totodată teama vechilor egipteni de declanșarea, prin simpla alăturare, a unor operații magice neprevăzute, cum ar fi trecerea spre alte lumi...

...după anunțarea dispariției copilului și vizionarea înregistrărilor de către autorități, părinții copilului au fost interogați cu poligraful și încăperea a fost preluată sub supraveghere continuă de armată. Transmisia imaginilor înregistrate prin camerele video este redată on-line în prezent, după ce un hacker a reușit să se conecteze neautorizat și să facă publică întreaga istorie...

...calul de șah, potrivit unei asocieri mistice simbolice, ar corespunde elementului foc, astfel deplasarea lui ca ultimă mutare în reconstituirea poziției "Poarta Lumii", să fi putut declanșa o... teleportare ??...

...elemente care ar fi putut avea importanță în declanșarea dispariției:
-forma de cerc perfect a țarcului, cu raza de 108 cm ?,
-aranjamentul pieselor pe tabla de șah ?,
-poziția degetelor mâinii stângi cu care băiețelul ținea calul - între degetul mare și cel inelar ?,
-boala de care suferea copilul...

...la întoarcere, în urma testelor și analizelor medicale amănunțite, copilul s-a dovedit a fi perfect sănătos... nu însă și înainte de salt...

...încă un fapt ce atrage mirarea - la întoarcere calul alb din mâna copilului devenise... negru...

...ca prin vis, aud soneria fostei locuințe a profesorului J. Mă rup cu greu de lectura cărții ce o aveam în mână și merg să deschid. La ușă, noul proprietar, beneficiar al surprinzătoarei moșteniri, cunoștința mea:
- Ce mai faci, cum mai merge treaba ?
- Bine, dar încet, biblioteca este uriașă, iar unele cărți sunt exemplare extrem de rare, apărute cu mulți ani în urmă, în tiraje reduse.
- Altfel ?
- În rest, toate bune. Spune-mi, te rog, dacă nu te afectează prea tare, cum a murit profesorul J., știi ?
- Nu tocmai, adică știu, dar e o poveste cam ciudată.
- Dacă te afectează iartă-mă, nu trebuie neapărat să-mi spui!
- Nu, nu mă afectează, știi doar că nici nu l-am cunoscut. Aș putea spune că fotografiile lui sunt pentru mine ca ale oricărui străin. În ce privește moartea lui, ar fi o variantă, faptele stau cam așa: Profesorul J. plecase într-o călătorie în Himalaia. Deși în vârstă și fără antrenament special, afirmase că va urca pe... "K2", al doilea vârf al lumii, ca înălțime și cel mai dificil de escaladat. "Muntele ucigaș", cum este supranumit de alpiniști."
- Sinucidere curată. Și chiar a încercat să urce, a ajuns în tabăra de bază ?
- Da, și încă era foarte optimist înainte de a pleca pe ultimul drum. Toți cei din preajmă au fost surprinși de rapida acomodare a bătrânului profesor la aerul rarefiat și presiunea atmosferică de la acea altitudine. Cei rămași în tabăra de bază, la peste 6000 de metri, nu-și explică nici acum ce constituție robustă îl ajuta să reziste. Deși urca extrem de încet, nu a fost văzut niciodată oprindu-se să-și mai tragă răsuflarea.
- Și ? Cum a murit de fapt ? A ajuns pe vârf ??
- Nu. Nu avea cum să ajungă. De atunci nu a mai fost văzut niciodată. Probabil că a murit din cauza furtunii. Când ajunsese la 8000 m, vremea s-a stricat rău. Mulți alpiniști încercați au pierit pe K2 din cauza vremii. Dacă nu s-a întors, înseamnă că a murit. Nu avea unde să se ducă. Acum scuză-mă, te rog, am trecut doar să văd ce mai faci, de fapt trebuie să ajung undeva în apropiere. Ne mai vedem. Salut!
- Salut!...

...visam, fără să-mi dau seama când adormisem. Știam că visez. Că mă visez. Părea unul din visele acelea experimentale când reușisem pentru prima dată să-mi privesc mâinile fără să mă trezesc din visat. De data asta însă nu controlam eu visul - eram doar un simplu pion, pe o imensă tablă de șah, supus unei voințe alb-strălucitoare...

...clic pe www.google.com, secvența de cuvinte cheie: "hacker + chess + magic + J", deodată, într-o fereastră separată, mesengerul yahoo se deschide singur: "- Ce mai faci prietene ? Poți considera că m-ai găsit, deși între Universul în care te afli și mine nu există decât o fragilă punte, mai subțire ca un fir de păianjen, prin care are loc transportul de informație. Acum trebuie să mă retrag, deja programele care mă caută mai au doar câteva secunde până să intre în alertă. O să te caut tot eu." semnează J...

...întrunirea de la comandament viza o situație gravă - cele mai noi sisteme de protecție a datelor fuseseră pur și simplu ignorate de tehnicile acestui hacker complet necunoscut. Acțiunea neautorizată nu lăsase nici un fel de urme, nu se știe nici cine, nici de unde desfășurase asaltul prin care sustrăsese aceste date și imagini strict secrete...

...auzisem galopul, nechezatul și apoi saltul însoțit de zbaterea coamei negre în vânt. Urma să fiu capturat. Nu-mi era frică. Simțeam prezența ocrotitoare a celorlalte piese albe - nu era nevoie să mă rotesc, legături fine, subtile mă integrau într-un plan de ansamblu, trasat dinainte de conștiința care mă gândea...

...la mult timp după plecare , ecoul cuvintelor cunoștinței mele îmi răsuna insistent în minte "nu avea unde să se ducă"... și apoi, brusc, m-am trezit: "- Ce mai faci prietene ? Eu sunt J."


Capitolul 2 Spațiul din afara spațiului

Un tânăr cu ochii albaștri mă privea cu o intensitate foarte ușor superioară gravitației rarefiate a locului în care parcă levitam.
- Profesorul J. ?... dar eu credeam că are o vârstă înaintată profesorul... cum de sunteți așa de tânăr profesore ?
- Dragă Răzvan, aici unde te afli acum poți lua orice formă-gând dorești, în funcție de energia cu care ești pregătit să o susții. Cel mai ușor este să manifești o înfățișare deja avută în istoria ta personală, compatibilă și apropiată de structurile tale actuale, de persoana care ești în momentul spațio-temporal în care induci transformarea. De altfel și în dimensiunea planetei noastre Pământ este posibilă această metamorfoză, doar barierele energetice clădite exponențial pe influența gravitațională sunt acolo mult mai greu de trecut. În literatura de pe internet poți găsi mai multe detalii căutând după cuvântul cheie „shapeshifting” și are legătură cu mutarea unui așa-numit punct de asamblare a patru sfere subtile...
- Profesore aveam atâtea întrebări să vă pun, însă acum simt așa o liniște și bucurie încât toate nelămuririle și neliniștile mele trecute îmi par ceva greu de înțeles...
- Nu-i nimic, te voi ajuta să îți amintești și să afli tot ceea ce ai nevoie pentru pasul imediat următor revenirii tale în lumea terestră. Dar înainte de toate te rog să mi te adresezi ca unui prieten de aceeași vârstă, formele de politețe lingvistică căpătate prin educație ne-ar întârzia inutil comunicarea și nu ar reflecta corect relația unei libere exprimări între două spirite neîncătușate, așa cum suntem de altfel amândoi. Spune-mi de acum inainte Ji.

Percepui o fluctuație în privirea profesorului care imediat mă transpuse în rezonanță cu capacitatea de a formula întrebările la care aveam atâta nevoie de răspunsuri în lumea de unde fusesem capturat prin intermediul magnificei partide de șah pe care de curând o visasem...

- Așa, Ji, oare unde ne aflăm noi acum ? prima mea impresie din ceea ce cunosc m-a purtat cu gândul că suntem undeva pe un corp celest asemănător Lunei sau undeva în spațiul interstelar cu o gravitație mult micșorată, apropiată de zero...
- Ne aflăm... în afara Tablei de șah... am fost amândoi capturați și vom reveni în Universul guvernat de prezența planetei Terra cu ocazia promovării unor pioni albi pe ultima ei linie...
Îți este util să știi că Pământul este asemenea unei imense table de șah pe care chiar acum se confruntă două Inteligențe extraordinare: cea alb-strălucitoare cu cea negru-absorbitoare... așa ca și cum s-ar confrunta, dacă am compara cu două corpuri celeste - un soare uriaș și o gaură neagră...
Soarele încearcă să protejeze lumea de a nu fi înghițită și dizolvată în dictatura antigravitației unde căderea este continuă, o sfâșiere fără oprire, un loc unde nu poți călca, nu poți urma o cale, unde liberul tău arbitru este complet anihilat, subjugat voinței unui singur Stăpân al Forței care te mută unde sau cum vrea...
O astfel de subordonare oamenii o simt când se îmbolnăvesc și puterea de a se lupta cu boala le scade brusc și fără explicație...
Ca să revin la întrebarea ta, ne aflăm într-un loc unde nu ne supunem acestei confruntări, pe un teren privilegiat al Forței, o dimensiune unde nu are acces decât Inteligența Albă, tocmai pentru că Inteligența Alb-Strălucitoare nu intervine în liberul arbitru... ea se divide, se împărtășește fiecărui lucrător al luminii făcându-se disponibilă fiecăruia în deplinătatea sa, după modelul hologramei...
Acesta este unul dintre ceruri... deasupra Universului... ne aflăm undeva în partea superioară a Multiversului... Faptul că ne aflăm aici este urmare a ceea-ce-suntem, a elevării noastre în viețile terestre succesive, așa cum le-am acumulat experiența...
Alegerile, dar mai ales inițiativele noastre însoțite de continuarea lor când s-au dovedit a fi bune cât și voința puternică de a ne sustrage lor când s-au dovedit a fi greșite, cultivarea consecventă a acestei capacități personale ne-a trecut în tabăra pieselor albe, motiv pentru care ni s-a permis să ne aflăm acum, aici...
- Dar piesele negre unde merg când sunt capturate ?
- Entitățile supuse manifestării Forței Întunecate care și-au asumat rolul pieselor negre sunt cele care nu și-au luat ca referință pentru inițiativele lor Binele colectiv, ci mereu și mereu pentru ei a prevalat obținerea satisfacției personale și dezvoltarea unei puteri egocentrice care i-a absorbit treptat ca urmare a algoritmului implacabil „ceea ce faci altora ți se va întâmpla în egală măsură ție”, fapt ce a condus la anihilarea liberului lor arbitru, devenind sclavii și instrumentele corupției Forței...
De aceea aceștia ajung prin capturare într-unul din cele 7 anticeruri, locul unde se află Stăpânul lor fiind undeva mai jos de al șaptelea, în anticerul denumit șapte virgulă trei...

Ji mi-a explicat pe îndelete cum specializarea pe mai multe științe de graniță împreună cu însușirea temeinică a tehnicii jocului de șah, cât și deschiderea mea către viziunea magică a realității m-au adus în situația de a fi ales să îmi asum cunoașterea unei noi trepte în elevarea omenirii, care va fi supranumită cunoașterea Tablei de safir.

- Ji, de unde provine această cunoaștere și de ce se numește așa ?...

Capitolul 3 Agentul secret

... Dino Salatti era complet detașat de îngrijorarea comandantului și ordinele stricte ce îi îngrădeau, în mod deosebit în această misiune, libertatea de decizie și acțiune cu care era obișnuit - era de departe cel mai bun agent din unitate, cu o vastă pregătire multidisciplinară pe suportul unei gândiri suple, excelând prin măiestria disparițiilor atunci când situația le impunea.
Îi plăcea anume riscul – părând că se hrănește, absoarbe și transmută întreaga tensiune generată de implicarea catastrofei în soluțiile paradoxale pe care le inventa cu ușurință mereu pe muchie de cuțit. Un alt record personal - rezolvase 66 de misiuni aparent imposibile în mai puțin de 6 ani.
Ceea ce nu cunoșteau colegii și superiorii lui era faptul că recurgea la practici oculte invocând sprijinul unor entități elementale de conjuncție astrală. Această deprindere a lui în arta necromanției l-ar fi putut face de bună seamă faimos într-o viață de om normală în meseria de scamator-magician sau chiar de cascador. În sferele oculte, amprentele prezenței lui ascunse se recomandau cu un alt nume – Dark Sellenum...


Capitolul 4 Ea

... am sărit dincolo. Este a noua oară. Acum sunt un cal de safir. Translucid, dur, inundat de albastru. Ea este albastrul. Îmi cuprinde formele ca un val desprins de cer, despletită în nuanțe și sclipiri nenumărate – surâde. Îmi aduc aminte de copilărie. De globul de cristal al mamei în care încăpeau toate lumile, de unde îmi aducea poveștile, de unde veneau zânele bune, unde am întâlnit-o pe ea prima dată. Luasem pe ascuns globul. La început nu puteam să trec cu privirea de conturul formei lui ovale. Și deodată, dinăuntru, zâna mea a clipit din ochi. Steluța sclipirii a călătorit din lumea ei într-a mea ca o cometă, aducându-mi vești și povești imaculate. Mama a știut. De când s-a întors acasă. Mă privea într-un fel anume, tot cu dragoste, dar altfel – ca pe un om mare. Iar eu, acum știu, eram îndrăgostit. Când tatăl meu m-a învățat să joc șah, deja o cunoșteam. Era ea. Zâna mea. Regina de șah...

Capitolul 5 Marea poluare

...mă aflam pe pătratele unei imense table de șah ce traversa munți și dealuri, ape și orașe, pe care se deplasau oameni, purtați de interesele personale încolo și încoace, lipsiți de o privire clară de ansamblu asupra planetei pe care locuiau – Pământul.
...eram prezent simultan lângă ei cât și în supradimensiune. Deși observau și simțeau pe pielea lor efectele globale ale poluării și încercau să găsească o rezolvare a acestor probleme cu care se confrunta omenirea, acestor organisme și instituții regionale sau internaționale le scăpa de bună seamă un factor important, fapt care le împiedica să conceapă un plan de măsuri cu adevărat durabil...
...D.S. pregătea cu minuțiozitate momentul invaziei fumbrelor, strategia și loviturile tactice ce ar urma imediat după eliberarea din adâncurile încinse ale scoarței și preluarea controlului acestor entități jumătate-fum-jumătate-umbră... formatarea condițiilor de materializare și camuflaj necesare cohabitării fumbrelor se realizau prin intermediul unor mari companii de afaceri din întreaga lume supuse influenței necromantului...


Capitolul 6 În căutarea jurnalului profesorului Culianu

...o nouă căutare în hățișul pânzelor web, în rețeaua imensă care stochează și transportă informația ca pe cea mai aleasă mirodenie:
http://linguafranca.mirror.theinfo.org/9209/culianu.html

Din lucrările profesorului Ioan Petru Culianu și discursurile pe care le susținea la Universitatea din Chicago reiese că acesta credea în coexistența universurilor multiple, în faptul că mintea participând la crearea realității ar avea puterea de a inventa lumi imaginare pe care apoi să le facă să devină treptat reale, precum și în puterea trecutului de a participa la propria lui transformare.
Ultima scurtă poveste a lui publicată cu titlul "Limbajul Creației" în luna în care a murit ne relatează despre un istoric în vârstă de 40 de ani, cu care profesorul pare să se identifice și care intră în posesia unei stranii cutii muzicale care avea la bază un cod al limbii vorbite de însuși Dumnezeu.
Mă oprii din citit, odată parcă cu bătăile-mi de inimă ale căror ecouri se împleteau cu gândurile mele - profesorul Culianu știa… oare el fusese sursa profesorului Ji …?
“Cutia muzicală”, din ultima poveste scrisă și publicată de renumitul profesor din Chicago… este… da… desigur… tabla de safir… Yi Jing… jocul de șah… limbajul creației fiind codul binar, șirurile de zero și unu… yin și yang…

Capitolul 7 Alchimia Creației
- detalii tehnice pentru căutătorul inițiat

…ia să vedem, avem:
- cele 8 fenomene reprezentate prin trigrame* care se pot aranja în șiruri de zero și unu înlocuind fiecare linie yang cu cifra zero și fiecare linie yin cu cifra unu,
- piesele de șah împreună cu tabla care corespund fenomenelor conform comentariilor la Cartea Transformărilor din manuscrisul “Shuo Gua”,
- cele 7 note muzicale așezate pe portativ și pauza care se scrie prin șirul de trei de zero…

…cerul este deci 000, pauza de pe portativ, Adam, din care se naște Eva (111 – nota si) împreună cu care dau naștere celorlalte 6 fenomene antagonice și complementare…

…tunetul (dama) 110 (nota la) cu vântul (regele) 001 (nota do)…

…focul (calul) 010 (nota re) cu apa (nebunul) 101 (nota sol)…

…muntele (turnul) 011 (nota mi) cu lacul (pionul) 100 (nota fa)…

…acum avem tot ce ne e util să ascultăm cântecul unei partide de șah… sau să construim cutia muzicală care conține Limbajul Creației…

…dacă încă nu putem citi cartea Tablei de safir, de-acum măcar putem asculta versete ale ei, alese după voie – parcurse de jucători profani sau de mari maeștri…

Proiectul Tablei de safir:

Caut muzicieni, programatori, pictori, magicieni, specialiști în decriptare pentru a participa la descifrarea mesajului Tablei de safir. Cei care vor să acorde o mână de ajutor și cred că o pot face sunteți rugați să îmi scrieți pe email la adresa: [email protected] Mulțumesc!


Capitolul 8 Cuvinte noi

- Ji, spune-mi te rog, care este factorul care exercită o tensiune sau cum se structurează realitatea înconjurătoare astfel încât ne permitem aceste călătorii interdimensionale ?
- Prin cuvânt, Răzvan - elementul unitar de sens !… Cel mai simplu limbaj este reprezentarea contrastului… întuneric, lumină… Închide ochii și imaginează-ți în spațiul mental stări alternative de lumină și întuneric… dacă nu poți realiza prin concentrare acest lucru te poți ajuta cu o lanternă proiectând codul unei partide de șah deasupra pleoapelor închise sau ușor întredeschise… și așa cum te-ai gândit să asculți muzica partidelor de șah, prin această tehnică cu mult mai simplă poți memora o partidă de șah de la nivelul ei de bază… permițând apoi acestor structuri noi să coexiste realității în care spiritul tău se manifestă… aceste ritmuri vor interfera la cel mai intim nivel cu vechea reprezentare a realității… și vei putea comuta între reprezentări sau chiar să le manifești simultan, cu puțin exercițiu…
- Deci să înțeleg că șahul ne pune la dispoziție un limbaj etalon, un cod prin care orice om, indiferent de mediul din care provine, indiferent de credințele sale, să poată călători interdimensional, să poată avea acces la aceeași realitate dincolo de orice prejudecăți…
- Da, exact, aceasta este cheia care unește toate lumile, nu numai pe cele umane, ci este puntea care ne conectează și cu civilizațiile non-umane… cu toate entitățile care locuiesc în Multivers…
- Asta înseamnă că diagramele de șah sunt… cuvintele Limbajului Creației ?
- Mai mult încă, alegerea ultimei mutări care a condus la obținerea diagramei insuflă emoție, fiecare piesă de șah fiind o literă a acestei secvențe a adevărului absolut care susține și unește toate lumile…
- Înseamnă că odată tradus acest limbaj se poate comunica foarte ușor cu animalele sau cu orice formă de conștiință mai mult sau mai puțin perceptibilă de oameni cu cele cinci simțuri prin care limitele noastre ca specie au fost prestabilite… Mulțumesc Ji pentru acest dar minunat de cunoaștere - o să încep imediat să meditez asupra acestor cuvinte noi pentru a alcătui un dicționar al confluenței tuturor reprezentărilor într-Una.

Capitolul 9 Teroarea din adâncuri

…miercuri, 16 aprilie 2008…
- Dragi radioascultători este ora 9:34 și temerile legate de seria de cutremure de ieri și de astă noapte se confirmă - coloana de lavă, cenușă și gaze emisă de vulcanul Egon are peste patru mii de metri înălțime!… …aici Radiooo Baliii… Vă reamintim să amânați orice excursie planificată zilele acestea către insula Flores din Insulele Sondele Mici, aflată la 500 km de noi… …Radiooo Baliii… …celebrul romancier și investigator britanic de paranormal Goodfoot Springfield Jerome the Third și-a anunțat iminenta vizită în arhipelag pentru culegerea și cercetarea unor mituri insulare străvechi care stau la baza explicării erupțiilor vulcanice. Renumitul scriitor va fi însoțit de colega sa, specialista în lingvistică Antoaneta Păun, care a declarat pe aeroportul din Londra, înaintea decolării, că i-a fost solicitată prezența în această călătorie pentru colectarea cuvintelor cheie în dialectele locale, legate de fenomenologia vulcanică și înregistrarea lor sonoră, urmată apoi de efectuarea unor investigații etimologice și spectrografice asupra structurării emoției în cuvânt, redate prin timbrul, tonul și vibratiile vocii interlocutorilor băștinași în momentul evocării de fapte și stări. Literologul român a adăugat că această cercetare este și o premieră în domeniu prin care se verifică ipoteza personală că emoția se transmite inițial printr-o anumită literă în cuvânt și există o legătură directă între nuanța emoției, litera aleasă și calitatea pronunției acestei prime litere.
- “Emoția erupe prin cuvânt căutându-și litera potrivită asemănător presiunii din interiorul unui vulcan când împinge lava spre centrul de impact pentru a exploda în atmosferă” - a mai declarat aceasta unui reporter de la ziarul britanic Tomorrow’s News… …aici Radio Baliii… Ascultați știrile dimineții!…
…D.S. cerceta harta secretă a locației unde desfășura experimentul – undeva printre cei șaizeci și cinci de vulcani activi indonezieni ce au erupt din 1900 până în prezent privea către cel ce va fi cunoscut în istorie sub denumirea „66 - teroarea din adâncuri”... Fusese informat de la centrul mobil de supraveghere și dirijare că și pentru alte servicii de spionaj, îndeosebi MI 5 prezentau interes anumite evenimente din arhipelagul indonezian și că aceștia inițiaseră chiar un cod galben...
...era pe un iaht închiriat când i se confirmase la radio numele concurenței – The Third, și de aceea declanșase imediat o procedură de urgență cu măsuri suplimentare de acoperire și disimulare a activității sale în zonă – se numărau pe degetele de la o mână de mason oferindu-și salutul la întâlnirile secrete persoanele care știau că romancierul mai avea doi frați gemeni cu care comunica telepatic alcătuind o celulă extrem de eficientă în cadrul direcției de cercetări paranormale a serviciului de inteligență britanic...
...http://vulcan.wr.usgs.gov/Volcanoes/Indonesia/Maps/map_indonesia_volcanoes.html...
Păun mai avea în această călătorie și o a doua misiune, în calitate de membru al Biroului de Investigații Paranormale (B.I.P.) din Brașov... aceea de a verifica acuratețea viziunii călugărului, medium care acceptase neoficial să sprijine B.I.P. și era referit de colegi din motive de discreție ușor de înțeles, cu numele Călugăru... În mintea ei stăruia o întrebare la care nu găsise încă răspunsul – va reuși oare să identifice vulcanul din viziunea Călugărului ?... potrivit relatărilor și descrierii acestei percepții sau revelații extrasenzoriale catastrofa ar putea pune în primejdie un număr de zeci de ori mai mare decât cel declarat acum de autoritățile locale potrivit cărora circa 23.000 de oameni erau amenințați. Ca lucrătoare a luminii și protectoare a vieții era vital pentru ea să găsească o cale cât mai benefică de intervenție în karma acestei populații pentru a preveni și reduce pierderile de vieți acționând la un nivel mai subtil asupra cauzelor globale care conduc către acest cataclism...
...D.S. monitorizase mișcările seismice și întregul proces amplasând în interiorul și pe versanții masivului vulcanic Egon înalt de 1.703 metri, electromagneto-roboți (ELMR) cu camere web portante cu deschidere de 360 grade și controla erupția prin invocarea și ridicarea unor bariere de elementali complementari... filmul realizat de el ar fi putut câștiga un Oscar...


Capitolul 10 Notițe rătăcite în Biblioteca profesorului J.

După cum y la puterea zero reprezintă un punct al spațiului tri-dimensional, cubul reprezintă un punct pentru spațiul 4/5/6-dimensional.
Să detaliem raționamentul pentru o limpede și deplină înțelegere:
y la puterea unu este segmentul,
y la puterea a doua este planul si
y la puterea a treia este cubul,
dar ce altceva poate fi y la puterea a patra dacă nu,
așa cum segmentul pentru punct este o înșiruire de puncte,
spațiul 4-dimensional pentru cel tri-dimensional nimic altceva decât o înșiruire de cuburi bine separate între ele.
Cele mai multe căutări raționale ale celei de a patra dimensiuni s-au blocat pentru că nu se reușea trasarea sau imaginarea unei noi perpendiculare în colțul xyz al unui cub, dar oare de ce toată atenția să o orientăm într-un colț când de fapt perpendiculara trebuie dusă pe întreg cubul și nicidecum numai pe unul dintre colțurile lui (pentru că numai astfel spațiul imediat-superior-dimensional ar fi perpendicular pe orice punct al spațiului tri-dimensional).
Astfel cele spuse mă simt ridicol cum de atâția ani nu am văzut un lucru care acum îmi pare atât de evident și de simplu:
că perpendiculara cubului este segmentul alcătuit dintr-un șir de cuburi, așa cum segmentul unei drepte este alcătuit dintr-un șir de puncte, această cale a saltului dimensional imediat superior celei de a treia dimensiuni fiindu-mi mereu înaintea ochilor prin exemplul formării dreptei, adică a realizării saltului dimensional de la spațiul zero-dimensional la cel uni-dimensional, respectiv de la punct la segment.
Problema imediat următoare care se pune acum este cea a transportului sau a comunicării obiectelor tridimensionale prin spațiul patru-dimensional cât și prin celelalte superioare - al cincilea si al șaselea corespunzând planului de cuburi și respectiv cubului de cuburi.
Potrivit Yi Jing, 64 este numărul maxim în care încape, cu cele zece mii de lucruri, întreaga lume fenomenală.
Să vedem de ce... și cum putem integra această informație.
Dacă ne-am imagina 64 ca pe un cub de cuburi, acesta fiind de forma 4x4x4, macrocubul sau hipercubul 64 va avea într-un colț de jos, un cub mic tridimensional pe care il vom nota pentru o mai ușoară operare, cu 1...
Coloana de cuburi de deasupra acestui cub tridimensional pe care le vom nota cu numerele 2, 3 și respectiv 4 (am ajuns într-un colț de sus al hipercubului 64) reprezintă împreună cu cubul 1 și nu separat de el (!), spațiul 4-dimensional. Ca să călătorim în acest spațiu avem nevoie de un lift care se va deplasa direct și instantaneu la comanda noastră de la cubul 1 la cubul 2, de la cubul 1 la cubul 3 (fără a trece prin 2!) sau la 4 (tot așa, fără a trece prin 2 și 3).
În concluzie, începând cu spațiul 4-dimensional cuburile sunt hiperintegrate, adică ele comunică fiecare cu fiecare în mod direct și pe cea mai scurtă cale, neintermediate de parcurgerea sau străbaterea altor cuburi. Este ca în apartamentele decomandate când deplasarea din holul de intrare al locuinței se poate face direct în oricare dintre camerele sale, fără a trece printr-o altă cameră, mai mult încă, din fiecare cameră avem legătură cu toate celelalte camere, ca și cum ne-am afla în continuare în holul pe care de fapt nici nu l-am părăsit, deși am ajuns și într-una dintre camere, să zicem, numai cu un picior!
Exact în același fel deplasarea în spațiul 5 și 6–dimensional se poate realiza prin deplasarea liftului nu rectiliniu, ci pe una dintre diagonalele planurilor (pătratelor) de cuburi sau, respectiv, pe una dintre cele două diagonale principale ale hipercubului (cât și pe diagonalele mai scurte paralele cu acestea două principale).
Ceea ce face diferența, în cazul saltului peste dimensiunea a patra, direct într-a cincea sau într-a șasea dimensiune este, după cum constatăm, unghiul tridimensional după care se fixează direcția deplasării sau transportului (cu liftul imaginar).
Încă ceva, aproape că am terminat, deplasarea rectilinie (mutarea turnului pe tabla de șah) ar corespunde salturilor 4-dimensionale, deplasarea în diagonală plană (mutarea nebunului pe tabla de șah) ar corespunde salturilor 5-dimensionale, în timp ce mutarea regelui sau a reginei pe hiperdiagonale ar corespunde salturilor 6-dimensionale. Pionul ar putea realiza și el salturi 4-dimensionale sau 5-dimensionale (în momentul capturării unei piese adverse, deci numai în anumite condiții) ireversibile.
Calului îi revine cea mai fascinantă mutare, un salt dublu, începând pe direcția unuia 4-dimensional urmat de unul 5-dimensional sau 6-dimensional, ori o succesiune de două salturi 4-dimensionale. Această particularitate a saltului calului permite călătorului din lift operarea de alegeri în dinamica hiperspațiului, deci acest tip de salt permite păstrarea conștiinței de sine nealterate, treze și permanente pe tot parcursul realizării sale, dealungul deplasării interdimensionale, nu numai la plecare și sosire.
Deci am găsit și liftul pentru salturile n-dimensionale conștiente – calul de pe tabla de șah.
Următoarea problemă rămasă de rezolvat este desfășurarea hipercubului sub forma unei table de șah pentru a urmări salturile realizate de piese, în timpul unei partide de șah, în hipercub (H) și a trage concluzii, dacă este cazul.
...............................................
Acum, după ce am recitit, dacă a fost nevoie până ce am înțeles elementele teoretice dinainte, avem suficiente cunoștințe pentru a încerca prin simpla deplasare în spațiul tridimensional desemnat prin cel al tablei de șah - hipercubul desfășurat, urmând o anumită secvență precisă de operații normale, să accedem în locații ale hiperspațiului, care nu apar în percepția directă senzorială și pe care din această cauză nu știm cum să le ocupăm - nefiind perceptibile observatorilor tridimensionali.
Acestei succesiuni de operații cred că cel mai bine i s-ar potrivi denumirea jocului de copii – șotron.
Joacă plăcută! :) sau dans...
- (notițe încheiate cu semnătura lui Ji).


Capitolul 11 Ritualul

Incantația se forma pe gura vulcanului ca un suflu rotunjit pe un tub de nai sau plimbând degetul mijlociu pe o margine de pahar. Necromantul repeta sunetele egal, hipnotic, cu voce joasă, vibrândă, pentru a insinua în conștiința planetei dimensiunea eternității și permanenței matricei nou-născutei:

“DEVOM NODENS
DARK SELLENUM POSUIT
PROPTER NUPTIAS
QUAS VIDIT SUB UMBRAS…”

“MARELUI ZEU NODENS ZEUL MAREI
ADÂNCIMI/ AL ABISULUI/ DARK
SELLENUM A RIDICAT ACEST STÂLP
ÎN AMINTIREA NUNÞII PE CARE A
VÃZUT-O ÎMPLININDU-SE ÎN UMBRÃ...”

D.S. ridică deasupra capului ținând strâns, cu amândouă mâinile, pumnalul încrustat cu rubine – cu o mișcare perfectă îl împinse cu putere înainte și cotind brusc printr-un unghi de 90 de grade vârful ascuțit ținti până jos prin aer, abur și foc contopind inimile celor trei elementali într-una nouă – tocmai adusese la suprafața scoarței terestre... întâia fumbră.
Necromantului îi scăpa de bună seamă impactul pe care îl va avea asupra viului la nivel planetar saltul brusc al entropiei, pe care îl va genera catastrofa ce urma să se producă prin invazia fumbrelor în Myanmar... combinarea enterovirusului 71 cu efectele ciclonului Nargis...


Capitolul 12 Tehnologia, încotro ?

Comunicarea cu Ji era mult mai eficientă în condițiile unei reprezentări senzoriale tridimensionale interactive, decât dacă aceleași informații profesorul ar fi încercat să le transmită exclusiv pe cale telepatică. Desigur că deja se crease o comuniune între personalitățile noastre, care ne permitea înșiruirea pe această cale a unor informații urgente, cum era cazul acum.
“- Atenție, dragă Răzvan, în ultimele noastre întâlniri ne-am concentrat asupra saltului tehnologic inter- sau supra-dimensional, însă perfecționarea de către omenire a acestei noi logistici nu va rezolva problema elevării – deși va avea un impact util prin eliminarea dependenței sale de consumul energetic.
De aceea îți recomand să îți asumi deplin conștient, pas cu pas, rostul tău în existență, observând cu atenție din afara ta cum se realizează acest proces. Această muncă îți va fi utilă mai târziu când vei face cunoscute lumii căile potrivite fiecărui tip de personalitate de a obține stările de spirit care conduc elevarea spirituală.
Omul se împiedică ușor când e vorba de asumare sau conștientizare, pentru că se consideră din cauza unicității sale singur în fața efortului care pare că trebuie să îl depună.
Pentru a preîntâmpina și depăși această situație îți voi oferi un set de reguli pe care să le aplici sub o continuă și atentă observație-de-sine, care te vor ajuta să dezvolți algoritmii finali necesari elevării accelerate a ființelor umane.
Iată metoda, care conține trei etape distincte: elaborarea unui minidicționar-motor, rugăciunea contemplativă privind fiecare termen-concept introdus prin dicționar și însușirea dinamică prin activitate somatică definită printr-un set de mișcări-gesturi fizice specifice planului 3D, la îndemâna fiecărui om.
Adăugă zâmbind: - Gata, ți-am predat ștafeta, de acum e rândul tău să arăți ce poți! Nu fii însă îngrijorat, pentru că nu ești singur, o să mai primești ajutor. O persoană cu care vei face echipă aproape că a ajuns la tine!”
Odată transcrisă comunicarea telepatică inițiată de Ji, prin metoda scrisului automat, și ieșit din transa specifică realizării acestei operații, starea mea interioară împinse la suprafața conștientă neliniști mai vechi: Suntem oare noi oamenii dispuși să îmbrățișăm solitudinea Adevărului care îmbrățișează Multiversul ? Suntem pregătiți să ne riscăm falsele identificări renunțând la dorințele inutile pentru a ne accepta identitatea în spirit cu frații și surorile noastre ? Vom transcede oare conștiința separării dăruindu-ne-cu-totul-nouă ? Câți indivizi, atingând această conștiință vor forma masa critică pentru a induce un val de opinie și asumare socială ? Care să fie oare veriga lipsă care va declanșa această trecere de la organizarea ca lume la cea de frăție-de-lumină, transformare ce ar putea fi comparată cu un amplu seism social în anul 2012 ?
Soneria de la intrarea în locuință îmi întrerupse șirul gândurilor. La ușă părea să se afle un cumpărător interesat de exemplarele aparținând bibliotecii profesorului Ji. Anunțul preciza adresa unde puteau fi găsite cărțile și orele de vizită. Prin vizor se profilă o robă neagră care ascundea un trup firav slăbit de posturi prelungite ce susținea un chip dăruit cu trăsături nobile în pofida unei bărbi mari crescute la întâmplare și nearanjate. Deschisei ușa.
Călugăru se frământase în primele zile la gândul ieșirii în lume. De când se întorsese în țară retrăgându-se în pustnicie, după confruntarea cu propria moarte care se petrecuse în urmă cu mai bine de 17 ani nu mai intrase în legătură cu el niciun mirean în afara Antoanetei, o cercetătoare care îl descoperise întâmplător în cursul unei excursii la Mânăstirea Cetățuia. Aceasta se îndepărtase de grupul de inforenergeticieni cu care călătorea, lăsându-se purtată de un instinct apărut din senin, ca o chemare inexplicabilă, pentru a nimeri lângă un perete de piatră mascat de mușchi și iarbă, în spatele unor copaci bine înfrunziți. După câțiva pași atent sprijiniți în perete găsise o frânghie veche, groasă cu ajutorul căreia coborî aproape trei metri prin nișa de pe cealaltă parte a stâncii. Inima îi bătu cu putere și spaimă la gândul fugar că în grota în care aluneca ar fi putut sfârși în ghearele sau colții unui animal sălbatic.
- Bună ziua, stimate domn, mi se adresă vizitatorul. Motivul vizitei mele, lăudat fie Domnul nostru Iisus Hristos, adăugă ezitând, o să vi se pară… neobișnuit. Am venit la dvs. cu rugămintea… și speranța… că mă veți ajuta… acceptând să păstrați un secret… pe care sunteți pe cale de a-l afla…
Îmi amintii într-o secundă de ultimele cuvinte ale mesajului telepatic trimis de Ji.
- Vă rog, poftiți înăuntru, credeam că sunteți interesat de cărțile profesorului J. Raționai pentru mine: misteriosul personaj nu se ocupă deci cu colectarea de fonduri pentru ridicarea unei mânăstiri… având în vedere succesiunea de evenimente prin care trec, oare despre ce este vorba ?
După ce se așeză pe scaunul pe care i-l arătai, îl îndemnai mai înainte de a apuca să vorbească:
- Vă rog să vă faceți cât mai comod. Relaxați-vă și când sunteți pregătit eu sunt aici să vă ascult întreaga poveste.


Capitolul 13 Extrase din analele istoriei terrane (A.I.T.)

Akasha: 21 mai 2008 d.H. (A.I.T.),
Extr.xx/xx/xx/1666 (secunde/minute/ore/zile):

Criza petrolului se accentuează 135 USD/baril ca urmare a secării bruște aparent inexplicabile a unor mari câmpuri petroliere (NSA: informații clasificate de nivel 4) – fenomen cauzat de bucla creată de fumbre în lanțul trofic al ecosistemelor în care încep să-și facă simțită prezența.

Jerome The Third, după dezbateri intense cu frații lui emite un raport care informează că agenția secretă italiană de pe Insula Flores și-ar explica prezența pentru efectuarea unor experimente neoficiale și nerecunoscute de guvern care ar implica riscuri pe care aceștia nu și le permit acasă, în craterele și cu energia propriilor vulcani. Nu se detectaseră urme de teste nucleare și de aceea gemenii hotărâseră că era vorba doar despre cercetări științifice cu scop militar, asupra stării de plasmă a materiei. Nu excludeau însă posibilitatea ca proiectul să mai prevadă și o monitorizare a perturbărilor electromagnetice care însoțesc erupțiile vulcanice și pot genera efecte de comprimare a continuumului spațio-temporal ce duc la formarea de poduri Rosen-Einstein stabilizabile cu particule aleatorii de antimaterie.

Antoaneta Păun se întâlnește în insula Java cu un avatar al nemuritorului Mo Pai, de la care capătă în dar un exemplar din Cartea javaneză a morților, cu adnotări personale și descoperă pe parcursul lecturării acesteia miracolul sunetului “H” din tetragrammaton, respectiv rolul acestuia de punte între materie și antimaterie în structurarea dinamică a Multiversului.
.........................................................


Capitolul 14 Cavalerul Visător

Motto:
“Apocalipsa 6:8 M-am uitat, și iată că s-a arătat un cal gălbui. Cel ce sta pe el, se numea Moartea, și împreună cu el venea după el Locuința morților.
Apocalipsa 19:19 Și am văzut fiara și pe împărații pământului și oștile lor, adunate ca să facă război cu Cel ce ședea călare pe cal și cu oastea Lui.”

Cavalerul își ținea capul aplecat ușor spre stânga cu bărbia în piept și privirea în pământ, îngânând fără încetare psalmi, orice activitate ar fi desfășurat. L-ai fi confundat degrabă cu membrul unei comunități isihaste de tip monastic retrase complet din lume, dacă l-ai fi întâlnit pe vreuna dintre potecile sălbatice ale muntelui, mai puțin umblate, pe care le mai intersecta cîteodată.
Ordinul din care făcuse parte era secret și vechi, întemeiat de pe vremea când se transcria cabala din Asia mică în vestul Europei și se compuneau cărțile de Tarot.
Însă el fusese alungat de către ceilalți cavaleri din cauza viziunilor sale care anunțau un mare rău. De atunci pașii lui străbăteau deopotrivă prin pustietate și lume recitând psalmi și întărindu-se pentru Marea Confruntare: “Din pârâu pe cale va bea; pentru aceasta va înălța capul”…
Misiunea sacră purtată peste veacuri de visători era de a proteja și revela la momentul potrivit cunoașterea Sfântului Graal, care oferea cheia unității tuturor căilor de cunoaștere ale lui Dumnezeu, tot așa cum Einstein hotărâse să rămână o vreme încă ascunsă pentru omenire formula unificării câmpurilor de forțe din Univers care ar fi permis deplasarea obiectelor materiale sau a ființelor în orice sens al axei timpului.
Cine oare și-ar fi închipuit că deprinderea acestora în arta visării le permitea modificarea trecutului (desigur doar prin respectarea unor protocoale foarte stricte) sau că învățau încă din primele lecții pe care le primeau la frageda vârstă de 7 ani că cele 78 de nume ale lui Dumnezeu menționate în scripturile Cabalei corespundeau două cuplului Yin și Yang al celor două energii increate care generau următoarele patru ipostaze ale Cuvântului - piloane de susținere pentru Multivers, până aici împreună cu Nenumitul (tao, sursa originară) șapte. La acestea se adaugă cele opt fenomene pakua (trigrame) specifice filosofiei taoiste identificate cu soborul sfinților arhangheli care împreună cu cele 64 de hexagrame acoperă toate celelalte aspecte ale Creației: ingeri, demoni, oameni, animale, plante, microorganisme, materia.
Sfânta Visare a acestor cavaleri însă încetase imediat ce hulele urcate la suprafața scoarței terestre provocase cutremurul din provincia Sichuan fără ca nici măcar bătrânul lor cel mai înțelept să le poată oferi vreun sfat membrilor Ordinului pentru redobândirea capacității de concentrare.
Acest mare impas fusese prevăzut cu ani în urmă de către unul dintre cavaleri care observase că, de fiecare dată când un visător încerca să-și îndrepte activitatea cerebrală către centrul din adâncul de lavă al planetei, acesta întâlnea un ecran electromagnetic de netrecut. După numeroase consfătuiri, cei mai pricepuți dintre cavaleri formulaseră dogma că, din timpuri de mult uitate, în centrul Pământului era întemnițat un Spirit Malefic extrem de puternic, de către primii locuitori ai Geei. Subiectul fusese consemnat tabu, și orice visare care să-l interfereze oprită. Tot de atunci Mesverald, întâiul văzător al Abominabilei Bestii din adâncuri alesese să nu respecte Sentința Ordinului și devenise “rătăcitor”.
Versetele visate de el adevereau: “Prin fum,/ văd Fiara urlând și ieșind/ din adâncul uitat de sub mare,/ în lume, cu ea,/ prin om, aducând,/ mult foc și o cumpănă mare”.
........................................................
"Povestea continua, si va fi completata cu fiecare capitol nou scris."

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!