poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1340 .



La înmormântarea unui maniac
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sickoe.smile ]

2008-05-22  |     | 



La înmormântarea mea o să fie soare și cald, prin decembrie, pe 23 sau 24 cred.
Sicriul meu o să fie transparent sau… o să aibă un geam mic, un hublou. În primul rând o să stea fete tinere și drăguțe cu un corp foarte bine sculptat. În al doilea rând o să fie băieții, băieții ca de obicei puși pe șotii și foarte excitati, atrași de fetele din primul rând. În al 3-lea rând o să fie oamenii bătrani, ei o să îi facă în toate felurile pe cei din rândul doi.”Tineretul din ziua de astăzi…”. În cel de-al patrulea rând o să fie persoanele între 30 și 49 de ani, care o să vorbească despre bătrânii din fața lor: “Ce s-au ramolit săracii, au uitat cum e când ești tânăr”, “Lasă-i că mor și ei, lasă-i să moară împăcați, să predea și ei ultima lor lecție”. Fetele din primul rând o să aibă, toate, fuste. Fuste mini-medii, cât să văd doar eu, prin hubloul meu, ce mă interesează, bineînteles, făra chiloți. Băieții din rândul doi să fie invidioși pe mine, să le atingă discret fundurile fetelor din primul rând iar acestea să îi respingă. Rândurile trei și patru să fie îmbrăcate așa cum se cuvine la înmormantare. Nu știu dacă vreau să fie muzică. Poate să se auda un sunet de orgă, nu cred însă ca m-ar deranja nici muzica simfonica. Jazz sau rock…sună bine. O sa chemăm și un VJ să încânte privirile celor prezenți, cu un spectacol vizual nemaiîntâlnit în cimitire. Și câinii și pisicile sunt invitate.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!